Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 21 : Φ

Φ
Φτυάρι

Φτυάρι. Μεταλλικό εργαλείο με μακρύ, ξύλινο κοντάρι, το γνωστό στειλιάρι. Απαραίτητο εργαλείο στον κήπο και στην οικοδομή. Βοηθάει στη μετατόπιση ή στο ανακάτωμα στερεών σωμάτων. Επίσης στο θάψιμο! Αν έχεις ανοίξει δηλαδή μια μεγάλη εσοχή στο έδαφος με το φτυάρι θα τη γεμίσεις εύκολα, γρήγορα, χειροκίνητα. Υπάρχει και το οικιακό, για εργασίες μέσα στο σπίτι, με μικρότερο κοντάρι σαφώς,το γνωστό μας φαράσι.
Όταν χρησιμοποιείται για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, όλα μέλι γάλα!
Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν χρησιμοποιείται για το σκοπό που κατασκευάστηκε,μα  ούτε με σύνεση!

Υπάρχουν περιπτώσεις που το κρατάνε (στο στόμα τους αυτή τη φορά)  άνθρωποι με πρόθεση κακή κι αλίμονο στον φουκαριάρη που θα βρεθεί στο δρόμος τους!
Συνήθως δεν είναι αθώο το φτυάρισμα αυτό. Υποκινείται από Φθόνο. Γιατί για ποιον άλλο λόγο ασχολείσαι με τον άλλον; Τι πιο φρόνιμο από το να φροντίζεις για το δικό σου καλό; 
Αλλά φαίνεται πώς όταν δεν φτιάχνεις τα λάθη σου, "φτιάχνεσαι" με των άλλων!
Και πιάνεις το φτυάρι!

Το φτυάρισμα αυτό απαιτεί τουλάχιστον δύο: αυτόν που το κρατάει και αυτόν που... ακούει! 
Μόνος του τι να το κάνει το φτυάρι; Που σημαίνει ότι όταν κάποιος θάβει κάποιον, ευθύνη δεν έχει μόνος αυτός που φτυαρίζει ! Ευθύνη έχεις κι εσύ κι εγώ κι όλοι μας που καθόμαστε κι ασχολούμαστε με τα φτυαρίσματα άλλων! Πού ξέρεις; Μπορεί να βρεθείς κι εσύ στη θέση του φουκαριάρη! 

-Έλα καλέ! Αθώο είναι είναι! Όλοι το κάνουμε! 
-Αλήθεια; Όταν μάθεις ότι κάποιος ασχολήθηκε με την πάρτη σου, πόσο αθώο θα σου φανεί; Ελπίζω την επόμενη φορά που θα ακούσεις για τις φτυαριές που ρίχτηκαν στην πλάτη σου να ξεκαρδιστείς στα γέλια!
Αθώο δεν είπες πώς είναι;


Εγώ Φτυαρίζω
Εσύ κοιτάζεις
Κι οι δυο θάβουμε!
Εγώ "στολίζω"
Εσύ γελάς
Εμείς γελοιοποιούμαστε!


Καλή σας μέρα
Φιλιά!

@ριστέα
____________________________________________________________
Θλίψη κι οργή νιώθουμε σήμερα εμείς στην Ηλεία. Και ντροπή ! Έχουμε παγώσει στην κυριολεξία.
Για όσους θέλουν να ενημερωθούν σχετικά με το έγκλημα στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας, σας παραπέμπω σε δύο σημεία:

38 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα...ωραία παρουσίαση..καλά κάνουμε να ειμαστε επιφυλακτικοί με τον κάθε άνθρωπο..ευτυχώς που από τη φύση μου είμαι επιφυλακτική και δεν εμπιστεύουμε εύκολα..

    φιλούθκια (είδες;;ακόμα μια λέξη από Φ που θα μπορούσες να παρουσιάσεις σήμερα, τα κυπριακά φιλούθκια)χαχα

    παω να διαβασω τα δυο γεγονοτα που έγιναν εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσχετο, αλλά από το πατερα μου ξέρω ότι στην Ελλάδα το λένε φαράσι..εμείς εδώ το λέμε φκυαρούι :)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Δελφινάκι μου! Προσπαθώ να μη θάβω, άσχετα από τι μπορεί να γίνεται πίσω από την πλάτη μου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα καλό μου!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
    3. Α μέχρι να απαντήσω είχες γράψει και το δεύτερο σχόλιο! Και στο χωριό του μπαμπά μου το λένε αλλιώς, αλλά δεν το θυμάμαι πια! Φαράσι το έμαθα εγώ χεχε και μου είναι απαραίτητο μόνο στο σπίτι! :)

      Διαγραφή
  2. Καλά τα είπες, για να με καθησυχάσεις κι εμένα που είμαι εξοργισμένη όχι μόνο με αυτόν που διασύρει αλλά και με τους αποδέκτες...
    Θέλει τουλάχιστον 2 το κουτσομπολιό...
    Φιλιά Αριστέα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι πασταφλωρίτσα μου! Θέλει δύο το συνομιλητής μας, δεν λέει τον πόνο του αλλά μιλάει από κακία και φθόνο, αλλάζουμε θέμα!
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Άσχετα για πιο λόγο ο καθένας φτυαρίζει τον άλλον πίσω από την πλάτη του έχω πάντα στο μυαλό μου τούτο :
    "όποιος σκάβει τον λάκκο του άλλου πέφτει ο ίδιος μέσα ".
    Σε λίγο θα πάρω το μικρό μου φτυαράκι και θα πάω να φυτέψω τα λουλουδάκια μου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      Την καλύτερη δουλειά έκανες! Η αντικειμενική χρήση του φτυαριού είναι κι η μόνη ενδεδειγμένη!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  4. Είχα σκοπό να το παίξω τελείως "νούμερο" στο σημερινό σχόλιο, ώσπου διάβασα τα links στο τέλος της ανάρτησης κ' έγινα κομμάτια...
    Σε φιλώ, Αριστέα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Γιάννα μου...Κι εγώ το πρωί δεν αισθανόμουν καλά να βγάλω το θέμα μου στον αέρα όταν εδώ υπήρχε μια θλίψη ...
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου.
    Μεγάλο θέμα έθιξες.
    Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι πως μπορείς να βρεις ενδιαφέρον με το τι κάνει κάποιος άλλος στην ζωή του.
    Πόσο μικρά μου φαίνονται όλα αυτά.
    Και πόσο μικροί είναι αυτοι που ασχολούνται με το σπορ.
    Καλημέρα φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κοπέλα μου!!
      Τα είπες όλα! Μικρο΄΄ι άνθρωποι- μικρά πράγματα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Όταν διάβασα της επιλογή της λέξης σκέφτηκα το θάψιμο-το κυριολεκτικό.
    Το μεταφορικό θάψιμο το απεχθάνομαι όσο λίγα πράγματα. Στο δίπλα σπίτι μένει μια κυράτσα 70-φεύγα που δεν κάνει τίποτα άλλο όλη μέρα από το να παρατηρεί τι φοράει ο καθένας, με ποιον συζήτησε στο δρόμο, ποιος νοίκιασε το παρακάτω και λοιπά βλακώδη. Και μετά πιάνει μια-μια γειτόνισσα στο δρόμο (άλλες κυράτσες αυτές!) και τις ‘ενημερώνει’.

    Δυστυχώς δεν έχω πολλή όρεξη σήμερα για αστείο σχολιασμό.
    Το έγκλημα της Ν. Μανωλάδας είναι διαρκές και επαναλαμβανόμενο. Πολλές από τις φορές που περνάω από το σημείο για να πάω στο χωριό βλέπω αυτούς τους πραγματικά αξιολύπητους ανθρώπους να δουλεύουν ή να περιφέρονται άσκοπα.
    Αυτό που έγινε δεν ήταν ‘κεραυνός εν αιθρία’. Έχει ξαναγίνει και θα ξαναγίνει. Η τοπική αστυνομία κάνει πως δεν βλέπει, είτε επειδή φοβάται μη φάει καμιά αδέσποτη, είτε (το πιθανότερο) επειδή παίρνει τα …δωράκια της.

    Σήμερα συνάντησα έναν από τους τραυματίες στα Επείγοντα του Νοσοκομείου. Με τους ορούς και τα σωληνάκια και χωρίς να έχει έναν δικό του άνθρωπο στο πλευρό του. Κοιτούσε το ταβάνι με ένα απλανές βλέμμα σα να σκεφτόταν «σε ποιο σκουπιδοτενεκέ θα βρεθώ αύριο;»

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις μιλούσα (ώρα τώρα στο τηλέφωνο) για αυτό ακριβώς το έγκλημα!
      Όχι το χθεσινό. Αυτό που συμβαίνει χρόνια τώρα και η τοπική αστυνομία κάνει τα στραβά μάτια! Έχω γνωρίσει μεγαλοπαραγωγούς από κοντά και ντρέπομαι! Με μένα που δεν τους έφτυσα!
      Αφού αύριο στο Χ θέλω να γράψω για "Χ"ράουλες! Γιατί πίστεψέ με ΧΑ-ιτες κρύβονται από πίσω και σε αυτό το θέμα!


      ΥΓ: Για το Φτυάρι -θάψιμο ούτε κι εγώ έχω να πω κάτι! Δεν το κάνω κέφι καθόλου!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τώρα διάβασα την είδηση κι έχω μείνει κάγκελο.
    Δεν έχω λόγια, φοβάμαι αυτό που έρχεται...

    Για το "φτυάρισμα" και τα πάσης φύσεως "θαψίματα", ξέρεις πως δεν με αφορούν και τα θεωρώ δείγμα αμορφωσιάς. Έχω βρεθεί σε κάτι "λάκκους" τώρα τελευταία, θύμωσα, ξεθύμανα, το διασκέδασα και χαμογέλασα με κατανόηση.
    Υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας. Ας τους χαμογελάμε. Είναι η απάντηση που τους εξοργίζει και ίσως τους κάνει καλύτερους. Αν το παιχνίδι τους δεν βρει παρτενέρ, καταντάει βαρετό.
    Φιλιά γλυκιά Αριστέα μας και καλή φώτιση σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου ! Αυτό το θέμα με καίει περισσότερο όλη μέρα από το φτυάρισμα και το θάψιμο! By the way κι εγώ αδιαφορώ πια! Τους αποπληρώνω με τη σύνολο των έργων μου και της συμπεριφοράς μου!
      Αλλά το θέμα με ις φράουλες....Πνίγομαι! Γιατί χρόνια ξέρουν ΟΛΟΙ τι γίνεται ! Και τη γλιτώνουν με τα μέσα και τα ρουσφέτια! Γιατί Η ΗΛΕΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Eγώ πάντως φράουλες, μήτε που θα ξαναγοράσω!
      Απ' όπου κι αν προέρχονται. Γιατί δεν έχετε μόνο εκεί το πρόβλημα. Αντίστοιχες ιστορίες γίνονται και στη βόρεια Ελλάδα.
      Φράουλες-τέλος λοιπόν!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το έργο εγώ το ζω από παλιά! Έχουν γίνει εκτεταμένα ρεπορτάζ και από τον τοπικό τύπο χρόνια τώρα και μπράβο τους που τόλμησαν!
      Επειδή τις φράουλες τις συμπαθώ λόγω της διατροφικής αξίας τους τις κοιτούσα! Δεν ήθελα να λέει Ηλεία! Ξέρω πόσο ακριβοπληρωμένες είναι αυτές ειδικά! Και να που βγήκαν και τα χειρότερα στο φως!
      Ας είναι! Μπορώ και χωρίς φράουλες! Τόσα έχω κόψει!!!!!!!

      ΥΓ: Μόνο τον οίνο μην μου κόψε τε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Αν εννοείς τις φράουλες που κυκλοφορούν σε μέγεθος καρπουζιού, αμφιβάλλω πολύ για τη διατροφική τους αξία Αριστέα μου.
      Για την ορμονολογική τους ίσως...
      Οπότε μάλλον καλό θα σου κάνει η αποχή.

      Διαγραφή
    5. Αναρωτιέμαι...τι θα απομείνει στο τέλος να τρώμε χωρίς φόβο και χωρίς πάθος!

      Διαγραφή
  8. Το κουτσομπολιό το απεχθάνομαι απίστευτα... κι έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, κλείνοντας το κείμενό σου!

    Το θέμα είναι πως τα φτυάρια θα βγαίνουν, είτε κάνεις κάτι καλό, είτε κάτι κακό - έτσι είναι ο κόσμος. Τρελαίνεται από τη χαρά του να ασχολείται με το ποιόν σου και παραβλέπει εντελώς το δικό του... Συνεπώς, δεν δίνεις σημασία κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κι όλους τους άλλους να αναρωτιούνται!!

    Όσο για το συμβάν στη Μανωλάδα, το άκουσα το πρωί πριν φύγω για τη δουλειά κι έμεινα κάγκελο. Ο κόσμος έχει ξεφύγει εντελώς... και μη χειρότερα. Ουδέν άλλο σχόλιο. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλλη μου!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα! :)
      Όσον αφορά το περιστατικό της Μανωλάδας κρατάει χρόνια αυτή η ιστορία δυστυχώς! Απλά τώρα εκτροχιάστηκαν εντελώς κι έγινε πιο γνωστό το θέμα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στα πέρατα της γης!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολλά μπορεί να πει κάποιος για το φτυάρι η κοινωνική κριτική που μερικοί αρέσκονται να το λένε.Ομως τούτες τις μέρες πύρινη φλόγα καίει τα σωθικά μας για τα συμβάντα της Ν. Μανωλάδας . Δεν θα ισχυριστώ οτι τίποτα δεν γνωρίζω , ντρέπομαι που ξέρω τι συμβαίνει , ο τύπος έχει κατ επανάληψιν ασχοληθεί, ντρέπομαι που οι κάτοικοι σιωπούν , ντρέπομαι που όλοι σιωπούμε τέλος ονομάστηκαν ΄΄ματωμένες φράουλες΄΄ το γλυκό φρούτο που παράγεται στο Απαρχάιντ της Μανωλάδας . Καλό σου βράδυ Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώνουμε τις ντροπές μας γλυκιά μου!
      Αλλά πιστεύω και στη δύναμη του μποϋκοτάζ! Κι αφού η τοπική αστυνομία δεν κάνει τίποτα ας μην είμαστε απλά θεατές!
      Φιλιά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  10. Το φτυάρι, ή πτυοσκάπανον για να θυμηθώ την στρατιωτική ορολογία, το χρησιμοποιώ ευρέως! Στον κήπο μου. Για να «θάψω» κάποιον, το γλωσσόφτυρο δεν μου φτάνει! Θα προτιμούσα μπουλντόζα!!! Βέβαια, έχω ακούσει πολλούς που ισχυρίζονται ότι δεν κουτσομπολεύουν. Απλά... σχολιάζουν! Και μετά περνάνε στο επόμενο κουτσομπολιό! :))
    ----

    Περί Μανωλάδας, αναρωτιέμαι αν δούλευαν Έλληνες, θα παίρνανε τα μεροκάματά τους; Είμαι εναντίον των λαθρομεταναστών, αλλά και εναντίον των σύγχρονων τσιφλικάδων! Αυτοί λεφτά έχουν, εξαγοράζουν τοπική σιωπή, και αλίμονο σε όποιον βρεθεί στο δρόμο τους! Με τέτοιους «ελληναράδες» πάμε πολλά χρόνια πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ο κοινωνικός σχολιασμός δίνει και παίρνει! Δείχνει την παιδεία μας και την ανατροφή μας!
      Για τις ματωμένες φράουλες δεν έχω να πω κάτι περισσότερο! Τα είπες όλα! Με τέτοιους τσιφλικάδες πάμε όντως μονάχα πίσω.
      Την καλημέρα μου!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  11. Τερμα τα ταχα-δηθεν.
    Εχετε την ευκαιρια της κυριολεξιας.

    Εχω την τρυπα,εχετε το φτυαρι..
    ε θαψτε με ,λοιπον, καλοι μου συγχωριανοι...
    μη μεινει ο ποθος ανεκπληρωτος,λεμε...

    Καληνυχτολουλουδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα παραιτηθώ από το να σου μιλάω για ήλιους και σύννεφα και χρώματα κι ας επιμένεις για τρύπες και σκοτάδια και κεραυνούς!
      Κάπου θα συναντηθούμε!
      Φιλιά καλή μου!
      Γερά!

