Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 12η

Photo a Day 12 February : where you ate lunch

Πού έφαγα το μεσημεριανό μου...
Μία ακόμα χαζή δημοσίευση ειδικά για το PhotoDay!
Δες τις φωτό πρώτα (ανατροπή) και τα λέμε μετά...




Το λιτό μου γεύμα στη δουλειά...ένα μπολ σούπα κουάκερ! 
Το πανάκι μου και το λουλουδάκι μου απαραίτητα αξεσουάρ 
(γιατί και σε ένα λιτό γεύμα δίνουμε σημασία στη λεπτομέρεια)

 Κι εδώ ( χθες το απόγευμα στις 6,30) 
ο δίσκος των singles σε όλο του το μεγαλείο

Χθες, 11 του Φλεβάρη και μόλις τρεις μέρες πριν του Αγίου Βαλεντίνου, η μέρα ήταν αφιερωμένη στους singles! Γιατί κι αυτοί έχουν ψυχή! Γιατί όσοι έχουν αξιοπρέπεια γιορτάζουν και μόνοι τους! Μέχρι να βρεθεί αυτός με τον οποίο θα μοιράσουν την υπόλοιπη ζωή τους!
Για αυτό και στο δίσκο πάνω θα δεις κι ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί... κι ένα όμορφο σερβίτσιο. Ενίοτε μπορεί να υπάρχουν και λουλούδια...όλα όμορφα στολισμένα.
Τα ποδαράκια στο δίσκο απαραίτητα...Κάνουν και για το κρεβάτι.
Αναμένοντας ή όχι, δεν ξοδεύουμε έτσι τις στιγμές μας...
Εγώ προσωπικά το γιορτάζω!
Άντε στην υγειά μας!
Και  για του χρόνου...αν θα γιορτάζω στις 11 ή στις 14 το βλέπουμε ! Δεν θα κάτσω και να σκάσω!
Η Ζωή είναι ωραία από μόνη της.................

Αν και πρωί σας σερβίρισα γεύμα!
Καλή σας μέρα
@ριστέα!


Ψιλά γράμματα: Τώρα που το πρόσεξα...λέω το δίσκο να το βάψω πορτοκαλί..Πώς μου ξέφυγε;

40 σχόλια:

  1. καλημέρα Αριστέα μου και ΝΑΙ η ζωή είναι ωραία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η Ζωή είναι ωραία από μόνη της.."Αριστέα μου έχεις απόλυτο δίκιο...εμείς που βλέπουμε έτσι τα πράγματα δεν έχουμε ανάγκη από γιορτές να μας υπενθυμίζουν κάτι...έχουμε κάθε μέρα γιορτή ...'πάντως σου εύχομαι του χρόνου να "γιορτάζεις' στις 14 ....καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαα! Καλημέρα Γεωργία....οι γιορτές είναι μικρές αφορμές για αυτούς που χρειάζονται τέτοιες! Η ζωή πρέπει να γιορτάζεται κάθε μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα..ευχαριστω που ξαναπερασες απο τα μερη μου και για τις ευχες σου..το εκτιμω...σημαινει κατι για μενα αυτο...Μια γλυκια κ ομορφη μερα να χεις και συ...αρχισε η αντιστροφη μετρηση για το τελος της απογραφης; :)
    σαν πολυ "περιεργη" δεν ειναι αυτη που κανει το photo a day? :)))) λιγο περιεργα τα θεματα της..
    ωραία το παρουσιασες,ωραιες οι φωτος σου..
    μολις χθες εμαθα απο μια αναρτηση σε αλλο μπλοκ οτι ειναι η μερα των singles 11 του Φεβρουαριου
    ψιλα γράμματα-να τον βάψεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ναι έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την απογραφή! Τώρα σε λίγο κλείνει το ιντερνετ και πέφτω με τα μούτρα!
      αχαχα! Ναι τα θέματα ώρες ώρες δεν "τρώγονται" και ναι με την πρώτη ευκαιρία θα τον βάψω και το δίσκο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. "Αναμένοντας ή όχι, δεν ξοδεύουμε έτσι τις στιγμές μας..."

    Ο κυρ-Έρωτας είναι στο κάθε τι που αγκαλιάζουμε με ενθουσιασμό. Δεν αποκλείει κανέναν και δεν έχει σαφές αντικείμενο.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή παρατήρηση! Ο Έρωτας είναι παντού διάχυτος! Αυτή τη στιγμή είναι στην κούπα με τον καφέ μου!
      Καλή σου μέρα γλυκιά μου! :)

      Διαγραφή
  5. Οι ημερομηνίες δεν έχουν καμία σχέση με τη διάθεση για γιορτή. 11 ή 14 εσύ διαλέγεις, αρκεί να νοιώθεις πως είσαι τυχερή γι αυτό που συμβαίνει, να είσαι μόνη ή με άλλον...
    Σκέψου πόσοι είναι μαζί με άλλον και δεν υπάρχει λόγος να γιορτάζουν!!! Γι αυτό λοιπόν έστω και μόνος κάποιος μπορεί να γιορτάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φλώρα μου!
      Αυτό που είπες ξαναπέστο...μεγάλη κουβέντα: "πόσοι είναι μαζί με άλλον και δεν υπάρχει λόγος να γιορτάζουν!"
      Εγώ πάλι γιορτάζω κάθε μέρα και μόνο το γεγονός ότι ζω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!!!Η ζωή είναι ωραία, όταν την απολαμβάνεις.Συνέχισε.....Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου!
      Αυτό έχω κατά νου....να συνεχίζω, όσο μπορώ κι αντέχω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Το να έχουμε έναν σύντροφο, έναν συνεπιβάτη είναι το ομορφότερο πράγμα, όλα όμως γίνονται όταν είναι να γίνουν...οπότε μέχρι τότε, αντιμετωπίζεις υπέροχα την εργένικη και καταπληκτική καθημερινότητα σου!
    Μου αρέσουν και θαυμάζω πολύ τους ανθρώπους που φροντίζουν τις λεπτομέρειες και στα πιο απλά...εγώ είμαι λίγο πιο χύμα...
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερινάκι!
      Πολύ σοφά τα γράφεις κατ' εμέ ( και με βολεύουν κι απίστευτα!)
      αχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Κι όπως καλά το ΄θεσες δεν έχει καμιά σημασία η μέρα, αλλά το πως νιώθουμε την αγάπη!Άλλωστε τόσα ζευγάρια υπάρχουν και ζουν χωρίς να νιώθουν την αγάπη, αλλά ζουν από συνήθεια και στις 14 θυμούνται πως πρέπει να κάνουν κάποιο δωράκι από υποχρέωση!Κι αυτό ειν΄ ότι χειρότερο!
    Αυτήν τη μέρα της υποκρισίας ποτέ δεν τη συμπάθησα και την έχω συνδυάσει σαν γιορτή των ζαχαροπλαστείων, ανθοπωλείων και κοσμημάτων!Ζω για να νιώθω την αγάπη μέσα μου κάθε μέρα σαν γιορτή!Και μόνη μου να ΄μουνα πάλι θα ΄βρισκα τρόπο την κάθε μέρα μου να την κάνω γιορτή!
    Κι όπως καλά λες η ζωή είναι ωραία, θα πρόσθετα πως κι η ζωή είναι γιορτή!Από μας εξαρτάται..!
    Να ΄σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Η ζωή είναι γεμάτη από τέτοια παραδείγματα που αναφέρεις!
      αχαχαχχα "γιορτή των ζαχαροπλαστείων, ανθοπωλείων και κοσμημάτων" αμ δεν έχεις κι άδικο!
      Καλά κάνεις χαρά μου και πάντα έτσι να είσαι! Να ζεις και να γιορτάζεις τον Έρωτα κάθε μέρα!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ω, πολύ μου άρεσε η τελευταία σου φράση, Αριστέα μου!
    Η ζωή είναι ωραία από μόνη της! (Νομίζω, θα το κάνω tweet).

    υγ: Όπως λέει κι ένας συνάδελφος: "Being single doesn't suck" :)) χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Εμένα μου αρέσει γιατί είναι το μότο μου πια!
      Πολύ σοφά λέει ο συνάδελφός σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Και πάνω που πήγα να κάνω ένα σοβαρό σχόλιο, είδα τα ψηλά γράμματα κ' με... αποτελείωσες!!!
    ;-)
    Όποτε κ' να γιορτάζεις, κορίτσι μου, είτε στις 11, είτε στις 14, είτε οποιαδήποτε άλλη στιγμή, πάνω απ' όλα να το απολαμβάνεις εσύ με την ψυχή σου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μένα και σοβαρό; Βλέπεις να έχω ποτέ σοβαρή διάθεση (ακόμα και στα σοβαρά; Κάπου θα φανεί λιγάκι το Χαζέϊκο μου !)
      Ναι ναι το απολαμβάνω!
      Φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημερούδια Αριστεα μου αντισυμβατική!!! Πόσο σε γουστάρω που δεν μιζεριάζεις και ζεις την ζωή σου! Έτσι, με το πανάκι στο μεσημεριανό, με το δίσκο με το λουλουδάκι, το κρασάκι σου.
    Του χρόνου δεν γνωρίζω ποιά μέρα θα "γιορτάζεις" γιατί ξέρω ότι γιορτάζεις την ΚΑΘΕ μέρα single or not! (κάνω όμως τάμα για 14!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ αντισυμβατική! Μου άρεσε!
      Σιγά μην κάτσω να σκάσω ! Στολίζω πολύ όμορφα τις μοναχικές μου στιγμές σαν να περιποιούμαι κάποιον άλλον! Έτσι έμαθα στη ζωή μου να κάνω είτε για τον σύντροφο είτε και για μένα την ίδια!
      ΥΓ: Μου άρεσε πολύ το τελευταίο που είπες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Μια λαμπάδα στο μπόι σου...είσαι και ψηλή νομίζω βρε παιδί μου:)

      Διαγραφή
    3. Σιγά το ύψος...κάποτε 1,67 τώρα έχω αρχίσει και μπαίνω! :-D

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα!!! Μια χαρά σε βρίσκω Αριστέα μου!!! Καλά κάνεις και το γιορτάζεις!!! Επίσης, η ζωή θέλει καλοπέραση και αυτή η περιποίηση που προσφέρεις στον εαυτό σου είναι φοβερή!! ;) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ευάκι μου!
      Αμ πώς λένε : η φτώχεια θέλει καλοπέραση; Έτσι και η μοναξιά!
      Εβίβα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Συγνώμη αλλά, το ποτήρι στον δίσκο είναι μισογεμάτο ή εγώ είμαι πολύ..αισιόδοξος;;χαχαχα
    Καλή συνέχεια Αιρις!!

    ΥΓ: Έχεις μήνυμα σε σχόλιο στο μπλογκ μου από την Joan Petra
    Φαντάζομαι πως το έχεις δει και θα πράξεις τα δέοντα, ναι;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Σιγά μην το είχα μισοάδειο! Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε; Να το γεμίζουμε όλη την ώρα; :-D
      Α! Θα περάσω από σένα σε λίγο γιατί το μποξ μου είχε γεμίσει με τόσες ενημερώσεις που έπαθα κόκο μπλόκο!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα! Αυτό του ότι οι singles γιορτάζουν στις 11, είναι καινούριο;;; Αντιπερισπασμός για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;

    Πω πω... δεν μπορώ άλλο Άγιο Βαλεντίνο...

    Μήπως Αριστέα μου να γιορτάζεις στις 12, ή στις 13; Να καθιερώσεις την ημέρα "Η Ζωή είναι Ωραία από Μόνη της"!!!! Να δεις ότι θα βρεθούν κι άλλοι να γιορτάζουν μαζί σου...

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Και εγώ δεν το γνώριζα! Χτες το έμαθα και γελούσα!
      Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με του Αγίου Βαλεντίνου!
      Πολύ καλή η ιδέα σου για τη γιορτή! Ας την εφαρμόζουμε όλοι μας όποια μέρα- κάθε μέρα στη ζωή μας!
      Τα καλά σερβίτσια, τα καλά μας ποτήρια, όμορφα ρούχα, περιποιημένοι και γιορτινοί ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλησπερούδια!
    Τον δίσκο τον έχω και εγω και πολύ με έχει βολέψει(και ας μην είμαι single:)
    Μια χαρά παρέα μου κάνει στον καναπέ μου,μαζί βλέπουμε αγαπημένες ταινίες,αλλά και κάτι πρωινά χουζούρικα!!μμμ!τέλειος παρτενέρ!χαχα
    Κάθε μέρα είναι μέρα γιορτής....φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλσπέρα!
      Ναι είναι βολικότατος, ειδικά για πρωινό στο κρεβάτι, ο δίσκος αυτός!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Εδώ που τα λέμε η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου μόνο εμπορική είναι..οπότε μη σκας..παρόλα αυτά σου εύχομαι του χρόνου να ψάχνεις στις 11 του μήνα για δώρο που θα κάνεις στις 14..ε, δεν πρέπει να στηρίξουμε και την αγορά?..χαχα!
    Σοβαρά τώρα σου εύχομαι ό, τι θέλει η καρδούλα σου και μόνο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      Γελάω που το έμπλεξες από δω το πήγες από κει ...μια χαρά το έφερες στο τέλος!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. ουφφφ επιτέλους ήρθα στην αγαπημένη μου "αντισυμβατική"!! Πόσο πετυχημένα το είπε η φίλη μας η Δήμητρα!!
    Πίστευα πως κάποτε θα "ξεπεραστεί" όλο το πανηγυράκι με τον Αγ.Βαλεντίνο.. Αλλά βλέπω πως ακόμα "καλά" κρατεί..
    Ξέρεις κι εγώ αυτό περίμενα για να δείξω τον έρωτά μου..Πάλι καλά που είναι και αυτή η μέρα γιατί τις υπόλοιπες δεν.. αγαπάμε ούτε το δείχνουμε!! Όπως είπα και σε ένα μπλογκ πριν από λίγο, όσο κλισέ και να γίνω "Οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα και όχι μόνο αυτοί που είναι σχέση αλλά και εκείνοι που είναι ερωτευμένοι με την ζωή". Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ομορφιά!
      χεχε! Μεθαύριο γέλια που θ ακάνω! Έχει τον ΄Ερωτα το Photoday λόγω του Αγίου! Πώς θα την βγάλω καθαρή ακόμα δεν ξέρω! :)))
      Κάθε μέρα να γιορτάζεις μικρή μου! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Το πρωινό σου γεύμα το "γεύθηκα" βράδυ...!
    Το photo day μπαίνει βαθιά στη ζωή σου και μαθαίνουμε το καθημερινό σου πρόγραμμα λεπτό λεπτό σε λίγο καιρό.
    Να φροντίζεις το μεσημεριανό σου και να περνάς όμορφα, ξέρεις τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην σου κάθισε βαρύ καλέ μου! :-D
      Έλα ντε! Πώς κάνω μπάνιο δεν μου έχει ζητήσει ακόμα! :)))))
      Προσπαθώ! Να κάνω όμορφες τις στιγμές μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  19. Δεν γνώριζα πως γιορτάζεται και η μέρα των singles!!
    Ζήλεψα το δισκάκι και ας μην είναι πορτοκαλί! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή