Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 16η

Photo a Day 16 February :  Perfect

Τέλειος, απόλυτος!

Να μιλήσεις για την τελειότητα ή ακόμα και να τη φωτογραφίσεις είναι τελικά από τα πιο  δύσκολα θέματα. 
Χρησιμοποιώ συχνά πυκνά τη λέξη! Διάβαζα κάτι χθες και σχολίασα από τον ενθουσιασμό μου: τέλειο! Μα τέλειο αν το σκεφτείς είναι μονάχα το αδύνατο, μονάχα ο Θεός!
Ο άνθρωπος γεννήθηκε ατελής..... και να σου πω κάτι ; Χαίρομαι που διαπιστώνω τις ατέλειες μου!
Έγραφα σε ανύποπτο χρόνο ( η σχετική δημοσίευση βρίσκεται εδώ)
Γιατί άραγε το "τέλειο" και το "τέλος" έχουν την ίδια ετυμολογική ρίζα; Αν ισχύει αυτό που σκέφτομαι και το τέλειο είναι και το τέλος, νομίζω πως θέλω να βρίσκομαι στην αρχή. 
Παλιά βασανιζόμουν πολύ από την τελειομανία μου κι είμαι σίγουρη ότι πολλοί-ές καθώς θα με διαβάζετε θα αναγνωρίσετε τον εαυτό σας.  Πάσχιζα να τα κάνω όλα καλά. Θα μου πεις αυτός δεν είναι ο σκοπός ; Να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, να νιώθουμε υπερήφανοι για ότι δημιουργούμε; Υπάρχουν δηλαδή άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται να κάνουν τίποτα σωστά προσκειμένου να μην χαρακτηριστούν τελειομανείς; Δηλαδή ξυπνά κάθε μέρα ο Κυριάκος και λέει : σήμερα θα τα κάνω όλα στραβά,θα αφήσω το σπίτι μέσα στην μπίχλα, δεν θα κάνω τίποτα καλό γιατί δεν με νοιάζει τίποτα,στη δουλειά δεν θα αποδώσω....κλπ κλπ... αρκεί να μην με πουν τελειομανή!

Κάποτε δεν μπορούσα να ησυχάσω λεπτό. Έπρεπε το σπίτι να είναι στην εντέλεια, όλα να λάμπουν, να μην κυκλοφορεί σκόνη σε καμία κρυφή γωνία, τα ρούχα μου να είναι όλα στη σωστή σειρά,τα βιβλία μου απόλυτα τακτοποιημένα κατά εκδόσεις και κατά συγγραφέα, εγώ πάντα στην τρίχα, ό,τι έφτιαχνα έπρεπε να στέφεται από απόλυτη επιτυχία, στη δουλειά μου δεν μου επέτρεπα κανένα λάθος, καμία μα καμία επίπληξη...κι ο κατάλογος δε βλέπω να σταματά...

Από το ένα άκρο ως το άλλο υπάρχει μια τεράστια διαδρομή.Κι εμένα με πήρε χρόνο πολύ..... για να βρεθώ κάπου στο μέσο αυτής της διαδρομής.

Με πήρε χρόνια μέχρι να αρχίσω να :
...να λέω "δεν πειράζει ρε αδερφέ να μείνει και μια μέρα το κρεβάτι άστρωτο, δεν χάθηκε ο κόσμος"!
...να γελάω που ξέχασα να ρίξω τη ζάχαρη στο γλυκό, (έκαμα γλυκό το σιρόπι του τελικά-αυτή η ιστορία είναι από μόνη της για δημοσίευση!)
...να μπορώ να πέσω να ξεκουραστώ ακόμα κι αν δεν έχω τελειώσει όλες μου τις δουλειές (προέχουν οι δουλειές ή η ξεκούραση άραγε;)
...να καμαρώνω για όλες τις ατέλειες στους πίνακες μου (ίσα ίσα νομίζω ότι η ζωγραφική με βοήθησε πολύ σε αυτό το θέμα)
....να διασκεδάζω με όλες τις μαγειρικές αποτυχίες μου (συνοδευόμενες από κρασί και αλαλλάζοντας "εβίβα" για το καμένο φαγητό)
... να κάνω ζημιές και να μην αυτομαστιγώνομαι αλλά να μονολογώ: "Πάει κι αυτό το σερβίτσιο! Λειψό θα μείνει κι αυτό αχαχα! - όχι συγγνώμη δεν τους ζητάω πια!
Και τόσα άλλα, μικρά και μεγάλα....

Αυτό δεν σημαίνει πως έγινα πια αδιάφορη για όλα και πέρασα στην αντίπερα όχθη! Αυτό σημαίνει πως κατάλαβα λιγάκι τι έχει σημασία σε αυτή τη ζωή! 
Εξακολουθώ να τρελαίνομαι από την ακαταστασία, να θέλω ομορφιές στη ζωή μου, να χαίρομαι σαν παιδάκι όταν κάνω ωραίες ή ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις, να καμαρώνω όταν ζωγραφίζω έναν καλό πίνακα, όταν φτιάξω ένα καταπληκτικό -και συνάμα υγιεινό , μην ξεχνιόμαστε- φαγητό,να θέλω να είμαι εξωτερικά φροντισμένη και περιποιημένη.

Έμαθα απλά ότι είμαι άνθρωπος και σαν άνθρωπος θα κάνω πολλά λάθη και πολλές βλακείες στη ζωή μου. Η τελειότητα είναι εκεί όχι για να την πετύχουμε αλλά για να βελτιωνόμαστε. Είναι όμορφο να προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος...
Μα αν τελειότητα σημαίνει τέλος εγώ θέλω να βρίσκομαι στην αρχή! Έχω δρόμους ακόμα να κάνω και διαρκώς να βελτιώνομαι.....
Η φύση είναι τέλεια λοιπόν, τα λουλούδια είναι τέλεια.....




ο ουρανός και τα σύννεφα πάντα πανέμορφα, ό,τι σχέδια και χρώματα να πάρουν,
ακόμα κι όταν σκοτεινιάζει και πιάνει μπόρα...


Κι από ανθρώπινα έργα δεν θα μπορούσα να βάλω τίποτα δικό μου
αλλά τα χεράκια της μαμάς μου για μένα έφτιαχναν μόνο
τέλεια πραγματάκια....
Οι κουρτίνες στην κουζίνα μου με ατραντέδες της μαμάς
Όλα με το βελονάκι, απλά ξεσήκωνε τα σχέδια με το μάτι...
και δεν έβλεπε κιόλας η γλυκιά μου 
Καλή σας μέρα.
Καλό Σαββατοκύριακο!
Πάω να συνεχίσω να κάνω βλακείες!
@ριστέα


Ψιλοχάλια είμαι και σήμερα αλλά σσσσσ μην το ακούσει η μαμά ... Ξεχνά ότι κοντεύω να γίνω μεσόκοπη...με βλέπει ακόμα σαν το μικρούλι της!

39 σχόλια:

  1. Εννοείται ότι η μαμά σε βλέπει ακόμη σαν το μικρούλι της.
    Είναι η συνηθισμένη απάντηση της δικιάς μου στην υπέργηρη γιαγιά μας που επίσης τη βλέπει σαν κοριτσάκι: "Μάνα, έχω εγγόνια!"
    :)
    Καλό Σαββατοκύριακο @iris!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ! Θεέ μου ! Δεν θα γλτώσω ποτέ ε;
      Επίσης γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  2. τελος με την εννοια του ''αφου ειναι τελειο δεν υπαρχει κατι αλλο απο εδω και περα πιο πολυ;''

    -

    σ εμενα η τελειομανια λειτουργει αντιστροφα
    'η ολα ή τιποτα, που συνηθως ειναι τιποτα, γιατι το ολα ποιος το παλευει;

    κι αυτο ψυχοφθορο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελειομανία είναι όντως ψυχοφθόρα!
      Εύχομαι να βρεις κι εσύ το δρόμο σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Δεν πειράζει αν δεν είναι όλα τέλεια.
    Ψυχική ισορροπία όταν υπάρχει τότε τα βλέπουμε όλα συμπαθητικά κι ας μην είναι τέλεια.
    Τότε χαιρόμαστε πραγματικά.
    Αναζητώντας την τελειότητα δεν είμαστε ευχαριστημένοι κι αυτό είναι κακό....
    Φιλιά Αριστέα μου, ξέρω πως έχεις βρει το μέτρο για να είσαι ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναζητώντας την τελειότητα δεν είμαστε ευχαριστημένοι !
      Ακριβώς Φλώρα μου! Και μ επήρε χρόνια πολλά για να το καταλάβω!
      Μακάρι να το έχω πάντα αυτό το μέτρο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αριστέα...πόσο μου αρέσει να σε διαβάζω!...μέσα στα γραφόμενά σου βρίσκω τον εαυτό μου....Έπρεπε να μεγαλώσω αρκετά...για να μάθω να συγχωρώ τον εαυτό μου....πάντα ήμουνα πολύ αυστηρή με`μένα...
    Το εργόχειρο της μαμάς...ναί! είναι τέλειο!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου πόσο χαίρομαι να σας κάνω χαρούμενους!
      Ας μην μαλώνουμε όμως τον εαυτό μας...κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Όσο πάλευα να είναι τα πάντα άψογα μέσα στο σπίτι μόνο τα νεύρα μου έσπαγαν. Τώρα θα παραβλέψω και κάτι.
    Μου αρέσει η αρχή τελικά!! :))
    Να χαίρεσαι την μανούλα σου!! Πολύ όμορφα κομμάτια! Γεια στα χεράκια της! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου... ακριβώς ! Μόνο τα νεύρα μας παθαίνουν έτσι!
      Σε ευχαριστώ ...θα τα μεταφέρω τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά η τελειομανία μπορεί να οδηγήσει κάποιον σε τέλμα, αφού προξενεί χρόνιο θυμό, απαισιοδοξία, κατάθλιψη και τελικά χαμηλή αυτοεκτίμηση!
    Κι ελοχεύει άλλος ένας κίνδυνος ξέρεις, η τελειομανία μπορεί να παρεμποδίσει τη διαδικασία μάθησης.
    Πράγμα που σημαίνει πως, αντί να γινόμαστε καλύτεροι, να γινόμαστε χειρότεροι!!

    Από τον ίδιο δρόμο πέρασα κι εγώ, σχεδόν βήμα βήμα όπως το περιγράφεις, ώσπου κατάλαβα πως το να κάνω το καλύτερο
    που μπορώ είναι ευτυχία, ενώ το κυνήγι της τελειότητας είναι δυστυχία κι αρρώστια..
    Την αγάπη μου Αριστέα
    και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα όσα ανέφερες είναι πολύ σωστά!
      Το κυνήγι της τελειότητας είναι δυστυχία κι αρρώστια...... Εντελώς!
      Έπρεπε όμως να το ζήσω για να το απορρίψω!
      Ευτυχώς ....το πήρα το μάθημά μου!
      Φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  7. Όταν ήμουν μικρότερη και νεότερη κι άντεχα, είχα αυτήν την αρρώστια.Τώρα έχω θεραπευθεί και μπορώ να πω πως κάνω και τα στραβά μάτια!Όσα κι ότι προλαβαίνω!Υπάρχουν άλλωστε πιο σπουδαίες στιγμές ή άλλα πράγματα ν΄ ασχοληθώ, απ΄ το να πετύχει ένα φαγητό ή να σπάσει κάποιο ποτήρι!Δεν ήμουν ποτέ της υπερβολής, γιατί υπάρχουν και τα λάθη στη ζωή!
    Γεια στα χέρια της μανούλας σου Αριστέα μου!Υπέροχα τα κεντήματα!
    Εύχομαι η ιωσούλα σου να περάσει γρήγορα και να μη σε καταλάβει η μανούλα σου!Ευτυχώς που την έχω μακριά, γιατί αν μάθαινε κάτι τέτοιο θα μ΄ είχε πρήξει!αχαχαχα!
    Χαρούμενο και ζεστό Σαββατοκύριακο να περάσεις γλυκιά μου!Φιλάκια πολλά... και δε φοβάμαι αν με κολλήσεις!χαχαχα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα κι ό,τι προλάβουμε! Ακριβώς Σοφία μου!
      Αχ ναι! Τα εργόχειρα της μαμάς όντως αγγίζουν τη τελειότητα!

      ΥΓ: Η μαμά με πήρε χαμπάρι και ποιος την ακούει τώρα ...πήρα την πρώτη κατσάδα μου κι έπεται συνέχεια,,,,,,,,

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα, καλή μου!

    Τελειομανία έχω, αλλά όχι σε αυτο-περιοριστικό βαθμό. Όταν κοιτάς συνέχεια τη σκονίτσα στο περβάζι, χάνεις μονίμως τη θέα από το παράθυρο... Κι εγώ πιστεύω ότι τη ζωή μας πρέπει να τη ζούμε και να τη χαιρόμαστε, όπως είναι.

    Επίσης θεωρώ ότι δεν υπάρχει τέλειο, ούτε στη φύση, ούτε στους ανθρώπους, ούτε πουθενά. Για μένα, υπάρχει το "κατά προσέγγιση τέλειο". Δοκίμασε να πάρεις να ξεφυλλίσεις ένα τριαντάφυλλο. Θα δεις πως εξαιρετικά σπάνια έχει 30 πέταλα...

    Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν πολύ και τα δημιουργήματα της μαμάς σου είναι φανταστικά. Να τη χαίρεσαι και να'ναι πάντα καλά!

    Δε θα της μαρτυρήσω ότι αρρώστησες... (αν κρίνω από τη δική μου μητέρα δε σε σώζει τίποτα μετά!!!!!!) αλλά εσύ κοίτα να ξεκουραστείς και να πιεις και κανένα ζεστό. Περαστικά σου, Αριστέα μου! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Έλα να με σώσεις από τη μαμάαααααααα!!!!!
      Κλειδώθηκα σπίτι και δεν σηκώνω τηλέφωνο!
      Θέλει να με επιπλήξει που βγήκα άρρωστη για καφέ! ωχου!!!!!
      κλαψ! δεν με σώζει τίποτα! :)

      Διαγραφή
    2. Φήμες λένε ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν σωθεί κι έχουν καταφέρει να ξεφύγουν από την Ελληνίδα Μάνα. Μην τους πιστεύεις... κανείς δεν το έχει καταφέρει!

      Δεν σου είπε και την κλασική ατάκα "Μπουφάν/δεκαεφτά μπλούζες/ζακέτα/γάντια/κασκόλ δεν φόρεσες; Έτσι "γυμνή" βγήκες έξω, κρυωμένη κιόλας;"

      Χαχαχαχα! Ελπίζω να μην το διαβάσει αυτό η δική μου... Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχαχχαχα!!!!!!! Έλιωσα!!!!!!!!!!!!!
      Άσε! Δε με σώζει τίποτα!
      Γονατιστή πήγα και ζήταγα συγγνώμη που δεν την άκουσα....στα 43 πάω ....έλεος!
      ;-)

      Διαγραφή
  9. Aν ο,τι κάνουμε το κάνουμε με όρεξη και αγάπη το αποτέλεσμα θα είναι τέλειο...Μιλάω εκ πείρας γιατί μαθήματα που σιχαίνομαι αλλά παρ'ολα αυτά διαβάζω δεν περνάω...χαχα!Σημασία έχει να είμαστε ικανοποιημένοι με την προσπάθεια του εαυτού μας ;)
    Πόσο μ αρέσουν τα καρεδάκια...μου θυμίζουν το σπίτι των γονιών μου που έχει αρχίσει και μου λείπει...
    Περαστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία έχει να είμαστε ικανοποιημένοι με την προσπάθεια του εαυτού μας...έτσι!!!!!!!!!!!!
      Αχ κι εγώ για καιρό τα σνόμπαρα τα έργα της μαμάς μου! Κι όμως είναι ανεκτίμητος θησαυρός!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  10. περαστικά σου..και έννοια σου..δεν θα το πω, αρκεί να υποσχεθείς πως θα προσέχεις...
    Τέλειο δεν είναι τίποτα..ούτε καν η φύση δεν είναι..
    Σαν έκφραση λέω κι εγώ "τέλειο" συνέχεια..σίγουρα δεν είναι κυριολεκτικό, αλλά το έχω συνδέσει με το όμορφο, με το σπουδαίο..
    Οπότε θα το πω και σήμερα...τέλειες οι φωτογραφίες και πες μπράβο στη μαμά σου από μένα για τα αριστουργήματά της..
    Και η δική μου έφτιαχνε παλιά..τώρα πια δεν μπορεί..
    Η Φλώρα είπε κάτι πολύ σοφό..όποιος αναζητάει την τελειότητα είναι πάντα ανικανοποίητος..γιατί απλά δε θα τη βρει ποτέ...σαν συνέπεια αυτό έχει τη δυστυχία..
    Καλά κάνεις λοιπόν και δεν την αποζητάς...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η μαμά πήρε πρέφα τι μου γίνεται και ποιος με σώζει! :)

      Η Φλώρα μας όντως είπε μεγάλη σοφία: "όποιος αναζητάει την τελειότητα είναι πάντα ανικανοποίητος..γιατί απλά δε θα τη βρει ποτέ...σαν συνέπεια αυτό έχει τη δυστυχία"

      ας προσπαθούμε λοιπόν μόνο για ό,τι καλύτερο!!!!!!!!!

      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  11. Αχ Αριστέα μου, πόσο με εκφράζουν τα λόγια σου! Να'ξερες!
    Από τότε που έγινα φίλη με τη σκονίτσα και επιτρέπω να πέσει και καμιά μύγα στο σπαθί μου, ανακάλυψα τα πιο ουσιαστικά πράγματα στη ζωή μου. Και άργησα τόσο!...
    Φιλιά πολλά (και συγχαρητήρια για το ατραντέ της μαμάς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαρία μου άργησα! Αχ άργησα ...αλλά μήπως ποτέ δεν είναι αργά;;;;;
      Αλλά χαίρομαι...γιατί έστω και αργά εγώ νιώθω νωρίς! Νιώθω καλά!!!
      ΥΓ: Θα μεταφέρω τα συγχαρητήρια για τον ατραντέ! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αριστέα..Το κείμενο είναι τόσο αληθινο..Αλλά πες μου΄Πως γίνεται να γίνονται τέελεια πράγματα απο ατελής ανθρώπους???Θα μυο πεις τι χαζα λέω ε???Μια ερω΄τηση είναι...Έχεις απάντηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέχουμε πολύ από το ν κάνουμε τέλεια πράγματα Μάκη μου και καλύτερα έτσι δε νομίζεις;
      ΥΓ: Αλλά της μαμάς μου τα εργόχειρα είναι τέλεια! αχαχα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. το τέλειο είναι και υποκειμενικό!! όσο για την τελειομανία κι εγώ το έχω ρυθμίσει μεγαλώνοντας γιατί καταντούσε κουραστικό!! έχεις δίκιο σε όσα λες! χάνεις την ουσία πολλές φορές αναζητώντας το τέλειο!! φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι κουραστικό και ψυχοφθόρο να θες όλα να είναι ιδανικά!
      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό! ♥

      Διαγραφή
  14. Τίποτα πλήρες δεν αναπνέει. ~ Antonio Porchia

    Περαστικά στο μικρούλι της μαμάς σου.. Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξέρεις κάτι ? Διάβαζω το κείμενό σου και στέκω στο τέλειο της φύσης που γράφεις και αναρωτιέμαι αν όντως ισχύει εκεί ? Φύση με την έννοια πως εμπεριέχει ότι βρίσκεται σ'αυτό τον πλανήτη και μου έρχεται μονίμως στο νού η λέξη "αρμονία" και έτσι λύνω την απορία μου. Αυτό νομίζω πως υπάρχει στη φύση, "η τέλεια αρμονία" και να που δίπλα στην απόλυτη αρμονια-συμμετρία μπήκε και η λέξη τέλεια... :)
    Δεν σε διορθώνω, δεν θα τολμούσα, ηθελα απλά ν'αφήσω την σκέψη μου... σήμερα η δύσκολη ημέρα μ’έφερε αντιμέτωπο με το “τέλειο της φύσης”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα οι φωτό του ουρανού εξαιρετικές. Έχουν το χρώμα που αγαπώ, μπλέ κοβαλτίου.

      Διαγραφή
    2. Πολύ όμορφα απέδωσες την ομορφιά της φύσης: τέλεια αρμονία!
      Εγώ πάλι δεν το συμπαθώ το μπλε... :)
      Εννοώ στη ζωγραφική δεν μου κάνει κέφι πολύ! Εκτός κι ανακατευτεί με ολίγο πορτοκαλί σε κανένα ηλιοβασίλεμα ...ε τότε του κάνω λίγο το χατίρι....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Εχει και τα καλά και τα κακά του η τελειότητα..το να είναι κάποιος τελειομανής.. Παν μέτρο άριστον όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι! Κάτι θα ήξεραν για να βγάλουν αυτή τη σοφή κουβέντα - και για να μείνει και ως τις μέρες μας , τόσες χιλιάδες χρόνια μετά! Ωραία παρουσιαση του θέματος και ωραίες και οι φώτος σου , όλες και της φύσης και τα κεντήματα της μαμάς σου.Να την χαίρεσαι! Περαστικούλια καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Δελφινάκι μου, παν μέτρο άριστον!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Εγώ ευτυχώς ή δυστυχώς δεν είμαι τελειομανής, τουλάχιστον όχι πάντα. Πάντα όμως θαύμαζα όσους ήταν, μου φαινόταν γοητευτικό το τι μπορούσαν να κάνουν, έστω και κουράζοντας πολύ τον εαυτό τους! Πολύ όμορφες φωτογραφίες... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι για το αποτέλεσμα που βγαίνει, ψυχοφθόρο για τον ίδιο που έχει τελειομανία. Καλό είναι να έχουμε μέτρο αλλά να προσπαθούμε και να βελτιονόμαστε διαρκώς. Φιλάκια Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Πως γίνεται να σε διαβάσει κάποιος κ να μην ταυτιστεί μαζί σου Αριστέα μου;;;;
    Νομίζω πάνω κάτω όλοι περάσαμε από τη φάση αυτή μέχρι να φτάσουμε εδώ που είμαστε και να συνειδητοποιήσουμε πως δεν χρειάζεται να είναι είμαστε τέλειοι για να μας αγαπούν:)
    Περιμένω δημοσίευση για το γλυκό!!!
    Καλημέρα γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Άσε αν βάλω το γλυκό θα με αποκαλείτε πια όλοι Χαζέα! Το περίεργο είναι ότι παρ' ότι ξέχασα εντελώς τη ζάχαρη το γλυκό πέτυχε και μου είπαν φίλοι και συγγενείς πώς ήταν πιο ωραίο από τις φορές που του έβαζα ζάχαρη!
      Την επόμενη που το ξαναέφτιαξα πάω να βγάλω το φύλλο από το ψυγείο και διαπιστώνω ότι αντί για κρούστας είχα πάρει καταλάθος σφολιάτα κι έτρεχα να βρω φύλλο Κυριακή απόγευμα!
      Πάντα έχω μια ιστορία με αυτό το γλυκό!!!!!!!!

      Γλυκιά αμαρτία το αποκαλώ! ;-)

      Διαγραφή