Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Photo a Day Μέρα 31η

Photo a Day 31 December :  self-portrait

Πορτραίτο ζητάει η τελευταία δοκιμασία του Photo A Day!
Για χρόνια δεν έβγαζα φωτογραφίες. Έτσι έχω ένα κενό πολλών χρόνων όπου ξαφνικά μεγάλωσα! Αλλά δεν με τρομάζουν τα χρόνια που φορτώνομαι! Ούτε οι ρυτίδες. Αρκεί να είμαι γερή, δυνατή, να έχω την υγεία μου. Από κει και πέρα δεν με τρομάζει ο φακός! Είναι ένα παιχνίδι για μένα! Εσύ βλέπεις μια φωτογραφία, μια εικόνα. Αλλά πρέπει να με αγαπάς για να δεις πιο βαθιά μέσα μου. Να με γνωρίσεις! 
Μια φωτογραφία από μόνη της δεν λέει τίποτα.....


Είναι λοιπόν η τελευταία μου φωτογραφία τον χρόνο που φεύγει και την μοιράζομαι μαζί σου! 

Μισοχαμογελαστή. Περιμένω.... Αφουγκράζομαι.... Ελπίζω.... Εύχομαι...
Όλα να είναι καλύτερα τη νέα χρονιά, λιγότερο δύσκολα , πιο εύθυμα.....
Του χρόνου τέτοια μέρα εύχομαι απλά να χαμογελώ ακόμα περισσότερο!


Καλή σας μέρα
ΥΓ: Δεν σας αποχαιρετώ ακόμα....

21 σχόλια:

  1. Είσαι και θα είσαι μία κούκλα, όσα χρόνια κι αν περάσουν! Και από το λίγο που σε γνωρίζω (μέσα από το blogging) έχεις χρυσή καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η καλοσύνη αντανακλάται στο πρόσωπό σου:)
    Φιλιά πριγκίπισσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη, αιθέρια, ευαίσθητη.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά όμορφη πριγκίπισσα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι οι ρυτίδες του προσώπου για τους ανθρώπους είναι γλυκιά μου.Και καλά κάνεις και δε δίνεις καμιά απολύτως σημασία.Τις ρυτίδες της ψυχής μας πρέπει να προσέχουμε κι-απ΄ όσο σε γνωρίζω-εσύ εκεί την έχεις κερδίσει τη μάχη!Παραμένεις άνθρωπος... με τις ευαισθησίες σου, τα όνειρά σου, τις ανησυχίες σου, το ρομαντισμό σου και τόσα άλλα ακόμα που θες να κάνεις και δεν έκανες..!
    Να ΄σαι χαρά μου πάντα καλά κι ευτυχισμένη, για να ζεις και ν΄ απολαμβάνεις κάθε στιγμή!
    Έχεις την αγάπη μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου Σοφία μου! Με τιμούν αφάνταστα!
      Παιδί παραμένω κι ελπίζω να αργήσω ή να μην χρειαστεί να μεγαλώσω! Γεμίσαμε σοβαροφανείς! Όχι άλλους ! Αρκετούς έχουμε!
      Και εσύ να'σαι καλά και χαρούμενη καλή μου, λατρεμένη Σοφία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Δεν βλέπω κανέναν χρόνο και καμία ρυτίδα!!Μία κούκλα βλέπω με ζεστή ψυχή..Και έχεις απόλυτο δίκιο,μια φωτογραφία δε λέει τίποτα.. (Ευτυχώς δλδ γιατί έχω φωτοαγένεια..Καμία σχέση η πραγματικότητα με τις δικές μου φωτογραφίες..Μου το έχουν πει και κατάμουτρα πόσο με αδικούν δλδ) Θα συνεχίσεις και τον Ιανουάριο ε;;παρεούλα! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλιωσα! Φωτοαγένεια! αχαχαχαχα! Τότε από κοντά θα είσαι μια κούκλα! Γιατί οι φωτογραφίες σου δείχνουν έναν άγγελο!
      Ναι θα τον πάω και τον Γενάρη! :)
      Καλή μας χρονιά και καλή συνέχεια! ♥

      Διαγραφή
  7. Θεα!!!!!
    Οταν κοιτας τα ματια του αλλου πιστευω οτι μπορεις να μπεις κ να δεις λιγο απτην ψυχουλα του.
    Κ ειναι ομορφα εκει,καλη μου Αριστεα!
    Φιλια κ δυνατη αγκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλα μου εσύ!
      Κι εσένα τα μάτια σου λένε πολλά!
      Φιλιά πολλά και καλή χρονιά καρδούλα μου! :)

      Διαγραφή
  8. η ομορφια σου ειναι εσωτερικη και αυτο αποτειπωνεται και στο γλυκο σου προσωπο να εισαι γερη παντα να μας αγαπας και να σε προσεχουμε γιατι εισαι ενα διαμαντι που κανεις δεν το εχει ανακαλυψει ακομα!!! σλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι δικός μου άνθρωπος! Σε προδίδει το σλ!
      Με έκανες λιώμα!
      Σε ευχαριστώ, ολόψυχα σε ευχαριστώ!
      Καλή χρονιά! ♥

      Διαγραφή
  9. Ούτε εγώ βλέπω ρυτίδες και βλέπω πολύ καλά!!
    Είσαι μια κούκλα, αλλά αυτό το ήξερα ήδη..χαίρομαι που σε "ξαναείδα"...!!!..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σσσ! Έχω τη μαγική κάμερα! :-ρ
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου ! (Το μυστικό είναι να αισθάνεσαι παιδί και να μην ακούς τους άλλους που σου φωνάζουν να σοβαρέψεις!)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Εδώ είχα γράψει σχόλιο μα χάθηκε! Ο blogger κάνει βλακείες! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Μία κούκλα!!!!!!! Τι να λέμε τώρα; :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ που με θυμήθηκες μετά από τόσους μήνες;;; :-P
      Τελευταία μεγαλώνω ταχύτατα ξέρεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή