Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Περί Εθνικής Υπερηφάνειας!


Δεν θέλω καθόλου να υποβαθμίσω τον αθλητισμό και τη νίκη της εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου, χθες βράδυ!
Αλλά εγώ νιώθω κάπως βλέποντας τους συμπατριώτες μου να αισθάνονται 
εθνικά υπερήφανοι και να πανηγυρίζουν για μια νίκη επί χόρτου και να αγνοούν πως η Εθνική Υπερηφάνεια έχει να κάνει με αρετές και μεγαλεία και εκτός αθλητικού χώρου!
Εγώ πάλι θα ένιωθα Εθνικά υπερήφανη αν απόψε το βράδυ -βράδυ εκλογών- έβλεπα ότι οι Έλληνες έχουν μνήμη, έχουν λογική και έχουν ψυχή!

@iris

4 σχόλια:

  1. Ποιά νίκη ;
    ποιά υποβάθμιση ;
    στα στημένα ;
    είναι πολλά τα λεφτά..

    Αλλά..
    και πολλή η αμνημοσύνη πολλών
    η άγνοια και η περιφρόνηση
    αλλά και η Ύβρις τους προς την Ιστορία.

    Καλημέρα Σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ύβρις στην ιστορία ...και ο φόβος νίκησε πάλι και η απογοήτευση βουνό!
    Καλημέρα και στους δυο σας! :)

    Marie μου ...γιατί δεν μπορώ να σχολιάσω στο μπλογκ σου;;; Άλλαξε κάτι στις ρυθμίσεις σου;;;
    Δεν μου το επιτρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή