Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 11η

Photo a Day 11 February : entrance

Είσοδος- διέλευση -πέρασμα.

Πόσες φορές την ημέρα, το χρόνο, σε όλη μας τη ζωή περνάμε την είσοδο του σπιτιού μας ή της δουλειάς μας, το έχετε σκεφτεί;  Νομίζω ότι πρόκειται από τις πιο συνηθισμένες μας κινήσεις και η διέλευση μας από την πόρτα, την εξώπορτα ή την καγκελόπορτα, περνά εντελώς απαρατήρητη, όπως πολλά καθημερινά πράγματα στη ζωή μας.

Για χάρη της φωτογραφικής πρόκλησης χθες, άρχισα να προσέχω όλες τις πόρτες που περνούσα.. Στάθηκα όμως στην καγκελόπορτα της αυλής, λίγο μετά το μεσημέρι που μας έκανε το χατήρι λίγο ο ήλιος και βγήκε σε μια κατά τα άλλα μουντή και βροχερή μέρα.
Και ιδού το αποτέλεσμα....






Και θυμήθηκα ένα ποιηματάκι μου που έγραψα κάποτε και βρήκα πως πάει γάντι εδώ.

Ο κήπος μου

Έχω έναν κήπο πολύχρωμο
ευωδιαστό...
Μαραίνεται, ανθίζει,
δίνει καρπούς
ξεραίνεται, λουλουδιάζει...
Πάντα ακολουθεί τη ροή των εποχών...
Έχω μια μάντρα επίσης και κάγκελα,
όλα περιφραγμένα,
κρυμμένα...
Μια πόρτα μένει να διαβείς....

Χαρούμενη εβδομάδα.
@ριστέα

26 σχόλια:

  1. Χαρούμενη και με ευχάριστες εκπλήξεις θα προσθέσω!!!
    Φιλάκια πολλά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα...και το πιο απλό θέμα (είσοδος) το παρουσιάζεις με ωραίο τρόπο.ωραίο το ποίημα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρά μου! Αμήν!
      Προσπαθώ να αξίζει τον κόπο η δημοσίευση όταν μπαίνετε μέσα να με διαβάσετε! Αυτό είναι βασικά για μένα το στοίχημα με το Photoday!
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο το θέμα σου κι η καγκελόπορτα της αυλής σου, τόσο όσο της ψυχής σου στο ποίημα!
    Μερικές φορές Αριστέα μου έχω καταλάβει πως δεν υπάρχουν φύλακες κι εισιτήρια.Η είσοδός μας ειν΄ ελεύθερη!Αυτό όμως μπορεί να μας βγει και σε κακό.Και τότε ίσως χρειαστεί να την κάνουμε έξοδο κινδύνου για ΄κεινους που δεν άξιζαν!
    Να ΄σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!
    Χαρούμενη και ξεκούραστη εβδομάδα να περάσεις χαρά μου!
    Πολλά πολλά φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία ...το θέμα αν το σκεφτείς "έμπαζε"! Τι να έκανα εγώ με μια "είσοδο";
      Το ποίημα με έσωσε! :)))
      Όμορφα και σωστά όσα λες Σοφία μου! Δεν είχα σκεφτεί καθόλου την άλλη περίπτωση! χαχαχα! Αφού δεν είμαι μαθημένο να σκέφτομαι αρνητικά ....
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές! Καλοδεχούμενες!
      Αντεύχομαι τρυφερά γλυκιά μου Σοφία! ♥

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη παρουσίαση του θέματος! Το ποιηματάκι σου όμως, έκλεψε την παράσταση! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ! Γραμμένο με πολύ τρυφερότητα κάποτε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Είσαι υπέροχη!!!
    Ανάρτηση κ' ποίημα, εξαιρετικά!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α! Πες κι άλλα να με αναβάσεις! Ηθικόν πεσμένο! Ας όψεται η εξάντληση!
      2 βδομάδες ακόμα και μετά θα πετάω!!!!!!!!

      ΥΓ: Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιάαα! ♥

      Διαγραφή
  6. Η πόρτα σαν έννοια, έχει θυμοσοφικά περάσει στον λαό μας
    (και πιστεύω σε κάθε λαό) με πολλούς τρόπους.
    Να πω για παράδειγμα την έκφραση "μεγάλη πόρτα θα διαβείς"
    ή "Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα"
    ή "Όταν μία πόρτα κλείνει, μια άλλη ανοίγει."

    Επίσης στην ζωή υπάρχουν άνθρωποι κλειστοί, σαν πόρτες αμπαρωμένες..
    (μόλις ήρθε το σχόλιό σου στο πηγάδι!!)
    Εσύ λοιπόν, όσο σε έχω γνωρίσει από τις αναρτήσεις σου,
    είσαι πόρτα ολάνοιχτη κι αυτό φαίνεται από την αγάπη που δέχεσαι..
    Καλή εβδομάδα Αριστέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα έσωσες εδώ εκφράσεις του λαού μας με την πόρτα! (Πού να ξερε η Chantelle!)
    Μια πόρτα έχεις να διαβείς! Αλλά πρόσεχε μη δεις μοναχά την έξοδο!

    Πλάκα κάνω! Είμαι εύκολη και δύσκολη ταυτόχρονα! Ένα είναι σίγουρο: είμαι φιλόξενη!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα
      Ήθελα να πω πως, είσαι καλοπροαίρετο άτομο, οπότε ναι, άρα και φιλόξενο! :))

      Διαγραφή
  8. Φιλόξενη, γλυκιά, ρομαντική και με τις πόρτες ανοιχτές, πατριώτισσα!!! Το έγραψα στο σχόλιο που μου άφησες. Η καταγωγή μου είναι κάτω από το Αυλάκι...που λένε:))
    Καλή εβδομάδα με χαμόγελο και θετικές σκέψεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου πατριώτισσα! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  9. "..Μια πόρτα μένει να διαβείς..."
    Πόσο δυνατό..προσκαλεί, αλλά αφήνει και την επιλογή...όμορφο ποίημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου ...μου αρέσει που έπιασες το νόημα ακρβώς όπως το είχα κι εγώ στη σκέψη! :)))
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. καλή εβδομάδα Αριστέα μου!!! πολύ όμορφο το ποίημα αλλά και η καγκελόπορτα... μπορώ να καταλάβω γιατί σου έδωσε έμπνευση... φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η καγκελόπορτα είναι το πρώτο πράγμα που βάζει φραγμούς στους ανεπιθύμητους. Είναι αυτό που προστατεύει το χώρο μας... Δικαίως της έκανες αφιέρωμα.
    Καλή εβδομάδα με πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο μου! Συμβολίζει πολλά η καγκελόπορτα όντως!
      Να 'ναι καλά η Chantelle και η φωτογραφική πρόκληση που μου έδωσε την ευκαιρία....
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφο ποιηματάκι!
    Πόσα νοήματα κρυμμένα πίσω από την λέξη Πόρτα...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ποιηματάκι όλα τα λεφτά για το συγκεκριμένο θέμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή