Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Θα περάσει....


Ένας μαθητής πήγε στον δάσκαλό του και του είπε "δάσκαλε, ο διαλογισμός μου είναι απαίσιος! Μου αποσπάται συνέχεια η προσοχή, τα πόδια μου πονάνε και συχνά με παίρνει ο ύπνος! Είναι απαίσιος!" 

"Θα περάσει" απάντησε ήρεμα ο δάσκαλος.

Περνάει λίγο ο καιρός και ο ίδιος μαθητής λέει στον δάσκαλό του "δάσκαλε, ο διαλογισμός μου τελικά είναι υπέροχος! Τόσο συνειδητός, γαλήνιος και ζωντανός! Υπέροχος!"

"Θα περάσει" του ξαναλέει ο δάσκαλος ήρεμα...





Όλα είναι περαστικά στη ζωή...και ο πόνος και η χαρά.... Τίποτα δεν μένει για πάντα ....Όλα περνούν !
Πρέπει λοιπόν να έχουμε τη σοφία και τη γνώση του εφήμερου.... και την υπομονή ώστε να αντέχουμε!

@iris

4 σχόλια:

  1. Iris καλησπέρα... παρότι η ταπεινότης μου μετά από... κάμποσα χρόνια στην 'τεθλιμμένη' ατραπό μου έχει διδάξει πως τελικώς δεν υπάρχουν διδάσκαλοι και μαθητές αλλά... διαρκής μαθητεία... χαίρομαι που συναντώ την συμπυκνωμένη σοφία του Ζεν στον όμορφο χώρο σου...
    απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα είναι περαστικά. Και τα όμορφα και τα άσχημα διαρκούν όσο χρειάζεται, όσο μπορεί να αντέξει ο άνθρωπος, η ψυχή του. Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερίζω!
    Nimerti.... θα διαφωνήσω λιγάκι μαζί σου ως προς το ότι δεν υπάρχουν διδάσκαλοι και μαθητές καθώς πιστεύω πως στη ζωή μου είμαι και τα δύο:
    Κάθε φορά που έχω ένα μικρό παιδί μπροστά μου ακόμα και με τη συμπεριφορά μου διδάσκω .... όσο για μένα θέλω να μείνω ως στο τέλος της ζωής μου μαθήτρια!
    ΥΓ: Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)
    @iris= airis...από Αριστέα ;-)
    Ο διαλογισμός, η γιόγκα και όλη η φιλοσοφία που διέπει τις ανατολικές πρακτικές πάντα με γοήτευαν!
    Είναι τα αγχολυτικά μου απέναντι στη δύσκολη καθημερινότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Marie...καλησπέρα και σε σένα!
    Σε ευχαριστώ που περνάς και αφήνεις τη σκέψη σου ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή