Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 15 : Ο

Ο
Όρνιθες 



Ουχί του Αριστοφάνη!
Της @ριστέας οι όρνιθες!

Χρήσιμα πτηνά, της οικογένειας Gallus gallus domesticus - Όρνιθα, η οικιακή.
Υπάρχουν περισσότερες κότες στον κόσμο από οποιοδήποτε άλλο πουλί, ή και από τους ανθρώπους. Μας δίνουν τα αυγά τους, το κρέας τους πιθανόν και τα πούπουλα τους! Εκτρέφονται μονάχα για έναν σκοπό: για να ταΐσουν τους ανθρώπους!  Μετά την πάροδο της αναπαραγωγικής τους ικανότητας, σφάζονται και τρώγονται! Δίδουν ωραιότατα κοκκινιστά οι μικρές πουλακιδίτσες, καταπληκτικές μακαρονάδες τα κοκόρια ελεύθερης βοσκής και σούπερ ντούπερ σούπες οι ώριμες οι κότες- γιατί ως γνωστόν "η γρια η κότα έχει το ζουμί"!
Βόσκουν (οι τυχερές, καθώς υπάρχουν και του ορνιθοτροφείου που έχουν τη μοίρα σκλάβων της αρχαίας Σπάρτης) στα χωράφια κι η κοινωνική τους ζωή περιορίζεται στο τι θα βάλουν στα στομάχια τους!

Έχουν φτερά μα δεν πετούν- ξέχασαν οι δόλιες!
Ζουν σε κοπάδι, μα δεν φροντίζουν για το γενικό καλό!
Εάν ξεμείνουν από κόκορα βγαίνουν προς αναζήτηση καινούργιου!
Τρομοκρατούνται εύκολα και το βάζουν στα πόδια! Είναι γνωστή εξάλλου η έκφραση! "Είναι κότα"
Εάν καταλάβατε καλά οι όρνιθες είναι "ξάπλα μάσα κακά , μαμ κακά και νάνι"! 

Τι ενδιαφέρον έχουν στο μπλογκ της @ριστέας. πέρα του ότι έχει μεγαλώσει μαζί τους παιδιόθεν κι ως σήμερα λατρεύει να τις απολαμβάνει; Τι δουλειά έχουν στο 24 Days Challenge;

Τεράστιο!

Όπου όρνιθα σας παρακαλώ βάλτε: 'Ελλην του καναπέος!
Χαρακτηριστικά, πάνω κάτω τα ίδια!

Κάποτε πετούσε η ψυχή του, αγωνιζόταν- μα ξέχασε ο δόλιος!
Ζει σε ομάδες, μα έπαψε προ πολλού να φροντίζει για το γενικό καλό!
Εάν ξεμείνει από σεξ ξεσηκώνεται! Μα κόβεται το σεξ;
Τρομοκρατείται εύκολα και πείθεται ακόμα πιο εύκολα ...Το βάζει στα πόδια όταν φοβάται!
Και συμπληρωματικά: Εκτρεφόμαστε για βορά στους Εταίρους μας!

Τα γράφω ωμά σήμερα ε; Τα παραλέω; Που να δείτε τι έγραφα στην πρώτη μου επιλογή, τον όχλο! Μα τελικά πάτησα ένα ωραιότατο delete και τα 'βαλα με τις κότες!
Είπα να το γλυκάνω! Να γελάσουμε λιγάκι. Με τα χάλια μας!

Ξυπνήστε!
Μην περιμένετε το λάλημα του πετεινού! Ειδικά στο τρίτο λάλημα...θα κλάψουμε!


Κότες ελευθέρας βοσκής 
Η αγριάδα στο μάτι είναι γιατί τους διέκοψα την αποχαύνωση!
Μπαρδόν! Την ησυχία τους ήθελα να πω!


Καλή σας μέρα, καλή δύναμη...
Πάμε να κάνουμε αυγά και τούτη την ημέρα!
(Για να μας τα πάρουνε μετά!)
Σας φιλώ
@ριστέα

____________________________________________________________
Ψιλά γράμματα: Φυσικά αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι κι ο Έλλην του πληκτρολογίου στην ίδια ακριβώς κατάσταση με τον Έλλην του καναπέος. Δεν θέλω να βγάζω την ουρά μου απ'έξω βλέπετε. Μπορεί κότα να είμαι κι εγώ! Και μάλιστα καθόλου πουλακίδα πλέον!

35 σχόλια:

  1. Καλημέρα...καλά λέω γω ότι το μυαλουδάκι της Αριστέας μας έχει ένα δικό του τρόπο..οτι λέξη και να σκεφτείς την παρουσιάζεις πολύ όμορφα....μεγάλη τιμή των όρνιθων σου να τους αφιερώσεις μια ολόκληρη ανάρτηση...που είστε όρνιθες να τα διαβάσετε ;;; χαχα
    Στην Κύπρο όρνιθες τις λέμε , νομιζα ότι ειναι κυπριακή λέξη..αλλά λάθος μου αφού γνωρίζω το "Ορνιθες του Αριστοφάνη"
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημερούδια βρε....του κανα-πέος ε;

    χαχαχχαχα .... Μα τι να κάνεις βρε κορίτσι μου;

    Θέλω να σημειώσω το εξής....

    έχουμε μια διαφορά με τις κοτούλες του Θεού...ΔΕΝ είμαστε ελευθέρας βοσκής!
    Αν τα καταφέρουμε και γίνουμε θα αλλάξουν πολλά!!

    Φιλάκια γλυκό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Σωστή παρατήρηση! ;-)
      Είχα ορεξούλες χτες! Ελπίζω να έχω και στο Πι!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλή σου μέρα! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Οι καημένες οι όρνιθες τι φταίνε να τους συγκρίνουμε με αυτούς του καναπέος; ( Άντε και του πληκτρολογίου! χαχαχα βάλε και μένα μέσα) :))
    Τόσα αυγουλάκια μας προσφέρουν μέχρι να γίνουν ωραιότατη σουπίτσα!!! Φαντάσου φρίκηηηη!! Ούτε να πετάξουν δεν μπορούν! :)
    Φιλάκια πολλααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχα! Καλημέρα Παρασκευούλα μου! Εγώ τις λατρεύω τις κοτούλες! Αν ήξερες μόνο πόσο κοτόπουλο καταναλώνω λόγω διατροφής! Άσε τα αυγουλάκια. Δε ζω χωρίς αυτά!
    Αλλά αυτό να έχουν φτερά και να μην πετούν; Κρίμα δεν είναι;
    Φιλιά κοπέλα μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν είχαμε κοτούλες, ποτέ δεν τις τρώγαμε... Τις λυπόμαστε... Πέθαιναν από γεράματα... Μόνο τα αυγουλάκια πέρναμε... Τις άλλες, τις "άγνωστες" τις τρώω... (Πωπω! Τελικά είμαι πολύ υποκρίτρια τώρα που το σκέφτομαι... Και οι "άγνωστες" ψυχούλα έχουν... Κομμάτια έγινα τώρα...)
    Όσο για τον "Έλλην του πληκτρολογίου", μακάρι να ήταν σαν κι εσένα, Αριστέα μου!!!
    Δυστυχώς όμως, όλο και περισσότεροι από εμάς για... καναπέ μεριά, μας βλέπω!!! (Στην καλύτερη περίπτωση του καναπέ, ε? Γιατί σύντομα ίσως γίνουμε του παγκακίου(!) της Πλατείας, του Πάρκου κτλ)
    ;-)
    Μάκια-μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου!
      Α επειδή μεγάλωσα με τις κοτούλες, έμαθα να μην συνδέομαι μαζί τους συναισθηματικά ώστε να μην λυπάμαι να τις φάω! Τότε δε πρέπει να τρώμε καθόλου κρέας- όλα έχουν ψυχούλες! :)
      Ελπίζω κι εύχομαι σε γενικό ξεσηκωμό, σε κάποια αντίδραση κάποια στιγμή!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Οι δικές μου όρνιθες που έχουν καταλάβει με τι χάπατο έχουν να κάνουν μόνο αγριάδα δεν πουλάνε! Στον σβέρκο μου ανεβαίνουν μέχρι να τους μοιράσω τα χόρτα και το καλαμπόκι τους και σίγουρα δεν θα γνωρίσουν λεπίδι στην ζωή τους μια και είναι οι αγαπημένες μου ( μα και να τις έσφαζα δεν θα μπορούσα να τις φάω.... άσε που από την Κική και την Κοκό ποιά να διαλέξω για σούπα???)
    Αχ ζω ένα δράμα!
    Πάντως είναι τέσσερεις και τρια αυγουλάκια την μέρα μου τα δίνουν ... δεν έχω βρει ακόμα το κορίτσι που κάνει απεργία :))

    φιλιά Αριστέα μου

    υγ. για τον κόκορα δεν σου γράφω... αυτόν τον φοβάμαι κανονικότατα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα. Ακόμα γελάω με τις περιγραφές και των δυο σας. Θυμάμαι όταν ήμουν πιο μικρή, και είχα αγοράσει κοτοπουλάκια από το χωριό μου στην Κρήτη και τα έφερα μαζί μου στην Αθήνα (ναι, γίνονται κι αυτά!) και την πιο χοντρή και πιο άσχημη την βγάλαμε Μαρίκα, από την κρητικιά γιαγιά μου. Χαχαχα.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα και στα δύο κορίτσια!
      Λεβίνα μου έχει δίκιο που γελάει η Αγριμιώ. Πλάκα έχεις εσύ με τις κοτούλες σου! Όταν ανακαλύψεις την απεργούσα ελπίζω να μη την τιμωρήσεις αυστηρά! ;-)
      Ε μόνο τέσσερις, σε καταλαβαίνω γιατί τις λυπάσαι!
      Εμείς έχουμε πάντα πολλές αφού ζούμε από αυτές ;-)

      Αγριμιώ το έχω ακούσει να έχουν κοτούλες για κατοικίδιο. Ονόματα δεν έβγαλα ποτέ σε κότες!

      Σας φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
    3. Αριστέα είχα δεκαπέντε πριν δυο χρόνια κι όλες πήγαν από φυσικό θάνατο!! Ούτε μια δεν τολμήσαμε να σφάξουμε! Αφού να φανταστείς φέραμε τον γείτονα που σφάζει και μέχρι να διαλέξουμε ποιά να σφάξει τον διώξαμε! χαχαχα

      υγ. καλά αν βρω την απεργούσα θα της κόψω το καλαμπόκι και θα της δίνω στάρι :))

      φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο !


      Διαγραφή
  7. Για αυτό προτιμώ τις πάπιες. Η δικιά μου την έχει δει φύλακας και δεν αφήνει κανέναν και τιποτα να μπει μεσα στο σπίτι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ πού την έχεις την πάπια; Στο σπίτι ή έξω;
      Ελπίζω να μην τρελαίνει τη γειτονιά. Πάπιες και γαλοπούλες είναι τρομερά θορυβώδη ! :)
      Φιλιά!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  8. Moνο μια Αριστέα μπορεί να κάνει τέτοιους συνειρμούς και μάλιστα τόσο πετυχημένα.
    ΄Πάντως Αριστέα μου εγώ μόλις πεινάσουμε κοτούλες θα πάρω...
    Το αυγό τους είναι η καλύτερη πρωτείνη και μάλιστα άμεσης παραγωγής...
    Ως τότε πάντως ελπίζω να έχουν σηκωθεί απ' τον καναπέ οι Έλληνες για να μην χρειαστώ να πάρω κοτούλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου κι εγώ τρελαίνομαι για τα αυγά και δόξα τω θεώ τρώω δύο κάθε μέρα!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Στα δύσκολα γράμματα ήταν πιο εύκολη η επιλογή! Αύριο στο Π είναι πολλές οι καλές λέξεις!
      Σε φιλώ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Αριστέα μου, είναι τρομερό το πόσο ωραία "παίζεις" με τις λέξεις....μ' αρέσει πολύ να διαβάζω τις αναρτήσεις σου...!
    Θα σου έλεγα να δεις και τα θετικά του να είσαι "κότα", αλλά ακόμα τα ψάχνω...χαχα
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου! Εντελώς τυχαίο. Μάλλον το κάνω γιατί δεν θέλω κι εγώ να βαριέμαι! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  10. Το χοντρύνατε μαντάμ...
    Ο παραλληλισμός μας με τα "ανθρωποειδή καναπεδόπτερα", είναι ανυπόστατος & προσβλητικός για το είδος μας.
    Θυμίζω ότι εμείς τουλάχιστον, σηκώνουμε ακόμα το κεφάλι προς τον ουρανό... Ενώ εσείς, το χώνετε όλο και πιο βαθειά στη γη!
    Αυτά τα ολίγα και περιμένω να ανα-κακαρίσετε (ανασκευάσετε).
    Μια κότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Το πιο ωραίο σχόλιο!
      Μέχρι να φτάσω στην υπογραφή η αλήθεια είναι ότι τα έπαιξα!
      Να 'σαι καλά Μαρία μου!
      Πάντα εύστοχη!
      Σε φιλώ!

      Τώρα λες να κάνω άλλη ανάρτηση και να ζητήσω συγγνώμη από τα καλοκάγαθα αυτά πτηνά;

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχα!!

    Ότι κι αν ήθελα να σου σχολιάσω, το ξέχασα η έρμη, με αποσυντόνισε το σχόλιο της Κανελλάκη από πάνω!!! Χαχαχαχα!!

    Τέλος πάντων... οι συνειρμοί σου ώρες ώρες... αναρωτιέμαι τι είχες κατά νου να πεις στον "όχλο" και κρατήθηκες... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα ! Μα δεν είναι όνειρο; Αν τη λάτρευα μία φορά τώρα με έλιωσε!!!!!!!!!
      Λες να τα γράψω αύριο στο Π πλήθος;;;;;;;;
      Αλλά έχει κι άλλες λέξεις μαμώτο το πι

      παιδί, παιδεία, παιχνίδι, προκαταλήψεις,προβλήματα, πλούτος, πνοή, πείρα, παράδεισος...

      sos βοήθεια δεν μπορώ! Πνίγομαι! ;-)

      Φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Διαφωνώ με τον παραλληλισμό κότας και έλληνος του καναπέος.

    Πρώτο, επειδή το «καναπέος» παραπέμπει σε αυτόν/η που κάτι ψάχνει.
    Δεύτερο, επειδή οι κότες τρώνε από κάτω και μετά κοιτάνε ψηλά. Ο σύγχρονος έλληνας συμπεριφέρεται ανάποδα: κοιτάει ψηλά (για να φάει αέρα κοπανιστό) κι ύστερα σκύβει (από τις φάπες).

    Σχετικά με το υστερόγραφο: οι κότες δεν γνωρίζουν από πληκτρολόγια. Αν τους δώσεις ένα το πολύ πολύ να τσιμπάνε τα γράμματα.
    Πάντως, καλή ιδέα.
    Πάρε μία στα γόνατα και βάλε την να τσιμπάει τα πλήκτρα. Ότι γράψει κάνε το ανάρτηση με τίτλο: «η κότα μου».

    Τέλος, η σύγκριση κότας με έλληνα σε σχέση με το σεξ, μου θύμισε κάτι που διάβασα πρόσφατα:
    - Mαμά είδα τον κόκορα δέκα φορές πάνω στην κότα σήμερα.
    - Πήγαινε πες το στον πατέρα σου.
    - Μπαμπά, η μαμά μου είπε να σου πω ότι είδα τον κόκορα δέκα φορές πάνω στην κότα σήμερα.
    - Με την ίδια κότα ήταν;;
    - Όχι.
    - Πήγαινε πες το στη μάνα σου.

    (πριν στείλω το σχόλιο διάβασα τα προηγούμενα και διαπίστωσα ταύτιση απόψεων. Τελικά, είμαστε τρελοί εμείς οι έλληνες…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχχαχαχαχααχα!!!!!!!
      Έχω λιώσει!
      Έχω πέσει στα πατώματα!
      Το σχόλιο σου αξίζει ξεχωριστής δημοσίευσης!
      Ειδικά το ανέκδοτο! αχαχαχα
      Να'σαι καλά!
      Τώρα πώς θα γίνει να διαβάσει το σχόλιο σου η Τζόαν η Πέτρα μας γιατί φοβάται να μπει εδώ μέσα ! Λέει ότι κολλάει! Αν είναι δυνατόν!

      Σε φιλώ! Δε σε πειράζει ε;

      Διαγραφή
    2. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!
      Διακρίνω και.."κόκορες" σήμερα εδώ εκτός από "κότες"!!
      Μα πες μου μωρή τρελοκαμπέρω αλήθεια, έχεις ξαναδεί τέτοιο τρελοκομείο; ;)
      "ΠΕΤΡΟ ΕΓΩ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ
      ΓΙΑ ΗΜΙΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ
      ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
      ..ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΕΤΡΑ!" :))


      "ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ", ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΜΑΝΑ ΜΟΥ! :)))

      Διαγραφή
    3. Τα κατάφερες τρελοκαμπέρω μου;
      Όλοι οι τρελοί χωράνε να πω....
      Και το Κανελλάκη όντως ζωγράφισε!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  13. Βλέπω κι εγώ το Ο - Όρνιθες και λέω μπα κάνω λάθος...
    Ιδιαίτερη η επιλογή σου. Στο έχω ξαναπεί οτι μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις; Ε ... θα στο ξαναπώ!
    Φιλιά..ανυπομονώ να διαβάσω μια πιο προσωπική σου ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      Να'σαι καλά!
      Έχω κάνεις όμως πολλές προσωπικές αναρτήσεις!
      Τώρα τελευταία το γύρισα λιγάκι ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Πάει πολυυυυυύς καιρός από τότε που σ'επισκέφτηκα :(

    Δεν έχω καθόλου μα καθόλου ελεύθερο χρόνο. Κλαψ...

    Μα, όποτε ξεκλέβω στιγμές, το ιστολόγιό σου είναι στην καρδιά μου :)

    Καλή συνέχεια! Με ελπίδα, με αγάπη και πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου χαίρομαι να σε βλέπω πάντα!
      Καταλαβαίνω χαρά μου!
      Ελπίζω να ηρεμήσεις σύντομα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Η κότα είναι «κότα» εκ φύσεως. Ο Έλλην του καναπέος εκ πεποιθήσεως (εκτός κι αν μας ψεκάζουν)!

    Επίσης, ο «καναπές» είναι μια μορφή... πολιτικής αντίδρασης! Πάει πακέτο με την αποχή στις εκλογές...
    Επιπλέον, η ιντερνετιοαντίδραση (sic) είναι της μόδας!

    Βέβαια, οι καναπεδάτοι ομοιάζουν με τις κότες στο ότι αν αμφότεροι βγουν στους δρόμους, τίποτα δεν θα αλλάξει! Θυμίζω το κίνημα των αγανακτισμένων (ή δήθεν μη καναπεδάτων) που το μόνο που κατάφεραν, αφού... «κατατρόμαξαν» τους δυνάστες μας, ήταν να αφενός να εξαφανιστούν και αφετέρου να μπουν νέα μέτρα...

    Θα θυμίσω ένα σύνθημα σε τοίχο: «Κανένα πρόβατο δεν απέφυγε το σφάξιμο βελάζοντας» (Και ο οβελίας αρχίζει από Ο). Μόνο που περιέργως κανείς δεν λέει την αποτελεσματική μέθοδο αντίδρασης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολαυστικός!
      Αλλά το ζουμί είναι ένα: Ποια είναι τελικά η αποτελεσματική μέθοδος αντίδρασης;
      Αναρωτιέμαι γιατί στην Αργεντινή οι ξεσηκωμοί απέδωσαν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ευγε!!!!!!!!
    Εχω πεσει υπερ του καναπεος κ παρα του πληκτρολογιου κ εχω ξεσκιστει σε γελωτα τρελλο!!!
    Μετα θα κλαψω βεβαιως-βεβαιως!!!

    Α,ρε ,Αριστεα μου!!!!! Θεα!!!! Θεα απτις λιγες;!!!!!!
    Κοκοκοκοκο!!!!!!! ;-)
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ε οοο!!!!!!! :-D. :-D :-D
      V*

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχα! Χαίρομαι που σε έκανα και γέλασες καρδούλα μου! :)))
      Κι εγώ το απόλαυσα! Τελικά μόνο να γελάμε με τα χάλια μας καταντήσαμε ε;
      (Μη μου χάνεσαι κορίτσι γλυκό! Μας λείπεις! )
      Φιλάκια!

      Διαγραφή