      Διαγραφή
  12. Πόσο δίκιο έχεις και πάλι. Όλους μας έχουν θάψει (και σίγουρα πάνω από μία φορά), αλλά ωστόσο έχουμε γίνει κι εμείς συνεργοί πολλές φορές. Δύσκολο πολύ είναι να μείνεις στη θέση σου και να μην ασχολείσαι κατακρίνοντας τους γύρω σου... Καλό σου βράδυ Αριστέα μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, αυτό είναι που ήθελα περισσότερο να θίξω: πώς άθελά μας διαιωνίζονται συμπεριφορές και καταστάσεις! Και τα παιδιά διδάσκονται το κουτσομπολιό από μας!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  13. Χαίρε...!
    Μου θύμισες ένα στιχάκι που είχα διαβάσει πάνω σε μια είκονα: "Όταν πεθάνω θέλω να με θάψουν οι φίλοι μου, γιατί το έχουν ξανακάνει και ξέρουν"
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κάπου το είχα διαβάσει κι εγώ! Ναι , είναι καλό και πετυχημένο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Δε σε προλαβαίνω Αριστέα μου!!!να ξέρεις ότι πάντα χαίρομαι να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!!!!!είσαι απολαυστική!!!!και πόσο δίκιο έχεις σε αυτά που λες!!!το φτυάρισμα θέλει δύο!!!εχω τύχει κι εγώ σε αυτή τη θέση και όλοι μας πιστεύω.....να μου λένε και εγώ απλά να ακούω....τι ντροπή!!!όσο για το αν έχουν πει κάτι για μένα πίσω από την πλάτη μου....δεν ξέρω...αλλά θα σου πω κάτι που διάβασα... μην σε νοιάζει τι λένε πίσω από την πλάτη σου αλλά να αναρωτιέσαι γιατί βρίσκονται εκεί.......
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δέσποινα!
      Ναι όλοι μας έχουμε βρεθεί και για αυτό το έθιξα! :) Γιατί όσο ...ακούμε θάβουμε μαζί με τον άλλον!
      αχαχα! Πλέον κι εμένα δεν με απασχολεί τι λένε!
      Φιλιά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. Μακριά τα φτυάρια από μας..δεν έχω χειρότερο από τα "θάψιμο"...

    Όσο για τις φράουλες..θα επιμείνω ότι όλα όσα λένε οι μεγαλοκτηματίες για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα είναι μπαρούφες..και οι Έλληνες πάνε ευχαρίστως να μαζέψουν, αλλά δεν τους παίρνουν..γιατί άραγε?
    Γιατί απλά δεν έχουν σκοπό να πληρώνουν..κι αν πληρώσουν να δώσουν τα ελάχιστα..γιατί δε θέλουν εργαζόμενους, αλλά δούλους...μεγάλο θέμα με ανατριχιαστικές παραμέτρους όπως όλοι είδαμε..και γίνεται παντού όπου υπάρχουν μεγαλοκτηματίες που οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι χρώμα έχει το χώμα..η φράουλα πάντως έχει κόκκινο..εκείνο του αίματος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θες να μάθεις τα νεότερα; Ο πρώτος που πιάστηκε τη γλίτωσε στο αυτόφωρο με αναστολή! Δικαιοσύνη σου λένε μετά!!!!!!
      Ξεφτιλιστήκαμε διεθνώς!

      Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  16. Είτε φτυαρίζεις, είτε το επιτρέπεις να γίνεται είναι το ίδιο και το αυτό!
    Σε ευχαριστούμε που έβαλες την είδηση...δεν είχα πάρει χαμπάρι αλλά είμαι και λίγο χαμένη τελευταία...σκέψου δεν είχα ακούσει για τον μαραθώνιο στην Βοστώνη...
    Πόσο άθλιος μπορεί να γίνει ο άνθρωπος για το χρήμα...Πόσο έχουμε χάσει την έννοια της ανθρωπιάς και την κοινής λογικής...!
    Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς Κατερίνα μου! Μου αρέσει που είπαν ότι η κρίση θα μας βοηθήσει να βρούμε παλιές αξίες και ιδανικά! Δεν το βλέπω!
      Η εκμετάλλευση νομίζω ότι θεριεύει ακόμα περισσότερο!
      Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή