Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Photo a Day December # Feed back #


Πάει και ο  Δεκέμβρης. Και μαζί του και το 2012, thanks god!

Τελικά η φωτογραφική πρόκληση είναι όντως εθιστική! Όταν ξεκίνησα το Photo a day δεν το πίστευα ότι θα τα κατάφερνα να βγάλω εις πέρας όλες τις δοκιμασίες! Και να που όχι απλά έβγαλα έναν μήνα, αλλά δύο! Και μάλιστα έβγαλα έναν Δεκέμβρη όπου έτρεχαν πολλές υποχρεώσεις, ο όγκος δουλειάς μου έχει ήδη αυξηθεί -κι αναμένεται κι άλλο- κι όλο αυτό με έβγαλε κάποιες στιγμές μέχρι και νοκ άουτ!
Όμως είναι τόσες οι χαρές και οι ικανοποιήσεις που έχω πάρει από το Photo A Day! Το λάτρεψα !
Κάθε μέρα και μια φωτογραφία. Κάθε μέρα και μια προσωπική εξομολόγηση! 
Κοιτώντας πίσω τον Δεκέμβρη αναρωτιέμαι ακόμα κι εγώ πώς τα κατάφερα ! Πώς μου κατέβαιναν ιδέες! Κάποιες φορές θυμάμαι ερχόταν και με χτυπούσε κατακέφαλα τελευταία στιγμή η έμπνευση και ενώ άλλα είχα σκεφτεί αλλού κατέληγα! 
Αν είναι να ξεχωρίσω κάποια φωτογραφία περισσότερο από τις υπόλοιπες είναι η μέρα που έβαλα το παιχνίδι των σκιών ( κάτι που να αρχίζει από s) και η προτελευταία μέρα του Δεκεμβρίου (κάτι που με έκανε να χαμογελάσω τη χρονιά που πέρασε) κι αναφέρθηκα στο μπλογκ μου και σε όλους εσάς!

Αλήθεια, εσένα ποια μέρα σου άρεσε περισσότερο;

Μέρα 1η: 8:00
Μέρα 2η: Ειρήνη
Μέρα 3η: Κάτι που κράτησα
Μέρα 4η: Άσπρο-Μαύρο
Μέρα 5η: Κοιτάζοντας πάνω
Μέρα 6η: Εικόνα του τόπου μου
Μέρα 7η: Αστέρια
Μέρα 8η: Κάποιος που αγαπάς
Μέρα 9η: Με τι απαχσχολήθηκες
Μέρα 10η: Από κάτω
Μέρα 11η: Γλυκό
Μέρα 12η: Καπέλο
Μέρα 13η: Φώτα
Μέρα 14η: Πράσινο
Μέρα 15η: Ύπαιθρος
Μέρα 16η: Κάτι που έφτιαξα
Μέρα 17η: Στο πάτωμα
Μέρα 18η: Κάτι που με κάνει χαρούμενη
Μέρα 19η: Κάτι που να αρχίζει από s
Μέρα 20η: Καιρός
Μέρα 21η: Δέντρο
Μέρα 22η: Διακόσμηση
Μέρα 23η: Χαρά είναι____
Μέρα 24η, 25η, 26η :Παράδοση/ Γεύμα/ Ανακατωσούρα
Μέρα 27η: Πώς χαλαρώνω
Μέρα 28η: Κρύο
Μέρα 29η: Ζεστό
Μέρα 30η: Κάτι που με έκανε να χαμογελάσω τη χρονιά που πέρασε
Μέρα 31η: Πορτραίτο

Και με αυτή την ανάρτηση κλείνω το 2012!
Εύχομαι σε όλους σας απόψε καλή Πρωτοχρονιά, καλά να περάσετε, να γελάσετε, να διασκεδάσετε,να ξεδώσετε!
Έχουμε έναν ολόκληρο χρόνο για σκοτούρες και προβληματισμούς!
Γεροί να'μαστε........

Σας φιλώ
@ριστέα

14 σχόλια:

  1. Καλή πρωτοχρονιά να περάσεις Αριστέα μου μαζί με τους δικούς σου ανθρώπους που αγαπάς και σ΄ αγαπούν.Να ΄στε όλοι καλά και καλώς να υποδεχθείτε τον καινούργιο χρόνο!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Σοφία μου!
      Με υγεία και λιγότερα βάσανα!
      Με περισσότερη αγάπη!
      Αυτές είναι οι κυρίαρχες ευχές μου κι εύχομαι να πιάσουν όλες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά γεμάτη χαμόγελα κι αγάπη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι ένα ευτυχισμένο 2013 με αγάπη και υγεία και ότι καλύτερο στον καθένα προσωπικά. Καλύτερες στιγμές στις χώρες μας
    Διαβασα όλες τις τελευταίες αναρτήσεις σου..πολύ καλές με συγκίνησαν αυτά που έγραψες για τον απολογισμό σου, για το μπλογκ σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου γλυκό καλή χρονιά κοπέλα μου !
      Τις καλύτερες ευχές μου , να σου πάνε όλα δεξιά! Σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Αριστέα μου κι ευλογημένα!
    Με υγεία, ειρήνη, μετάνοια και πολλά πολλά χαμόγελα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Σεβάχ μου! Κι όπως είπες κι εσύ στο μπλογκ σου και μου άρεσε: ευλογημένη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά πριγκίπισσα και πάλι:))
    Ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι δε σου έφερε ο παλιός!
    Στέλνω αγκαλιά και φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά καρδούλα μου! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να είσαι γερή, δυνατή και να πάνε όλα καλά με τις σπουδές σου !
      ΥΓ:΅Εύχομαι να περνάς όμορφα αυτές τις μέρες στη μαμά-πατρίδα!

      Διαγραφή
  6. Somеone essentially assist tօo mɑke ѕignificantly posts ӏ'd state.

    Thiѕ іs the first time I frequented уօur web paցe annd so far?
    I surprised wikth tҺе analysis you made tо create this actual publish amazing.
    Excellent activity!

    mү web blog; Pure Green Coffee Bean Max

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hi! This iѕ my 1ѕt comment here so I just wanted to give a quick
    shout out and tell yoou I truly enjoy reading through your posts.

    Can you suggeѕt any other blogs/websites/forums tɦat deaql with the same subjects?
    Thanks fooг your time!

    Looκ іntߋ mү webpage :: Dr Oz Garcinia Cambogia Review

    ΑπάντησηΔιαγραφή