Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 28η

Photo a Day 28 November :  vehicle

Οι μέρες του Νοέμβρη τελειώνουν. Φτάσαμε αισίως στην 28η μέρα του Photo a day και σήμερα ζητάει: όχημα. Οτιδήποτε φέρει τροχούς. 
Προβληματίστηκα. Ήθελα να βρω ένα εγκαταλειμμένο αυτοκίνητο για να φωτογραφίσω....κάτι παροπλισμένο τέλος πάντων. Δεν τα πάω καλά βλέπετε με τα αυτοκίνητα. Προτιμώ τα πόδια μου! Είναι που δεν πήρα ποτέ κι εκείνο το ρημαδο δίπλωμα. Όχι ότι δεν το προσπάθησα! Πήρα και τα σήματα με την πρώτη! Αμέ! Δώσε μου εξετάσεις με διάβασμα. Θα στρωθώ και θα πετύχω. Μη μου λες να κάνω κάτι που δεν το θέλω με τη ψυχή μου. Με την οδήγηση απλά δεν το' χω! Α! Και που' σαι! Δεν ντρέπομαι καθόλου! 
Το έχω γράψει ξανά εδώ μέσα: Όταν μου λένε (κι είναι αμέτρητες φορές που έχει παίξει η ίδια συζήτηση, πίστεψέ με) μα είναι δυνατόν, όλοι σήμερα οδηγούν; Μέχρι και η κουτσή Μαρία μπορεί.... εγώ απαντώ χαριτολογώντας: Εγώ ζωγραφίζω ...είναι εύκολο γιατί δεν το κάνεις κι εσύ;
Έτσι γλιτώνω μέχρι στιγμής. 

Βασικά είμαι αφηρημένο άτομο. Μου αρέσει να προχωρώ και να βυθίζομαι στις σκέψεις μου. Ή να ατενίζω τον ουρανό, τη φύση, ή να εστιάζω σε μικρά στιγμιότυπα. Να βλέπω τον ορίζοντα και να μεγαλώνει η καρδιά μου! 
Απολαμβάνω απίστευτα τις διαδρομές όταν με πηγαίνουν! Από μικρή μου άρεσε να βλέπω τα δέντρα να τρέχουν. Πίστευα ότι ήταν μαγικά. Στενοχωριόμουν μόνο γιατί πάντα πήγαιναν αντίθετα....
Γιατί να οδηγήσω και να πάρω και κανέναν αθώο στο λαιμό μου; Πήρα κάτω μία μάντρα! 
Έκλεισα την καριέρα μου στις καταστροφές! 
Από την άλλη, αν όλοι μας οδηγούμε κι από ένα αυτοκίνητο τι θα γίνει βρε αδερφέ; Στο τέλος θα μας πνίξουν τα αυτοκίνητα. Δεν θα έχουμε μέρος να τα αποθηκεύσουμε! Και θα μας μολύνουν τελείως και το λιγοστό αέρα τα καυσαέρια! 
Α όχι! Καλά κάνω και δεν οδηγώ στην τελική!

Με αυτά και με αυτά κατέληξα σε δύο φωτογραφίες.


"Από τη θέση του οδηγού" ονόμασα τη φωτογραφία.  Την οποία δεν θα τη δω παρά μόνο έτσι ...από φωτογραφία...άντε να καθίσω και να παριστάνω ότι οδηγώ!



Τελικά βρήκα και τα παροπλισμένα μου!  Με γοητεύει ένα παλιό, εγκαταλειμμένο αυτοκίνητο. Νιώθω ότι έχει να μου διηγηθεί κάποια ιστορία αν πάω κοντά του. Και ίσως να μου εξομολογηθεί και τον πόνο του....
"Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν " ο τίτλος της φωτογραφίας".



΄Ενα μάτσο παλιοσίδερα...Θυμήσου πώς ήταν όταν το πήρες, του κουτιού! Το γυάλιζες, το έπλενες, το πρόσεχες....
Ό,τι δεν προσέχεις, κάποτε σε εγκαταλείπει......

Καλό σας βράδυ!
Καλό ξημέρωμα!

20 σχόλια:

  1. Τώρα θα το πιστέψεις πως κι εγώ είχα βγάλει ένα παλιό εγκαταλειμμένο αυτοκίνητο, αλλά άλλαξα γνώμη την τελευταία στιγμή και φωτογράφισα το παιχνίδι?
    Απίστευτο?
    Φιλιά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτο; Έχουμε πολλές φορές τις ίδιες σκέψεις, δεν θα μου κάνει πια τίποτα εντύπωση. Έχω ωροσκόπο το ζώδιό σου ...να πιστέψουμε σε αυτά;
      χεχε! Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :)))

      Διαγραφή
  2. Οκ τρίτωσε! :) Στο οικόπεδο δίπλα στην πολυκατοικία μας έχει κάτω από μια ελιά ένα σαραβαλάκι. Και εγώ αυτό σκέφτηκα να βάλω για το θέμα χαχαχα
    Σχετικά με την οδήγηση πολλές φορές έχω πει καλύτερα να μην είχα μάθει ποτέ. Άλλοτε πάλι το θεωρώ τόσο απαραίτητο...πχ να κουβαλήσω τα πράγματα του σούπερ μάρκετ :)
    Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Ωραία, να την και η Παρασκευούλα μας!
      Δεν έχω δει ακόμα τη δική σου παρουσίαση...θα έρθω από κει με χαρά!
      Μέχρι στιγμή έχω υπάρξει τυχερή: έχω ανθρώπους που με εξυπηρετούν πάντα στα δύσκολα! :)))
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. θα χαρώ να δω στο Photo a Day κάποιες απ'τις ζωγραφιές με καλλιτεχνική υπογραφή @iris :))

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αύριο τραβάει το θέμα κάτι τέτοιο Σεβάχ μου! Αν κι έχω βάλει ξανά πίνακες μου εδώ μέσα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλά τα λες για την οδήγηση.
    κάθε πράγμα θέλει το ταλέντο του.
    Κι εγώ δεν το έχω αυτό το ταλέντο.
    Αλλά δυστυχώς είμαστε σαν φυλακισμένες χωρίς αυτοκίνητο.
    Τουλάχιστον εγώ πρέπει να παρακαλέσω για να με πάνε κάπου.
    Όταν με εκνευρίζουν παίρνω ταξί και ησυχάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω νιώσει ελάχιστες στιγμές Φλώρα μου!
      Αλλά για αυτές τις λίγες δεν θα κάνω κάτι που δεν μου αρέσει, δεν με ευχαριστεί και θα σκοτωθώ στο τέλος -αυτό είναι πια βέβαιο!

      Διαγραφή
  5. κι εγώ που έχω το δίπλωμα και οδηγώ, τη βαριέμαι απίστευτα την οδήγηση!!! δε μπορώ και δε θέλω μόνη μου να κάνω μακρινές αποστάσεις τύπου από μισή ώρα και πάνω!! :) προτιμώ κι εγώ τη ζωγραφική, χα χα!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε αφηρημένα άτομα εμείς καλή μου! Ζούμε σε έναν άλλον κόσμο! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. sorry που δεν εφερα το αυτοκινητο μου χθες για την φωτογραφια αλλα βαριομουν απιστευτα να κανω οτιδηποτε.θα με συγχωρεσεις ναι????
    οπως παντα εγραψες....εισαι καταπληκτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Απ' ότι είδες βολεύτηκα με άλλο! Κι η φωτό με τα παροπλισμένα, την έχεις δει αλλά δεν θα την έχεις προσέξει, είμαι σίγουρη!
      Φιλιά μπουμπού μου!

      Διαγραφή
  7. ΚαληνερουδΙα Αριστεα!!
    Ετσι οπως τα λες, καλυτερα που δεν οδηγεις ε;; Ο χαρος βγηκε παγανια:) χα χα χα
    Λατρευω την οδηγηση και χωρις αυτοκινητο αισθανομαι....γυμνη:)
    Με το που εκλεισα τα 18 την αλλη μερα πηγα για διπλωμα! Αν δεν το παρεις μικρος να του παρεις τον αερα, μετα οσο μεγαλωνεις σε πιανουν φοβιες.
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρούμενη καλημέρα χαρά μου!
    Έχω πάρει δίπλωμα, αλλά όταν με ρωτάνε εάν οδηγώ τους λέω:"Έχω βγάλει δίπλωμα".Τόσο ωραία ξέρω να οδηγώ.Δεν είναι κακό να φοβάσαι την οδήγηση, αλλά ειν΄ αναγκαίο να ξέρεις να οδηγάς.Και το συνειδητοποίησα παλιά, όταν ήμασταν διακοπές κι είχε σπάσει το χέρι του ο σύζυγός μου.Βέβαια αυτόν ταλαιπωρώ ακόμα να με πηγαίνει όπου χρειάζομαι.
    Υπέροχη η παρουσίαση κι οι φωτογραφίες σου!
    Περιμένω να δω και τη ζωγραφική σου... δεν το ξεχνώ!
    Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      χεχε! Αναγκαίο... μμ θα το παραβλέψω! Έτσι με συμφέρει :-ρ
      Κι εγώ το χάρηκα κι ΑΥΤΟ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μάντεψε ποιος άλλος δεν οδηγεί..δεν είσαι η μόνη!! (όχι δεν είμαι εγώ..) :) Όποιος το μαθαίνει μου λέει αποκλείεται, είναι ο μοναδικός στον κόσμο! Σιγά και τι έγινε δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θερμά μου συγχαρητήρια να του πεις! Εμείς θα σώσουμε την ατμόσφαιρα της γης! :-D
      Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη και μάλιστα έχω και καλή παρέα σε αυτό! :)))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Η αληθεια ειναι οτι χωρις αυτοκινητο δεν μπορω να ζησω. Αισθανομαι γυμνη! Ειναι που οδηγω απο τα 18 μου και τονιωθω σαν προεκταση του σωματος μου. Αν δεν το παρεις μικρος το διπλωμα να του παρεις τον αερα, μετα εχεις φοβιες.
    Βεβαια ο καθενας μαθαινει να ζει βασει των αναγκων του και με τις δεδομενες συνθηκες. Οποτε αν εχεις βρει υην φορμουλα, τοτε ολα καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή