Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Στιγμές δημοσιότητας Νο 1.111 !

Descover new bolg λέει!
αχαχα! Ναι ! Τώρα κάνω τα πρώτα μου βηματάκια!

Μα ποια είμαι που διαρκώς συνεντευξιάζομαι;

Χρωστούσα στη Funkey Monkey μια  δημοσίευση, που μου έδωσε το ίδιο βραβείο, το οποίο το έχει πάρει πλέον όλη η μπλογκογειτονιά και συνοδεύεται με προσωπικές αποκαλύψεις, ήρθε και η Δημητρούλα να μου το ξανά δώσει, ε; τέλειωσε κι η απογραφή και δεν έχω και δικαιολογία πρόχειρη.... πάμε λοιπόν;

Στιγμές δημοσιότητας και πάλι για μένα, Νο 1.111 ! 
Πώς μετράω; Γιατί πού το πάτε το photoday ε; Λίγα έχω αποκαλύψει εκεί; Ξέρεις τι πίνω, τι δεν τρώω,ποια είναι τα αγαπημένα μου βιβλία, ποιο χρώμα είναι το Νο 1 ένα στις προτιμήσεις μου,πόσα και ποια μέλη έχει η οικογένειά μου, συμπεριλαμβανομένων και των σκυλιών μου(!), τι ώρα φεύγω για τη δουλειά και πότε επιστρέφω, ποια είναι η θέα μου και ποιος ο αγαπημένος μου καφές, τι τρώω για μεσημεριανό, τι με κάνει να χαμογελώ, ποιο είναι το όνομά μου και τι το συνοδεύει.... ξέρεις πώς χαλαρώνω...ξέρεις τόσα πολλά για μένα!
Τι έχει μείνει;

Πρέπει λέει σύμφωνα με το βραβείο να αποκαλύψω 11 πραγματάκια που δεν ξέρεις για μένα!
Άρα αποφεύγω ότι ξέρεις μέχρι στιγμής και πιάνω το κουβάρι από πολύ παλιά ....μπας και μάθεις κάτι καινούργιο.
Παίρνω το σοβαρό μου ύφος ( όχι για πολύ ...σύντομα θα το χάσω στο δρόμο) και πάμε :
(Τα φώτα πάνω μου ε;)

1. Γεννήθηκα στην Αμερική την ένδοξη εποχή των 70'ς τότε που φορούσαν καμπάνες στα παντελόνια και κάτι πέτα στο γιακά σαν αεροδρόμια! Τι όμορφη εποχή!  Από Έλληνες γονείς,  μετανάστες, για αυτό και είμαι υπέρ του δέοντος ευαισθητοποιημένη στα δικαιώματα των μεταναστών στην πατρίδα μας. Είμαι ικανή να υπερασπιστώ και τον άγνωστο νέγρο από το Τσιμπουτί αν χρειαστεί. 
Για τα ανίψια μου να πω ότι είμαι πράγματι "η θεία από το Σικάγο"! 

2. Όποιος πιστεύει ότι είμαι μια σοβαρή, ώριμη μεγαλοκοπέλα, τον προειδοποιώ να μην πάρει ποτέ όρκο για αυτό! Ας ορκιστεί μονάχα για το μεγαλοκοπέλα!
Και τώρα που ξεκαθαρίσαμε ότι είμαι χαζό παιδί χαρά γεμάτο, να προχωρήσουμε;

3. Πρώτος Έρωτας. Στην Αμερική.Πήγαινα νηπιαγωγείο. Πήγαινε προνήπιο ( πάντα στη ζωή μου απέφευγα τους "μεγάλους"). Θανασάκης! Είχαμε διαλέξει τις βέρες μας στη βιτρίνα ενός κοσμηματοπωλείου αλλά και ταξίδι του μέλιτος στη Χαβάη! Πώς να είναι άραγε σήμερα ο Θανασάκης που κοντεύει τα 42;

4.Με τον πρώτο μεγάλο και πραγματικό Έρωτα της ζωής μου ( από το σχολείο) χρειαστήκαμε 15 ολόκληρα χρόνια για να πάρουμε την απόφαση να παντρευτούμε αλλά μόλις ενάμιση χρόνο για να το διαλύσουμε!Εξακολουθώ να τον εκτιμώ αφάνταστα! Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος, σταθμός μεγάλος στη ζωή μου!

5.Λάτρευα από μικρή τα παιδιά κι όλοι μου έλεγαν ότι θα γίνω μια καταπληκτική μαμά! Το όνειρό μου ήταν να γίνω μια καταπληκτική νηπιαγωγός. Τελικά έγινα μια θεία που λατρεύει τα καταπληκτικά ανίψια της!

6.Το πιο δυνατό μου σημείο στο σχολείο ήταν τα κείμενα Νεοελληνικής λογοτεχνίας. Το μοναδικό 20αρι που έγραφα στο τέλος των εξετάσεων αν και πήγαινα παντελώς αδιάβαστη!
Αγαπημένος ποιητής; Ο Καβάφης. Έχω διαβάσει τα Άπαντα του ( καθώς και τα ανέκδοτα ποιήματά του) αλλά κι όλη την αρθρογραφία, γύρω από την ποίησή του. 

7.Όταν βάλω κάτι στο μυαλό μου στρώνω κ@λ@, όσος κόπος κι αν χρειαστεί μέχρι να το πετύχω! Στα 35 μου διάβασα μόλις τρεις μήνες μόνη μου αγγλικά και πήγα και πήρα το πτυχίο που μου έλειπε και το είχα απωθημένο.

8.Έχω πολλά χρόνια να κάνω τα κάτωθι:
Να φάω σοκολάτα,φέτα- που τη λατρεύω -παγωτό, να πιω οποιοδήποτε αναψυκτικό, να ταξιδέψω κάπου μακριά, να πάω μπουζούκια, να βουτήξω το κεφάλι μου μέσα στη θάλασσα, να δω ειδήσεις στην τηλεόραση, να πάω σε κομμωτήριο ( μόνη μου κορίτσια ....όλα μόνη μου ό,τι κάνω στο κεφάλι μου!) και σχεδόν 2 χρόνια που δεν έχω βάλει στο στόμα μου junk food και γλυκά!
Είμαι η @ριστέα και νιώθω καλά!

9. Γελάω πολύ, γελάω δυνατά, γελάω συχνά!
Δεν με πειράζει να χαρακτηριστώ χαζοχαρούμενο κι ό,τι άλλο παραπέμπει σε αλαφροΐσκιωτο, δεν με πειράζει καθόλου τι γνώμη θα σχηματίσεις για μένα ιδίως με την πρώτη εντύπωση! Αν μείνεις και με γνωρίσεις μπορεί να αλλάξεις γνώμη! 
Με ενδιαφέρει βασικά η γνώμη όσων αγαπώ και με αγαπούν και κυρίως όσων έχω εγώ σε εκτίμηση! Αυτούς θα ακούσω και θα λάβω υπόψη μου στην προσπάθεια μου  να γίνομαι καλύτερη αλλά πάνω από όλα θέλω να κρατιέμαι σε γαλήνια κατάσταση, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό!

10.Ενώ θεωρούμαι κοινωνική και ζεστή, κατά βάση είμαι μοναχικό άτομο. Λατρεύω τη μοναξιά, δεν τη φοβάμαι καθόλου, και δεν με πειράζει να περνώ ώρες ολόκληρες εγώ με μένα.Δεν έχω ανάγκη κάποιον άλλον για να νιώσω ολόκληρη!  Αλλά κάποιες στιγμές μου αρέσει να μοιράζομαι τη ζωή μου και με άλλους! 

11.Η ιστορία μου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Με διαβάζουν φίλοι, γνωστοί, οικογένεια.  Δεν προσπαθώ να ξεγελάσω κανέναν, ούτε να παρουσιάσω κάτι που δεν ισχύει! 

Πωπω ! Δεν ήθελα , δεν ήθελα πάλι για μένα μίλησα! Σας αφήνω! Πάω να βρω τη Δημητρούλα που με ξεσήκωσε να την κυνηγήσω...........

( Σιγά μη με πίστεψες! Για ύπνο πάω!Γίνεται Κυριακή μεσημέρι να μην κάνω τη σιέστα μου; ε; Πάνω από όλα αγαπώ το κρεβάτι μου και το χουζούρι!)

Εις το επανιδείν!
@ριστέα

43 σχόλια:

  1. Αριστεούλα μου, ενδιαφέροντα τα 11 στοιχεια σου..Μου άρεσε που σε γνώρισα καλύτερα.συγχαρητήρια για το βραβείο.Καλή ξεκούραση και καλό χουζούρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου !
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές κοπέλα μου!
      Μια χαρά πήγε το χουζούρι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αριστέα μου, σε πάω πολύ. Μείνε όπως είσαι.
    καλό υπόλοιπο Κυριακής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα ...είμαι πολύ κουρασμένη από την απογραφή για να αλλάξω! ;-) αχαχαχα!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Kαλή μου πόσο γέλασα!
    Χαίρομαι που σε μάθαμε λίγο καλύτερα!
    Φιλιά, καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για εμενα εισαι η γλυκια πριγκιπισσα από το Σικαγο!
    Τοσα χρονια μαζι;θα πω το κλασσικο,δε βαρεθηκατε;παντως εμενα δεν μπορω να με φανταστω τοσα χρονια.
    Αντε μεχρι 2-3 κι αυτο επειδη το ζω τωρα.:)
    Δε βουτας το κεφαλι στην θαλασσα; να τολμησω να ρωτησω γιατι;
    Μου αρεσεις. Μεινε οπως εισαι!
    Φιλια πολλα πολλα:):)
    Kwnnακι:3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kwnaki μου γλυκό!
      Κοίτα να δεις ..... στα 15 χρόνια όλα ήταν πολύ όμορφα! Μετά που κουραστήκαμε πήραμε χωριστούς δρόμους! Πάντως εγώ το πιστεύω ότι ο Έρωτας μπορεί να κρατήσει για χρόνια, αρκεί να μην εφησυχάζεσαι! Άμα δέσεις τον γάιδαρό σου αρχίζει η κατηφόρα!
      Πού κόλλησες κι εσύ πουλάκι μου...γιατί δεν βουτώ το κεφάλι! αχαχα! Γιατί φοβάμαι!
      Φιλάκια κούκλα μου! :)))

      Διαγραφή
    2. Θυμήσου...εσύ μου το μαθες..
      Το φόβο πρέπει να τον κοιτάμε κατάματα;)
      Καλό βράδυ και αγκαλιά:))

      Διαγραφή
    3. χεχε! Με τσάκωσες!
      Θα το παλέψω! :)))

      Διαγραφή
  5. Ξαναχάρηκα για τη γνωριμία μας!
    Κι ας μη σε ξέρω σχεδόν καθόλου, είσαι αυτό ακριβώς που φανταζόμουν. Πολλά κοινά σημεία με κάνουν να πετάγομαι κάθε φορά με ενθουσιασμό όταν σε διαβάζω. Το 20άρι στα κείμενα ήταν το αποκορύφωμα! Ήταν το μοναδικό εικοσάρι που είχα κι εγώ στον έλεγχο!
    Δεν θα σου πω να μην αλλάξεις, γιατί άνθρωποι σαν εσένα είναι αμετανόητοι και σταθεροί στις αξίες τους.
    Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή και να σε χαίρονται όσοι έχουν την τύχη να σε γνωρίζουν και να πλαισιώνουν τη ζωή σου.
    Εξαιρετική η απογραφή του εαυτού σου! Συγχαρητήρια!
    (το έχεις με τις απογραφές παιδί μου!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Χαίρομαι που χάρηκες και σε ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σου Μαρία μου! :)))]
      Μμμμ απογραφή του εαυτού μου ε; Δηλαδή δεν τη γλιτώνω εγώ την απογραφή με τίποτα! αχαχα!
      Φιλιά!!! ♥

      Διαγραφή
  6. Ποιος έξυπνος έβαλε μόνο 11 ρε παιδιά;;; :(
    Αριστέα εσύ μπορείς να συνεχίσεις και στην επόμενη ανάρτηση,ναι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχα!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ που με έκανες να γελάσω πολύ και δυνατά !
      Τώρα; Ποιος θα χαμηλώσεις το βόλιουμ; Θα με ακούνε κάτω και θα αναρωτιούνται τι συμβαίνει!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  7. Χα χα χα χα χα!!!! Φώτα καμερα πάμε!!!
    Γεωργία Βασιλειάδου εσύ ως θεία από το Σικάγο, Γεωργιά Βασιλειάδου εγώ ως προξενήτρα:) πόσα κοινά. Για το 8 τι να πω, χαρά στην υπομονή σου!!! Όχι 2 χρόνια δεν θα άντεχα χωρίς παγωτό, ούτε 2 μέρες!!! Για το 7 σου δίνω πολλά μπράβο που έχεις τόση θέληση. Για το 9 ταυτίζομαι απόλυτα και νομίζω καμιά φορά σε ακούω ως εδώ:)
    Που είσαι Θανασάκη να καμαρώσεις την παρολίγο γυναίκα σου!!!!
    Είσαι ένα αξιαγάπητο πλάσμα που ξέρει να αγαπά και αξίζει να αγαπιέται!!
    (Μου αρέσει πολύ να διαβάζω για σένα, οσα και να μας λες ειναι λίγα!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου ; Είδες; Για το χατίρι σου ξεμπροστιάστηκα!
      χεχε ήμουν σίγουρη ότι θα σταθείς στο ότι δεν τρώω γλυκά και παγωτά! :) Εγώ που κάποτε ήμουν εθισμένη στις σοκολάτες! Ήταν να μην πω τέρμα!
      Χαίρομαι που πέρασες καλά!
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια! Να'σαι καλά και πάντα να ...γελάμε και παρέα! ;-)

      Φιλάκια τσούπα μου! ♥

      Διαγραφή
  8. Ax, βρε Αριστέα...
    Πάντα μας καθηλώνεις!!!
    (Καλά, δεν το συζητώ, το Νο 10, νομίζω πως θα μπορούσα να το έχω γράψει κ' εγώ!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Α, και ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Αλήθεια ; Για το 10 ρωτώ! Οι περισσότεροι που γνωρίζω δεν είναι έτσι ! Έχουν ανάγκη να ζουν ,μέσα από κάποιον άλλον! Δεν μπορεί ...στην προηγούμενη ζωή μου σκέφτομαι πως ίσως ήμουν γάτα!
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή! ♥

      Διαγραφή
  9. Απ’όλα κρατώ στο Νο 8 –να βουτήξω το κεφάλι μου μέσα στη θάλασσα- και αναρωτιέμαι αν σου λείπει η αίσθηση της θάλασσας που λούζει την ύπαρξή σου, γιατί μπορώ για ώρες να βουτώ και να ξαναβουτώ καθώς δεν σταματά η ευχαρίστηση που έχω σαν βρίσκομαι όλος μέσα της. Νιώθω να βρίσκομαι σ’άλλον πλανήτη –ούτως ή άλλως :)- νιώθω τον κόσμο δικό μου, νιώθω τη θάλασσα, χάδι επάνω μου, ελεύθερος, δυνατός... μα σταματώ γιατί για σένα γράφεις, ξεχάστηκα.
    Θα κάτσω να σκεφθώ τι δεν ξέρουμε για εσένα και θα σε ρωτήσω. Έχεις αφήσει το κάθε σου λεπτό εδώ μέσα και αν ποτέ παρεκτραπείς θα σε βάλουμε σε τάξη...
    Να περνάς καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!!!!
      Όχι δεν μου λείπει η αίσθηση της θάλασσας γιατί όπως έχω ξαναπεί, δεν μπορώ να φανταστώ να ζω μακριά της, να μην την ακούω ( βάζω διαρκώς μουσικές με ήχους θάλασσας και γαληνεύω) να μην τη ζωγραφίζω ( τα περισσότερα θέματά μου έχουν να κάνουν με τη θάλασσα) μου αρέσει τρελά να την κοιτάζω αλλά δεν χαλιέμαι και να μην βουτήξω! :)))

      Να με βάζεις σε τάξη λοιπόν! Αλλά δεν υπόσχομαι ότι θα σε ακούω! Κάνω του κεφαλιού μου πάντα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  10. Το 1111 που ΄βαλες Αριστέα μου ελπίζω να ΄ναι κι απ΄ τον τελευταίο αριθμό του URL που ΄χει αυτή η δημοσίευσή σου, αλλιώς να παίξεις τζόκερ!αχαχαχα!
    Έτσι ακριβώς σ΄ είχα στο μυαλό μου!Σε πάω με 1111!αχαχα!
    Δεν ήξερα τον πρώτο σου και μικρό έρωτα(τον Θανασάκη) κι ότι γεννήθηκες στην Αμερική(σε νόμιζα κατά Μέρκελ μεριά)χαχαχα!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις και φιλάκια πολλά!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!!!!!! Τι άλλο αριθμό να έβαζα; Μου ζητάει 11 πράγματα και 1100 φορές που έχω πει τόσα για μένα...μια χαρά μου βγήκε το 1111 !!
      πωπω! Μην ξαναπιάσεις την ακατανόμαστη στο στόμα σου! Είμαι Αμερικανάκι εγώ :-D! χεχε!
      Φιλάκια Σοφία μου!
      Καλό βράδυ!♥

      Διαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΚΡΕΜΑΣΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ, ΗΡΘΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ !!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και πάλι! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αποκαλύψεις μου! :))
      Κι εσύ να είσαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Αυτό το βραβείο πρωτοδόθηκε σ' εμένα από την Ισπανία... και έχει απλώσει τα πλοκάμια του σε όλη τη μπλογκογειτονιά τώρα!!

    Χάρηκα που γνώρισα και άλλες πτυχές σου, αυτές που δεν έχουν φανερωθεί μέχρι στιγμής μέσα από το Photo of the Day. Μείνε όπως είσαι, μην αλλάξεις τίποτα! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που τώρα που είχα χρόνο έγραψα κάποια πραγματάκια που τα χρωστούσα κατά κάποιο τρόπο και σε σένα!
      Θέλω να αλλάζω , αλλά ότι δυσκολεύει τη ζωή μου μονάχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πόση γλύκα με τους έρωτες...;;;Αααχ κι εγώ ευαίσθητο Καρκινάκι!!!Και φυσικά το 9 και το 10 αντιπροσωπεύουν κι εμένα!!!
    Φιλιά Αριστέα μου!!!Αααα...Και πέρνα καμία βόλτα απ το blog μου,έκανα χαζομάρα με τις ρυθμίσεις (άλλαξα το όνομα του συνδέσμου κ τώρα το εμφανίζει καταργημένο.Πφφφ!)Νομίζω πρέπει να κάνεις διακοπή παρακολούθησης και να ξανακάνεις εγγραφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! Καρκινάκια και οι δύο γίνεται να μην έχουμε κάποια κοινά;
      Ναι φυσικά και θα περάσω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Αν δεν σταματήσεις αυτές τις χαζομαρούλες περί "μεγαλοκοπέλας" θα κάνω απεργία σχολιασμών σε "απειλώ"!!Ωραίο δεν είναι που έχει μοιραστεί ένα βραβειάκι από τον έναν στον άλλον; Έτσι γνωριζόμαστε καλύτερα! Ήταν μια πράξη τύπου Pay it forward..!
    Τώρα τι να πω για όσα γράφεις..Ξέρεις προτιμώ να στα πω από κοντά..Σε θαυμάζω για τα 4,7,8..Στο "4" δείχνεις την ποιότητα του χαρακτήρα σου και πόσο πολιτισμένη είσαι.Στο "7" ο επιμένων νικά..Στο "8"σε θαυμάζω που προσέχεις την διατροφή σου καθώς έχουμε το ίδιο θεματάκι..Και δεν έχω καταφέρει να κόψω όσα πρέπει! (Μόνο τα αναψυκτικά)Όσον αφορά το "10"έτσι ήμουν πριν λίγα χρόνια.. Φιλάκια πολλά πολλά!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!!!!! Έλιωσα στα γέλια με την απεργία στο σχολιασμό! Αφού, έβαλα και το κοπέλα μέσα :-p
      Ναι έχεις δίκιο σε αυτό που λες...από "χέρι σε χέρι" κι ερχόμαστε όλο και πιο κοντά! Για αυτό και τελικά μπήκα στη διαδικασία κι έγραψα ξανά ! :))))
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου ♥

      Διαγραφή
  15. Για το 4...
    Παντρεύτηκα επίσης τον 1ο μου έρωτα. Στην περίπτωσή μας, χρειάστηκε ένας 2ος έρωτας που τον παντρεύτηκα και μια δεκαετία για να επιστρέψω στον πρώτο.
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν οι όχι συνηθισμένες ιστορίες! Αυτές που ξεφεύγουν και ανατρέπουν το αναμενόμενο!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  16. Εχεις να πας χρόνια στα μπουζούκια;;;;; Ναι είμαι η μπεκρού κι η σουρτούκο της παρέας, τι να κάνουμε; Σε απόλαυσα για ακόμη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιάζει αυτό ε; Έχω τσακωθεί πια με τα λαϊκά άσματα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εκτιμώ ένα καλό λαϊκό κομμάτι ή ότι δεν είμαι κι εγώ μπεκρού :)))
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  17. Γι' αυτό βρίσκομαι κάθε μέρα εδώ...
    Επειδή είσαι έτσι όπως περιγράφεις...
    Φιλιά πολλά και να μείνεις έτσι...
    Όμως δεν δέχομαι πως ο ρόλος σου είναι μόνο αυτός της θείας.
    Μπορείς αν θέλεις να κάνεις δικό σου ή δικά σου παιδιά...
    Μηι παραιτείσαι απ' αυτά.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, πάντα με συγκινείς!
      Οδεύω στα 43 , δεν θέλω να είμαι γιαγιά στο παιδί μου!
      Πιστεύω εξάλλου ότι δεν ερχόμαστε όλοι σε αυτόν τον κόσμο για τα ίδια πράγματα! Αυτό που έπρεπε να ζήσω και να δώσω στα παιδιά ο θεός μου έδωσε άλλους τρόπους να το δώσω!
      Μπορεί να γίνω και μια καλή γιαγιά στα εγγόνια από τα ανίψια μου!
      Πάντα προσφέρω με τον τρόπο μου και παίρνω τις ικανοποιήσεις μου!

      ΥΓ: Δεν το έχω απωθημένο κι αυτό είναι το σημαντικότερο!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου θέλω κι άλλα!!!! Μου αρέσει όπως τα λες και ότι λες!!! Με το 8 χαρά στο κουράγιο σου θα πω μόνο!!! :) πως τα καταφέρνεις??? :) για το 11 θα συμφωνήσω απόλυτα!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε χάρισε κι εσύ βραβείο με ρήτρα κι άλλες αποκαλύψεις! ;-)
      Φιλιά Ευάκι μου!

      Διαγραφή
  19. χαχα..γέλασα με το "η ιστορία μου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα"..και να θέλαμε να "παραποιήσουμε" κάτι από τη στιγμή που μας διαβάζουν οι δικοί μας, οι φίλοι μας και οι γνωστοί μας θα ήταν όχι ανόητο απλά, αλλά για γέλια...όχι φαντάσου πως θα σε κοίταζαν μετά..χαχα...
    Αυτό ήταν παρένθεση...(!!)
    Από όσα έγραψες, άλλα τα ήξερα ήδη, άλλα τα φανταζόμουν πως είναι κάπως έτσι, αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το 4..
    Και βρήκα κι άλλα κοινά..είχαμε το ίδιο δυνατό σημείο στο σχολείο, δεν φοβάμαι καθόλου τη μοναξιά και την επιδιώκω, τη ζητάω μια στο τόσο..μάλλον κάνουμε καλή παρέα με τον εαυτό μας..και ναι, είμαι χαζοχαρούμενο (για τους άσχετους)...εμείς ξέρουμε τι είμαστε και δεν περιμένουμε τους άλλους να μας βάλουν ταμπελίτσες..
    Μάλλον έγραψα σεντόνι πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Για αυτό και βγαίνω με το όνομά μου και τη φατσούλα μου. Γιατί δεν βγάζω πραγματάκια από το μυαλό μου! ;-)
      χεχε! Το ξέρω ότι μοιάζουμε σε αρκετά! Τυχαία σε αποκαλώ μέντορά μου; ♥
      Όσο για το σεντόνι...παπλώματα να αφήνεις! Γιατί πληρώνεις; Ή έχουμε κανέναν ανάγκη;
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  20. που "σαι Θαναααααση?"
    τοσα χρονια φιλες και για τον Θαναση δε μου ειχες αναφερει ποτε.το Σαββατο μαζι με τον καθιερωμενο μας καφε θελω και την υπερατλαντικη ιστορια σου.εισαι καταπληκτικη και καθε φορα ολο και κατι να ανακαλυπτω απο σενα.σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ας έχω και κάτι που δεν το γνωρίσεις! Να έχει κι ένα ενδιαφέρον για σένα μια τέτοια δημοσίευση!
      Πωπω! Τι έχει να γινει το ερχόμενο Σάββατο!!!!!
      Μουατς! ♥

      Διαγραφή
  21. Μα πως καταφέρνεις ακόμη και τα 11 τυχαία πράγματα, να τα δέσεις μεταξύ τους σε ιστορία;; Εγώ πάντως κάπως έτσι τα διάβασα!
    Τα φιλιά μου Θεία από το Σικάγο!! χιχι!
    Α! Συγχαρητήρια για το βραβείοοοο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή