Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 16η

Photo a Day 16 December : something you made

Κάτι που έφτιαξα. 
Και τι δεν έχω φτιάξει! Μου αρέσουν οι κατασκευές, όσο και η ζωγραφική και η μαγειρική. Όσοι με διαβάζετε τακτικά, ήδη το γνωρίζετε! Με τα χέρια μου να παλεύω ,... να υλοποιώ ιδέες. Αυτό! Ακόμα κι αν την ιδέα την πήρα από κάπου αλλού. Δεν θέλω πιστές οδηγίες. Μόνο να δω κάτι , να το δουλέψω στο μυαλό και να το βγάλω όπως εγώ το είδα και το ονειρεύτηκα! Κάποτε σε ένα καφέ στην Αράχοβα είδα ένα φωτιστικό οροφής από ένα κομμάτι κορμού δέντρου και κρεμασμένα χριστουγεννιάτικα φωτάκια ...βροχή! Έβγαλα το κινητό το φωτογράφισα και κάποια μέρα θα το κάνω. Ας έχουν περάσει κάποια χρόνια. Δεν ξεχνώ ποτέ κάτι που θέλω. Ακόμα ψάχνω το σωστό κορμό. Κάθε φορά που καταφθάνουν ξύλα στην αυλή εγώ ψάχνω για το θησαυρό μου.... 

Όπως και τον πίνακα που πρωτοείδα στης Εύης το μπλογκ.  Είχα κάνει σχετική δημοσίευση όταν ξεκίνησα την ιδέα (και τη βρίσκεις εδώ). 
18 Νοεμβρίου ξεκίνησα και 16 Δεκεμβρίου τελείωσα! Ένας μήνας χρειάστηκε μέχρι να νιώσω ότι "ναι, είμαι έτοιμη... τώρα το' χω"! 
Και βουαλά! 
Βρίσκομαι στη ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω το έργο μου! Όταν έβαλα τα φωτάκια στην πρίζα ένιωσα κύματα χαράς και αγαλλίασης να με λούζουν! Νομίζω πως θα με νιώσετε....







Το έργο βρίσκεται ήδη κρεμασμένο στο τζάκι της αδερφής μου! Όταν τελείωσα το πήρα αγκαλιά και έτρεξα να της το δείξω ...Είχε παρακολουθήσει όλο αυτό τον καιρό τη σκέψη μου και τα σχέδια που έκανα. Περίμενε κι αυτή με ανυπομονησία! Για να έχουμε καλύτερη οπτική το κρεμάσαμε κατευθείαν στο τζάκι της που είναι σκούρο καφέ κι ανάψαμε τα φωτάκια! Η λάμψη στα μάτια της και η χαρά της με έκαναν να μη το σκεφτώ δεύτερη φορά! Ο πίνακας θα είναι το Χριστουγεννιάτικο δώρο μου προς αυτήν! Μόνο που δεν της το τύλιξα με κορδέλα . Λέτε να την πειράξει;

Τέλος, με αυτό το έργο θα συμμετάσχω στον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό που διοργανώνει η γλυκύτατη και φινετσάτη Γεωργία στο μπλογκ  Αρμονία.

Ουφ! Αυτά είναι ! 
3 σε 1! 
Κι έκλεισα απόψε! 
Σαν δημιουργός! 
Για απόψε ε; Από αύριο βάζουμε μπρος την επόμενη ιδέα!

Σας φιλώ
@ριστέα

58 σχόλια:

  1. ουαου υπεροχος βγηκε!!μπραβο μικρη μου..


    Τιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίτη μου είμαι πτώμα τώρα ! Αλλά η ικανοποίηση είναι το καλύτερο φάρμακο για όλα! Φιλάκια αγάπη!

      Διαγραφή
  2. Αχ...πόσο σας καμαρώνω που μπορείτε και φτιάχνεται εσείς οι δημιουργικές φίλες μου, όλες αυτές τις μοναδικές κατασκευες:):):):)
    Χίλια μπράβο!!!
    Τέλειο δωράκι:)
    Φιλιά:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Όντως! Για την αδερφή μου ήταν το τέλειο δωράκι! Κατασυγκινήθηκε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Μερσί , μερσί! Είμαι υπερήφανη και καμαρώνω σαν παγόνι! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Και πολύ καλά κάνεις! Καλή εβδομάδα ψυχή μου!

      Διαγραφή
    3. χεχε!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφο βρε θηρίο!!!!!!
    Συγχαρητήρια! Ζηλεύω (με την καλή έννοια!)

    Έλα καμμιά βόλτα...

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    "ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΟΜΠΑΜΑ..."

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ευτυχώς τα κατάφερα κι όλα πήγαν κατ' ευχήν!
      Φυσικά και θα περάσω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. αχαχαχα!Το 3 σε 1 μ΄ άρεσε!
    Θαυμάσιο πάντως το δωράκι σου!Το θυμάμαι που το παρουσίασες, αλλά τελικά δεν περίμενα ότι θα βγει τόσο εντυπωσιακό!Εάν έχεις χρόνο πάντως, σκέψου το και για επαγγελματική ενασχόληση!
    Τα φωτάκια το κάνουν κανονικό δεντράκι.Πάνω απ΄ το τζάκι και με την αντίθεση των χρωμάτων δένει τέλεια!
    Μ΄ αρέσουν κι εμένα αυτά τα "περίεργα" κι έχω διακοσμήσει με τέτοια το σπίτι από διάφορους δημιουργούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχ! Ναι καταπληκτική ιδέα το 3 σε 1! Γλιτώνεις πολλά!
      Ούτε εγώ δεν το περίμενα! Είχα άγχος ότι δεν θα στερεώνονταν καλά τα κλαδιά, ότι θα είχα θέμα με τα φωτάκια...ταλαιπωρήθηκα με τα φωτάκια πολύ αλλά άξιζε η ταλαιπωρία!
      Δεν έβγαινε από μακριά καλά η φωτό να βλέπατε πόσο θαυμάσια έπεσε ο πίνακας στη κάθετη σκεπή του τζακιού !
      Κι εμένα μου αρέσουν τα περίεργα πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ρεεεεεε τι γλυκούτσικο και ποοοοοόσο όμορφο είναι πολύ γλυκούλι Αριστέα μου μπράβο σου! Ακόμα πιο όμορφο το κάνει ότι το έφτιαξες με μεράκι, κέφι και ζεστασιά (που θα'λεγες κι εσύ αχαχα!!) Είναι υπέροχο τόσο χαριτωμένο! Μπράβο σου, το τζάκι της αδερφής σου πρέπει να δείχνει φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ...φανταστικό είναι η λέξη που του ταιριάζει! Πιο πολύ απ' όλα χαίρομαι για τη χαρά της αδερφής μου! Απόκτησε μεγαλύτερη αξία έτσι η κατασκευή μου!
      Αφού όταν τον είδε με ρωτούσε πόσα θες να μου τον δώσεις! Μα να πάρω χρήματα ;;; Ποτέ, ποτέ! Η χαρά του άλλου είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Το καλυτερότερο δώρο της έκανες:))
    Ξεκούραση τώρα μην μου πάθεις και τίποτα!
    Φιλάκια πριγκίπισσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τελείωσα ετοιμάστηκα και βγήκα! Βγήκα έξω να ξεσκάσω!
      Κι η αδερφή μου συμφωνεί: το τέλειο δώρο !
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου! :)))

      Διαγραφή
  8. Σε νιώθω σε νιώθω!! Είναι απίστευτα τέλειο!!Τι κρίμα να μην είσαι αδερφή μου!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Έλα; Θες να σε υιοθετήσω; Κάποτε με είχε ρωτήσει ο κολλητός πως μπορεί να γίνω θεία του κι αυτός ανιψιός μου! Αδερφή δεν μου είχε τύχει ξανά!
      Χαίρομαι που νιώθεις τη χαρά μου! Μου αρέσει να την μοιράζομαι σαν μικρό παιδί!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει πολύ αυτό που βλέπω!!!...και είμαι σίγουρη ότι η αδερφή σου θα το καταχαρεί!!!
    Καλό σου βράδυ Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πήρες φόρα και δεν μαζεύεσαι εσύ μου φαίνεται.
    Αν δεν της αρέσει της αδελφής σου και σου το επιστρέψει, επειδή δεν είναι τυλιγμένο με φιόγκο,
    να το στείλεις σε μένα που δεν με πειράζει να το πάρω χωρίς φιόγκο.
    Πλάκα κάνω μην με παρεξηγείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι! Καλημέρα γλυκιά μου Φλώρα!
      Δεν σε παρεξηγώ! Μακάρι να έφτιαχνα κι άλλα και να έδινα σε περισσότερες φίλες την ίδια χαρά! Το σκέφτομαι πάντως...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ποσο τυχερη η αδελφουλα σου και ποσο ομορφο θα εγινε το τζακι της! Οποιος θα την επισκεπτεται θα την ρωταει απο που αγορασε αυτο το εργοτεχνης!!! Ετοιμασου Αριστεα για παραγωγη:)
    Ειναι υπεροχο και κυριως επειδη το εφτιαξες εσυ με τοση υπομονη και αγαπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα το σκέφτομαι να σου πω! Για την παραγωγή!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Δεν το πιστεύω! Όχι μόνο τα κατάφερες....έγινε τέλειοοο!!
    Τυχερή η αδερφούλα που το παρέλαβε!
    Αλλά και εσύ έτσι το πήγες στο κορίτσι...χωρίς κορδέλα;
    Το συγκεκριμένο μου είχε αρέσει πολύ όταν το είδα στην Εύη,αλλά θα μείνει σαν το δικό σου φωτιστικό οροφής.. πολλά χρόνια στη μνήμη για να το φτιάξω !
    Ένα μεγάλο μπράβο!!
    Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευή μου!αχαχα το πήγα να το δείξω...δεν είχα σκεφτεί να το δωρίσω όταν το έκανα.
      Ήταν απόφαση της στιγμής και μου έδωσε απίστευτη ικανοποίηση ειδικά βλέποντας τη χαρά της!
      Λοιπόν, να μην μείνει ούτε το δικό μου φωτιστικό ούτε ο πίνακας για σένα μελλοντικό σχέδιο! Εγώ ήδη έχω τα σωστά φωτάκια-βροχή. Το κούτσουρο μου λειπει!
      Πες μου σε τι θες να σε βοηθήσω!
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      να έχεις μια υπέροχη μέρα και βδομάδα!♥

      Διαγραφή
    2. Το φαντάστηκα πως έγινε έτσι με το δωράκι στην αδερφή σου!! Την επόμενη φορά σε παρακαλώ να έρχεσαι από μένα να τα δείχνεις πρώτα! χιχιχι
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Να σαι σίγουρη πως δεν μου γλυτώνεις...αν χρειαστώ βοήθεια δεν θα ντραπώ! Θα σε ρωτήσω :))
      Για φέτος δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με αυτό!
      Σήμερα πάλι έτρεχα σε γιατρούς και έχει πέσει η διαθέσή μου αρκετά. :( Με νύχια και με δόντια κρατιέμαι να μείνω όρθια! Και θα μείνω..... για εκείνους που με αγαπούν και με χρειάζονται!!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    3. Α! Στην αρχή έλιωσα και μετά λυπήθηκα!
      Εύχομαι χαρά μου όλα να πάνε καλά...Τι να κάνω για να σου σηκώσω τη διάθεση;;;;;;
      Κι εσύ να έχεις μια υπέροχη βδομάδα και να πάνε όλα καλά με τα θέματα υγείας!

      Διαγραφή
    4. Μμμμ το έκανες ήδη!! Σε ευχαριστώ!! :))

      Διαγραφή
    5. Ω!!!!!!!!!! Με κάνεις χαρούμενη! ♥
      Θέλω να χαμογελάς! :)

      Διαγραφή
  13. να σε φωνάξουμε κι από το σπίτι μας!
    θαύματα κάνουν τα χέρια της Ίριδος!:):)
    καλές σου γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ευχαριστώ πολύ καλή μου!
      Λέγε με @ριστέα !
      Φιλιά και καλές γιορτές και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  14. Εκπληκτικό. Φοβερή δουλειά έκανες. Μπράβο σου ωρε κορίτσι! Φιλάκια πολλά!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουάου!!! Πανέμορφο!! Είναι υπέροχο! Δεν έχω λόγια!! Μπράβο σου Αριστέα!! Πιστεύω καλύτερο κι από το πρωτότυπο!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Καλύτερο ή όχι σημασία έχει ότι πέτυχε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Εγινε υπεροχο τελικα!!!
    Μπραβο καλη μου!!! Καλες γιορτες κ φωτεινες οσο πιο φωτεινες γινεται!!!
    Φιλια πολλα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαϊλί μου .... σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Καλές γιορτές και σε σένα εύχομαι χαρά μου!
      Φιλάκια ολόψυχα! ♥

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραίο το δεντράκι σου μπράβο καλή μου!
    Να έχεις μια υπέροχη και δημουργική εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά! Αντεύχομαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία η δημιουργία σου. Πρωτότυπη. Να στείλω ευχές, αυτές οι γιορτές να είναι οι ωραιότερες της ζωής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεράσιμε! Να'σαι καλά!
      Η ιδέα δεν ήταν δική μου! Απλά εγώ την πραγματοποίησα με το δικό μου τρόπο!!!!!!!
      Και από μένα τις καλύτερες ευχές μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση ειναι το χαμόγελο των άλλων και το καλύτερο, η αγκαλιά τους.
    Υπέροχη κατασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ναυαγέ μου! Το έργο μου απέκτησε αξία όταν το αντίκρυσαν άλλα μάτια και το θαύμασαν κι ακόμα περισσότερο όταν τον χάρισα!
      Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  20. πω πω @iris μου το έκανες υπέροχο!!!! Φανταστικό!!!! και το στόλισες επίσης φοβερά!!! μπράβο, πραγματικά έχω κατενθουσιαστεί!!! είμαι σίγουρη όλοι το λάτρεψαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκανα! Και την αρχική ιδέα την οφείλω σε σένα καλή μου! Εσύ έσπειρες ....και βλέπεις τώρα τα αποτελέσματα!
      Σε ευχαριστώωωωωωωωωω

      Διαγραφή
    2. ε, όχι δα, εγώ μια διακόσμηση που μου άρεσε ανάρτησα, δεν έκανα τίποτα!!! εσύ το απογείωσες το έργο!! μπράβο!!!!

      Διαγραφή
  21. Το ήξερα πως θα το κάνεις τέλειο!!!
    Περίμενα πως και πως να το δω...και είναι απλά υπέροχο!!!
    Γεια στα χέρια σου και είμαι σίγουρη ότι η αδερφή σου θα το καταευχαριστηθεί!!!
    Τ Ε Λ Ε Ι Ο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο με τιμάει αυτή σου η πίστη!!!!!!!!!
      Σήμερα η αδερφή μου μόνο για αυτό μιλούσε! Και αφήναμε τη δουλειά και με έβαζε να δείχνω στους πελάτες τις φωτό από το μπλογκ!!!!!!!!!!!!!!!!!]
      Σε ευχαριστώωωωωωωωωω
      Μακάρι να έφτιαχνα άλλα 5-6 και να τα χαρίσω σε σας που λατρεύω εδώ ...Θα ήσουν μία από αυτές!!!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Ωωω, εμένα με τιμάει πολύ αυτό που έγραψες..πάρα πολύ όμως!!

      Διαγραφή
    3. Πίστεψέ με ...αν είχα ένα ακόμα μεγάλο άδειο τελάρο το έφτιαχνα ξανά μέσα σε 3 μέρες ( τώρα που πήρα το κολάι ....) και θα έκανα έναν γρήγορο και πρόχειρο διαγωνισμό να τον χαρίσω ανάμεσα σε 5-6 αγαπημένες φίλες.... και μετά θα στενοχωριόμουν φυσικά που δεν θα μπορούσατε να το πάρετε όλες σας!
      Έχω ήδη μείνει ταπί και ψύχραιμη οικονομικά...να δω πώς θα βγάλω πέρα τις γιορτές :(
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Ήρθα στο σωστό σημείο αυτή τη φορά!!!!

    Πω πωωωωωωω.....!!!!!

    Τώρα κατάλαβα τι εννοούσες!

    Η αδελφή σου πρέπει να έπαθε σοκ, είναι πανέμορφη δουλειά!!!!! Μπράβο, εξαιρετικό! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πωπω δεν λες πάλι καλά που το είδα! Θα αναρωτιόσουν γιατί σε έστειλα σε ένα ποίημα! αχαχα Το έχω χάσει τελείως τελευταία!
      Νου αρέσει να δίνω χαρές!
      Αυτό τα λέει όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή