Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Αποκαλύψεις

Σήμερα το μενού (όχι από το Photoday) περιλαμβάνει αποκαλύψεις!
Η γλυκύτατη Funky Monkey χάρισε ένα βραβείο που ακολουθεί μια αλυσίδα γνωστή από το παρελθόν....αποκαλύψτε 11 πράγματα για εσάς και δώστε το με τη σειρά σας σε 11 άλλα μπλογκς....
Όσοι με παρακολουθείτε από παλιά ξέρετε ήδη ότι πρώτον έχω κάνει προσωπικές αποκαλύψεις και δεύτερον ότι καταστρατηγούσα πάντα τους κανόνες !!! 
Καταρχήν να ευχαριστήσω την Funkey Monkey που με τιμάει με την κίνησή της αυτή!
Το βραβείο είναι αυτό:

Αποκαλύψεις για μένα βρίσκεις εδώ ,εδώ κι εδώ. Αν έχεις χρόνο και τα δεις συγκεντρωμένα  μόνο 11 δεν είναι! Εγώ έχασα το μέτρημα!

Αν είχα περισσότερο χρόνο ίσως να είχα ασχοληθεί με τη σημειολογία του αριθμού 11 (αλήθεια γιατί όχι 10, 12 ή 13 που είναι αριθμοί με πλούσια σημειολογία;) αλλά δυστυχώς πρέπει να περάσω από τη γειτονιά γρήγορα και να επιστρέψω στην απογραφή μου....ναι και σήμερα Κυριακή, σήμερα που γιορτάζει ο πολιούχος μας κι όλοι θα είναι μετά τον εκκλησιασμό στην πλατεία για καφέ...

Χρόνια πολλά σε όσους -όσοι γιορτάζουν!
Καλή σας μέρα
@ριστέα


ΥΓ:Π Θα έπρεπε σύμφωνα με τον κανόνα να δώσω το βραβείο με τη σειρά μου σε άλλους 11, όμως προτιμώ να το δώσω σε  όσους δεν έχουν πάρει ποτέ βραβείο ή θα ήθελαν να κάνουν έντεκα αποκαλύψεις για να γνωριστούμε καλύτερα.Όποιος ενδιαφέρεται  ας το παραλάβει...

16 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!
    Χαίρομαι για το βραβειάκι σου!!
    Έχω ήδη διαβάσει τις παλιές σου αποκαλύψεις,αλλά έιμαι σίγουρη οτι θα είχες κι άλλες να μας πεις!!χαχαχαχα
    Για σκέψου το!!!
    Φιλάκια και να περάσεις όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Νομίζω ότι μέσα από το PhotoDay αποκαλύπτω διαρκώς πράγματα για μένα ε;
      Φιλιά. αντεύχομαι! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Σ' ευχαριστώ που αποδέχτηκες το βραβείο. Διάβασα τις αποκαλύψεις και βρήκα κι άλλα κοινά! Χαίρομαι που μπόρεσα να σε γνωρίσω λίγο καλύτερα. Καλό κουράγιο με την απογραφή! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα !
      Και πάλι σε ευχαριστώ χαρά μου!
      Τελικά πρέπει να έχουμε πολλά κοινά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Να σας προστατεύει πάντα ο άγιος Χαράλαμπος!
    Είχα χαθεί τον τελευταίο καιρό. Έτρεχα πολύ.

    Καλή δύναμη! Καλή δουλειά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου, σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Να΄σαι καλά! Καλό κουράγιο με τα τρεξίματα σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Παίρνω λίγα αμύγδαλα, βάζω και λίγο κρασάκι ημίγλυκο Λήμνου και πάω να διαβάσω αποκαλύψεις!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πώς δεν είπες και πασατέμπο;
      Ελπίζω να σε ικανοποίησαν οι αποκαλύψεις :-D
      Περισσότερο για ημίτρελη θα με περάσεις....
      Χαρούμενη Κυριακή εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενο μεσημέρι Αριστέα μου!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και χαίρομαι μαζί σου!Πόσα άλλα ακόμα να πεις για σένα.Με τις καθημερινές σου δημοσιεύσεις εισ΄ ένα ανοιχτό βιβλίο!
    Χρόνια πολλά σ΄ όσους γιορτάζουν σήμερα κι ο πολιούχος άγιος πάντα να σας βοηθάει!
    Να ΄σαι πάντα καλά γλυκιά μου και να χαμογελάς!Λίγη υπομονή ακόμα!Δέκα μέρες έμειναν περίπου!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου! Έλα ντε; Πόσα άλλα να πω; Ανοιχτό βιβλίο δε λες τίποτα!
      Χρόνια πολλά για σήμερα σε όλους, αν έχεις κι εσύ κάποιον δικό σου , να τον χαίρεσαι!
      δυο βδομαδούλες ακόμα! Θα περάσουν κι αυτές! Και μετά: γιούπι!!!!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλό κουράγιο, κορίτσι μου!!! (Στην απογραφή αναφέρομαι!!!)
    ;-)
    Πολλά-πολλά τονωτικά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ακόμα η απογραφή? φαντάζομαι... έχει τον ατελείωτο!! :) καλή υπομονή Αριστέα μου, φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου!
    Άλλες 11 μέρες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή