Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 10η

Photo a Day 10 February : 3 o'clock

Στις 3!
Και η πιο χαζή ανάρτηση του Photo A Day κάθε μήνα είναι κι αυτή τη φορά γεγονός.Τι κάνω μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας. Αυτό το μήνα ζητάει τι κάνω στις 3 το μεσημέρι ή το το βράδυ. Ποιο βράδυ δηλαδή...στις τρεις είναι μαύρα μεσάνυχτα κι εγώ συνήθως είμαι στον έβδομο ουρανό. 
Αλλά και τα Σαββατοκύριακα στις τρεις είναι η ώρα για τη μεσημεριανή μου σιέστα
Πάντα μου άρεσε ο ύπνος κι ειδικά η μεσημεριανή ξεκούραση. Τα τελευταία χρόνια δεν έχω πια αυτή την πολυτέλεια τις καθημερινές, αφού σχολάω στις πέντε. Έτσι τα Σαββατοκύριακα προσπαθώ πάντα να συμπληρώνω λίγες στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης στο κρεβατάκι μου... Κάνει καλό στη ψυχική μου υγεία, πέρα από το σώμα που χρειάζεται πάντα την ανάπαυση.

Μετά από μερικές ώρες εγρήγορσης το νευρικό σύστημα του ανθρώπου κουράζεται.  Αν δεν αναπαυτεί κι αν δεν βάλει το σύστημα σε υπολειτουργία ή αλλιώς στο ρελαντί , στο τέλος θα αρρωστήσει και θα αρχίσει η κατάρρευση!
Εκεί λοιπόν στη φάση χαμηλής "συνειδητότητας"  όπως την ονομάζει η ψυχολογία θα αρχίσει η πλοκή των ονείρων.... Παραμένοντας κοιμισμένος ο οργανισμός συνειδητοποιεί τις ανάγκες του, αντιλαμβάνεται ερεθίσματα, ικανοποιεί επιθυμίες, που βρίσκουν την ευκαιρία να περάσουν από το υποσυνείδητο στο συνειδητό - σε στιγμές όπου ο έλεγχος δεν είναι πια τόσο αυστηρός, σύμφωνα με τον Φρόιντ. Η επεξεργασία αυτή στη διάρκεια του ονείρου βοηθάει τον άνθρωπο να "λύσει" ό,τι τον απασχολεί στη διάρκεια της ημέρας, κάτι που σε μια διαφορετική περίπτωση θα τον άφηνε άγρυπνο. Δεν είναι τυχαίο που ο Φρόιντ χαρακτήρισε το όνειρο "προστάτη του ύπνου".  Με τα όνειρα, εν ολίγοις, τακτοποιούμε τα συναισθήματά μας, τους φόβους μας τις αγωνίες κι ό,τι άλλο μας απασχολεί....

Για αυτό όταν θυμηθώ την επομένη ένα όνειρο που είδα, σπάνια θα ανατρέξω στον ονειροκρίτη. Θα καθίσω να σκεφτώ τι με απασχολεί εκείνες τις μέρες... τι μηνύματα μου δίνει το υποσυνείδητο μου; Πώς αυτό που είδα "λύνει" εσωτερικές συγκρούσεις" Πολλές φορές οι διαπιστώσεις που κάνω με αφήνουν έκπληκτη!

Πριν καιρό αγαπημένο μου πρόσωπο είδε ένα παράξενο όνειρο. Συμβουλεύτηκε αρκετά sites κι όλα ούτε λίγο ούτε πολύ του εξηγούσαν το όνειρο ως θάνατο. Ελαφρώς τρομοκρατημένο με εμπιστεύτηκε. Η δική μου εξήγηση ανέτρεξε σε γεγονότα που λάμβαναν χώρα στη ζωή του εκείνες τις μέρες. Το όνειρό είχε απόλυτα σχέση με όσα ζούσε και που όλα μεταφράζονταν σε ψυχολογικό βάρος.  Η ανακούφιση που είδα στο πρόσωπό του με έκανε να θυμώσω με τους κάθε λογής ονειροκρίτες! Μετά από λίγο το είχα ξεχάσει- αλλά σήμερα ξαναθύμωσα! 

Θέλω μία υπόσχεση να μου δώσεις: Μην τρομάζεις από τα όνειρά σου! Άκουσέ τα με την καρδιά ...Πολλές φορές σου μιλούν. Είναι για το καλό σου!

Α! Και μην παραλείπεις ποτέ την ξεκούραση σου! Την έχω πατήσει και μάλιστα εντελώς πρόσφατα.....


 Εκεί που εγώ ονειρεύομαι!
Στις 3 είμαι πάντα στο κρεβατάκι μου...

πωπω Πήγε τρεις;
Να σας αφήσω ...έχω μια αναγκαία κι ευχάριστη στιγμή 
με την @ριστούλα
Φιλιά!


29 σχόλια:

  1. Πωπω... Καλέ, δεν σε προλαβαίνω με τις αναρτήσεις!!!
    ;-)
    Βρε 'συ, ακόμα κ' αυτό το θέμα, το έκανες το ιδανικό post!!!
    Υποκλίνομαι!!!
    Αφήνω φιλάκια (κ' ίσως τα ξαναπούμε σήμερα!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου...ότι μπορώ κάνω ! Είναι μέρες στη λίστα πάντως που δεν τραβάνε με τίποτα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Να΄μαι κι εγώωωω!!
    Ε τώρα εγώ φταίω;; χαχαχα
    Ελπίζω να μην έχεις και καμιά ανάρτηση
    για τις 5 σήμερα, έχουμε και δουλειές!!
    Με έπεισες, πάω να ξαπλώσω..γεια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ελπίζω να μην έχει τον άλλο μήνα ξανά γελοίο θέμα γιατί αλλιώς θα εγκαταλείψω την πρόκληση! Σιγά την απειλή....απλά είναι όμορφο να έχει ωραίο θέμα κι εκνευριστικό όταν ζητάει κάτι τόσο χαζό όσο σήμερα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τα όνειρα σου επιτρέπουν να κάνεις τα ταξίδια που δεν μπορείς όταν είσαι ξύπνιος.
    Δρουν ιδιαίτερα ευεργετικά στις δύσκολες στιγμές.
    Είναι κάποιες ώρες που υποχρεωτικά σε τραβούν μακριά από την σκληρή πραγματικότητα.
    Όμως κάποια φορά που συνέβη κάτι τρομερά σοβαρό, τόσο η μητέρα μου όσο και ο γυιός μου είδαν στον ύπνο τους τον πατέρα μου, που έχει πεθάνει εδώ και 13 χρόνια,σχεδόν να προειδοποιεί για όσα συνέβησαν μετά από μία ώρα αφ' ότου το συζητήσαμε...
    Ας μην μπούμε πιο βαθιά στα όνειρα.
    Ας κρατήσουμε αυτή την ανάρτησή σου ως "σιέστα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο που αναφέρεις κι αυτό το κομμάτι Φλώρα μου. Έχω κι εγώ ένα τέτοιο περιστατικό με όνειρο που είδε η μαμά μου όταν στην Αμερική πραγματικά ανεξήγητο ....που ακόμα και σήμερα κανείς μας δεν έχει κατανοήσει πώς είδε τη (πεθαμένη) μητέρα της να την πληροφορεί για κάτι που είχε συμβεί στην Ελλάδα ενώ η μαμά μου δεν είχε από πουθενά αλλού πληροφόρηση!
      Ας μείνουμε σε όσα εξηγεί πολύ όμορφα η ψυχολογία....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Και εγώ παντως Αριστέα μου πρώτη προτεραιότητα τον έχω τον ύπνο!
    Έχεις απόλυτο δίκιο για αυτό που λες για τα όνειρα...Πάντα έχουν κάτι να μας πουν και στον κάθε άνθρωπο έχουν και διαφορετική ερμηνεία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις περισσότερες φορές μπορούμε μόνοι μας να δώσουμε τις εξηγήσεις μας! Έτσι πιστεύω εγώ ....Τις περισσότερες φορές...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Κάθε σου ανάρτηση ειναι πέρα απο απολαυστική και σούπερ ενημερωτική!!
    Τη μεσημεριανή σιέστα μόνο Σάββατα την απολαμβάνω πια:(
    Μόνο μια ωρίτσα εγω και τα όνειρα μου ειναι αρκετή για να ξεφύγουμε λίγο απο την πεζή πραγματικότητα!
    Οσον αφορά τα όνειρα εκείνα που μας χαλούν τη διάθεση ποτέ δεν τα λαμβάνω σοβαρά υπ όψιν μου! Τις περισσότερες φορές εμφανίζονται οταν είμαι σε περιόδους έντονου στρες,οπότε ο ίδιος ο εαυτός μου,χτυπάει καμπανάκι:)
    Ελπίζω και εγω σήμερα να ξεκουραστώ λιγάκι αν και έχω τόσα πολλά να κάνω:(
    Φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που μόνοι μας μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα καμπανάκια μας;
      Εγώ ξεκουράστηκα και γύρισα για την απογραφή μου!
      Φιλάκια!
      Καλή ξεκούραση ;-)

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ έτσι πίστευα για τα όνειρα... ώσπου είδα ένα που με τάραξε για χρόνια - ο τρόπος που βγήκε ήταν εξωπραγματικός και ανεξήγητος και δεν αφορούσε εμένα, αλλά ένα μήνυμα που έπρεπε να μεταδοθεί σε μια πολυαγαπημένη φίλη. Από τότε, αναθεώρησα. Υπάρχουν τα όνειρα... και ε κ ε ί ν α τα όνειρα. Είναι μη σου τύχει.

    Όσο για τον ύπνο, τον έχω παραμελήσει τώρα τελευταία κι αυτό γιατί πιάνομαι με πολλά και διάφορα... τα οποία αν δεν τα ολοκληρώσω, κατά πώς τα έχω στο νου μου, μου είναι αδύνατο να κοιμηθώ!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα διαφωνήσω γλυκιά μου! Μίλησα απλά για το σύνολο των ονείρων μας! Πάντα θα υπάρχει το ανεξήγητο! Πιο πάνω στη Φλώρα ανέφερα κι εγώ ένα τέτοιο ! Στη διάρκεια της ζωής μας όπως πόσα τέτοια ανεξήγητα βλέπουμε και πόσα από αυτά εξηγούνται με βάση από που υποστηρίζει η ψυχολογία;
      Κι εγώ τελευταία τα έχω κάνει μπάχαλο με την ξεκούραση μου! Ελπίζω σε δύο βδομάδες να βρω ξανά τους ρυθμούς μου!

      Καλή σου ξεκούραση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Από που το ξεκίνησες Αριστέα μου, που το ΄φερες, πως το ταίριαξες, στο τέλος το κατάφερες όμως κι αυτό το θέμα κι έκανες μια δημοσίευση ονειρική!
    Με τα όνειρα δεν τα πάω καλά κι έχω άσχημες εμπειρίες.Δε θέλω να τα σκέφτομαι γιατί τα σημάδια τους μου ΄χουν βγει!Κι ήταν πολύ άσχημα..!Προτιμώ πάντως εκείνα που μ΄ αφήνουν να πετώ και να φεύγω μακριά!
    Καλά κάνεις και ξεκουράζεσαι το μεσημέρι και μακάρι να μπορούσα να το ΄κανα!
    Καλό σου απόγευμα χαρά μου και σε λίγο που θα τελειώσεις την απογραφή σου θα ξεκουράζεσαι πιο συχνά!Φιλάκια πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα μια δημοσίευση ονειρική! Θέλω να βγαίνει κάτι από κάθε δημοσίευση του Photoday, να αξίζει τον κόπο ...το κάνω που το κάνω!
      Πτώμα τώρα...το χρειάζομαι επειγόντως το κρεβατάκι μου!
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  8. Χαχα εγώ καλύτερα ας μη μιλήσω για τον ύπνο...
    δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις μαζί του.
    Φάνηκε πριν λίγες βδομάδες..
    φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πιτσιρίκα να προσέχεις μην ξαναπάθεις καμιά υπερκόπωση !
      χιχι Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  9. Το να ονειρεύεσαι ξύπνιος σημαίνει ενέργεια.
    Το να ονειρεύεσαι ενώ κοιμάσαι, σημαίνει ότι σκέφτεσαι.

    Το να ζητάς την ξεκούραση, επιδιώκεις να έχεις καθαρό μυαλό. Χωρίς αυτήν, δεν μπορεί κανείς να αποδώσει.

    Ωστόσο.. η καλύτερη εργασία, είναι αυτή που σου προσφέρει ξεκούραση ακόμα και όταν εργάζεσαι.

    Την καλησπέρα μου Αριστέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Υπέροχα μας τα έγραψες Κώστα!
      Κι έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  10. Με τον ύπνο και τα όνειρα έχω άριστες σχέσεις...με τους εφιάλτες όχι και τόσο...αλλά ευτυχώς είναι σπάνιοι..!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας άνθρωπος που τα έχει καλά με τη συνείδηση του συνήθως έχει άριστες σχέσεις με το κρεβάτι του!
      Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Δε πιστεύω στα όνειρα και στους ονειροκρίτες και ούτε θέλω να μπω σ αυτή τη κατάσταση,να τρέχω να δω τι σημαίνει.. Σπάνια βλέπω...Μια χρονιά είδα κάτι που με τρόμαξε,ευτυχώς τιποτε δεν έγινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, πιθανόν βλέπεις αλλά ανήκεις στη μερίδα αυτών που δεν τα θυμούνται! Και καλύτερα εδώ που τα λέμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Λένε ότι "η πραγματικότητα μπορεί να καταστρέψει το όνειρο. Γιατί να μην μπορεί και το όνειρο να καταστρέψει την πραγματικότητα;"

    Έγραψες πάλι,αν και.....ξύπνια!
    Φαντάζομαι τι "γράφεις" όταν .....ονειρεύεσαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Με τιμούν αφάνταστα τα λόγια σου!
      Καλό ξημέρωμα γλυκιά μου! :)))

      Διαγραφή
  13. κι εγώ τώρα λέω να την πέσω μπας και δω κάνα καλό όνειρο!! και δε θέλω να με ξυπνήσει κανείς!! χι χι.. φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πάλι που ονειρεύομαι συνεχώς τι σημαίνει ? Ότι είμαι μόνιμα σε κατάσταση ύπνου ? Κοιμισμένος ? :)

    Κατάφερες τη "χαζή" για εσένα πρόκληση να την παρουσιάσεις ως κάτι ιδιαίτερο τελικά. Ανυπέρβλητη γίνεσαι στο photo day...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κοιμισμένε! αχαχαχα!
      Ναι και στα εύκολα όπως μεθαύριο του Αγίου Βαλεντίνου που ζητάει την αγάπη απλά θα πατώσω!
      Πας και στοίχημα;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Προ πολλού έχω καταλάβει πως ένα όνειρο έχει να κάνει με το τι με απασχολεί εκείνες τις μέρες! Ποτέ δεν θα ψάξω σε ονειροκρίτη!! Ελπίζω την ανάρτηση αυτή να την διαβάσουν πολλοί που ανατρέχουν στους ονειροκρίτες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή