Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 2η

Photo a Day 2 March : I made this 

Μου αρέσει να φτιάχνω! Σας είναι ήδη γνωστό ότι το κουτσοπαλεύω με τη ζωγραφική, φτιάχνω διάφορες κατασκευές όταν έχω έμπνευση και λόγο ( πχ Χριστούγεννα-φτιάχνω στολίδια συνήθως-  ή Πάσχα-τότε κάνω λαμπάδες), όχι τακτικά γιατί κι αυτόν τον άτιμο τον χρόνο τον ψάχνουμε πιο απεγνωσμένα κι από το πορτοφόλι μας!
Παλιά "έφτιαχνα" και διάφορες λιχουδιές αλλά αυτά τα έκοψα λόγω αλλαγής στη διατροφή (και την πλήρωσαν μαζί κι όλοι όσοι έτρωγαν από τα χεράκια μου!)

Σήμερα αποφάσισα να σας σερβίρω φωτογραφίες-κονσέρβα αλλά έτσι θα δείτε και κάτι που φτιάχνω με μεράκι και δεν είχα κάνει λόγο ξανά.






Δεν είναι κάτι φοβερό, αλλά η οικογένεια όλη το απολαμβάνει! Δεν νοείται άνοιξη και Πάσχα  στο σπιτικό μας αν δεν βάψω τη "Μύκονο" στην αυλή (έτσι την αποκαλούν) και δεν βάλω την ασπρισμένη λωρίδα γύρω γύρω από τις πλάκες μας! Και καταλήγω να βάφω τα πάντα στο τέλος!Κι εγώ το απολαμβάνω αφάνταστα, πιστέψτε με! Μια ασπρισμένη αυλή είναι μια καθαρή κι ονειρεμένη αυλή! 
Περιμένω να τελειώσουν οι βροχές πώς και πώς και να πιάσω ξανά δουλειά!

Αχ αυτό το σημερινό PhotoDay ήταν ξεκούραστο για μένα ! Το αυριανό θα το δείτε μάλλον παρέα με το μεθαυριανό! 

Σας χαιρετώ!
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατόβραδο!
@ριστέα



34 σχόλια:

  1. Αριστέα μου στα νησιά γίνεται αυτό το βάψιμο στα καλντερίμια από όλες τις γυναίκες την Μεγάλη εβδομάδα για να είναι καθαρά και ασπρισμένα το Πάσχα...
    Αυτό δείχνει μεράκι και νοικοκυροσύνη...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Πασταφλωρίτσα μου για αυτό και οι δικοί μου το ονόμασαν "Μύκονο"!
      Είναι παράδοση που κρατάει χρόνια και το περιμένουν όλοι από εμένα!
      Τελετουργία έχει γίνει. Μετά παίρνω αγκαλιές, φιλιά και ευχές να είμαι γερή και του χρόνου να το κάνω! :)))

      Φιλιά αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  2. Μ' αρέσει κι εμένα αυτό το έθιμο και θα συμφωνήσω μαζί σου, "...μια ασπρισμένη αυλή είναι μια καθαρή και ονειρεμένη αυλή!" Φιλιά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χαίρομαι που μοιράζομαι τέτοιες λατρεμένες συνήθειες και με άλλους!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  3. χαχαχα το σφύριγμα περιμένω να έρθω για βοήθεια!! Θυμάσαι;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωω... Τι όμορφη αυλή Αριστέα μου!!! Εχεις πολύ μεράκι!!! :)
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου! Φαντάσου ένα σπίτι όμορφο με άσημο το περιβάλλον του...τι γνώμη θα σχηματίζαμε πριν μπούμε! Το απέξω είναι πάντα η πρώτη εντύπωση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Η αυλή σου Αριστέα μου είναι σκέτος παράδεισος!Πόσο τυχερή είσαι καλή μου που μένεις σε σπίτι με αυλή!Ό,τι θέλεις μπορεί να την κάνεις!Κι όλη αυτή η διαδικασία του βαψίματος είναι ολόκληρη ιεροτελεστία!Αν και δεν έχω ασχοληθεί με βαψίματα, μ΄ αρέσει όμως να βάφω!Οπότε αν δεν τελείωσες ακόμα περίμενέ με να σε βοηθήσω!Κι αν δεν στα βάψω καλά, μη με βάλεις τιμωρία!χαχαχα!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και τα σχέδια του ασπρίσματος!
    Χαρούμενη βραδιά να περάσεις και να ΄σαι πάντα καλά!Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Σοφία μου, το ξέρω ότι είμαι τυχερή! Είναι η πιο γλυκιά κούραση! Σαν σκυλάκι περιμένω το χάδι στο κεφαλάκι και τα φιλιά απ' όλους! Με έχουν μάθει πια, ότι περιμένω πώς και πώς να καθίσουν αφού τελειώσω και να την καμαρώνουν...Ξέρεις μετά το χειμώνα που όλα μοιάζουν εγκατελειμμένα είναι μια νότα χαράς και ανανέωσης!

      Φιλιά πολλά ! Ευχαριστώ για τις ευχές! Αντεύχομαι γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  6. Και εγω αγαπώ τις φρεσκοβαμμένες αυλές!Θυμίζουν Πάσχα!
    Και εμένα η μανούλα μου,πάντα άσπριζε την αυλή μας.Και μύριζε καθαριότητα,ο κόσμος όλος!
    Αχ,τι μου θύμισες!
    Σε φιλώ,φίλη μου!
    Καλό ξημέρωμα,εύχομαι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Θυμίζουν Πάσχα! Όλα λάμπουν και γιορτάζουν!
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :))

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η Μυκονος σου!!!!!καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά που το κουτσοπαλεύεις με τη ζωγραφική:) Ακούς εκεί!
    Το πόσο λατρεύω τις ασπρισμένες αυλές, δεν σου περιγράφω!!! Παμε τα τελευταία 4-5 καλοκαίρια στην Πάρο όπου μας φιλοξενούν κάτι υπέροχοι φίλοι. Πέρυσι πήγαμε Πάσχα και μαζί με τις γιαγιούλες του χωριού που μένουμε, ασπρίζαμε τα καλντερίμια και μετά αν τυχόν έριχνες νερό να πλύνεις την αυλή σου, έβγαιναν και σε κατσάδιαζαν. Τι όμορφο κατσάδιασμα:) Αχ αυτές οι γιαγιάδες στα νησιά και στα χωριά....είναι μοναδικές φιγούρες.
    Την συμπόνοια μου στους δικούς σου που στερούνται των εδεσμάτων σου (μόλις βέβαια ξεφούρνισα πίτσα με αλεύρι ολικής και σε σκεφτόμουν...έχω πάει το laptop στην κουζίνα και με συντροφεύεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημητρούλα μου!
      αχαχα! Κι εγώ τους κατσαδιάζω όταν ρίχνουν νερά ειδικά μέχρι να δέσει ο ασβέστης με το λάδι κάτω!
      (αχαχα! Η κολλητή μου την έχει πληρώσει περισσότερο και τα ανίψια μου! Κάθε Κυριακή πάντα τους έφτιαχνα κάτι σπέσιαλ! )
      Φιλάκια κοπελάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  9. Αχ μπορώ να το έχω σε πόστερ; Ελλείψει αυλής, να το κολλήσω στο πάρκινγκ και να έχω την ψευδαίσθηση μιας ασπρισμένης αυλής...

    Αριστέα μου με το καλό το άσπρισμα και φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Μαρία μου! Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή!
      Από τις πιο αγαπημένες μου ευχές!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  10. Η "Μύκονος" φαίνεται τέλεια και όντως δείχνει περιποιημένη έτσι η αυλή. Και τι αυλή!!! Με το καλό να την περιποιηθείς και φέτος. Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την ευχή!!!!
      Και πράσινο πολύ να μην έχει μόνο με το άσπρισμα δείχνει πάντα πιο όμορφη και πιο καθαρή! Από τις πιο καλές συνήθειες που έχουμε από τις παλιές γενιές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Δεν γνώριζα γι αυτό το έθιμο - διάβασα το σχόλιο της Φλώρας μας..μου αρέσει να μαθαινω τα έθιμα του κάθε τόπου και που ο κάθε τόπος έχει τα έθιμα του...
    Να είσαι καλά να δημιουργείς πάντα ότι σε γεμίζει χαρά
    Πάω να δω στη λίστα τα δυο επομενα θέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Εγώ το βρήκα έτσι από μικρούλα! Δεν νοείται Πάσχα αν δεν ασπρίσουμε με ασβέστη τα πάντα! Και τους κορμούς των δέντρων μας!
      Τα τελευταία χρόνια έμαθα να ρίχνω αλάτι χοντρό και λάδι μέσα και κρατάει πολύ καιρό το άσπρισμα!
      Φιλάκια!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

      Διαγραφή
  12. Σε σκέφτομαι με γάντια, την μπατανόβουρτσα στο χέρι και λίγο ασβέστη στην μύτη!!χαχαχαχα
    Καλημέρα λέμε, μια όμορφη Κυριακή να έχεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπατανόβουρτσα έχω πάντα! Γάντια ποτέ! Και δεν βάζω μόνο στη μύτη μου ασβέστη! Στο τέλος είμαι αστεία! Δεν σκέφτηκα ποτέ να τραβήξω φωτό μετά τη διαδικασία! Να μια ωραία ιδέα! Θα το κάνω φέτος!
      Καλημέρα και σένα!
      Μια λαμπερή Κυριακή!
      (Εδώ πάντως ευτυχώς βγήκε ήλιος!)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Θα σε μαλώσω τώρα..να φοράς γάντια..θα έρθω για έλεγχο!..χαχα!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα!!!!!!!!!!
      Ποτέ δεν φοράω γάντια ! Σε καμία δουλειά! :)
      Ωχ ...θα τα ακούσω ξανά;;;;;;;;; :-D

      Διαγραφή
  13. Ω, μου αρέσει η δική σου Μύκονος...
    Θυμάμαι κι εγώ τη μαμά μου να ασπρίζει πάντα πριν το Πάσχα...όλη η γειτονιά άσπριζε και μοσχομύριζαν όλα..
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Κι όσο ζω και μπορώ θα το κάνω!
      Μου αρέσουν οι γλυκές μου συνήθειες! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. πολύ όμορφα τη μεταμόρφωσες την αυλή!!!! :) σούπερ!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ομορφιά μου!
      Σου έδωσα ιδέα και πάσα για το Πάσχα;

      Διαγραφή
  15. Κι εμείς κάθε Άνοιξη "ασβεστώνουμε" την αυλή!! Κι έχεις δίκιο!! Πράγματι φαίνεται το μέρος πιο καθαρό κι ονειρεμένο!! χαχα!
    Καλό απόγευμα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που διατηρούμει πολύ τα όμορφα εθίματα του τόπου μας! Μπράβο Χριστινάκι!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Το βάψιμο είναι επίσης από τα καλύτερα αγχολυτικά!!
    Έχω πετύχει να ασπρίζουν στην Πάρο πέρυσι που πήγα λίγο πριν το Πάσχα και χάζευα..ήθελα να τους πω δώστε και σε μένα ένα πινέλο...χαχαχα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Για αυτό μου αρέσει τόσο πολύ λες; Κάνω την ψυχοθεραπεία μου!
      Μπρος όσες έχετε αυλές πιάστε τα πινέλα!
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου! ♥

      Διαγραφή