Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

24 Days Challenge, Day #1 : Α

Α

Άλφα στερητικό.
Άχρωμος.
Άγευστος.
Άοσμος.
Στερείσαι αυτά που σου προσδίδουν ζωή;
Χρώμα.
Γεύση.
Άρωμα.
Στερείσαι αυτά που θα δώσουν το στίγμα σου;
Μα τις συντεταγμένες σου;

Να ξέρω θέλω τι είσαι.
Ροζ ή γκρι;
Κίτρινος ή μαύρος;
(Έστω και μαύρος θα ξέρω πώς πονάς- είσαι Άνθρωπος).
Να ξέρω τη γεύση σου θέλω:
Πικρός ή αλμυρός;
Καλύτερα γλυκός λένε...
Μα άντε να ζήσεις χωρίς πίκρα κι αλμύρα στο στόμα.
Δεν είναι ζωή αυτή, καλέ μου.
Ειν' θάνατος αυτός.
Το τίποτα, το ανύπαρκτο;
Θάνατος είναι σου λέω!

Και τ' άρωμά σου;
Αυτό που αφήνεις σαν μ' ακουμπάς;
Σαν σε γνωρίζω κάθε μέρα και περισσότερο;
Που αναβλύζει απ' τα μέσα σου βαθιά...
Κάτι ανάμικτο φτάνει σε μένα:
άνθη πορτοκαλιάς και ξύλο κανέλας,
τόσο που λατρεύω...
Μην τα στερείς αυτά από κανέναν!
Βγάλε το άλφα το στερητικό
και στη θέση του βάλε
λίγο ήλιο,
λίγο μέλι,
λίγη αύρα της θάλασσας...

Μια ζωή ωραία!
















Πολλές γλυκές, καλημέρες σε όλους!
@ριστέα

39 σχόλια:

  1. Μακριά από εμάς τα στερητικά μακριά!
    Καλημέρα Αριστέα πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με το α-το στερητικό δεν τα έχω καλά!
      Φιλάκια Έλενα και σε ευχαριστώ πολύ! :))

      Διαγραφή
  2. εγώ ένα θα πω..
    όποιος έχει φάει σοκολάτα με πατατάκια ξέρει τί σημαίνει να συνδιάζεις και τα δύο! ;)

    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δεν θα μπορούσα με τίποτα!
      Άσε που πλέον δεν τρώω γλυκά! Και τώρα που το σκέφτομαι ...ούτε αλμυρά!
      Αλλά θέλω να βγάζουμε όλοι και γλύκα και αλμύρα! Λόξα μου! :))))
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα..Καλή αρχή και καλή πορεία..ωραίο..ωραία φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου! Σε ευχαριστώ πολύ καλό μου!
      Ελπίζω να πάνε όλα καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Πολύ καλή η αρχή με το "α" το στερητικό!!
    Χάρηκα όταν είδα πως η Μαρία Π. επανέφερε το όμορφο αυτό παιχνίδι της φίλης μας του mystickland και φυσικά που το ακολούθησες κι εσύ!! Καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      Κι εγώ χάρηκα πολύ όταν το είδα, γιατί ιδέα δεν είχα! Μου αρέσει πολύ όλο το κόνσεπτ!
      Και χαίρομαι αφάνταστα που το αγκαλιάζετε όλοι με τόση αγάπη!
      Φιλάκια χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. υπεροχη αναρτηση!!πολυ ομορφο το παιχνιδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Τα μπράβο στη mystickland και την υπέροχη έμπνευσή της!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ η αρχή σου...μακριά το α το στερητικό από μας..αλλά...τα αλμυρά καμιά φορά ταιριάζουν με τα γλυκά πολύ..και χωρίς τη γλύκα η ζωή ίσως είναι ανικανοποίητη!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πώς μπορείτε και ταιριάζετε γλυκά και αλμυρά! Πλέον δεν συμπαθώ τίποτα από τα δύο! Αλλά στον άνθρωπο; Στον χαρακτήρα; όλα χρειάζονται! :)))
      Πάντα γλυκιά Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Aκομα κι αν σε κατηγορησουν για...
    Αχρωμο,Αγευστο,Αοσμο...
    εγω θα σε πω...
    ΝΕΡΟ!

    κΑλημερΑ Απο κΑρδιΑς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν υπέροχα τα Α ανάμεσα στην καλημέρα σου!
      Να σου χαρίσω κι εγώ μία ολόψυχη κΑλησπέρΑ!!!!!
      Και το νερό αν το σκεφτείς παίρνει το χρώμα του ποτηριού( να τώρα πίνω κόκκινο νερό!) κι η γεύση του.....φαντάσου να ήτανε ....γλυφό!
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  8. Καλή αρχή στο παιχνίδι!!!Και ο,τι καλώς ή κακώς στερούμαστε ας προσπαθήσουμε να το αναπληρώσουμε και να ζήσουμε όπως λες ''μια ζωή ωραία''!!!
    Καλημέρα!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ 'Ελενα!
      Πάντα να είναι ωραία η ζωή σου χαρά μου!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  9. Όμορφο το ποίημα, γραμμένο πάντα από την αισιόδοξη πλευρά..
    πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι αλλιώς, αφού το έγραψες εσύ!
    Όμως..
    Όμως παίρνεις ως δεδομένο πως κάποιος είναι σίγουρα κάτι άλλο, και προσπαθεί να το κρύψει, πράγμα που τελικά πιστεύω ότι είναι λάθος!
    Ένα λάθος που το κάνουμε πολλοί, και στον γάμο μας, και στα παιδιά μας και στις διαπροσωπικές μας σχέσεις..
    Θέλουμε δηλαδή να βλέπουμε τον άλλον με τα δικά μας μάτια,
    να τον φέρουμε στα δικά μας δεδομένα, και όταν αυτό εκ των πραγμάτων δεν γίνει, θεωρούμε πως φταίει ο άλλος!
    Προσωπικά πιστεύω πως υπάρχουν άνθρωποι Άχρωμοι, Άγευστοι
    και Άοσμοι, και προσπαθώ να τους βλέπω έτσι, και όχι όπως θα ήθελα να είναι!!

    ΥΓ1-Λάτρεψα που συνδύασες την μυρωδιά, το άρωμα, με το να γνωρίζεις κάποιον, κάθε μέρα και περισσότερο!
    ΥΓ2- Οι αντιδράσεις χάθηκαν δια παντός;;:(
    Καλό σου απόγευμα Αριστέα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Μην νομίζεις! Δεν είμαι πάντα στα κέφια μου και αισιόδοξη! Έχω κάτι κυκλοθυμίες κατά διαστήματα... Δεν με ζεις από κοντά να σε τρελάνω κι εσένα με τη διάθεση ανσασέρ!
      Συνηθίζω να προσπερνάω τα δύσκολα, όχι γιατί πετάω (διαρκώς) αλλά γιατί περιμένω να υπάρχουν!
      Σίγουρα έχεις δίκιο στις διαπιστώσεις σου, τώρα που το είδα αποστασιοποιημένα το ποίημα μου. Αλλά μιλώ συγκεκριμένα να ξέρεις! Και λέω τη γνώμη μου. Η γνώμη μου τώρα μπορεί να είναι υποκειμενική και λάθος. Αλλά για αυτό το λόγο πιστεύω στο διάλογο.
      Και περιμένω να μου πει (πεις) "άντε μου στο διάολο...εγώ γουστάρω να είμαι άχρωμος/άγευστος/άοσμος"! Κι εγώ τότε θα απαντήσω: "Και πολύ καλά κάνεις! Πειράζει που εγώ δεν θα πάρω;;;;;"

      ΥΓ2: Τώρα που το λες άφησα απέξω μια μεγάλη κατηγορία των αισθήσεων απέξω! Κι εγώ σαν κιναισθητικός τύπος δεν θα έπρεπε να το αγνοήσω! Αλλά ποιητική αδεία, έπρεπε να μου βγουν τα στερητικά και χτες η κούτρα μου αυτά κατέβασε! ίσως έπρεπε να το βασανίσω κι άλλο! Βιάστηκα (;) Παλία δεν βιαζόμουν!

      Μου αρέσει πάντα η γόνιμη κριτική! Κι η δική σου ήταν και μάλιστα πολύ! Κι ευκαιρίας δοθείσης να πω εδώ ...τι ωραία να λέει κανείς τη γνώμη του χωρίς να προσβάλλει !!!
      Σε φιλώ φίλε Ανταίε!
      Κι σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Χμ, φοβάμαι πως έκανα λάθος στην διατύπωση για τις αντιδράσεις...
      Δεν εννοούσα το ποίημα, μα τα τετραγωνάκια κάτω από την ανάρτηση!!!
      Ήθελα να στο γράψω μέρες, μα περίμενα αν τα έβαζες πάλι...:0

      Διαγραφή
    3. Α! Αλήθεια; Αυτές εννοούσες; Τις έβρισκα περιττές από ένα σημείο και μετά αφού νομίζω ότι αυτοί που ενδιαφέρονται πραγματικά αφήνουν το κατιτίς τους! Κι επικεντρώθηκα στα σχόλια!
      Η αλήθεια είναι ότι εγώ όταν μπαίνω σε μια δημοσίευση με αντιδράσεις άσχετα από το σχόλιο μου θα πατήσω και το σχετικό κουτάκι!
      Δεν ξέρω...Λες να τις βάλω ξανά;
      Νομίζω ότι θέλω να βρω σωστά κριτήρια αυτή τη φορά όμως...περιμένω... feed back!

      Διαγραφή
  10. Αβάσταχτα βαρετοί, αλλά... ζουν ανάμεσά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, το ίδιο πιστεύω κι εγώ!
      Κι ο καθένας μας διαλέγει!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το ξεκίνημα!!!!Μπράβο!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη δυνατή αρχή!!!
    Είσαι αστέρι!!
    φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή αρχή! Ένα θα σου πω:

    "Έγραψες" πάλι!!!!

    Ανυπομονώ για τη συνέχεια... Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλλη μου!
      Μου βγήκε ποιητικά....τελευταία όλα έτσι μου βγαίνουν!
      Κι εγώ ανυπομονώ για το παρακάτω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Αν αυτή είναι η αρχή, τότε φαντάσου τί έχει στο μυαλουδάκι της για μετά!!!
    χαχα!!!
    Σε φιλώ, κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Έλα να βοηθήσεις! Αύριο έχω το βββββββββ!!!!!
      Και τα έχω ήδη βρει σκούρα!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  15. Απίθανο, Αριστέα! Έκανες καταπληκτική αρχή, μπράβο σου!! Νομίζω θα "κεντίσεις" σ' αυτή τη πρόκληση!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλό σ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Θα δείξει αν θα τα πάω το ίδιο καλά! Δεν αγχώνομαι! Μία λέξη τη φορά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  16. τι όμορφο Αριστεα μου!!!
    και μου άρεσε πολύ το τέλος: "Βγάλε το άλφα το στερητικό
    και στη θέση του βάλε
    λίγο ήλιο,
    λίγο μέλι,
    λίγη αύρα της θάλασσας...

    Μια ζωή ωραία!"

    φιλάκια πολλά πολλά!!!! :) καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου, να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  17. Πόση καλλιέργεια χρειάζεται για να έχεις το σωστό χρώμα,
    τη σωστή γεύση, το σωστό άρωμα... κυρίως όμως στη σωστή δόση... για να γίνεται αισθητή η παρουσία σου χωρίς όμως να κουράζει...
    Κι αυτό μόνο η καλλιέργεια της ψυχής το πετυχαίνει...
    Φιλιά Αριστέα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρίως όμως στη σωστή δόση! Έτσι δεν πετυχαίνει το γλυκό;
      Μίλησες για καλλιέργεια της ψυχής Φλώρα μου κι αυτή είναι η ουσία!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Είναι κακή αρχή να ξεκινάς την ζωή σου, την καθημερινότητα σου, τις σχέσεις σου με "α" στερητικό...
    Πολλοί το κάνουν χωρίς να το συνειδητοποιούν και τους στοιχειώνει...
    Καλό βράδυ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή