Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 25η

Photo a Day 25 February : on your  bedside table

Καθυστερημένη σήμερα η ανάρτηση για το Photoday! Και για αυτό φταίει το θέμα! 

Και ναι κυρίες και κύριοι, θα δείτε ένα ακόμα στιγμιότυπο σήμερα από τα άδυτα του υπνοδωματίου μου! Η Chantelle  από το Fut Mum Slim ζητάει στο νούμερο 25 της περιβόητης λίστας της, να δείξουμε το κομοδίνο μας! Τι να πω; Τρομακτικό ενδιαφέρον! 

Χμ! Το κομοδινάκι μου λοιπόν !

Να πω αρχικά ότι μου είναι πολύτιμο και το έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Φιλοξενεί πάνω του τα πάντα κατά διαστήματα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει κερί (τελευταία έχει ένα κεράκι σε στυλ λαμπίτσας), έχει κάποιες πέτρες με συναισθηματική αξία, κάποια προϊόντα που θυμάμαι να τα χρησιμοποιήσω πριν κοιμηθώ, για παράδειγμα γαλάκτωμα, κρέμα νυκτός, ψαλίδι, λίμα, τσιμπιδάκι, καθρεφτάκι κλπ κλπ 
Τώρα που τελείωσε η απογραφή τα βιβλιαράκια μου, τι καλά, ξαναπήραν τη θέση τους (ήταν στο μπάνιο το τελευταίο διάστημα αφού εκεί προλάβαινα να διαβάσω!)  κι εγώ απολαμβάνω και πάλι στιγμές απίστευτου χουζουριού (αφού συνέπεσαν οι πρώτες μέρες ξεκούρασης με το Σαββατοκύριακο)!

Κρεβάτι και κομοδίνα έχουν μια ιστορία 40 χρόνων! Μπορεί και λίγο περισσότερο. Είναι η κρεβατοκάμαρα των γονιών μου (την οποία έφεραν από την Αμερική) και μ' αυτό το κρεβάτι έχω συνδέσει τις νύχτες μου πάνω από είκοσι χρόνια..... Ω! Ναι!.
Κι ενώ έχω κι άλλη πιο μοντέρνα επιλογή( την οποία σας έχω συστήσει στο παρελθόν ως ξενώνα)  συναισθηματικά και μόνο επιλέγω αυτό το ζεστό χώρο!


Ουφ! Πάει,  κι η σημερινή μέρα του Photoday!

Βγήκε χτες και η λίστα του Μαρτίου. Να πω ότι σε πρώτη ανάγνωση δεν μου άρεσε! Θα τη δούμε μαζί, πιθανόν αύριο, για να μου πείτε αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω ή όχι.

Καλό απόγευμα ( και βράδυ)!
@ριστέα

22 σχόλια:

  1. Πολύ ατμοσφαιρική φωτογραφία... Άντε να δούμε τι θα σας ζητηθεί το Μάρτιο!! Φιλάκια, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή το μόνο που θυμάμαι είναι ότι δεν με ενθουσίασε η λίστα του Μαρτίου! Όχι όσο του Φεβρουαρίου!
      Προσπαθώ από χτες βράδυ να το δω ...αν τον πάω τον Μάρτη ή όχι!
      Θα λάβω σοβαρά υπόψη κι εσάς φυσικά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα φίλη μου!!!
      Δεν το πιστεύω οτι έχουμε το ίδιο ερώτημα!!!!!χαχααχα
      Μόλις δημοσίευσα το photoaday του Μαρτη και περνάω για μια καληνύχτα απο τα φιλαράκια μου,τσουπ πέφτω πάνω στην ανάρτηση σου!!!
      Εγω λέω να συνεχίσεις πάντως γιατί νομίζω είσαι φανταστική σε αυτό!!
      Δεν θέλω να φανεί υπερβολικό αλλά νομίζω οτι το photoaday θα ειναι φτωχό χωρίς εσένα!!!!
      Η γωνίτσα σου ειναι τόσο ζεστή!!!
      (Μα να έχεις και τσιμπιδάκι φρυδιών;;..χαχαχαχα)
      Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    3. Κάτι πρέπει να σκεφτώ όμως για να πηδήξω τις επαναλήψεις :-Ο
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ααχ πολύ καλλιτεχνική η φώτο.
    Υπέροχη:)
    Η ώρα που πάω για ύπνο είναι από τις πιο αγαπημένες μου!!
    Καλό βράδυ πριγκιπέσσα,σμουτς**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Υπήρχε περίπτωση να μην είναι καλλιτεχνική η φωτό μου; Τόσους μήνες εξασκούμαι!
      Κι εγώ λατρεύω τις στιγμές ύπνου μου! Η απόλυτη απόλαυση!!!!
      Φιλάκια τσουπάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω τί γίνεται με την λίστα του επόμενου μήνα, πάντως απ'ό,τι έχω καταλάβει, όταν κάποιο θέμα σε ενθουσιάζει, μας ενθουσιάζεις κι εμάς, και όταν κάτι "δεν", "δεν", "ε, δεν, βρε, παιδί μου", τότε βάζεις τα δυνατά σου κ' μας ενθουσιάζεις ακόμα περισσότερο!!!
    Αφού είσαι αγωνίστρια!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Αλήθεια λες;
      Ότι είμαι αγωνίστρια αυτό να λέγεται! :))))
      Αύριο σε θέλω εδώ!
      Θα βάλω τη λίστα του Μαρτίου!
      Θα μαζέψω απόψεις !
      Και μετά θα αποφασίσω !
      Για το Μάρτη!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Αν κρίνω από την φωτογραφία που βλέπω και την ιστορία του κρεβατιού πραγματικά φαίνεται ένας όμορφος και ζεστός χώρος.
    Πάω να δω την νέα λίστα! :)) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το κρεβάτι μια χαρά είναι και μετά από 40 τόσα χρόνια!
      Η λίστα Μαρτίου πάλι έχει τα χάλια της!
      Δες και πες μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  5. αχ αυτο το κομοδινο που ακουμπαω πανω του το νερακι μου οταν θυμαμαι να ερθω για ποδηλατο...σλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!!!!!!!!! Να ξεκουνηθείς και να έρθεις ξανά ναι;;;;;;;
      Έχουμε πρόγραμμα! Σε 4 μήνες πρέπει να είμαστε πάλι θεές! Τα ακούς;
      Η Μπούκα μας περιμένει !
      Φιλιά!
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα το παρουσίασες.Χαίρομαι που σημάινει τόσα για σένα αυτός ο χώρος..Νοιώσαμε και μεις την ζεστασιά του..
    Αντε να δούμε και την λίστα του Μαρτίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Άσε η λίστα του Μαρτίου έχει πολλές επαναλήψεις!:(
      Θα τα πούμε ξανά μέσα στην ημέρα!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  7. Ότι πιάσεις εσύ στα χέρια σου το απογειώνεις.
    Έχεις ένα δικό σου τρόπο να περιγράφεις τα πράγματά σου, πιθανόν αυτό γίνεται γιατί τα αγαπάς πραγματικά...
    Go on....writting... Μην σταματάς....
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρούκο μου σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Την καλημέρα μου!
      Φιλάκι! :*

      Διαγραφή
  8. Πολύ ρετρό φωτογραφία!!! Σε ταξιδεύει! :)

    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ αυτό το κρεβάτι τι έχει τραβήξει, πόσα έχει ζήσει......αν είχε στόμα να μιλήσει:)
    Καλημέρα Αριστέακι μου!!
    (Μάρτης χωρίς Αριστέα είναι κομμωτήριο χωρίς βαφέα! Δεν έβρισκα άλλη ομοικοταληξία πρόχειρη για Αριστέα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Δημητρούλα μου!
      Ναι και δεν έχει περάσει μόνο η μαμά κι ο μπαμπας από πάνω του :))))

      Θα δείτε τη λίστα σήμερα και θα μου πείτε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Όμορφη φωτογραφία...ρομαντική!
    Είδα τη λίστα...μια χαρά μου φάνηκε...για φωτογραφικές ανατροπές..χαχα!
    Εγώ θα ήθελα να συνεχίσεις...εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Εγώ πάλι τη βρήκα κουραστική! 'Η μήπως είμαι εγώ κουρασμένη;
      Είμαι 70-30 να μην προχωρήσω!
      Αν συνεχίσω πρέπει να το κάνω διαφορετικά!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή