Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Diary of Bliss 13 : Εβδομάδα 2η


Αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Η εβδομάδα που πέρασε με διέλυσε σε χιλιάδες μικρά κομματάκια. Όχι ... δεν είναι γυαλιστερά. Επικίνδυνα μου φάνηκαν. Αν τα πατήσω θα μπουν βαθιά στη ψυχή. Πόσα να αντέξει κι αυτή η δόλια;. Πόσα μπορεί να  αντέξει ένας άνθρωπος; 
-Πολλά, αρκεί να έχει πίστη και ελπίδα, ακούω από το βάθος την καρδιά. 
-Ωρέ ! Μιλούν κι οι καρδιές;
-Ναι άμα το κρίνει ότι είναι ανάγκη...

Αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Αυτή η εβδομάδα δεν είχε άλλα, δεν είχε χαρές και πανηγύρια. Δεν είχε δράση.... 
Όμως αφήνω μία υπόσχεση εδώ: Να σηκωθώ, να ενώσω ξανά τα χιλιάδες, μη γυαλιστερά κομματάκια και να συνεχίσω!
Βάζω προτεραιότητες και προχωρώ...κατευθείαν στο κρεβατάκι μου!

Καληνύχτα σας.....

@ριστέα


Το ημερολόγιο αυτό είναι μια ιδέα της Κατερίνας.

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι :

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/

24 σχόλια:

  1. ............... Τι να πω..Κάπως έτσι αισθάνομαι και εγώ.. Σε νιώθω και ας είναι διαφορετικά τα διαλυμένα κομματάκια που έχουμε.. Σ'ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ που παρ'όλα αυτά γράφεις στην στήλη μου.. Σκέψου δεν έχω γράψει ακόμα το ν.2 γιατί έχω τόσα στο μυαλό μου και δεν ξέρω κιόλας αν επιτρέπεται ένα "Positive Thinking" να είναι στα down του ορισμένες φορές!(Τρομάρα μας,αυτά μας φάγανε,οι ταμπέλες που μας κολλάνε!)Ποιος είπε ότι οι θετικοί και δυνατοί άνθρωποι δεν πέφτουν;;Πέφτουν για να σηκωθούν και να κάνουν καλύτερο ξεκίνημα!Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά..

    ΥΓ: Οταν ξυπνήσεις,αν θες άκου το "Ηλιαχτίδα" της Τσανακλίδου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πιτσιρίκα μου...
      Ήταν τόση η ψυχολογική και η σωματική κούραση χθες βράδυ που παρ' όλο είχα μέσα στη βδομάδα κρατήσει στο πρόχειρο άλλο θέμα για το ημερολόγιο μας μου βγήκαν αυτά τα λόγια πιο πολύ για να τα ακούσω εγώ....να βάλω προτεραιότητες πριν οριζοντιοποιηθώ!
      αχαχχα! Δεν έχω πρόβλημα να μελαγχολήσω.... η ζωή είναι ωραία ακόμα κι όταν υπάρχουν δυσκολίες, ακόμα κι αν έχουμε τα down μας...ακόμα κι αν δεν το βλέπουμε την ώρα που όλα πάνε στραβά!

      Θα περάσει κι αυτό!
      Φιλάκια!
      Πάω να το ακούσω αμέσως! ;-)

      Διαγραφή
  2. Έχει πόνο να μαζέψεις τα κομματάκια σου αλλά μόλις αρχίσεις να τα συναρμολογείς θα δεις πως αρχίζεις να ανακουφίζεσαι... Ακόμη κι αν μερικά καταστραφούν ολοκληρωτικά, καλύτερα είναι να συναρμολογήσεις όσα μπορείς από το να τα αφήνεις σκόρπια...
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο γλυκύτατη Φλώρα μου!
      Να'σαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλή δύναμη Αριστέα μου... Καινούρια μέρα από το πρωί, καινούρια εβδομάδα, καινούριες ευκαιρίες, καινούρια αρχή... Αυτό να σκέφτεσαι... Έτσι είναι η ζωή μας, έχει τα πάνω και τα κάτω της... Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα σου ΕΎΧΟΜΑΙ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα φίλη μου και καλή εβδομάδα!!
    Μη μου στεναχωριέσαι !! Μαζί θα τα μαζέψουμε τα κομματάκια σου!! Οι φίλοι γιαυτο ειναι!!
    Οτι θέλεις ξέρεις που θα μας βρεις!!
    Για να δω χαμογελάκι:)
    Ετσι μπράβο!!
    (Θα ξαναπεράσω να δω τι κανεις ε;)
    Φιλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου !
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Αν έχω τέτοια συμπαράσταση όλα φαντάζουν τόσο μικρά...
      ΥΓ: Να περάσεις... έχω ελπίδα σήμερα θέμα!

      Διαγραφή
  5. Καλημερούδια αγαπημενη μου Αριστέα!!! Μουντή η εβδομαδούλα ξεκινά με ομίχλες στην καρδούλα. Κι αυτές μες το πρόγραμμα όμως για να εκτιμάμε τις ηλιόλουστες ακόμα περισσότερο.
    Είμαστε εδώ τα φιλαράκια να σε ανεβάσουμε!!! Πες μας τι θέλεις να κάνουμε??? Θέλεις να νοικιάσουμε ένα ΚΤΕΛ να έρθουμε στον τόπο σου μια βόλτα να μας φτιάξεις καφεδάκι ή και ποτάκι στο υπέροχο σπιτικό σου, να μας μιλάς και εμείς να σε ακούμε με περίσσια προσοχή, λαχταρώντας την επόμενή σου λέξη???
    Θα ξανάρθουμε με τη myStickland από το πάνω πάτωμα να δούμε πως είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημητρούλα μου!
      Φυσικά κι όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα! :)))}
      Είδες; Σου έστειλα χαμόγελο!

      ΥΓ: Μπορείς να έρθεις να μου γράψεις λίγη απογραφή;;; αχαχα! Κάποιος βρε παιδιά να μου γράψει δυο σελίδες έστω!
      Δεν τελειώνει με τίποτα!

      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Είσαι υπέροχη!

      Διαγραφή
    2. Ήρθααααα! Ζητήσατε κάποιον για την απογραφή και τσουπ να 'μαι:)
      Ευτυχώς φιλενάδα μένουμε μακριά κ τη γλύτωσα:) χα χα χα
      Αν ημασταν κοντά πάντως, θα ερχόμουν να σε βοηθήσω, αλήθεια!!
      (Ελπίζω να είσαι καλύτερα από το πρωί)

      Διαγραφή
    3. :))) Είναι σαν να το έκανες καρδούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Θα τα μαζέψεις ξανά τα κομματάκια σου. Μπορεί να σου πάρει καιρό μέχρι να τα ενώσεις αλλά στο τέλος θα τα ενώσεις. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ενώνονται στο τέλος τα κομματάκια! Ίσως φτιάχνουν μια νέα εικόα αλλά μάλλον εκεί είναι και η γλύκα!
      :) Σε ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Όλα περαστικά είναι Αριστέα μου!Δε μπορεί θα ΄ρθουν και καλύτερες μέρες!Εμείς ως τότε θα ψάχνουμε να μαζεύουμε τα κουμπιά της ψυχής μας, όπως λέει κι η Αλκυόνη Παπαδάκη.Να σκέφτεσαι μόνο πως υπάρχουν και χειρότερα.Κι αυτά πάντως είναι χρήσιμα, γιατί μας μαθαίνουν πως πρέπει να γινόμαστε καλύτεροι και δυνατοί!Νιώθω όμως πως είσαι δυνατή και στα δύσκολα δε σε φοβάμαι!Δε θα σου πω τι να κάνεις, γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του τρόπο, αλλά θα ΄μαι εδώ όποτε χρειαστείς βοήθεια!
    Έχεις την αγάπη και την καλημέρα μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και προσπαθώ πάντα να το σκέφτομαι! Ότι υπάρχουν και χειρότερα! Απλά χτες βράδυ βγήκε μια θλίψη ...όλη η κούραση... ένα ΣΚ είχε περάσει χωρίς να ξεκουραστώ, χωρίς να προλάβω να κάνω όλα όσα έπρεπε ... και διαπίστωνα ότι μέρες τώρα ...τι λέω πάνω από μήνα φυτοζωώ! Θα αντέξω! Δεν είναι η πρώτη φορά :(
      Απλά ήταν από τα βράδια χτες που ήθελα να τα παρατήσω όλα και να αρχίσω να τρέχω...αντ' αυτού ήμουν κολλημένη σε μια καρέκλα κι έγραφα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Εγώ θέλω να μου υποσχεθείς πως δε θα ξεχάσεις ποτέ αυτό που υποσχέθηκες παραπάνω...έτσι για να είμαι σίγουρη..
    Μάζεψέ τα, ένωσέ τα προσεκτικά και μην τα αφήσεις να μπουν στην ψυχή σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαράκι μου!
      Και να ξέρεις: Κρατώ πάντα τις υποσχέσεις μου έστω κι αργώ !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι να έχεις ενώσει τα πιο πολλά ήδη!
    Κι αυτά που βολτάρουν ακόμα ελεύθερα θα τα πιάσουμε, που θα πάει; Μια ζεστή αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε στιγμή ενώνω και πιο πολλά! :)))
      αχαχα! Αχ αυτά που βολτάρουν ελεύθερα!
      Αι στο καλό σου Παρασκευούλα ...έλιωσα στα γέλια!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Ω! Την ένιωσα την αγκαλίτσα! :)))

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

    Όσο και αν βρέχει, κάποια στιγμή θα βγει ο ήλιος... και όλα θα αρχίσουν από την αρχή, πιο όμορφα πια.

    Εύχομαι η εβδομάδα που ξεκινά, να κλείσει μέσα της όλα όσα θέλεις.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλή μου...πόσες φορές το έχω πει κι εγώ αυτό!

      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή...Πολύτιμη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. μάζεψε τα κομμάτια γρήγορα γρήγορα και συνέχισε!!!! όλα είναι δυνατά!! :) και αν θέλεις βοήθεια έστω και ψυχολογική, εμείς εδώ είμαστε να ξέρεις!!! :) φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό κουράγιο και δύναμη, Αριστέα!! Μπορεί και είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις! Κι αφού τα ενώσεις, να δεις πως θα λάμψουν :)
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή