Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 15η

Photo a Day 15 February :  inside your fridge

Παγωμένο σήμερα το θέμα της 15ης Φεβρουαρίου!
Μέσα στο ψυγείο μου! Πόσο ενδιαφέρον μπορεί να έχει μια φωτογραφία από ένα ψυγείο;
Μεγάλο για τους αδιάκριτους!
Ακόμα κι η κολλητή μου δεν θέλει να ανοίγει το ψυγείο μου! Το θεωρεί εντελώς προσωπικό χώρο!
Λοιπόν παίρνω ανάσες και το ανοίγω: 


Νερό, το νούμερο ένα γιατρικό!

 Αυγά από αλανιάρες κότες! 

 Ντοματούλες, τίγκα στην πηκτίνη 
απαραίτητο όπλο εναντίον του καρκίνου!

 Παραδίπλα γιαουρτάκι 2% για όσους ξέρουν 

Ε δεν είμαι κι αγία! Έχω και τις αμαρτίες μου! 


Μην ψάχνεις και μην αναρωτιέσαι για βούτυρα, τυριά, αλλαντικά κι άλλα λιπαρά!
Εδώ και δύο χρόνια άλλαξα για πάντα τη διατροφή μου! 
Είπα μια μέρα εγώ θα τρώω όσο το δυνατόν πιο σωστά κι υγιεινά και το έκανα πράξη! 
Όλα ξεκινούν από το καρότσι σου στο σούπερ μάρκετ και το ψυγείο σου έπειτα!
Είπα όχι στις συσκευασμένες τροφές, όχι στα τρόφιμα με συντηρητικά, όχι στο λευκό αλεύρι, όχι στη ζάχαρη! Και το εφάρμοσα! Στα δύο αυτά χρόνια οι ελάχιστες παρασπονδίες μου έχουν να κάνουν μόνο με το αλκοόλ!
Σε 10 μέρες που μπαίνω ξανά σε φουλ πρόγραμμα αν πω πάει και το αλκοόλ θα σημαίνει ότι δεν αγοράζω.... Αν δεν έχει το ψυγείο μου τι θα πιω;

Όλα είναι θέμα απόφασης και ψυχικής δύναμης! Δεν είναι έτοιμοι όλοι για τέτοιες ριζικές αλλαγές! Αλλά έτσι και το κάνεις νιώθεις μια απέραντη ευεξία που σε ανταμείβει για όλες τις θυσίες!
Μην ξεχνάς!
Είσαι ότι τρως! 
Αν θες να βοηθήσεις την υγεία σου ξεκίνα από το ψυγείο σου!
Φιλιά!
@ριστέα

Δεν ξέρω αν φταίει το παγωμένο θέμα ή ο παγωμένος καιρός, αλλά απόψε κρυώνω αφάνταστα ... το κορμάκι πονάει, ο λαιμός πονάει, το κεφαλάκι πονάει... μάλλον θα έπρεπε να γράψω τι δεν πονάει... Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός βρίσκεται σε εξάντληση,,, μάλλον δεν τη γλίτωσα :(

30 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Αριστέα μου!!!
    Πόσο μου λείπουν τα αυγά από τις αλανιάρες κότες!
    Με ξεσηκωσες με την μπυρίτσα ! Πόσο θα ήθελα να έχω μια τώρα!! χαχαχα επίτηδες δεν αγόρασα!!
    Για την διατροφή όμως αγόρασα κανονικά όλες τις κακές συνήθειες!! :)
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Καλή ξεκούραση και ελπίζω να μην κρύωσες!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      Μόλις έφαγα ζεστή σουπίτσα με κοτούλα ( αλανιάρα θα ήταν κι αυτή ...παίρνω όρκο)- να'ναι καλά η μανούλα!- κι ξανα ήρθα λιγάκι καλύτερα!
      Τις μπιρίτσες αυτές τις αποκαλώ σούπερ όπλα όταν κάνω δίαιτα Παρασκευή μου: είναι μικρές..έχουν μόλις 4,5% αλκοόλ με ξεγελούν κι τρώω και λιγότερο! Για να βλέπεις γεμάτο το ψυγείο σημαίνει ότι είμαι σε δίαιτα!!!
      αχαχα! Γελάω που ομολογείς ότι αγόρασες όλες τις κακές συνήθειες!
      Φιλάκια καρδούλα μου, καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
    2. Τι να κάνω Αριστέα μου; Σήμερα τους έφτιαξα σπανακόρυζο και μόνο στο κεφάλι δεν μου το έφεραν. Με είχαν όλο το μεσημέρι να τους φτιάχνω λουκάνικα ( που έφερε ο παππούς από το χωριό )και απόψε παράγγειλαν πίτες! Άντε μετά να "αγιάσω" κι εγώ! χαχαχα

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Τώρα το είδα αυτό!
      'Ελα ντε! Άντε να αγιάσεις! :-D
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  2. Περαστικά Αριστέα!!!! Κρεβατώσου με τσαγάκια κι ίσως σταματήσουν να πονούν τα παραπάνω!! χιχι!
    Πάντως, χαρά στο κουράγιο σου για την απόφασή σου!!! Ειδικά για το λευκό αλεύρι και τη ζάχαρη!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα μου! Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Έφαγα μόλις ζεστή κοτόσουπα!
      Στα δύο χρόνια έφαγα μόλις δύο φορές λευκό αλεύρι ( η σούπα της μαμάς με μανέστρα- δεν μπορώ να αποφύγω το χριστουγεννιάτικο έθιμό μας βλέπεις) Θέμα συνήθειας και τρέλας είναι! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Mπράβο σου κορίτσι μου, για την απόφαση που πήρες και τήρησες!Δείχνει μεγάλη δύναμη χαρακτήρα και επιμονή.Εδώ και κάποιους μήνες παλεύω να πάρω την ίδια απόφαση, αλλά μένω στα λόγια, επειδή όμως ξέρω τον χαρακτήρα μου, είναι να μου κάνει το κλικ...και δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο, να μου κάνει κλικ η ανάρτηση σου αυτή!
    Μέλι και τσαγάκι και στο κρεββάτι, γρήγορα.Όσο για τη μανούλα, τι να πω? όποια ηλικία και αν φθάσουμε, όσο κρατάνε οι δυνάμεις τους, θα μας φροντίζουν...α! και για την μπύρα, δεν ήξερα ότι έχει τόσο λίγο αλκοόλ!!!!!Φιλάκια και περαστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου ..... Έχεις οικογένεια! Είναι πιο δύσκολο για σένα! Αν και μπορείς πάντα να αλλάξεις τις διατροφικές συνήθειες βοηθώντας όλους σας να αποκτήσετε καλές συνήθειες!
      Όταν άλλαξα το πιο σημαντικό για μένα ήταν η στιγμή που ψώνιζα: τι έβαζα στο καρότσι μου!
      Τώρα όταν φτάνω στο ταμείο νιώθω υπερήφανη! Αραδιάζω μόνο υγιεινά φαγώσιμα! Και δίνω μόνη μου τα συγχαρητήρια στον εαυτό μου!

      ΥΓ: Ούτε που μου περνάει από το μυαλό να βάλω κάτι "κακό" μέσα στο καρότσι!
      Μιλάω για τα συγκεκριμένα μπιράκια έ; Τα μικρά από το λιντλ!
      Όσο για τη σούπα της μαμάς; Βάλσαμο! Στανιάρισα η γυναίκα!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Άσχετο αλλά να κόψουμε και το κάπνισμα παιδιά!
    Δεν ξέρω αν εσύ καπνίζεις Αριστέα, αλλά ξέρω ανθρώπους της υγιεινής διατροφής που κάνουν δυο πακέτα την ημέρα!!
    Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει αυτό με το ψυγείο..ε κάπου δεν πρέπει να το πω κι εγώ;; ωχουυυ
    Καληνύχτα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπα! Εγώ; Πού γκρινιάζω και φωνάζω για την υγεία μας;;;;
      Όχι δεν καπνίζω κι ούτε νομίζω να αρχίσω τώρα που κοντεύω τα σαράντα και τρία!
      ΥΓ: Καλά έκανες και το ανέφερες! :)))

