Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 24η

Photo a Day 24 February : clouds

Σύννεφα....

Λευκά, σαν το αλάτι της θάλασσας.
Απαλά, σαν το βαμπάκι, σαν το μαλλί της γριας.
Πόσο θα'θελα να σκαρφαλώσω πάνω τους, 
να χωθώ μέσα τους,
να τυλιχτώ στο εξαίσιο πέπλο τους,
να ταξιδέψω πάνω τους, πηγαίνοντας ανέμελα από τόπο σε τόπο,
χωρίς μπαγκάζια και λοιπά αξεσουάρ.

Άλλοτε γκριζάρουν, 
μολυβένιο χρώμα παίρνουν,
θαρρείς πως θύμωσαν, 
θαρρείς πως θέλουν να σε τιμωρήσουν.... 
Και τότε ρίχνουν κατακλυσμούς στη γη.
Κρύβουν τον ήλιο μας, διώχνουν τη χαρά μας,
μας καταθλίβουν βαθιά κι άγρια!

Τα συγχωρώ!
Κάνω υπομονή και περιμένω την άνοιξη......


Ποια είναι η γλώσσα που μιλάς θάλασσα εσύ;
Η γλώσσα των αιώνιων ερωτήσεων.
Και σε ποια γλώσσα απαντάς ουρανέ;
Στη γλώσσα της ατέλειωτης σιγής.
Tagore, Rabindranath, Ινδός λογοτέχνης και στοχαστής,
ο οποίος τιμήθηκε το 1913 με το Βραβείο Νομπέλ Λογοτεχνίας.


Αναρωτιέμαι ποια είναι χειρότερα; Τα σύννεφα στον ουρανό που σκοτεινιάζουν τη μέρα μας ή τα σύννεφα της καρδιάς; Για τα πρώτα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, για τα δεύτερα όμως; 
Χαμογέλασε... ναι, μπορείς να τα διώξεις

Αν δεν είχα καβάντζα σύννεφα, σήμερα θα είχα πρόβλημα! Ξύπνησα κι είδα τον πιο ανέφελο ουρανό! Ούτε για δείγμα! Εύχομαι έτσι να είναι η καρδιά σας! 

Καλημέρα αγάπες μου!
Χαρούμενη Κυριακή!
@ριστέα


28 σχόλια:

  1. Χα χα χα σύννεφα καβάτζα βρε Αριστέα!!! Είσαι απίθανη. Εδώ στην Αθήνα πάντως σήμερα εχει πολλά!
    Χμμμμ σύννεφα....εγώ επιλέγω να πετάω μαζί τους:)
    Καλημερούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαα! Καλημέρα Δημητρούλα μου!
      Τι να πω η γυναίκα που έχω γεμίσει τα αρχεία μου φωτογραφίες μη και ξεμείνω με το Photoday;;;;
      Εδώ ακόμα δεν φάνηκε ούτε ένα!
      Έχει μια καταπληκτική μέρα, μόνο που φυσάει πολύ!
      Πάω να κάνω όλη τη λάτρα μου που την περίμενα πώς και πώς με το τέλος της απογραφής!
      ΥΓ: Ελπίζω να προλάβω και τη δική σου πρόκληση σήμερα για τις 11 αποκαλύψεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Μα πανάθεμά τους σήμερα θέλαν σύννεφα?
    Δεν θέλουμε βρε άλλα, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΝΕΦΟ !!!
    χαχαχα....ένας ρημαδοήλιος πάει να σκάσει μύτη , θα δει τα σύννεφά σου και θα εξαφανιστεί πάλι!!!

    Φιλιά και Καλημέρα airis
    να έχεις μια ηλιόλουστη Κυριακή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δε λες πάλι καλά που είχα στο αρχείο μου φακέλους με σύννεφα....
      Βέβαια αργότερα μαζεύτηκαν μερικά! Όχι που θα μας ξεχνούσαν!
      Ελπίζω να κρατήσει αυτή η κατάσταση κι αύριο ...να στεγνώσουμε λιγάκι!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Εγω έχω φτιάξει ενα μικρό σπιτάκι εκεί επάνω σε αυτο το μικρό συννεφάκι....:)
    Και μου αρέσει να περνάω ώρες κλεισμένη εκεί παρέα με τις σκέψεις μου!!!
    Αχ;)
    Φιλάκια φιλεναδίτσα μου!!!!
    Καλή Κυριακή:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! :)))
      Μείνε εκεί κι απόλαυσέ το!
      Καλά κάνεις!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Δεν ειναι πιά η ζωή μου μια πορεία στην έρημο..

    ξαφνικά η έρημος γέμισε κόκκινα τριαντάφυλλα..

    ξαφνικά οι μέρες μου γέμισαν ήλιο..

    ξαφνικά οι νύχτες μου γέμισαν δίδυμα φεγγάρια!

    Για κοίτα, φίλε μου, πώς γυρίζει ο τροχός!

    Δεν χάθηκε ο ήλιος..στο σκούρο σύννεφο κρύφτηκε..

    περίμενε λίγο..όλα θα αλλάξουν!

    ~ Aλκυόνη Παπαδάκη

    Καλημέρα :)

    (έχω πολλά συγκεντρωμένα σε ένα τετράδιο,
    δε τα θυμάμαι όλα απ' έξω γι' αυτό ανατρέχω σε αυτό..
    αλλά η αλήθεια είναι πως πιάνομαι από ένα ερέθισμα
    και με βοηθά αρκετά η μνήμη σου, ώστε να ανατρέξω στο κατάλληλο..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      χεχε! Με πρόλαβες και μου έλυσες την απορία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά τα όμορφα που αφήνεις!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  5. Χαχαχα!!! :-D
    Καλημερα! Καλημερα!!!!
    Παιρνω φορα κ πηδαω μεσα σε εκεινη την πρωτη τη φωτο με τα μπαμπακενια συννεφακια!!!
    χαχα!!!ελα μαζι μου!!! Ειναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ!!!!!
    Αντε μην αργεις! Τα παιχνιδια θελουνε παρεα!!!!
    Φιλια σβουρηχτα κ δυνατη αγκαλιααααα!!!!
    (εφτασε το γελιο μου ως τ'αυτακια σου;;;;)
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!!!! :-D :-D :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό Βαϊλί μου! Τι όμορφα να σε βλέπω να κυκλοφορείς στη μπλογκόσφαιρα ξανά! :)))
      Αφού το ξέρεις ....έρχομαι ! Πάντα έρχομαι μαζί σου!
      Μου αρέσεις η τρέλα σου!
      Μην τη χάσεις όσο κι αν δυσκολεύεσαι κάποιες φορές!
      Μάκια καρδούλα μου ♥

      Διαγραφή
  6. Τα σύννεφα της καρδιάς είναι χειρότερα κι αλίμονο σε όσους έχουν το γκρίζο μέσα τους και το σκορπούν και γύρω τους..
    Σήμερα εδώ έχει αέρα πολύ...και τα σύννεφα είναι παράξενα..προσπαθούν να σχηματίσουν σχέδια, αλλά δεν τους βγαίνει..χτες όμως λες και ντράπηκαν που τα έκανα ρεζίλι και κατά το μεσημέρι άρχισαν να γίνονται ενδιαφέροντα...τότε τα αιχμαλώτισα!
    Όπως κατάλαβες, εδώ δεν έχουμε ηλιόλουστη Κυριακή..σκάει σαν κλέφτης ο ήλιος πότε πότε, αλλά ηλιόλουστη δεν τη λες..και ο αέρας δε σε αφήνει να σταθείς έξω..
    εύχομαι να χαρείς την ηλιόλουστη Κυριακή σου..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Μαρία μου: όσοι το έχουν μέσα τους το σκορπούν και γύρω τους! Κι αυτό είναι το άσχημο!
      Κοίτα μετά το μεσημέρι κι εδώ έκανε κολπάκια τελικά ...μετά δεν είδα πως εξελίχτηκε γιατί ξεράθηκα στον ύπνο!
      αχαχαχ!
      ΥΓ: Φχαριστήθηκα τις δουλειές μου πάντως! :))

      Διαγραφή
  7. Και ήρθε ο Ήλιος αυτοπροσώπως!! :D χαχαχα
    Πάντως τώρα που κοίταξα καλύτερα, σε είδα ξαπλωμένη στην τέταρτη φώτο!!

    Χαίρομαι που επιτέλους τελείωσες...
    Η περίοδος αυτή θα μείνει στην ιστορία ως: Οι μέρες της απογραφής, του 2012-13!!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής σου εύχομαι, με όσο λιγότερα σύννεφα
    στην ζωή σου καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον!
      Τέλος τουλάχιστον με αυτό το βάσανο!!!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου για την ευχή!
      Αντεύχομαι ολόψυχα! :))

      Διαγραφή
  8. Βαρύ φορτίο τα σύννεφα της καρδιάς,αλλά σίγουρα θα υπάρχει ένας ήλιος που γελάει μέσα από τα σύννεφα.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτά είναι τα χειρότερα σύννεφα!
      Αλλά ένας ήλιος που βγαίνει από μέσα μας μπορεί άνετα μα τα ξαποστείλει!
      Τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  9. Τι καλά που θα ΄ταν να ΄διωχνα μ΄ ένα χαμόγελο και τα σύννεφα τ΄ ουρανού!Αρκετά πια μ΄ αυτά!Μου μαύρισαν τόσες μέρες και την ψυχή!Και σαν να μην έφτανε αυτό πλάκωσε κι ο δυνατός αέρας σήμερα.
    Σας διαβάζω γι΄ αυτόν τον υπέροχο ήλιο κι αναρωτιέμαι μήπως ζω τελικά σ΄ άλλη χώρα.Δε θα σκάσω όμως γι΄ αυτό κι αυτή τη φορά δε θα κάτσω με σταυρωμένα χέρια.Μόλις θα εμφανιστεί λέω ν΄ απλώσω τα χέρια μου και να τον αιχμαλωτίσω για πάντα στην ψυχή μου!
    Υπέροχος ο Ταγκόρ!Να περνάς καλά χαρά μου κι οι φωτογραφίες τι να πω!Πίνακες ζωγραφικής..!Φιλάκια πολλά με πολύ αγάπη και πάντα να χαμογελάς!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι βρε Σοφία μου .... τι καλά που θα ήταν να μπορούσα να τα διώξουμε για λίγο! Κι αυτός ο αέρας σήμερα, χάλασε λιγάκι την ομορφιά της μέρας! Κι εδώ χαλασμός γινόταν!
      Έλα θα έρθει κι από σας ο ήλιος! Μη μου παραπονιέσαι. Που θα πάει ; Η Άνοιξη δεν αργεί!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Tέλεια η καβάντζα σου Αριστούλα μου, κάλυψε το θέμα με το παραπάνω άλλη μια φορά!

    Φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μια χαρά με κάλυψαν οι φωτοκαβάντζες!
      Κάποιες τις είχα από τότε που λειτουργούσε η καμερούλα μου :(
      Θα το συνεχίσω αυτό με τις καβάντζες! Ποτέ δεν ξέρεις! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολλές καλησπέρες, Αριστέα μου!
    Τα σύννεφα πάντα μου θυμίζουν υπέροχα μεγάλα μαξιλάρια βαμβακιού και αφρισμένα κύματα θάλασσας.

    Όταν ήμουν πιτσιρίκι, είχα μάθει απέξω όλες τις επιστημονικές ονομασίες των συννέφων, μα τώρα το μόνο είδος που θυμάμαι είναι οι σωρείτες!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου!
      Αυτό με τα κύματα το έχουμε ξανασυζητήσει και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Κι εμένα μου θυμίζουν ώρες ώρες αφρισμένα κύματα! Πανέμορφα!
      Α! Δεν γνώριζα ότι έχουν κι επιστημονικές ονομασίες !
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Αντιφατική η σκέψη μου για το θέμα σου. Τα σύνννεφα μου βγάζουν θλίψη και φθινόπωρο μαζί, όμως μια ματιά σ’έναν συννεφοσκεπασμένο ουρανό με υπέροχα χρώματα, μου αφήνουν και αίσθημα αγαλλίασης. Είναι απ’τις εικόνες εκείνες που θαυμάζεις σαν στοχάζεσαι τον κόσμο που ζείς.
    Όμορφη λέξη η σημερινή. Ποιός δεν έχει μιλήσει και γράψει γι’αυτά σε κάθε περίοδο της ζωής του, σε όποια ψυχική κατάσταση κι αν βρίσκεται...
    Όμορφες και οι φωτογραφίες σου.
    Σου αφήνω ενα κομμάτι, μουσικό, όπου ξέρω πως σ’αρέσει, σε κάποια άλλη εκτέλεση, έκπληξη, που τ'άκουσα μόλις σήμερα και το’χω συνδυάσει και αυτό με σύννεφα.
    http://www.divshare.com/download/23777574-2b9

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχήν να ξέρεις έβαλα αμέσως το κομμάτι και ω! Τι έκπληξη!
    Τι εκτέλεση είναι αυτή; Με ταξίδεψε αμέσως ! Πάνω σε κάποια από τα σύννεφα μου! Όταν ήμουν μικρή πίστευα ότι θα ήταν υπέροχα να βρίσκομαι μέσα τους.... πίστευα ότι ήταν μαλακά κι όντως σαν βαμβάκι!
    Τώρα που μεγάλωσα δεν μου προκαλούν θλίψη εμένα ! Ακόμα και τα γκρίζα! Τα κοιτάζω και χάνομαι.....

    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σήμερα εφαρμόστηκε ένας από τους νόμους του Μέρφυ, από ό,τι αντιλαμβάνομαι... (επειδή η Αριστέα ήθελε να φωτογραφίσει τα σύννεφα, ο ουρανός έμεινε ανέφελος...)

    Την βρήκες όμως τη λύση!!!

    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    Υ.Γ. Τα προτελευταία σύννεφα είναι τα δικά μου... από κει σε χαιρετώ όταν πετάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα!!!!! Ευτυχώς πάντα κάτι γίνεται και τελευταία στιγμή σαν από μηχανής θεός έρχεται η λύση!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. καλά κάνεις και τα συγχωρείς τα σύννεφα!!! είναι πανέμορφα!!!!! οι φωτογραφίες καταπληκτικές!!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή