Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 18η

Photo a Day 18 February : Something you don’t like

Κάτι που δεν μου αρέσει....

Δεν μου αρέσει να είμαι αρνητικός άνθρωπος...Έτσι θέλω να πιστεύω δηλαδή.... Μου αρέσει περισσότερο το "ναι" από το "όχι" αλλά κάποια "δεν" τα έχω στη ζωή μου, δεν θα γινόταν διαφορετικά. Είναι τα ασφαλή μας όρια, αν το σκεφτείς. Από την άλλη είμαι και ιδιότροπη αρκετά στις δικές μου στιγμές κι ας λένε όσοι με ξέρουν ότι είμαι βολικός άνθρωπος. Φυσικά! Γιατί αν φιλοξενούμαι ή είμαι κάπου σε ξένο χώρο δεν θα ξεδιπλώσω τις ιδιοτροπίες μου. Αν με καλέσουν για φαγητό και δεν τρώω συγκεκριμένα φαγητά δεν θα αρχίσω τις γκρίνιες...Και στις σχέσεις μου δεν θα αρχίσω τις μουρμούρες, τις οποίες απεχθάνομαι...
Αλλά στο σπίτι μου, στη ζωή μου ο κατάλογος μάλλον είναι μακρύς...................

Δεν μου αρέσουν πολλά φαγητά, κυρίως τα όσπρια- με τις φακές έχω θέμα από πιτσιρίκι!
Δεν μου αρέσουν οι κατσαρίδες- εδώ που τα λέμε δεν έχω γνωρίσει ακόμα άνθρωπο που να του αρέσουν.
Δεν μου αρέσουν ούτε τα φίδια- τα τελευταία καλοκαίρια συναντώ τουλάχιστον ένα μπροστά μου.
Δεν μου αρέσει καθόλου το κρύο- είμαι "παιδί" του καλοκαιριού άλλωστε!
Δεν μου αρέσει η ακαταστασία και η τσαπατσουλιά....εδώ δεν βάζω νερό στο κρασί μου με τίποτα!
Δεν μου αρέσει η βία (όποιας μορφής) και η αγένεια.
Δεν μου αρέσουν καθόλου τα επιτηδευμένα λόγια- τρελαίνομαι να ακούω σπουδαίους ανθρώπους να μιλούν απλά και κατανοητά.
Δεν μου αρέσει που πολλά πουλιά χειμώνα-καλοκαίρι μου λερώνουν τα μπαλκόνια μου -ποτέ όμως δεν πειράζω τις φωλιές τους! 
Τα τελευταία χρόνια δεν μου αρέσουν οι χώροι με βαβούρα, καπνούς και χαοτική μουσική- προτιμώ ήσυχες διασκεδάσεις όπου μπορείς να ακούσεις και να ακουστείς.
Δεν μου αρέσουν τα λαϊκά, τα μπουζούκια, τα καψουροτράγουδα κι ο Παντελίδης! Α! Άχτι είχα να το πω! Πάει-δεν πάει στη σημερινή δημοσίευση!

Νομίζω μια ιδέα πήρατε. Εμένα πάλι καθόλου δεν με βοήθησε ο κατάλογος στη φωτογράφιση. Φίδια που να βρω αυτήν την εποχή, κατσαρίδες - δεν ήξερα πώς τις ξετρυπώνουν - ρώτησα τη μαμά μέρες τώρα μπας και μαγείρευε φακές να τραβήξω κανα στιγμιότυπο τζίφος κι από κει....
Αλλά από την άλλη σκέφτηκα κι έβγαλα πράγματα που δεν μου αρέσουν και δεν τα ανέφερα πιο πάνω...
Πάρτε θέση και πάμε....


Δεν μου αρέσει ο ήχος από το ξυπνητήρι ούτε το πρωινό ξύπνημα!
Χρόνια τώρα ξυπνώ με το "όλα καλά" του Ρουβά.
Επειδή όμως πρόσφατα αποκοιμήθηκα 2 φορές και δεν πήγα εγκαίρως στη δουλειά
η αδερφή μου , μου αγόρασε αυτό το ξυπνητήρι!
Δεν μου αρέσουν καθόλου οι τσουκνίδες!
Μα πώς γίνεται πάντα να "τσουκνίζομαι"  -από μικρή- δεν ξέρω!
Και με πιάνει μια φαγούρα μετά....
Λατρεύω τη Λίλα μας αλλά δεν μου αρέσει καθόλου
που μου κάνει τη σκάλα χάλια!
Κουράστηκα να σφουγγαρίζω...
Δεν μου αρέσει καθόλου η σκόνη αλλά ούτε το ξεσκόνισμα. 
Είναι η δουλειά που κάνω με μισή καρδιά, ειδικά την εξώπορτα μου!
Κι αυτή η τελευταία φωτό δείχνει τα πλυμμένα πιατολεκανομαχαιροκουταλοπίρουνα
που πρέπει να μπουν στη θέση τους αλλά δεν μου αρέσει καθόλου όταν 
έρχεται η ώρα να την αδειάσω!

Καλή σας μέρα,
Καλή εβδομάδα να έχουμε!
@ριστέα

45 σχόλια:

  1. Καλημέρα πανω-κάτω...συμφωνούμε...!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα...και κοίτα τα θετικά των πραγμάτων που δεν σου αρέσουν..., αν και είμαι σίγουρη ότι το κάνεις.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!!
      Μια περίεργη μέρα είχα αλλά μένω όντως μόμο στα θετικά!
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  2. Eγώ πάντως σου αφιερώνω το παρακάτω γιατί...
    "Μe gustas Tu!"

    http://www.youtube.com/watch?v=mzgjiPBCsss

    Καλη Μέρα κι Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ben!
      Το λατρεύω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα & καλή εβδομάδα (τελειώνει αυτή η απογραφή; έχω αγχωθεί δεν σου κρύβω!...)

    Αν εξαιρέσεις τα όσπρια που τα λατρεύω, σ' όλα τα υπόλοιπα "δεν", είμαι ολόψυχα μαζί σου!...

    Φιλάκια γλυκιά Αριστέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! 4 μέρες ακόμα! Εγώ να δεις! Σήμερα δε σήκωσα κεφάλι!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ για τη συμπαράσταση!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Νομίζω μοιάζουμε αρκετά. Εκτός απ'το ξυπνητήρι. Χρόνια τώρα έχω το "hakuna matata". Ακούγεται πολύ παιδικό, το ξέρω, αλλά έχει πολύ πλάκα :D

    Καλή δύναμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα Γιατί το "Όλα καλά" του Ρουβά είναι καλύτερο;;;
      Καλή εβδομάδα Σεβάχ μου!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!Κάθε μέρα και πριν πας για δουλειά περνάς απ΄ το εξομολογητήριο τελικά!χαχαχα!
    Στις φακές έτσι ήμουνα παλιά, αλλά από τότε που δοκίμασα φακές ντόπιες(Εγκλουβής) που βγάζουν εδώ πέρα, άλλαξα αμέσως γνώμη!Σ΄ όλα τ΄ άλλα ταιριάζουμε εκτός απ΄ τα λαϊκά που τ΄ ακούω κι αυτά(αλλά όχι και Παντελίδη βρε παιδάκι μου!αχαχα!).Και σ΄ αυτά βρίσκω αξιόλογους καλλιτέχνες και συνθέτες!Τι να κάνω, με πέτυχε η εποχή της δεκαετίας του ΄80, τότε που ήταν στα πάνω τους τα μπουζούκια κι η ντίσκο!Πάνω στις καψούρες δηλαδή!χαχαχα!
    Χαρούμενη και ξεκούραστη εβδομάδα να περάσεις καλή μου!
    Τελευταία εβδομάδα της απογραφή σου νομίζω είναι!Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου! αχαχα! Το ετοιμάζω από την προηγούμενη αυτόν τον καιρό.... Λίγα πράγματα αφήνω για την άλλη μέρα :)
      Για τις φακές έχω θέμα ...όταν μαγείρευε η μαμά μικρότερη που ήμουν έβγαινα από το σπίτι... και δεν έπλενα και ποτέ τα πιάτα ...ήταν συμφωνία! μέρες ακόμα!
      Πάμε αντίστροφη μέτρηση!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!! Αν εξαιρέσω τις φακές ( δεν τρελαίνομαι αλλά τις τρώω ), το ξυπνητήρι ( τα τελευταία τρία χρόνια ησύχασα από αυτό )και τα καψουροτράγουδα ( με καλή παρέα κάνω κέφι και με αυτά ) σε όλα τα υπόλοιπα είμαι μαζί σου!! Αααα και την ακαταστασία. Δεν μου αρέσει αλλά την ανέχομαι πολλές φορές! Να ναι καλά τα αγόρια μου!! Η Λίλα πάλι στήθηκε για φωτογράφιση! Απίθανο αυτό το σκυλί! Η δικιά μου έτσι και δει φωτογραφική μηχανή τρέχει να εξαφανιστεί!! :)) Φιλάκια πολλα!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      αχαχα Και που να έβλεπες πόσες τις έβγαλα χτες! Δεν κουνιέται! Στήνεται κανονικά! Αλλά έβαλα αυτή που φαινόταν η σκάλα μου, έτσι όπως την κάνει!
      Φιλιά κούκλα μου! Καλή εβδομάδα και σε σένα! :)

      Διαγραφή
  7. Γεια σου και πάλι Αριστέα μου... διαβάζοντας το κείμενο σου, είδα ότι έχουμε αρκετά κοινά !! (έχουμε και κάποια άλλα χωρίς να το ξέρεις αλλά από τα λεγόμενα σου σε κείμενα άλλων αναρτήσεων σου και σε σχολιασμούς σου σε άλλες αναρτήσεις το κατάλαβα)
    Γέλασα με αυτή την λέξη "πιατολεκανομαχαιροκουταλοπίρουνα"
    σκέτος γλωσσοδέτης!! δυσκολεύτηκα να την διαβάσω, την διάβασα αργά-αργά συλλαβή-συλλαβή!!
    μόνο το μυαλουδάκι της Αριστέας μας θα σπιούρδιζε έτσι λέξη :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ! Εδώ ειδική στο να κατασκευάζω λέξεις ! αχαχαχα!
      Αλήθεια; Μοιάζουμε σε πολλά; Μπράβο !
      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου! :)

      Διαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα Αριστούλα..
    Σκέφτομαι πως όλο αυτό μοιάζει σαν ψυχογράφημα τελικά!
    Αλήθεια, έχεις ανακαλύψει πράγματα για σένα, μέσα από αυτή την διαδικασία;
    Σε μένα πάντως (και σε όλους νομίζω) έχεις γίνει πολύ οικεία με όλα αυτά.Διαβάζω για παράδειγμα την Μ.Κανελλάκη πως έχει αγχωθεί με την απογραφή που κάνεις, τον Σεβάχ που σου λέει καλή δύναμη έχοντας προφανώς αυτό στο μυαλό του, ή το Αγκάθι που μετράει τις μέρες γιατί σε αισθάνεται σαν δικό της άνθρωπο, σαν αδελφή της!
    Τα αναφέρω αυτά για να πω, πόσο σημαντικό είναι να ανοίγουμε την καρδιά μας τελικά!!
    Φιλάκια καλή μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα χαρά μου!
      Ναι, όντως μοιάζει με ψυχογράφημα και μου αρέσει τελικά... Πάντα είναι χρήσιμη μια τέτοια διαδικασία... Βλέπεις δεν έχω πρόβλημα στο δημόσιο κομμάτι του θέματος αφού δεν έχω να κρύψω πράγματα! Πολλοί και πολλές μου έχουν γίνει κι εμένα οικείοι διαβάζοντας στους δικούς τους χώρος κομμάτια του εαυτού τους!
      Δεν είναι υπέροχο; Αυτή η συναίσθηση, η συμπαράσταση κι η αγάπη που δέχομαι κάνει πιο υποφερτή την ταλαιπωρία μου!
      Εγώ δεν θα μπορούσα να μην ανοίγω την καρδιά μου! Θα έσκαγα στο τέλος!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
    2. Ε ναι, αυτό το έχουμε δει κυρία μου, αλλά και πάλι δεν μου βγάζει μίσος για κάτι, μάλλον εδώ είναι το τι ανέχεσαι...χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Σε μαθαίνουμε όλο και καλύτερα...αν σε καλέσω για φαγητό δε θα σου φτιάξω φακές και πάνω κάτω έχω άποψη για το τι σου αρέσει..
    τσουκνίδες...απαίσιες...αν κι έχω να πέσω πάνω τους από παιδί..τις αναγνωρίζω από μακριά κι αλλάζω δρόμο!!
    Φίδια και τέτοια σιχαμερά μακριά κι από μένα επίσης!!
    Το ξυπνητήρι είναι το πιο σπαστικό αντικείμενο στον πλανήτη...αλλά βγήκε ωραία φωτογραφία!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Να δω τι άλλο θα αποκαλύψουμε με το photoday! Πάντως μέχρι στιγμής το διασκεδάζω!
      Εγώ την προηγούμενη εβδομάδα ακούμπησα τσουκνίδες και αναρωτήθηκα μέχρι πότε θα με κυνηγούν! :-D
      Φιλάκια χαρά μου! Χαρούμενη εβδομάδα να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου! Πόσο συμφωνούμε σε πολλά!
    Χαχαχα άσε εγώ με τα ξυπνητήρια είμαι λίγο τραγική... Πάω και βάζω μπαλάντες σαν ήχο ξυπνητηριού κι αντί να ξυπνάω...νανουρίζομαι!
    Φιλάκια καλή μου και καλό υπόλοιπο με την απογραφή!
    Άντε έμεινε λίγο μόνο ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Όχι εγώ μια χαρά ξυπνούσα με το Όλα καλά! Απλά αλλάζοντας συσκευή ( καθώς χρησιμοποιώ άλλο κινητό για τις φωτογραφίες μου- πονεμένη ιστορία) απορρυθμίζεται η ώρα μου κι εγώ ξεχνώ να το ξαναρυθμίσω! Χάλια ο ήχος του απλού ξυπνητηρίου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα, Αριστέα μου!

    Γιατί, καλό μου, οι φακίτσες;! Μια χαρά φαγάκι είναι!!! (Επίσης, τρελαίνομαι να τις "φυτεύω" στο μπαμπάκι, μέσα σε πήλινα! Τι όμορφες που είναι όταν μεγαλώσουν!...)
    Το ακατονόμαστο έντομο, ούτε να το γράψω δεν θέλω!
    Ε, κι εκεί που υπάρχει πλήρης ταύτισις είναι τα περί λαϊκοκαψουρο...whatever και Παντελίδη!

    Το ξυπνητήρι σου, πολύ μου αρέσει! Είχα κάποτε ένα παρόμοιο... Τώρα, έχω βάλει ήχο... συναγερμού (ξέρεις, "πιάσαμε φωτιά", "εκκενώστε το χώρο"... τουλάχιστον εμένα, αυτό μου θυμίζει!) για... σίγουρη επιτυχία!

    Η Λίλα, ζητά συγγνώμη, στη φωτο... ή έτσι μου φάνηκε;! ツ

    "Χορταστική" (για όμορφο ξεκίνημα στην εβδομάδα μας) η σημερινή σου ανάρτηση!

    Να είσαι καλά και... πολλά πολλά φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου , καλησπέρα, καλή εβδομάδα γλυκιά μου!
      Μια χαρά λελουδικό κάνουν οι φακούλες αλλά εγώ δεν θέλω ούτε να τις μυρίζω!
      Παιδί μου , δε σε πιάνει πανικός με τον συναγερμό;;;;; :-Ο
      αχαχα! Πού να καταλάβει η Λίλα τη λόξα μου με την καθαριότητα; Αλλά τώρα που το λες.... δεν θα τη μαλώσω ξανά που λερώνει τη σκάλα ...από τη χαρά της το κάνει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Αντε βρε κοριτσακι μου!!! Λιιιγο ακομα κ τελειωνεις!!! Πλησιαζεις στο νημα!!!! ;-)

    Οσο για τα "don't likes",η αντιδραση μου ειναι.....ΑΧΑΧΑΧΑ!!!!! :-D:-D:-D

    Κ για τις τελευταιες 10μερες η αντιδραση μου ειναι.....ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!! :-D:-D:-D

    (μόνο που το 2ο ειναι υστερικο γελιο κ οχι χαρουμενο... Ουτε να σχολιασω δεν προλαβαινω με την ταχυτητα φωτος που περνανει η ζωη μου γυρω μου!!!:-(

    Φιλια κ να ξερεις οτι σε σκεφτομαι τοοοσο πολυ....

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου ....και σε σκεφτόμουν χτες! Ήθελα να σου στείλω μέιλ! Αναρωτιόμουν και φοβόμουν ταυτόχρονα! Δεν σε είδα πουθενά αλλού να υπάρχεις και κατάλαβα πως μάλλον έχεις τα δικά σου! Ελπίζω όλα να είναι περαστικά χαρά μου!
      Με συγκίνησες και μόνο που είδα δυο λέξεις σου και το ονοματάκι σου από κάτω!
      Φιλάκια!!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
  13. Όσο μπορείς να κάνεις αυτά που αγαπάς.
    Τα υπόλοιπα μόνο όταν είναι ανάγκη...
    Επίσης να αποφεύγεις ότι δεν σου αρέσει.
    Δεν σου κάνει καθόλου καλό.
    Φιλιά πολλά
    Κλείνω γιατί έχω επισκέψεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ακολουθώ πιστά τις οδηγίες ωσάν συνταγή γιατρού! Χρειάζομαι πολλές φορές υπενθύμιση γιατί πολλές φορές στο παρελθόν έβαλα τις ανάγκες της @ριστούλας στην άκρη!
      Σε ευχαριστώ πατσαφλωρίτσα μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  14. χαχαχαχα! Τα μισά από αυτά τα έχω κι εγώ! Και να συμπληρώσω πως δεν μου αρέσει το σίδερο το Καλοκαίρι και το πλύσιμο των πιάτων τον Χειμώνα!! χαχαχα!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α1 Με το σίδερο δεν έχω πρόβλημα! Θ αβάλω αγγελία : κάνω σίδερο , θα μου ξεσκονίσετε;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Κι εγώ μαζί σου!! Ούτε κατσαρίδες, ούτε φίδια... Αλλά, μεταξύ μας, το ξυπνητήρι μου φαίνεται χειρότερο από τα υπόλοιπα! Ποτέ δεν ήμουν του πρωινού ξυπνήματος... μάλλον προς το νυχτοπούλι πάω... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Το περίεργο με μένα είναι ότι πρέπει να σηκωθώ πρωί γκρινιάζω και νυστάζω αλλά τις Κυριακές ξυπνώ χαράματα!
      Φιλιά, καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Κατσαρίδες και φίδια..δεν τα φοβάμαι καθόλου αλλά τα σιχαίνομαι τοοοοοσο πολύ.
    Άντε,τελειώνεις με την απογραφή!
    Θέλω ανάρτηση σουπερ με το που θα τελειώσεις,κανόνισε!
    Βάλε το μυαλό της Χαζέας να δουλέψει;)
    Φιλιά mon amour:))*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Να έχω και βεγγαλικά;;;;;
      Φαντάσου να έχει εξαντληθεί με τόσο δούλεμα στο photoday και να μην κατεβάζει μετά ιδέες! Θα πάθω σοκ!
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Και μόλις την τσάκωσα! ;-)
      Φιλί;

      Διαγραφή
  17. Eίναι αδύνατον να διαβάσω τόσα 'δεν μου αρέσει' και να μη συμφωνήσω μαζί σου σε αρκετά από αυτά...
    καλά για κατασαρίδες πια ούτε λόγος, έχω να δω δέκα χρόνια, το ίδιο και φίδια , ποντίκια κ.α... μάλλον φταίει πως έχω πολλές γάτες ... και για τα πουλιά που κάνουν τις φωλιές τους επάνω στις μπαλκονόπορτες έχω βρει σαν λύση κάθε Άνοιξη να βάζω ένα φύλλο πολυουρεθάνης κάτω από την φωλιά για να μη μας γεμίζουν κουτσουλιές :)
    Προσθέτω κι άλλο ένα στα 'Δεν' τα δικά μου που είναι και το κυριότερο ... τις λυκοφιλίες κοριτσάκι μου, χίλιες φορές με κατσαρίδες τσουκνίδες λάσπες και φακές παρά με ανθρώπους που με παραμυθιάζουν.

    Φιλιά airis μου
    να έχεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Κι εγώ βάζω χαρτόνια αλλά τα παίρνει ο αέρας :(((( κΙ ο τοίχος είναι σαγρέ και δεν καθαρίζεται! Το μόνο που κάνω είναι ...τα στραβά μάτια!

      Δεν έχεις καθόλου άδικο για τις λυκοφιλίες! Αλλά σκέφτομαι...όλα μέσα στη ζωή είναι! Δεν μπορείς να τις αποφύγεις πάντα! Αρκεί να αντέξεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Για όλα αυτά που δεν σου αρέσουν, στα περισσότερα έχουμε κοινή άποψη.Οι φωτογραφίες πρωτότυπες.Θα συμφωνήσω με τον Ανταίο για το ψυχογράφημα!Είναι τόσο όμορφο αυτό που προκύπτει από αυτές τις αναρτήσεις, έχεις δίκιο ότι αναπτύσσεται μια οικειότητα μεταξύ μας.Γι΄αυτό αποφάσισα και εγώ να το ακολουθήσω και ας μην έχω πολύ χρόνο και ας ήθελα να κάνω μια - μια τις αναρτήσεις των ημερών και ας ήθελα να γράφω και για άλλα θέματα.Σε φιλώ ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Γεωργία μου!
      Μαθαίνουμε πολλά για τον άλλον αλλά και εμείς για εμάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Θα συμφωνήσω χωρίς σκέψη στη βία (οποιασδήποτε μορφής, συμπεριλαμβανομένης και της κακοποίησης) και στο πρωινό ξύπνημα...πεθαίνω για ένα 10λεπτο ύπνου ακόμη και ένα ακόμη... ένα ακόμη; ... :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το πρωινό ξύπνημα! Εγώ να δεις πώς πεθαίνω ...για 1 λεπτό ακόμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. χα χα χα!!! είσαι θεά!!! αυτό με τον Παντελίδη το χάρηκα πολύ!!! καλά έκανες, πες τα να ξεσπάσεις!!! :) αυτό με το πρωινό ξύπνημα είναι το χειρότερό μου, αλλά και τις φακές τις μισώ!!!!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Άχτι τον είχα! Γέμισε το φέις Παντελίδη! Έλεος!
      Φιλιά μικρή μου !

      Διαγραφή
  21. Λατρεύω το βλέμμα της σκυλίτσας σου! Εκείνα που δε σου αρέσουν μου φαίνονται τελείως φυσιολογικά.. Συμφωνούμε σε πολλά.. Μα γιατί μιλάς έτσι για το Παντελίδη.. Το (ν) σκοπίμως παραλείπεται από το τον.. Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!!! Έλιωσα στα γέλια Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!!!!! ♥

      Διαγραφή