Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 22η

Photo a Day 22 February : makes you smile

Τι με κάνει να χαμογελώ.

Το τέλος μιας υπεράνθρωπης προσπάθειας; Αλλά είπα να μην ξαναμιλήσω για την ακατανόμαστη !

Το θέμα έχει ξαναπαίξει στο Photoday, λιγάκι παρεμφερές βέβαια. Δες εδώ: Κάτι που με κάνει χαρούμενη κι εδώ Κάτι που με έκανε να χαμογελάσω τη χρονιά που πέρασε (αν έχεις χρόνο για τα πήγαινε-έλα).
Αλλά χαμόγελο είναι αυτό. Δεν με πειράζει όσο κι αν επαναλαμβάνεται! Πάντα θα έχω θέματα να φωτογραφίζω! Πιστέψτε με ! Γελάω σαν μικρό παιδί με τόσα πολλά! Και πρώτα από όλα με τις γκάφες μου! Είδα κι αποείδα η γυναίκα ...συνήθισα πια!
Απλά κι αυτή τη φορά θα αποφύγω να (ξανά)βάλω πρόσωπα και δη από την οικογένεια μου (παρ'ότι το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο νου ήταν ο μπακάκας μου - δεν αργεί να βάλει ένα κατάμαυρο μουστάκι ή ένα καπέλο στραβά, προκειμένου να μας χαρίσει λίγες στιγμές γέλιου)!

Επιτρέψτε μου να αφήσω εδώ λίγες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μου έστειλαν (χωρίς link δυστυχώς) για το γέλιο.

1. Τα μωρά δεν γελούν παρά μόνο αφού συμπληρώσουν 3 μήνες ζωής.

2. Όταν γελάμε, ο αέρας που εκπνέουμε, φεύγει από τους πνεύμονες με ταχύτητα 96 χλμ/ώρα.

3. Χρησιμοποιούμε 17 μυς του προσώπου μας για να γελάσουμε και 47 για να κατσουφιάσουμε.

4. Οι χαρούμενοι άνθρωποι έχουν 40% μειωμένο κίνδυνο για καρδιοπάθεια συγκριτικά με τους απαισιόδοξους.

5. 17 λεπτά γέλιου την ημέρα, αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής σας κατά μία ημέρα.

6. Ένα 6χρονο παιδί γελά κατά μέσο όρο 300 φορές την ημέρα. Ένας ενήλικος γελά μόλις 15 φορές την ημέρα.

7. Οι χαμογελαστοί σερβιτόροι παίρνουν 50% περισσότερα φιλοδωρήματα από τους αγέλαστους συναδέλφους τους.

8. Ένα καλό γέλιο μπορεί να διαρκέσει μία ώρα.

9. Οι περισσότεροι γελαστοί άνθρωποι ζουν στην Κούβα και τη Βραζιλία. Στον αντίποδα βρίσκονται οι κάτοικοι των σκανδιναβικών χωρών.

10. Οι επιστήμονες έχουν καταγράψει 18 είδη χαμόγελου.

11. Πρέπει να χαμογελάσετε περίπου 250.000 φορές για να κάνετε μία ρυτίδα.

12. Το να γελάσετε 100 φορές ισοδυναμεί με το να κάνετε 10-15 λεπτά ποδήλατο.

13. 15 λεπτά γέλιου έχουν τα ίδια οφέλη με 2 ώρες ύπνου.

14. Σύμφωνα με έρευνα του Γερμανού ψυχολόγου, Dr. Michael Titze, τη δεκαετία του ʽ50, οι άνθρωποι γελούσαν κατά μέσο όρο 18 λεπτά την ημέρα. Σήμερα, είναι 4-6 λεπτά την ημέρα.

15. Έρευνα του Πανεπιστημίου Vanderbilt διαπίστωσε ότι με το γέλιο καίμε λίγο παραπάνω από μία θερμίδα ανά λεπτό.

16. Το γέλιο ακούγεται το ίδιο σε όλους τους πολιτισμούς και όλες τις κουλτούρες. Oι επιστήμονες, μάλιστα, πιστεύουν ότι το γέλιο συνέβαλε στην ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των προγόνων μας. Ο ήχος του γέλιου είναι τόσο κοινός και οικείος που είναι αναγνωρίσιμος ακόμη και αν παιχτεί ανάποδα στο μαγνητόφωνο.

17. Με το γέλιο ο εγκέφαλος απελευθερώνει τις βήτα-ενδορφίνες, τις φυσικές οπιούχες ουσίες με αναλγητική δράση.

18. Το γέλιο ρίχνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το ανοσοποιητικό σύστημα και αποτρέποντας την εμφάνιση ασθενειών.



~~~~

Πάμε να ταξιδέψουμε σε αγαπημένες μου εικόνες που μου έχουν προσφέρει αμέτρητες στιγμές γέλιου; ;









Τώρα θα μου πεις τι σόι ταξίδι ήταν τούτο; Και με τα δίκια σου , αν δεν γνωρίζεις από Αρκά!
Η συλλογή μου περιλαμβάνει όλα του σχεδόν τα άλμπουμ ( κάποια από αυτά σε μεγάλες βιβλιόδετες συλλεκτικές εκδόσεις) εκτός από τα πολύ πρόσφατα των δύο τελευταίων ετών; Κάποια στιγμή θα τα αποκτήσω ΚΑΙ αυτά! 

Το περίεργο είναι που φυλάω αυτή τη συλλογή!
Γύρνα προς τα πάνω και δες καλύτερα τις φωτογραφίες μου! Είναι μέσα στο μπάνιο μου! Εκεί υπάρχει χρόνια τώρα ένα ξύλινο τραπεζάκι (με σεμεδάκι πλεκτό της μαμάς παρακαλώ!) κι εκεί συγκεντρώνω χρόνια τώρα τον πολυαγαπημένο μου ΑΡΚΑ! Χιλιοδιαβασμένα! Ξεκαρδίζομαι στα γέλια όπως και την πρώτη φορά που τα διάβασα! 

Λατρεμένος όμως ο Καστράτο με τη φιλενάδα του τη Λουκρητία! Να με ακούσετε να απαγγέλνω ολόκληρες ατάκες της Λουκρητίας ...θα πεθάνετε στα γέλια!
Προτίμησα να φωτογραφήσω εικόνες χωρίς λόγια! Τι να πω; Μιλάνε από μόνες τους!

Εγώ χαμογελάω ! Εσύ;

@ριστέα

Ψιλά γράμματα Θα χαθώ για λιγάκι ..κάνω πάρτι ...με δουλειές! 
Φιλάκια!

31 σχόλια:

  1. Καλό μεσημέρι, Αριστέα.
    :) Δηλαδή, 3 με 4 ώρες, ποδήλατο, μετά από μια ποδηλατική εκδρομή στην λίμνη του Μαραθώνα, με πόσα λεπτά, χαμόγελο, ισούται ?
    :) Βέβαια, μου πήρε κανά 15άωρο να ξεκουραστώ, αλλά τουλάχιστον, χαμογελούσα.
    Θα σου προτείνω την αρκετά καλή σειρά, κόμικ/σκίτσα Η γάτα του Σάϊμον. Τα είχα αγοράσει στην Μήλο, το καλοκαίρι του 2011 και ήταν αρκετά καλή, συντροφιά. Βέβαια :) αγόρασα και άλλα κόμικ, από εκεί, χι χι.
    Να είσαι καλά και να χαμογελάς. Σήμερα στην Αθήνα έριξε 10 ποτάμια νερό. Χαμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεράσιμε! Μας βλέπω όλους με ένα κομπιουτεράκι ε;
      Θα το έχω υπόψη μου το κόμικ που προτείνεις!
      Πολλά χαμόγελα και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. λοιπόν ..αν ισχύουν τα ανωτέρω :είμαι 50 κιλα !!!!(και όχι 100),θα ζήσω μέχρι τα 120 ,μένω στην Βραζιλία ,και σκέφτομαι να γίνω σερβιτόρααα(μπας και δούμε άσπρη μέρα με τα φιλοδωρήματα!!!).καλημέρα με χαμόγελο Αριστέα μου ...
    ΥΓ όσο για τον Αρκά και να μην ήθελα να τον ξέρω έχει φροντίσει ο άντρας μου άπειρες φορές ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Να'σαι καλά Γεωργία μου! Με έκανες και γέλασα και μην ξεχνάμε αυτό μόνο καλό είναι!
      Πολλά φιλιά και ένα τεράστιο χαμόγελο! :))))

      Διαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΟΥ!!!
    ΚΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΑΡΚΑΣ!!!!!
    ΓΕΛΑΩ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!!!!!
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα !
      Τις καλύτερες ατάκες του τις παίζω στα δάχτυλα!
      Θα χαρώ πολύ να έρθεις στην παρέα μας στο παιχνίδι! Και μην σε αγχώνει το καθημερινό...μπορείς να κάνεις εβδομαδιαία δημοσίευση!
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  4. Ο Αρκάς μόνο οπαδούς έχει μια και μας κάνει να γελάμε..
    Δεν έχω χειρότερο από τον κατσούφη άνθρωπο..τον άνθρωπο που του χαμογελάς και σε κοιτάζει σαν να είσαι εξωγήινος..όποιος δε γελάει δε ζει λέω εγώ!!
    Όμορφη ανάρτηση!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαρία μου : δεν αντέχω τους ανθρώπους που δεν γελάει ο σταυρός τους αλλά και όσους δεν κατανοούν το χιούμορ εύκολα!
      Φιλάκια!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου και πάλι Αριστέα...Το θέμα της σημερινής ημέρας ειναι απόλυτα ταιριαστό με σένα, ούτε κανονισμένο να το είχε η μπλόγκερ που διοργάνωσε το photo a day (μου διεφυγε το όνομα της).Εχεις πολλούς λόγους να χαμογελάς σήμερα..Επιτέλους τέλειωσε η απογραφή!! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που έμαθα για το γέλιο, κάποια νομίζω τα είχα ξαναδιαβασει παλιότερα..Θα μπορούσα να το βάλω κι εγώ στο μπλοκ μου; Ωραιες οι φώτος σου

    Να σαι καλά και να χαμογελάς πάντα

    Ψιλά γράμματα-άμα είναι για λιγάκι , οκ σου δίνουμε την άδεια..σήμερα η μέρα σου ανήκει μετά από 108 ημερών μονοτονία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το και πάλι!
      Καταρχήν εννοείται ότι μπορείς να αναδημοσιεύσεις το κείμενο σχετικά με το γέλιο. Όσοι περισσότεροι διαβάζουν τέτοια άρθρα τόσο το καλύτερο!

      Σήμερα δεν κάνω τίποτα άλλο( και δουλειές φυσικά...αλλά τις έκανα τραγουδώντας και γελώντας!)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. 11. Πρέπει να χαμογελάσετε περίπου 250.000 φορές για να κάνετε μία ρυτίδα.
    12. Το να γελάσετε 100 φορές ισοδυναμεί με το να κάνετε 10-15 λεπτά ποδήλατο.

    Να αδυνατίσω ή να γλιτώσω το μπότοξ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για σένα αλλά έχω ήδη διαλέξει προ πολλού να γεμίσω ρυτίδες!
      Φιλιά! :))))

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα!!
    Έχω άπειρες ρυτίδες γέλιου,αλλά μου αρέσει!
    Δεν μπορώ με τίποτα τους κατσούφηδες!!μακριάααα!
    χαχαχαχα
    φιλάκια!(μην αργήσεις να επιστρέψεις ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Είναι οι πιο όμορφες ρυτίδες αυτές! :)))
      χεχε ! Χάνομαι τώρα εγώ;
      ♥Φιλάκια και χαμόγελα!!!♥

      Διαγραφή
  8. Από ρυτίδες γέλιου άλλο τίποτα!Χωρίς το γέλιο δε μπορώ.Και στη δουλειά ακόμα, όταν υπάρχει κι εκεί ακόμα κατάλληλη παρέα, όλο στις πλάκες είμαστε!Το τι σκαρώνουμε δε λέγεται!
    Ευτυχώς που το σημερινό θέμα έκλεισε χαρούμενα, αλλά και διαφορετικό να ΄ταν, θα το ΄κανες και πάλι να πετάει από χαρά!
    Ο Αρκάς λατρεμένος από παλιά κι οι πληροφορίες σου πολύ ενδιαφέρουσες!Άλλες γνώριζα κι άλλες όχι!
    Η θεματολογία πάντως βλέπω πως επαναλαμβάνεται και στο τέλος μάλλον δε βλέπω ν΄ αντέχεις... θα σε κουράσει!
    Ό,τι και να κάνεις γλυκιά μου να ΄σαι πάντα καλά!Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Εμείς εδώ στη δουλειά να δεις! Δεν χάνουμε ευκαιρία! Υπάρχουν βέβαια και οι δύσκολες στιγμές, αλλά ευτυχώς είναι λίγες!

      Κουτί μου ήρθε σήμερα το θέμα της Chantelle!
      Είναι πρόκληση πάντως να μπορώ να δουλέψω ένα θέμα εντελώς διαφορετικά...Δεν βρίσκεις; Και τι έχουμε πει ότι είναι οι προκλήσεις για μένα;;;

      Φιλάκια!
      Σε λίγο σχολάω! Επιτέλους....ξεκούρασηηηηηηηη!

      Διαγραφή
    2. Τώρα θα κάνω μαζί σου κι ένα μεγάλο ουφφφφφφφφφ!ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!<3

      Διαγραφή
  9. Τον λατρεύω κι εγώ τον Αρκά!! Τι ατάκες, Θεέ μου!!

    Όσο για το γέλιο, δεν είναι τυχαίο το ότι αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους παντού οι λεγόμενες "κλινικές γέλιου"... ξεχάσαμε βλέπεις να εκδηλώνουμε τη χαρά μας (δε θέλω καν να σκεφτώ το ότι ξεχάσαμε να χαιρόμαστε, κατά βάση...)

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένος; Μπα ! Κάτι περισσότερο! Ατάκα και γέλιο! Κι εγώ λατρεύω το γέλιο! Νομίζω πως εγώ ειδικά δεν χρειάζομαι καμία κλινική! Αλλά είναι λυπηρό να έχουν ανάγκη τις κλινικές γέλιου οι άνθρωποι ε;
      Αν είναι δυνατόν να ξεχνάμε να γελάμε... ακόμα και στις δυσκολίες είναι σωτήριο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι πληροφορίες για το γέλιο!! Ψηφίζω ρυτίδες γέλιου !! Τι πιο χαριτωμένο από ένα γελαστό πρόσωπο;
    Λατρεύω Αρκά!!! Άπειρες στιγμές γέλιου!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευούλα μου!
      Σου εύχομαι να γελάς πάντα κι ας γεμίζεις ρυτίδες! :)))
      Φιλάκια! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  11. Πριν σε διαβάσω σήμερα, σε καλώ να πάρεις κάτι απο το σπιτάκι μου!!!! Να σ'ευχαριστήσω για τις ομορφιές που μας γράφεις κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξανάρθα αγαπημένη μου. Πω πω πω πόσα καλά για όλους εμάς που χαμογελάμε!!! Άντε μπράβο, να το διαβάσουν κι άλλοι μπας και βλέπουμε περισσότερα χαμόγελα καθημερινά!!!
    Ο μπαμπάς σου πρέπει να ειναι τρελή μορφή με το ψεύτικο μουστάκι και το στραβό καπελάκι:)
    Τυχαίο που έκανε τέτοια κόρη???? Δε νομίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημητρούλα μου! Θυμάσαι που σε αναγνώρισα μέσα στην παρέα των 12; Είναι γιατί είχες το πιο τρελό χαμόγελο! Σε φαντ΄ζομαι από κοντά !
      Να συνεχίσεις να γελάς με τη ψυχή σου καρδούλα μου! ♥
      (Ο μπαμπάς είναι Η μορφή! Τέλος!)
      Φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Στα 16 μου, ένας καθηγητής στο φροντιστήριο, αγανακτισμένος που όλο και κάτι βρίσκαμε για να γελάμε εγώ και οι 2 φίλες μου, μας είπε: Ήθελα να ήξερα κορίτσια αν θα γελάτε έτσι και μετά από 10 χρόνια.
    Και τελικά είχε δίκιο έτσι δεν ξαναγέλασα τουλάχιστον εγώ ποτέ πια, όμως πάντα χαιρόμουν ότι έφερνε γέλιο.
    Το δε χαμόγελο για μένα είναι ένα όπλο ακαταμάχητο.
    Όσο κι αν είμαι πικραμένη, ξέρω να χαμογελάω και ξέρω πως θα εισπράξω κι εγώ ένα χαμόγελο που θα με κάνει να νιώθω καλύτερα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου , σου εύχομαι να γελάς από δω και πέρα ξανά σα 16χρονο και να μην σε μέλει ποτέ τι θα πει ο κόσμος!
      Πολλά φιλιά αγαπημένη! ♥

      Διαγραφή
  14. Τι ωραία Αριστέα μου!
    Κι εμένα μ'αρέσει τόσο πολύ ο Αρκάς, αν και δεν είμαι τόσο ψαγμένη όσο εσύ! Λίγα έχω διαβάσει! :-)

    Φρόντισε τον εαυτό σου και ξεκουράσου... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή