Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 18 : Σ

Σ
Σταυρόλεξο
via


Το σταυρόλεξο

Η ζωή ρωτά - εσύ απαντάς.
Μη σταματάς, αν δεν το λύσεις.
Η ζωή δεν ανέχεται τα μισοτελειωμένα.

Ένα καθέτως,δυο γράμματα
Ρήμα ζωής - Ζω.

Πέντε καθέτως, εφτά γράμματα
Δηλωτικό της ζωής - Αναπνέω.

Έξι οριζοντίως άλφα, Πέντε γράμματα
Στον κόσμο φέρνω ζωή - Γεννώ


Τέσσερα οριζοντίως βήτα, εφτά γράμματα
Διαδικασία αλλαγής προς το καλύτερο - Μαθαίνω

Πέντε οριζοντίως βήτα, Υποφέρω
Τέσσερα μόλις γράμματα, δύσκολα αντέχεις- Πονώ

Οκτώ οριζοντίως βήτα-,Τέσσερα γράμματα
Χαίρομαι με τη ψυχή μου - Γελώ

Οκτώ οριζοντίως άλφα, Πέντε γράμματα
Ζω, μα δεν υπάρχω δίχως αυτό- Αγαπώ

Δύο οριζοντίως άλφα, εφτά γράμματα
Μεστώνω πνευματικά, γερνάω σωματικά - Ωριμάζω

Εφτά οριζοντίως και πλαγίως και διαπαντώς
Γράμματα όπως το άπειρο
Περνώ σε άλλη διάσταση- Πεθαίνω!

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα
Πάμε ο καθείς το δικό του σταυρό-λεξο να λύσει!

@ριστέα

43 σχόλια:

  1. Είναι αυτό που λέμε:
    "Ζωή: Σταυρόλεξο για δυνατούς(?) λύτες"...
    ;-)
    Καλή σου μέρα κ' καλή εβδομάδα, γλυκιά μου!!!
    Γεμάτη σταυρόλεξα ψυχαγωγίας κ' χαλάρωσης κ' όχι γρίφους!!!
    ;-)
    Μάκια-μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα μου, καλή εβδομάδα!
      Μερικές φορές οι γρίφοι κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας! Ακόμα και οι πολλοί δύσκολοι! :)))
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..Το ήξερες Αριστέα ότι τα δελφινάκια ξέρουν να διαβάζουν, να γράφουν και να λύνουν σταυρόλεξα; :)) Ξέρουν , ξέρουν και τους αρέσει και πολύ μάλιστα να λύνουν σταυρόλεξα.. :))
    Πολύ ωραίος ο τρόπος παρουσιασης όπως κάθε φορά , το λέω συνέχεια και θα γίνω και κουραστική..βλέπω τα πήρες και με σειρά, ζωή, αναπνοή....και στο τέλος :(((
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου, καλή εβδομάδα και σε σένα! :))
      Ναι κάτι ξέρω από Δελφίνια ;-)
      Χαίρομαι που σου άρεσε και το Σ!
      Εν αναζήτησης του πολυπόθητη Ταυ τώρα!
      Φιλούθκια! ♥

      Διαγραφή
  3. Καλή βδομάδα Αριστέα. Σπαζοκεφαλιά η ζωή, μέχρι να βρεις το κατάλληλο γράμμα σού αλλάζει τη λέξη, και μόλις βρεις την κατάλληλη λέξη σού αλλάζει τη φράση, μόλις βρεις τη φράση σου αλλάζει το πρόσωπο που πήγες να απευθυνθείς, και μετά το ρίχνεις στην μαντεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης Κωνσταντίνε! Καλή και δημιουργική κυρίως ας είναι η εβδομάδα!
    Πολύ καλοί κι οι δικοί σου συμβολισμοί! Το θέμα είναι να μην ....εγκαταλείψουμε ε;
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εγκαταλείψουμε; Μπα, σάμπως έχουμε και τίποτα καλύτερο να κάνουμε, δεν περνάει η ώρα αν δεν ζεις ;) Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. χαχα!!! Άψογος!!!
      (Συγνώμη για το... εμβόλιμο σχόλιο!!!)
      ;-)

      Διαγραφή
    3. χεχε! Όντως άψογος ο Κωνσταντίνος!
      Γιάννα μου κανένα θέμα που χώθηκες καλή μου!
      Φιλιά και στους δύο!

      Διαγραφή
  5. Στεναχωρέθηκα λίγο στο τέλος, αν και είναι η φυσική ροή και το αντιλαμβάνομαι. Χαμογέλασα στο Αναπνέω, στο Αγαπώ και με άγγιξε και ο Πόνος. Φιλάκια Αριστούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νωρίς για σένα Μαράκι μου καλό να σκέφτεσαι το τέλος! Προς το παρόν η ζωή είναι ΟΛΗ δική σου!
      Ζήσε!!!!!!!!
      Η ζωή έχει απ' όλα! Αυτή ήταν η ουσία σήμερα!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Άραγε ποιος κατέληξε στο θάνατο έχοντας λύσει το σταυρόλεξο της ζωής του;
    Αυτό το σταυρόλεξο δεν έχει τέλος... Λύνεις, λύνεις και στο τέλος όλο κενά είναι...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι καλύτερα να το λύσουμε ζώντας το ! Ε Φλώρα μου;
      Θα τα γεμίσουμε τα κενά με ευτυχισμένες στιγμές! (Σαν την χτεσινή σας!)
      Ολόψυχα φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Φοβερή η εφευρετικότητά σου Αριστέα!! Σε κάθε ανάρτηση με μαγεύεις!! Φιλιά πολλάαα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ! Ξέρεις ...προκύπτει! Ούτε εγώ το περίμενα! Όταν ξεκινώ με κάθε γράμμα αρχίζω με γκρίνια γιατί τίποτα δεν μου κάθεται! Και ξαφνικά παίρνω μπροστά ούτε κι εγώ ξέρω πώς κι αφήνω στο χαρτί ( πρώτα) ότι θ΄έλιε το χέρι κι η καρδιά!
      Φιλιά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι
    Συναρπαστική η ιδέα σου..Το σταυρόλεξο είναι σούπερ και οι λέξεις που χρησιμοποίησες είναι ξεχωριστές!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου !
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Κι εγώ γοητεύτηκα να σου πω όταν είδα το σύνολο στο τέλος!
      Καλό ήταν! :))))

      Να σε ευχαριστήσω εδώ άλλη μία φορά για την έμπνευση του παιχνιδιού;;;;;;;
      Το λάτρεψα!!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Τι νους φωτεινός!! Τι ανάρτηση!! Πολύ μου άρεσε!!

    (τα σταυρόλεξα δε μου αρέσουν και πολύ, αλλά με έκανες και το ξανασκέφτηκα...)

    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :)
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα γλυκιά μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου είναι τέλειοοοοο!!!
    Το σταυρόλεξο της ζωής! Είσαι καταπληκτική!
    Φιλάκια πολλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου...σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Μια έμπνευση της στιγμής ήταν!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Οριζοντίως, καθέτως, διαγωνίως και πλαγειομετωπικώς, σου δίνω τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!
    Μοναδική η ανάρτησή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από σένα νιώθω να στεφανώνομαι στα λυτά μου μαλλιά με αγριολούλουδα! Και μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα Αριστέα μου, ωραίο το σταυρόλεξό σου, έχω αγάπη με τα σταυρόλεξα και τώρα αρχίζω να λύνω και στα Αγγλικά χε χε :) Φιλάκια πολλά και αγκαλίτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Λυριελάκι μου! :)))
      Έχω προσπαθήσει κι εγώ στα αγγλικά, αλλά άλλη χάρη έχει στα ελληνικά μας ε;
      Φιλιά κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  13. Ενδιαφέρον...και μ'αρέσουν τα σταυρόλεξα...(άσχετα αν τα αφήνω πάντα μισά...χαχα)
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ποτέ δεν τα αφήνω μισά! Σκάω μετά! :) Προτιμώ να ψάξω όπου μπορώ να ρωτήσω άλλους....μισά δεν τα αφήνω πάντως! ;-)
      Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα καλή μου!

      Διαγραφή
  14. Σταυρόλεξο ~ καρδιά
    Σταυρόλεξο ~ σχέση
    Σταυρόλεξο ~ έρωτας
    Σταυρόλεξο ~ ζωή
    Σταυρόλεξο ~ ψυχή
    Σταυρόλεξο ~ άνθρωπος

    Παντού σταυρόλεξα



    Σκίτσαρα Στιγμές Συγγνώμης
    Σταλαγματιές Σχηματίστηκαν Σκέψης
    Στολίζοντας Σιωπής Στεφάνια
    Σπάνιο Σεβασμού Σημάδι

    (ΔύΣκολα έβαλεΣ Σήμερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντυπωσιακό!
      Μου αρέσει η άνεση να χειρίζεσαι τις λέξεις!
      Εγώ δεν έβαλα δύσκολα... έτσι βγήκαν! Πέρνα αύριο να δεις τα χάλια μου ;-)
      Καλή εβδομάδα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Το σταυρόλεξο της ζωής..πολύ μου άρεσε!!
    Μακάρι μόνο να μην γεμίζει μουντζούρες...να μη γράφουμε και σβήνουμε συνέχεια...πάλι λύνεται, αλλά τότε δεν είναι τόσο όμορφο..
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία ούτε εμένα μου αρέσει με μουντζούρες! Γι'αυτό κι έχω θέμα με το στυλό! Με μολύβι είναι καλύτερα! :)))
      Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Και αν στο σταυρόλεξο της ζωής βρείς το άγνωρο -λέω μήπως και τ’ακούσω- μη σταματάς, μη τα παρατάς, μόνο πήγαινε στο επόμενο, εκείνο που θα σου δώσει ένα γράμμα (πνοή) ακόμα για να εξερευνήσεις το άγνωστο μπροστά σου, εκείνο που θα γεννήσει την δύναμη για την συνέχεια, που τον πόνο θα στον κάνει γέλιο και την θλίψη αγάπη για την ζωή και σα φθάσεις στη λύση του, ίσως και να’χεις ωριμάσει, ίσως και να’χεις γίνει σοφότερος, ίσως και να’χεις μάθει τον τρόπο να λύνεις τα ακατανόητα, τα δυσεπίλυτα του αέναου αγώνα ενός θαύματος της φύσης. Την ύπαρξη.
    Τα σταυρόλεξα –μεταφορικά- δεν θέλουν λύσεις μόνο. Δεν εξαντλούνται εκεί. Πρέπει να κατανοείς τι ξεκινάς κι έπειτα να τα δαμάζεις. Είναι μαθήματα που δίνονται μέσα σε λίγες γραμμές, σε λίγες λέξεις, ανάμεσα σε μαυρισμένα τετράγωνα που άλλοτε τα βρίσκεις μπροστά σου, άλλοτε τα δημιουργείς εσύ, όχι ως εμπόδια αλλά ως ξεκινημα κάτι νέου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσπάθεια σου δίνει εξοικείωση, σου δίνει γνώση! Όσο περισσότερο λύνεις τόσο περισσότερα μαθαίνεις! Μα πάντα θα υπάρχουν κι άλλα τόσα και περισσότερα να μάθεις! Έτσι δεν είναι η ζωή;;;
      Φιλιά! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Θα μεινω μονο στο σχολιο του Κων/νου γιατι ειναι για αφισοκολληση(χωρις να θελω να υποβιβασω κανενα αλλο,ουτε την αψογη κ εφευρετικοτατη αναρτηση φυσικα. Απλα ειναι συμπυκνωμενο χωρις να του λειπει τπτ!)

    "Δεν περνα η ωρα αν δεν ζεις!!!"

    Φιλια κ καλημερες απο μια Αθν που εκανε...μπανιο αποψε!!! Τωρα ειναι φρεσκοπλυμμενη κ καθαρη κ λαμποκοπαει στον πρωινο ηλιο!
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Καλημέρα καρδούλα μου!
      Ελπίζω να λάμπεις σήμερα και να ....ζεις υπέροχα αλλιώς ...δεν περνάει και η ώρα!!!!!!!!!
      Φιλούρες ματς μουτς! :)

      Διαγραφή
  18. Σταυρο-πραξο!

    Καλημερες,πριγκιπεσσα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καρδούλα μου!
      Πώς λύνεται το σταυρό-πράξο;;;

      Διαγραφή
  19. καλη εβδομαδα Αριστεα!!!πολυ μου αρεσε η αναρτηση σου!!!Σταυρολεξο..τι μου θυμησες...παραλια,καφεδακι,πριν κανω παιδι γιατι τοτε ειχα χρονο για αραλικι!!χαχα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα καλή μου! :)
      Ναι , κι εγώ το σταυρόλεξο το έχω συνδυάσει με ώρες ξεγνοιασιάς!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  20. Αριστεα μου συμπνεω , συνγκινουμαι και συμπονω με τις λεξεις κλειδια σου μα περισσοτερο με τα καθετα και τα οριζοντια του σταυρολεξου σου γεννηματα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε η λέξη "συμπονώ" που χρησιμοποίησες!
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Κάτια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή