Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day January # Feed back #

January, 31days!

Πάει λοιπόν κι ο  Γενάρης! 
Κοιτάζοντας προς τα πίσω και τις 31 μέρες δεν το πιστεύω! Εσείς ;
Εγώ πάντως, γνωρίζοντας πως αυτόν ειδικά τον καιρό τα τελευταία χρόνια πνίγομαι στη δουλειά, ανέλαβα με πολλές επιφυλάξεις την πρόκληση! Και ήδη μου έχει κοστίσει σε χρόνο και σε ξεκούραση! Αλλά ήμουν εδώ και το πάλεψα! Και κατηγορήθηκα! Α , έγινε κι αυτό! Ίσως τρυφερά, όχι με κακή πρόθεση. Ότι εγκατέλειψα τις άλλες μου δημοσιεύσεις, τις πιο σοβαρές, τις πιο ουσιαστικές! 
Γιατί άραγε συνέχισα;
Γιατί εν μέσω της κρίσιμης αυτής για μένα περιόδου, με έλλειψη χρόνου για οτιδήποτε άλλο, με κρατούσε σε εγρήγορση και σε δημιουργική  φόρμα!
Γιατί  τα θέματα της φωτογραφικής πρόκλησης όσο κι αν επαναλαμβάνονται κάποιες στιγμές, κάθε φορά  με ιντριγκάρουν! Πάνε τη σκέψη μου λίγο πιο μακριά!
Γιατί λάτρεψα ανάμεσα σε άλλα τη φωτογραφία! Κι αυτό ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα!
Γιατί κι άλλες φίλες αγαπημένες συμμετέχουν με ενθουσιασμό!
Γιατί μου αρέσει αυτή  η αλληλεπίδραση μαζί σας.
Γιατί σε τελευταία ανάλυση δικό μου είναι το μπλογκ και ό,τι βλακεία μπορώ να κάνω, θα την κάνω!

Αγάπησα πολλές μέρες αυτόν τον μήνα! Με ταξίδεψαν. Με έκαναν να καταθέσω προσωπικές στιγμές. Να βγάλω φωτογραφίες από αγαπημένους μου ανθρώπους και λατρεμένους θησαυρούς.Τέλος, δεν άφησα ζώο για ζώο ! Άνετα νομίζω ότι μπορώ να βάλω υπότιτλο στο μπλογκ μου, Το ζωοφιλικό ιστολόγιο της @ριστέας! Αν ήταν καλοκαίρι μέχρι και φίδι μπορούσα να σας βρω εγώ! 

Κλείνοντας θα κάνω τη συνηθισμένη μου αναδρομή: αν είναι να ξεχωρίσω κάποια μέρα περισσότερο από τις υπόλοιπες μέσα σε αυτό το μήνα θα ξεχωρίσω τη 16η μέρα  "δύο πράγματα" και την 29η μέρα το "μεγαλώνω". 

Αλήθεια, εσένα ποια μέρα σου άρεσε περισσότερο;

Μέρα 1η: Σήμερα
Μέρα 2η: Κάτι καινούργιο
Μέρα 3η: Καρδιά
Μέρα 4η: Η θέα από κει που βρίσκομαι
Μέρα 5η: Εν κινήσει
Μέρα 6η: Κάτι δικό μου
Μέρα 7η: Δρόμος
Μέρα 8η: Κάτι που να αρχίζει από "t"
Μέρα 9η: Χαρτί
Μέρα 10η: Στη μία
Μέρα 11η: Νερό
Μέρα 12η: Έκπληξη
Μέρα 13η: Κύκλος
Μέρα 14η: Κάτι κίτρινο
Μέρα 15η: Μια συνηθισμένη στιγμή
Μέρα 16η: Δύο πράγματα
Μέρα 17η: Έτοιμο
Μέρα 18η: Σκιά
Μέρα 19η: Νόστιμο
Μέρα 20η: Κάτι που είδα
Μέρα 21η: Τι κάνω
Μέρα 22η: Γωνία
Μέρα 23η: Ηλεκτρικό
Μέρα 24η: Ρίγες
Μέρα 25η: Τοπίο
Μέρα 26η: Μαζί
Μέρα 27η: Ήλιος
Μέρα 28η: Δια μέσου
Μέρα 29η: Μεγαλώνω
Μέρα 30η: Κάτω
Μέρα 31η: Ο εαυτός μου

Α και κάτι ακόμα:
Ολόψυχα σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και την αγάπη που μου δίνετε! Όσοι είστε εδώ κάθε μέρα σχεδόν και παρακολουθείτε το Photo A Day μου δίνετε δύναμη για να συνεχίζω.
Σας αφιερώνω όλο τον Γενάρη, με αγάπη! ♥

Ψιλά γράμματα: Σας αφήνω, πάω να συσκεφτώ με τους πολλούς εαυτούς μου, αν θα πάρω τον Φλεβάρη ή θα τον "πηδήξω"!  

Σας ασπάζομαι
@ριστέα

19 σχόλια:

  1. Γέλασα πολύ με αυτό που είπες..."Γιατί σε τελευταία ανάλυση δικό μου είναι το μπλογκ και ό,τι βλακεία μπορώ να κάνω, θα την κάνω!"
    Το έκανα copy, εντάξει..χαχα!!
    Α, δεν μπορώ να διαλέξω..μου άρεσαν πολλές...και πάω να δω και τη σημερινή..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψα και στην άλλη ανάρτηση..μην τον πηδήξεις!!..το Φλεβάρη λέω..χαχα!!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχα! Έλιωσα Μαράκι μου!
      Αγαπημένη έκφραση αυτή που χρησιμοποίησα ! ;-)
      Σήμα κατατεθέν μου να μιλώ έτσι με τις φίλες μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Χα χα χα!!! Μα γίνεται να "πηδήξεις" ένα μήνα;;;;
    Εισαι άτομο φοβερό Αριστέα! Η πρόκληση φτιάχτηκε για σένα, αν σταματησεις εσυ, ειναι σα να σταματήσει η γη να γυρίζει:)
    Λάτρεψα τα "δυο πράγματα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α! Μην λες τέτοια ....δεν θέλω να προκαλώ! Ούτε να ψωνίζομαι!
      Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα γιατί μου άρεσε να φροντίζω κάθε θέμα μου! Τίποτα περισσότερο!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  3. Aριστέα θα σε μαλώσω!!
    Ο Φλεβάρης θα είναι λίγος χωρίς τις δυνατές σου φωτογραφικές προκλήσεις!
    Γιατί τις έκανες τόσο ξεχωριστές και όμορφες!
    Σκέψου το όσο θες,μα να ξέρεις εγω περιμένω να έρθεις στην παρέα..Και ας την τελειώσουμε όποτε θέλουμε βρε παιδί μου..να εγω είδες,με πολύ κόπο έφτασα στο τέλος..τελευταία και καταιδρωμένη!
    Φόρτισε καλά το κινητό σου και έλα..αντε!
    περιμένουμε!
    (θα περάσω αργότερα να δω και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου..α,εγω δεν ξεχωρίζω καμία!όλες τις αγαπώ!)
    φιλίιιι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Τελικά ασπροπρόσωπη με έβγαλε το κινητούλι!
      Σα να με ψήνετε σιγά σιγά! Κι εγώ σκέφτομαι αν δω ότι δεν προλαβαίνω τα καθημερινά υπάρχει πάντα και το εβδομαδιαίο ε;
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. εγώ πάλι λέω να συμμετέχεις!!! :) όλο αυτό το ψάξιμο στις φωτογραφίες σου, οι σκέψεις σου, αυτό που το φέρνεις από δω-το πας απο κει-το ζαλίζεις-το εξαντλείς το θέμα, πολύ μου αρέσει!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει όλο αυτό Εύη μου!
      Για αυτό και το σκέφτομαι!
      Έχει κι ωραία θέματα η επόμενη λίστα !
      Αλλά έχω αυτές τις μέρες και μια απίστευτη κούραση....
      Σε ευχαριστώ για την παρότρυνση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Δύσκολος μήνας για να ξεχωρίσεις τις αναρτήσεις, δεν νομίζεις ?
    Φαντάζομαι πως για εσένα η 26η ήταν ξεχωριστή... Η δική μου ματιά στέκει στην 24η & 29η όπου έδωσες τις δικές σου καταπληκτικές ερμηνείες στις λέξεις Stripes & Grow, στην 13η με τον αγαπημένο μου κύκλο, στην δυνατή 11η...δεν θα μπορούσα διαφορετικά... και στην 2η όπου μέσα της υπάρχει μια ευχή.
    Καλό σου ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και καλό Φλεβάρη πια...Να στέκεις δυνατή.

      Διαγραφή
    2. Α! Χαίρομαι που κατέθεσες τις προτιμήσεις σου! Στις ρίγες πιστεύω ότι το δούλεψα αρκετά...αλλά 2 πράγματα, μαζί, και μεγαλώνω ήταν πολύ "@ριστέα"
      Φιλάκια!
      ΥΓ:΅Σε ευχαριστώ για το ταξίδι και την έμπνευση που μου δίνεις!

      Διαγραφή
  6. Εμένα η γωνία μου άρεσε τρομερά... Σαν σκέψη σαν ιδέα σαν σύλληψη...
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλώρα μου κι εμένα μου άρεσε αρκετά η γωνία!
    Σε ευχαριστώ που συν-ταξιδεύεις μαζί μου!
    Φιλιά και καλό μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριστέα μου όλες οι δημοσιεύσεις σου ήταν εξαιρετικές!Κι ότι γράφεται απ΄ την ψυχή μας είναι θαυμάσιο γιατί βγαίνει μέσα απ΄ αυτή!
    Ξεχώρισα βέβαια πιο πολύ την 3η(καρδιά), γιατί ΄μαι λιγάκι ευαισθητούλα σ΄ αυτήν και την παρουσίασες υπέροχα!Επίσης την 14η(κάτι κίτρινο) γιατί όπως παρουσίασες το χρώμα των αστεριών "ξέβαξες" κάθε φοβία γι΄ αυτό το χρώμα!Και τέλος θα συμφωνήσουμε για το 29(μεγαλώνω) γιατί "δεν τη φοβάμαι τη ζωή... Έμαθα να την αγαπάω τη ζωή.Να τη σέβομαι..."!
    Είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσεις... κι έτσι να συνεχίσεις!
    Καλή δύναμη λοιπόν και καλή συνέχεια χαρά μου!
    Καλημέρα και χαρούμενο μήνα να περάσεις!
    Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου σε διάβασα το πρωί αλλά περνώ πολύ καθυστερημένα να απαντήσω! Έπρεπε να βάλω προτεραιότητες! ;-)
      Χα'ιρομαι που μπήκες στη διαδικασία να σχολιάσεις ποια δημοσίευση ξεχώρισες! Μου αρέσει να διαβάζω τις απόψεις πολύ!
      Για αυτό εξάλλου και ρωτώ!
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη και τη συμπαράσταση σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μπορεί να αργώ να περάσω στο διάστημα της ημέρας να μην περάσω πρωί για τη καλημέρα μου , αλλά ποτέ δεν ξεχνώ...κάποια στιγμή της ημεράς θα περασω...μου αρεσει πολυ να ερχομαι εδω μεσα να δω το επομενο θεμα της αναρτησης και το πως θα το παρουσιασεις...δικο σου ειναι το μπλογκ οτι θες κανεις...οσοι αγαπουν εσενα και το μπλογκ σου θα ειναι παντα διπλα σου οτι κι αν συμβει...αυτο καταλαβα κι εγω με τα σχολια που ελαβα στην αναρτηση του ασχημου γεγονότος....Αλλα το άφησα πίσω μου, συνεχίζω γιατί δε θέλω και δε πρέπει να απογοητεύσω όλους όσους αγαπούν και στηρίζουν το ταπεινό μου μπλογκοσπιτάκι... .. Δεν ξεχωρισα καποια μερα..ολες ηταν ενδιαφερουσες η καθε μια με το θεμα της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι χαρά μου, το καταλαβαίνω! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλη την υποστήριξη και την αγάπη! ♥
      ΥΓ: Καλά έκανες κι άφησες το άσχημο συμβάν πίσω σου, έτσι πρέπει !
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  10. Goօd day! Woulԁ you mind if I share үour blog witҺ mʏ
    myspace gгoup? There's a lot of people thаt I thiոk
    woulԁ really enjoy your content. Plеase leet mme kոow.
    Mɑny tҺanks

    Also visit my web-site ... Pure Green Coffee Bean Max

    ΑπάντησηΔιαγραφή