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου έχεις κι εσύ τα αγπημένα μου μπυράκια!!!! χαχαχαχα... πολύ καλά κάνεις και προσέχεις τη διατροφή σου, μακάρι όλοι να το κάνανε αυτό.. :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Εκεί βασίζω τη δίαιτά μου κάθε φορά!!!!!!
      Βασικά θέλω να μεγαλώνω όσο πιο καλά μπορώ ! Αυτό είναι όλο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά σου κοριτσάκι μου.. ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Μόνο που είδα τις παγωμένες μπύρες πάγωσα !!
    Τις λατρεύω αλλά μόνο τους ζεστούς μήνες του χρόνου, για το κρύο κρασάκι ή κανένα άλλο ποτάκι ...
    Ούτε ντοματούλες βάζω τέτοια εποχή Αριστέα μου στο σπίτι, προτιμώ σαλατούλες εποχής και τώρα άντε να σου στείλω ένα φιλί και να ξαπλώσεις στα ζεστά για να είσαι καλά αύριο...
    Περαστικά σου και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Λεβίνα μου!
      χεχε ξέρω ότι τα λαχανικά εκτός εποχής είναι επιβαρυμένα αλλά δεν μπορώ χωρίς ντοματούλα :(
      Πήγα και ξάπλσα νωρίς χτες! Σε άκουσα!
      Φιλάκια!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι! ♥

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα αυτά που ΄δειξες Αριστέα μου!
    Οι μπυρίτσες δε λείπουν ποτέ απ΄ το ψυγείο και προτιμούμε τις χρυσαφένιες.Δεν ξέρω αν σ΄ έπιασα αδιάβαστη, αλλά οι μπυρίτσες ξέρω πως κάνουν κοιλίτσα!χεχε!Δεν ξεχώρισα καλά το περιεχόμενο των μπουκαλιών, γιατί αυτήν τη μάρκα ουίσκυ πίνει ο σύζυγός μου!Μας έσωσαν οι Γερμανοί τελικά!αχαχαχα!
    Αυγουλάκια μόνο αλανιάρικα!Γιαουρτάκια τώρα που δε μπορώ στα σκληρά τα δοκίμασα κι αυτά!
    Να προσέχεις γλυκιά μου γιατί κυκλοφορεί ίωση!Εύχομαι κι ελπίζω να γίνεις γρήγορα καλά!Καλή βραδιά να περάσεις!Πολλά φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου! Κι η διαιτολόγος της κολλητής μου της επιτρέπει τη μπιρίτσα! Όλα εξαρτώνται από τη χρήση τους! Αυτές που βλέπεις στη φωτό είναι μόλις 250ml και με 4,5% αλκοόλ ....Στην ουσία με τη γυμναστική που ρίχνω τις καίω και με το παραπάνω! ;-) Έχω τα κολπάκια μου εγώ!
      ΥΓ: Πρέπει ή να είμαι έτσι γιατί τον εξάντλησα τον οργανισμό μου ή κόλλησα από τη μαμά που είναι κι αυτή άρρωστη! Σήμερα πονάει ακόμα η πλατούλα μου! :(
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ε γίνεται να μην σχολιάσω τις αλανιάρες κότες;;;;;;; Χα χα χα χ χα χα χα!!! Μπράβο στις κοτούλες σου τις τσαχπίνες.
    Οι μπύρες πάντα υπάρχουν κ στο δικό μας ψυγείο! Δηλαδή τρώγονται τα σπιτικά σουβλάκια χωρίς μια παγωμένη μπυρίτσα σε παγωμένο ποτήρι χειμώνα-καλοκαίρι;;;;
    Καλά, έχεις κάνει τέτοια υπέρβαση;;;; Έκοψες ζάχαρη κ λευκό αλεύρι;;; Ειναι σα να μας πεις να κόψουμε τον.....έρωτα:) Ε μα κόβεται βρε Αριστέα μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Βρε τη Δημητρούλα πάντα με τα κέφια της!
      Μια χαρά είναι αν συνηθίσεις! Δεν παθαίνεις τίποτα χωρίς το λευκό αλεύρι και τη ζαχαρίτσα! Ίσα ίσα κρατάς σε ισορροπία τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και κατά συνέπεια και τη ψυχολογία σου! Πάνε οι κυκλοθυμίες μου περίπατο έτσι εδώ και δύο χρόνια!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Έλααα! Κάνει τέτοια δουλειά στον οργανισμό;;; Ε τότε να το δουλέψω λιγουλάκι. Έχω κ εγώ τις κυκλοθυμίες μου φιλενάς!

      Διαγραφή
    3. Ω φυσικά! Όσο περισσότερη ζάχαρη τρως ( και φυσικά μιλάμε και για τα τρόφιμα που γίνονται ζάχαρη έπειτα μέσα μας) τόση περισσότερη ζητάει ο οργανισμός! Στην αρχή νιώθεις ευφορία πχ με μια σοκολάτα .Μετά όμως η διάθεση πέφτει κάθετα γιατί ο οργανισμός ζητάει κι άλλη τέτοια τονωτική ένεση!
      Αν τα έχεις ρυθμισμένα μέσα σου μετά από ένα σημείο ΔΕΝ σου λείπει καθόλου η ζάχαρη και δεν έχεις κάθετες πτώσεις χωρίς λογική εξήγηση!
      Φιλάκια! ;-)

      Διαγραφή
  10. Κατά τύχη, πριν ξεκινήσω να διαβάζω αυτή σου την ανάρτηση, μόλις μου σέρβιρα μπυρίτσα. Ταιριάζουμε και σ' αυτό, φιλενάδα!!!

    Επίσης, ταιριάζουμε και στα αυγά από τις αλανιάρες κότες που κοσμούν και το δικό μου ψυγείο. Σε όλα τα άλλα, το περιεχόμενο των ψυγείων μας είναι η μέρα με τη νύχτα!!!!

    Ελπίζω να αισθάνεσαι έτσι λόγω κούρασης -και όχι επειδή αρρώστησες- και να περάσουν όλα με έναν καλό υπνάκο. Όπως και να έχει, περαστικά! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ε δεν γίνεται να μοιάζουμε και σε όλα! :)))
      Αρκεί που έχεις αυγά και μπιρίτσα! Μια χαρά!
      Και σήμερα συνεχίσει να πονάει το κορμάκι! Αν είμαι έτσι όλη μέρα θα ζητήσω να με τρίψουν !
      Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου η ανάρτησή σου ήταν μάθημα για μένα.
    Αν δεις το δικό μου ψυγείο θα τρομάξεις...
    Μαρμελάδες, τυριά, βούτυρα, γλυκά.
    Μόνο αναψυκτικά δεν πίνω και ποτά γενικώς.
    Εξαιρείται το καλοκαίρι μια έως δύο μπύρες όλη τη σαιζόν.
    Φιλιά πολλά από μια φίλη σου αμαρτωλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα πασταφλωρίτσα μου δεν χρειαζόταν καν να μου το πεις! Σε φαντάζομαι μέσα στις κουζίνες σου ωσάν μια άλλη Λωξάντρα ( όχι δεν σε έχω για τροφαντή- για άψογη μαγείρισσα και ζαχαροπλάστρια σε έχω)
      Φιλάκια !
      Σου δίνω άφεση εσένα ;-)

      Διαγραφή
  12. Μάλιστα!Πάει κι αυτό το θέμα.Είδαμε και τι έχεις μέσα στο ψυγείο σου..τσ,τσ,τσ, πολύ αδιάκριτες και πολύ θάρρος πήραμε χαχαχα Καλά κάνεις και κάνεις υγιεινή διατροφή.Μπράβο σου για την απόφαση και μπράβο που το τηρείς.. Εγώ δεν ανήκω σ αυτή τη κατηγορία - όπως και η Φλωρίτσα μας πάνω..Καλό ξημέρωμα και περαστικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλημέρα δελφινάκι μου!
      Το επόμενο τρελό θα είναι να ζητήσει η Chantelle να ανοίξουμε το συρτάρι με τα εσώρουχα! αχαχαχα!
      Φιλάκια χαρά μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα...μην της βάζεις ιδέες :)))
      φιλούθκια και καλό σαβ/κο

      Διαγραφή
  13. Χαχα..γελάω με το τελευταίο σου σχόλιο..λες να ζητήσει και το συρτάρι με τα εσώρουχα?
    Ελπίζω όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή