Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 1η

Photo a Day 1 February : fork

Πιρούνι!
Χειρότερα για μένα δεν θα μπορούσε να αρχίσει η φωτογραφική πρόκληση του Φεβρουαρίου. Πόσο δημιουργικός μπορεί να γίνει κάποιος με ένα πιρούνι;
Αν περιμένεις ανάλυση τώρα εσύ, που σε συνήθισα να το παιδεύω λίγο το θέμα πριν το φωτογραφίσω, θα σε απογοητεύσω.
Δεν ξέρω και δεν πρόλαβα να ψάξω την ιστορία του, πότε έκανε την εμφάνισή του στο σερβίτσιο του ανθρώπου! Αλλά (όπως είδα αργότερα) το έκανε πολύ όμορφα η Μαρία Π. εδώ
Εγώ πάντως με ένα πιρούνι τρώω. Πρωτοτυπία ε; Διέπρεψα! Αν και δεν έχω θέμα να φάω με τα χεράκια μου, και να τα γλείψω κιόλας μετά. Κάποιες φορές ξεχνώ να μεγαλώσω...

Άλλοι πάλι με πιρούνι μπορεί να βγάζουν μάτια! Εγώ πάλι δεν βγάζω μάτια, ούτε ονόματα! 
Αλλά μου έδωσε ιδέα το λογοπαίγνιο.


Λιγάκι παρανοϊκή στη σκέψη και τρομακτική φωτογραφία
αλλά το διασκεδάσαμε αφάνταστα εγώ και το μοντέλο μου 
(ο μεγάλος μου ανιψιός).
Όχι, δεν κινδύνεψε το ματάκι του, μη τρομάζετε!
 

Την ιστορία του πιρουνιού μπορεί  να μην πρόλαβα να τη βρω, αλλά τελικά σας έχω ένα πιρούνι με ιστορία! Βασικά η αξία της αφορά εμένα. Είναι ένα πιρούνι που μετράει σχεδόν σαράντα χρόνια ζωής. Λίγο ακόμα και θα κάναμε γενέθλια μαζί! Πέρασε θάλασσες και στεριές κι ολάκαιρο ατλαντικό, για να έρθει και να φωλιάσει στο σπίτι μου , βγάζοντας με ασπροπρόσωπη σε πολλά επίσημα και ανεπίσημα δείπνα.


 Ανοίγουμε λοιπόν το κασελάκι

 Και από τα πολλά παίρνουμε ένα

Και να μια φωτογραφία λες και ξεπήδησε 
από το ναυάγιο του Τιτανικού! 

 Αυτά κατάφερα με ένα πιρούνι!
Ευτυχώς αυτόν τον μήνα δεν ζητάει άλλο κομμάτι από το σερβίτσιο μας!


Ουφ! Πάει η πρώτη μέρα.
Καλό μήνα να έχουμε!
@ριστέα

43 σχόλια:

  1. Ανησυχώ για το μάτι του ανιψιού σου. Είσαι σίγουρη ότι είναι καλά;;;
    Το πιρούνι πάνω στο πιάτο, με τα συγκεκριμένα χρώματα που έχει η εικόνα, κι εμένα μου θύμισε τον Τιτανικό! Αλήθεια!
    Ευτυχώς για εμάς ο μήνας δεν έχει ούτε κουτάλια, ούτε κουτάλες, ούτε μαχαίρια να φωτογραφίσουμε! Βέβαια, έχει άλλα κι άλλα!
    Φιλάκια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Μια χαρά το μάτι, μια χαρά ο ίδιος , ο οποίος το καταδιασκέδασε τόσο πολύ ( δεύτερη φορά που τον χρησιμοποίησα στο Photo a Day) και θέλει πάλι λέει!
      Έλα ντε! Ευτυχώς που δεν έχει μαχαίρια! Δεν ξέρεις ποτέ τι θα ήμουν ικανή να κάνω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ περίεργη έναρξη Αριστέα μου. Πηρούνι.... και η φωτό σοκαριστική.
    Όμως σίγουρα λιγότερη σοκαριστική από το αλληγορικό βγάλσιμο του ματιού με πηρούνι που πίστεψέ με ξέρω καλά απ' αυτό το βγάλσιμο ματιού.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σας σόκαρα όλους ε;
      Ακριβώς όπως τα λες για το αλληγορικό βγάλσιμο του ματιού ! Πού είναι σαφώς χειρότερο!
      Φιλάκια γλυκιά μου Φλώρα,καλό μήνα! :))

      Διαγραφή
  3. Έχει η γιαγιά μου το ίδιο πιρούνι!
    χαχα!
    Τα λατρεύω αυτά τα σερβίτσια!
    αλλά εγώ λατρεύω και τα σεμεδάκια...μη το ψάχνεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Εμένα είναι κατευθείαν από Αμερική!
      Εγώ να δεις λατρεία που έχω σε όλα τα νοσταλγικά και μιας άλλης εποχής αντικείμενα!
      αχαχα Και στα σεμεδάκια ....δε λεώ όχι! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. το πόσο μου αρέσουν αυτά τα σερβίτσια που σε πηγαίνουν σε μια άλλη εποχή,δεν λέγεται!
    τέλειο το στήσιμο της σημερινής ημέρας και νομίζω οτι οι υπόλοιπες θα είναι σούπερ μαζί σου!
    φιλιάαα!
    (καλό μήνα σου είπα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να δεις πόσο πολύ μου αρέσουν!
      Αν και αρχικά δεν ήμουν σίγουρη για τίποτα (και κατέγραψα τη σκέψη μου ακριβώς όπως εξελίχτηκε) καλά πήγε!
      Καλό μήνα γλυκιά μου! :)

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα!!χαχαχαα ναυάγιο Τιτανικού;;Είσαι απίστευτη!!
    Πάντως δεν περίμενα ότι θα συνεχίσεις με τόση εργασιακή πίεση που έχεις!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλό μήνα πιτσιρίκα μου!
      Ούτε εγώ το περίμενα ! Είχα βγάλει τη φωτό με τον ανιψιό αλλά το έπαιζα ως το τέλος! Έχω βγει εκτός σίγουρα! Αλλά σκέφτηκα ότι αν κλατάρω θα έχω καλή δικαιολογία! Άρα θα το πάω ως εκεί που μπορώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πρωτότυπη φωτογραφία!!
    Το σερβίτσιο είναι πραγματικά όμορφο...μου αρέσουν τόσο πολύ τα παλιά!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α αποφάσισα αυτό το μήνα να είμαι τελείως τρελή! Να το κάνω εντελώς για πάρτη μου!
      Ανάμενε λοιπόν πολλές χαζομάρες! Είπαμε : ό,τι βλακεία μπορώ να την κάνω , θα την κάνω!!!!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου καλό μήνα!!!! και καλή αρχή! πολύ χαίρομαι που συνεχίζεις!!! λέω μήπως ξεκινήσω κι εγώ!! :) το σερβίτσιο είναι πολύ ρομαντικό!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ευάκι μου! Σε ευχαριστώ για τις ευχές και την υποστήριξη! :)
      Άντε , ξαναμπες στο χορό!
      Σε περιμένω!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Αυτές τις μέρες βλέπω να έχεις επίσκεψη του Τζέιμς Κάμερον!! :D
    Τον βλέπω ήδη να χτυπιέται...τόσα λεφτά για το ναυάγιο ξόδεψαν, και μια ταπεινή Ελληνίδα μπλόγκερ τα είχε στο σπίτι της!!χαχαχα
    Καλό μήνα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! 'Ετσι να έρχεσαι και να φέρνεις ταραχή στα ήσυχα νερά μου! Γουστάρω τρελά! Και με τον Κάμερον τα βάζω αν χρειαστεί! Ατλαντικό πέρασε το σερβίτσιο μου κάπου στα '70s. Κάποια συγγένεια θα έχει με τον Τιτανικό, δεν μπορεί! Μη μου χαλάς το όνειρο!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Τώρα που το θυμήθηκα..
    Βλέπω πως δεν έχεις ενεργοποιήσει το "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" και ήθελα να σε ρωτήσω αν
    αυτό είναι επιλογή σου ή συμβαίνει για άλλο λόγο.
    Ρωτάω επειδή είναι πολύ χρήσιμο για την παρακολούθηση της ροής των σχολίων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που το θυμήθηκες! Πες μου τι κάνω;;;;;;;;;;;
      Κι εγώ το θέλω! Μου αρέσει που υπάρχει στους άλλους κι εγγράφομαι πάντα προκειμένου να έχω στο πιάτο την απάντηση!
      Δεν είναι επιλογή μου! Είναι χαζομάρα της Χαζέας!
      Περιμένω οδηγίες!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Α είναι εύκολο...
      Για να το ενεργοποιήσεις πήγαινε Διάταξη->Προσθήκη gadget και βρες:
      Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου->Προσθήκη

      Καλό σου βράδυ Αριστέα..

      Διαγραφή
    3. Εδώ θα χρειαστώ μεγάλη βοήθεια! Μου το δείχνει ενεργοποιημένο!
      Δεν κάνω καθόλου πλάκα. Και δεν είναι το πρώτο που δεν πάει καλά στο σχεδιασμό μου. Ξέρεις τι μπορεί να γίνεται;
      Αναμένω οδηγίες...

      Διαγραφή
    4. Χμ, όντως θα χρειαστούμε μεγάλη βοήθεια αλλά πιστεύω να αποφύγουμε το ΔΝΤ!! χε χε
      Αυτό που μπορώ να πω είναι: πήγαινε και πάτα κατάργηση και μετά ακολούθησε τα βήματα που σου γράφω παραπάνω.. κι ο Θεός είναι μεγάλος!!χαχαχαχα
      Καλημέρα Αιρις ..

      Διαγραφή
    5. Λοιπόν Αριστέα μην κάνεις ακόμα τίποτα, δεν είναι αυτό που έγραψα αλλά αλλού το πρόβλημα.
      Μου κάνει εντύπωση γιατί έχω ένα πρόχειρο μπλογκ με το ίδιο ακριβώς πρότυπο με αυτό που έχεις και το έχει από μόνο του, δεν έκανα κάτι εγώ!!
      Θα το ψάξω και θα σου πω αν είναι..
      Φιλιά καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
    6. Είμαι σε αναμονή! Κρέμομαι από τα χείλη σου........

      Διαγραφή
  10. Τι βλέπω;Καλά δεν το πιστεύω!Ένα πιρούνι και τίποτα άλλο!Άντε τώρα τι να σκεφτείς!
    Το πρώτο πράγμα που μου ΄ρθε στο μυαλό όταν το ΄δα ήταν ένα πιρούνι σε πιάτο τυλιγμένο με μακαρόνια!αχαχαχα!Δεν είμαι βέβαια του φαγητού Αριστέα μου, αλλ΄ έτσι θα μου ΄ρχονταν.
    Το σερβίτσιο σου πολύ ωραίο γλυκιά μου και σπάνιο κι έτσι όπως το περιέγραψες με τον Τιτανικό υπέροχο.Λες κι ήταν χαμένα σε κάποια βάθη και βγήκαν όλα από κάποιο πειρατικό σεντούκι!
    Άντε κι ένα λογοπαίγνιο!Πάει κι η πρώτη μέρα... την έφαγες με το πιρούνι!χεχεχε!
    Να περάσεις μια όμορφη και ξεκούραστη βραδιά καλή μου!
    Πολλά χαρούμενα φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Την έφαγα με το πιρούνι! Το έκανες και εσύ το λογοπαίγνιό σου!
      ΥΓ: Χτες έπεσα ξερή για ύπνο! Βγήκε η κούραση όλης της βδομάδας!
      Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο Σοφία μου! :)))

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Αριστέα μου!
    Μ'αρέσει το θέμα σου, πρωτότυπο και εμπνευσμένο!
    Γελάω ακόμα με τον Τιτανικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου, να έχεις έναν υπέροχο και δημιουργικό μήνα!
      αχαχα Το θέμα δεν ήταν δικό μου , όπως όλα τα θέματα από τη φωτογραφική πρόκληση. Παίρνω ό,τι μου δίνεται και προσπαθώ να το δουλέψω όσο καλύτερα μπορώ.
      χεχε! Το έγραψα όπως μου ήρθε όταν τη φωτό ! Τιτανικός μου ήρθε κατευθείαν!
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  12. Ήθελα να ήξερα πώς κατάφερες να βγάλεις τέτοια φωτογραφία!! (αυτή με το πηρούνι και το μάτι...) Πολύ ενδιαφέρουσα λήψη! Και πάλι, υπέροχη ανάρτηση. Τελικά μπορείς να κάνεις πολλά με ένα πηρούνι και μόνο... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Είχα καλό συνεργάτη! Τελικά ακόμα και ένα απλό θέμα μπορείς να το δεις διαφορετικά μέσα από διαφορετικές και περίεργες λήψεις! Θα το προσπαθώ σε όλη τη διάρκεια του Photo A Day Φεβρουαρίου!
      Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  13. Τί γέλιο έριξα με την πρώτη φωτογραφία!!!
    (Σχιζοφρενής Συριανή, παιδί μου... Τί περιμένεις???!!!)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου σχιζοφρενή μου! :))))
      Και εμείς γελάσαμε όταν τη βγάζαμε!
      Καλά περάσαμε με την πρώτη μέρα ...
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  14. Το γινατι βγαζει ματι!... (κ το πηρουνι επισης!)
    Μια χαρα τα πηγες βρε συ που αγχωνοσουνα.... :-P

    Κ μενα τιτανικο μου θυμισε! Πολυ ομορφο πηρουνι
    Φιλια για ενα ομορφο σ/κ! ;-)

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κι άλλη με το λογοπαίγνιο της!
      Καλά επεράσαμε χτες ε; Με ένα πιρούνι! Για φαντάσου!
      Φιλάκια κουκλίτσα σου,και καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Καλέ Αριστέα μου σε τι δοκιμασία το έβαλες το παλικάρι; Ευτυχώς που ο μήνας δεν έχει και μαχαίρι! :))
    Η τελευταία φωτογραφία είναι στα αλήθεια σαν να ξεπήδησε από τον Τιτανικό!!
    Ένα πιρούνι θα μείνει στην ιστορία by Airis!!
    Ενωμένες όλες μαζί-δυνατά!! Για άλλες 27 μέρες τουλάχιστον! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Παρασκευούλα μου!
      Φαντάσου να είχε μαχαίρι! Θα με έκλειναν μέσα για την παράνοια μου!
      Πάμε γερά , έχουμε άλλες 27 μέρες παιχνιδιού!
      Φιλάκια!
      Καλό μήνα είπαμε;

      Διαγραφή
  16. Καλά, γέλασα πολύ με την πρώτη φωτογραφία, όχι επειδή είναι αστεία, αλλά μου άρεσε ο συνειρμός σου πως με το πιρούνι βγάζουν μάτι :) Εγώ ας πούμε, αν ήταν να βγάλω κανένα μάτι, θα χρησιμοποιούσα το κουτάλι χαχαχα!
    Το σερβίτσιο σου πάντως από τας Αμερικάς, είναι εκπληκτικό!

    Καλό μήνα Αριστάκι :) και καλή συνέχεια με τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Λυριελάκι μου και καλό μήνα!
    Α εγώ με το πιρούνι έχω ακούσει να θέλουν να βγάλουν μάτι!
    Αν είχα κουτάλι θα είχα πελαγώσει μου φαίνεται!
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομολογώ πως με εξέπληξε η σύλληψη της ιδέας με το πιρούνι και το μάτι. Αν μη τι άλλο, πρωτότυπο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εδώ δεν υπήρξαν πολλές λέξεις παρουσίασης όμως η πρώτη φωτογραφία, ίσως, η καλύτερη που έχεις τραβήξει και καταθέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα έστω και καθυστερημένα, Αριστέα!!! Μέχρι και ο παρανοϊκός δολοφόνος με το πιρούνι έγινες, στα πλαίσια της πρόκλησης!! χιχι! Υπέροχη φωτογραφία, πέρα από την πλάκα!!!! Το ίδιο και το σερβίτσιο με το πιρούνι!!!
    Φιλιά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρά μου, να'σαι καλά!
      αχαχαχα! Να δω τι άλλο θα χρειαστεί να κάνω!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή