Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Μέσα στη σιωπή μου....

" Eνενήντα εννέα τοις εκατό τού υλικού που κουβαλάς μέσα στο νου σου, είναι όλο δανεισμένο.
Και μέσα σ' αυτό το ενενήντα εννέα τοις εκατό τού υλικού, που είναι άχρηστα σκουπίδια, χάνεται το ένα τοις εκατό τής εσωτερικής αίσθησης — πνίγεται. Παράτα εκείνη τη γνώση. Ανακάλυψε τη δική σου εσωτερική αίσθηση"(Όσσο, Ινδός φιλόσοφος κ  διαλογιστής) 


Οι περισσότεροι από εμάς δεν σκεφτόμαστε ...τρέχουμε να προλάβουμε ..... δουλειές, δραστηριότητες, οικογένεια, υποχρεώσεις...... κ έπειτα από μια κουραστική μέρα τι κάνει η κλασσική ελληνική οικογένεια;;;; Κάθεται μπροστά στο χαζοκούτι κ ακούει σερβιρισμένες ειδήσεις, βλέπει κονσερβοποιημένα λαϊκά θεάματα  κ απασχολεί μια σκέψη που πονάει όταν μένει σιωπηλή! Ναι, πονάει ! Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός τόσος κόσμος να πλήττει κ να βαριέται αν δεν έχει παρέα ή  αν δεν έχει κάποιο πρόγραμμα η τηλεόραση!!!!!


Μην βγάζω την ουρά μου στην απέξω! Εντελώς πρόσφατα έμεινα μια εβδομάδα χωρίς υπολογιστή στο σπίτι!  Ο υπολογιστής είναι επίσης άλλο ένα χαζοκούτι , αν κάθεσαι με τις ώρες μπροστά του κ δεν ξοδεύεις κι αλλού επικοδομητικά τον ελεύθερο χρόνο σου! ΄Αρχισα λοιπόν στην αρχή τις γκρίνιες ! Μου έλειπε η "γνωστή κατάσταση" ! Και νά'μαι εγώ που διακηρύττω δεξιά κ αριστερά φιλοσοφίες ανατολικές κ τον Μπουσκάλια τον έχω για ευαγγέλιο, να έχω υποπέσει σε ολέθρια αμαρτήματα : να μου λείπει η καθημερινότητά μου !!!!
Η συνειδητοποίηση αυτή με ταρακούνησε! Ένα "κλικ" μέσα μου και αμέσως κατάλαβα πως ο υπολογιστής που κάηκε ήταν θεόσταλτο δώρο!
Η σιωπή που κυρίευσε στην αρχή όλους τους χώρους ήρθε να μου θυμίσει πόσο ανάγκη την είχα ! Κράτησα το φωτισμό χαμηλά κι ακολούθησα τις σκιές μου ........

Άρχισα να ανακαλύπτω ξανά τις εσωτερικές μου αισθήσεις.  Όλα είναι κύκλος ...
Αδειάζω τη σκέψη για να γεμίσει ξανά .......
Επιστρέφω μέσα μου γιατί εκεί κατοικώ και εκεί μπορώ να με συναντήσω ...Όχι έξω, ανάμεσα στο πλήθος , όχι έξω μέσα στη φασαρία ....δεν θα ακούσω έτσι τη φωνή μου..... Μέσα στη σιωπή μου .......εκεί κατοικώ!


@iris

4 σχόλια: