Σάββατο 20 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 23 : Ψ

Ψ
Ψυχανάλυση

via

-Παρακαλώ περάστε.
Κλείστε την πόρτα.
Καθίστε ή ξαπλώστε....
Κυρίως χαλαρώστε.
Η ψυχανάλυση αρχίζει.

-Γιατρέ μου, θα πονέσει;
-Όλα πονάνε σε αυτή τη ζωή.
Κι η αγάπη πονάει.
Ποιος είστε εσείς που θέλετε τον πόνο 
να αποφύγετε;
-Δεν είπα κάτι. Αγνοήστε με!
-Καλώς! Χαλαρώστε!

-Γιατρέ μου, θα κοστίσει;
-Όλα κοστίζουν σε αυτή τη ζωή.
Κι ο Έρωτας κοστίζει πάντα στο τέλος!
Ποιος είστε εσείς που θα αποφύγετε την πληρωμή;
-Αλίμονο! Έχετε δίκιο. Προσπεράστε με!
-Μάλιστα! Χαλαρώσατε λοιπόν;

-Γιατρέ μου...
-Τι είναι πάλι; 
-Ξέρω προκαταβολικά ότι θα πονέσω και θα πληρώσω.
-Και λοιπόν τι θέλετε; Να λυπηθώ; Δεν είστε ο μόνος!
Όλοι πονούμε και πληρώνουμε ακριβά.
-Γιατί συνεχίζουμε;
-Σηκωθείτε από το ντιβάνι. Ανοίξτε το παράθυρο.
Κοιτάξτε έξω.
.........................
Για αυτό συνεχίζουμε!
Χαλαρώσατε;
Ωραία!
Πρώτη συνεδρία: έλαβε τέλος!
Έκβαση: Επιτυχής



Καλή σας μέρα
Καλό Σαββατοκύριακο!
Χαλαρώστε κι απολαύστε τη ζωή!
@ριστέα
____________________________________________
Να θυμίσω ότι η ιδέα του 24 Days Challenge ανήκει στη γλυκύτατη φίλη του mystickland
και πληροφορίες για την πρόκληση βρίσκεις εδώ.
Και σχεδόν φτάσαμε στο τέλος!


34 σχόλια:

  1. Γι' αυτό συνεχίζουμε λοιπόν Αριστάκι.
    Γι' αυτό εκεί έξω.
    Χαμογελάτε δεν κοστίζει!
    Φιλιά καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό εκεί έξω! Όποιος δεν το καταλαβαίνει έχει πολύ αγώνα στη ζωή του μέχρι να νιώσει τη παραμικρή ευχαρίστηση!
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα...νόμιζα θα μιλούσες για το ΨΕΜΑ..τόσο ψεμα μας πουλούν καθημερινά οι πολιτικοί μας και νομίζουν ότι πιστεύουμε ότι μας λένε...τελοσπάντων... ψυχανάλυση λοιπόν...έχει κι ένα τραγούδι ο Μακρόπουλος... αυτή κι αν χρειάζεται σε τέτοιες εποχές που ζούμε!!!
    υγ--θα περιμένω να δω τι θα μας παρουσιάσεις στο Ω ,τι λέξη θα σκεφτείς καταρχήν (δεν είναι και εύκολο γράμμα) και φυσικά πως θα το παρουσιάσεις..
    υγ--ήταν ένα όμορφο ταξίδι αυτό το 24 days challenge, πώς νοιώθεις τώρα που φτάνει στο τέλος του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο να έγραφα για το θέμα; Είχα ξαναγράψει την 1η του Μάρτη όταν στο Photoday ζητούσε το L κι εγώ έγραψα για τα ψέματα! :)))
      Νομίζεις ότι δεν το σκέφτηκα;
      Πήγα το είδα και πάγωσα! Το καλύψαμε κι αυτό μονολόγησα και μετά η ψυχανάλυση μου βγήκε....αβίαστα! Είχα μέρες να γράψω κάτι σε στυλ ποίησης και μου είχε λείψει!

      Στο Ω έχω θέμα!
      Αυτό που είχα σκεφτεί μου το έκαψε σε άλλο μπλογκ ο φίλτατος Πέτρος!
      Από κει και πέρα το Ω με οδηγεί σε σκέψεις περί κλεισίματος (Το Α και το Ω)

      Πώς νιώθω; Φανταστικά ....μα ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ψυχίατρος δεν είμαι, μάλλον προς το Ψυχοπαθής τείνω. Πώς να κάνω Ψυχανάλυση που έχω Ψυχραθεί ακόμα και με τον καθρέφτη; Θα προτιμήσω λοιπόν να κάνω τον Ψόφιο παρά να μπω σε ξένα χωράφια και να αρχίσω να Ψάχνομαι.
    Άσε που διαολίζομαι εύκολα!

    Πώς να κρατήσω την Ψυχραιμία μου με τόσο Ψέμα γύρω; Και μυαλό δε βάζω. Ψυχανεμίζομαι πως Ψαρεύω Ψευδαισθήσεις.
    Πάντως, πλάκα έχει αυτό το Ψηφιακό βιβλιαράκι. Ευχάριστη νότα. Ψιχάλες στη Ψυχή.
    Πάω τώρα για Ψώνια γιατί φωνάζει η άλλη από μέσα!

    ΥΓ: Με τόσα “Ψ” θα μαζευτούν οι γάτες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε 2 τους ψυχοπαθείς!
      Εμένα είχα στα υπόψη όταν ξεκινούσα! αχαχα!
      Και μου έβγαινε μία μόνο λέξη όσο με σκεφτόμουν: Ψώνιο!!!!! Εδώ γελάμε δυνατά! αχαχαχα! Αλλά με πρόλαβε μόνη της η ψυχανάλυση και βολεύτηκα για σήμερα το ομολογώ!

      Για αύριο...έχει ο θεός! :)))

      Διαγραφή
  4. Όλα πονάνε και όλα κοστίζουν.. Ας είμαστε τουλάχιστον αισιόδοξοι και χαμογελαστοί, αυτό είναι δωρεάν :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό να λέγεται: το χαμόγελο είναι δωρεάν!
      Χαμογελάμε λοιπόν! Και χαλαρώνουμε!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Να προστεθεί κ' μια ψυχοπαθής στην παρέα???!!!

    Προετοιμάζομαι για ηχητική κάλυψη πρόβας (σήμερα) κ' θεατρικής παράστασης (αύριο), με 40 9χρονα-10χρονα παιδάκια, που η θεοπάλαβη δασκάλα αγγλικών τους (κ' κολλητή μου!), αποφάσισε να τα βάλει να ανεβάσουν το "Όνειρο Θερινής Νύχτας" του Shakespear στα Αγγλικά!!!
    Τα νεύρα μου δεν είναι σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση, γιατρέ μου!!!
    Νομίζω πως την παράσταση θα την απολαύσω όταν την δω στη Handycam!!!
    Είμαι σοβαρά, γιατρέ μου???!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά, blog-o-ψυχαναλυτή μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω ότι λίγο....λιγάκι σε αισθάνομαι;
      Έχω κάνει πάρτυ στο σπίτι μου με 15 παιδάκια και 6 θεατρικά δρώμενα με όλες τις διαδικασίες να περνούν μόνο από τα χέρια μου! Αφού άντεξα αυτό είπα : Αντέχω τα πάντα!
      Όλοι ψυχασθενείς είμαστε Γιάννα μου!

      Φιλιά!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  6. Ψυχανάλυση με ή χωρίς γιατρό...
    Μια πολυτέλεια που λίγοι την αντέχουν.
    Μια σκληρότητα που λίγοι μπορούν να ανταπεξέλθουν...
    Έχει και σκάψιμο και φτυάρι η ψυχανάλυση...
    Μέχρι τα βάθη της ψυχής... εκεί που είναι κρυμμένα πράγματα απ' τον ίδιο μας τον εαυτό... εκεί που καταχωνιάσαμε τις υποχωρήσεις μας, τους εξευτελισμούς μας, το κατρακύλησμά μας...
    Είναι πολλοί εκείνοι που όταν έφτασαν στα έγκατα, κάηκαν στις φωτιές της κόλασης που είχαν συσσωρεύσει μέσα τους...
    Φιλιά κορίτσι μου γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου ...σημείωσες κάτω μεγάλες αλήθειες!
      Λίγοι αντέχουν!
      Έχει και σκάψιμο και φτυάρι η ψυχανάλυση ...Μπόλικο!!!!!
      Αν όμως τα καταφέρεις κλείνεις όλους τους παλιούς λογαριασμούς!
      Το λέω εκ πείρας!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Να γιατί δεν πρέπει να κουβαλάμε πολλά..για να είμαστε ελεύθεροι και να κοιτάμε έξω χωρίς να περνάμε από κανενός το ντιβάνι...να βάζουμε και κάνα χι (από τα χτεσινά) και να γίνεται ανάλαφρη η ψυχή σαν πεταλούδα χωρίς βαρίδια να την κρατάνε στα ντιβάνια..ελεύθερη να ξαναπροσπαθεί...αν βαλτώσει χάθηκε..δεν τη σώζει τίποτα..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχχα! Τι ωραία που έδεσες χθεσινά και σημερινά!
      Αν βαλτώσει όντως ...είναι δύσκολα να βγει ξανά στην επιφάνεια!
      Πολύ δύσκολα!
      Φιλάκια Μαρία μου!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  8. μια ψυχαναλυση την θελω κι εγω..υπαρχουν πια τοσα να μας βαραινουν....ας κοιταξω κι εγω εξω απο το παραθυρο να παρω δυναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Βρήκες το δρόμο σου άμεσα ....Στο παράθυρο!
      Ψηλά στον ουρανό!
      Φιλάκι καλή μου!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  9. Ψυχανάλυση λοιπόν Αριστέα μου . Μήπως είναι εκείνο που στοιχίζει πολύ ακριβά? Είναι οτι προσπαθείς να αποφύγεις αλλά επι ματαίω?Αυτό είναι. Με τη ψυχή μας μιλάμε σήμερα , με αυτήν που γελάμε , ερωτευόμαστε , πονάμε και αφού την αγαπάμε όταν έρθει η ώρα της μεγάλης και αβάσταχτης αιμορραγίας τηνπαίρνουμε στα δυο μας χέρια και ουπς στον Ψυχίατρο.ψιχαλάκι γερό Ψάχνυμε να βρούμε , να στήσουμε ότι θέλαμε να γίνουμε.Να βγάλουμε τα απωθημένα μας , τις κακοποιήσεις μας, την ατέλειωτη Ψευτιά που ζήσαμε.
    Πιάσαμε τον πάτο , ματωμένος από αίμα πολυκαιρισμένο , σα λαβωμένο θηριό κρυβόμαστε.
    Μα η ζωή περιμένει , βγες απόλαυσε το τόλμημά σου , όσο και αν πονέσεις τι άλλο να χάσεις?
    Ψυχή μου , ψυχή μου για όλα υπάρχει ένας λόγος.
    Αν καταφέρεις να βγεις , είναι η μαγεία .
    Η ζωή είναι δική σου , μόνο μην είναι αργά.
    Το γέλιο και η αισιοδοξία είναι οι καλύτεροι φίλοι της Ψυχής μας .
    Σας φιλώ όλες από την Ψυχή μου
    Μεταξύ αστείου και σοβαρού λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες Αριστέα μου, σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Εντόπισες το μισοαστείο και το μισοσοβαρό μου! Κοστίζει το ψάξιμο! Μα η ουσία για μένα είναι απλή : εκεί που όλα φαντάζουν δυσκολοχώνευτα ανοίγω την πόρτα ή το παράθυρο, παίρνω ανάσες και συνεχίζω! Αλλιώς δεν τσουλάει! :)
      Καλό βράδυ χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τι υπέροχο κείμενο, γεμάτο αλήθειες... Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Καλό Σαββατόβραδο να έχεις!

      Διαγραφή
  11. Τι να σου κάνει ο ψυχαναλυτής; Μόνο τα φράγκα θα τσεπώσει! Εδώ χρειαζόμαστε ψυχιάτρους και ψυχιατρεία ομοθυμαδόν! Και πάλι παίζεται αν θα έρθουμε στα συγκαλά μας ως έθνος...
    Αυτό το «-Σηκωθείτε από το ντιβάνι. Ανοίξτε το παράθυρο» μου θύμισε το σχετικό ανέκδοτο:
    Πάει κάποιος στον ψυχαναλυτή.
    Του λέει ο ψυχαναλυτής:
    - Πριν ξαπλώσετε ανοίξτε το παράθυρο και τεντώστε το χέρι σας έξω στοχεύοντας προς τα κάτω στην απέναντι γωνία!
    - Εντάξει το έκανα.
    - Τώρα ανοίχτε τα 5 δάκτυλα δείχνοντας την παλάμη σας!
    - Εντάξει το έκανα.
    - Ελάτε μέσα και κλείστε το παράθυρο.
    - Γιατρέ γιατί με έβαλες να το κάνω αυτό;
    - Γιατί ο κουλουράς απέναντι στη γωνία μου την είπε επειδή έχασε χθες η ομάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως έθνος δεν μας σώζει καμία ψυχανάλυση!
      Από την άλλη η προσωπική μας ψυχανάλυση δεν χρειάζεται πάντα ψυχιάτρους. Χρειάζεται ενδοσκόπηση κι απευθείας κοίταγμα.Τολμούμε;
      Το ανεκδοτάκι καλό!
      Σε ευχαριστώ!
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  12. Ένα-ένα τα κείμενά σου, φτιάχνουν ένα μικρό αξίωμα ζωής:
    Η φιλοσοφία δεν κρύβεται σε πομπώδη συγγράματα και δυσνόητες έννοιες. Αλλά σ' έναν απλό και στοιχειώδη οδηγό ζωής, εύκολο στη χρήση και απόλυτα εφαρμόσιμο απ' όλους μας.
    Μπορεί να μη γίνουμε ευτυχισμένοι ακολουθώντας τις πρακτικές συμβουλές σου. Αλλά θα κατακτήσουμε σίγουρα την τέχνη της ευγνωμοσύνης. Για τη ζωή. Που είναι ωραία!

    Αριστέα... ταπεινά σου λέω πως είσαι ωραία Ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου .....ξέμεινα από λόγια!
      Ξεκίνησα την πρόκληση αυτή μην έχοντας τίποτα το συγκεκριμένο κατά νου! Άφησα την καρδιά κι οδήγησε το χέρι! Χαίρομαι που κατάφερα έστω και λίγο να μεταδώσω το μεγαλύτερο αξίωμά μου: αυτό της ευγνωμοσύνης!
      Σε ευχαριστώ, από καρδιάς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Χαίρε Αριστέα μου,
    Έχεις δίκιο πως δεν είμαι η μόνη που μπορεί να νοιώθω έτσι...(είναι πολύ εγωιστικό)...αλλά είναι αρκετό αυτό που βλέπουμε έξω από το παράθυρο για να συνεχίσουμε;;;
    Ο χρόνος θα μας δείξει...!
    Καλό σου βράδυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το θαύμα της φύσης αρκεί να μας κάνει να νιώθουμε ευγνωμοσύνη για την ίδια τη ζωή!
      Αλλά και πάλι ....όλα στο μυαλό είναι!
      Καλή σου μέρα χαρά μου!

      Διαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΡΣ!!!!
    ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό σύνθημα Ρένα μου!
      Μερικές φορές είναι το μόνο που χρειάζεται για να πάρουμε εμπρός!
      Καλή σου μέρα !
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  15. -Γιατρε μου,χρειαζομαι ψυχαναλυση.
    -Πολυ ωραια.Πως θελετε να αρχισουμε?
    -Γιατρε,ξαπλωστε και μιληστε μου για την παιδικη σας ηλικια...

    Φιλια,χαρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Όχι που δεν θα έκανες την ανατροπή!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  16. Κοιτάξτε έξω.....H καλύτερη θεραπεία!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το παράθυρο πάλι σήμερα μου έδειξε την ομορφιά της ημέρας και μια ακόμα βουτιά στο γαλάζιο...
    Εξαιρετικό το γραπτό σου.
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου Ναυαγέ!
      Ελπίζω να ήταν υπέροχη η βουτιά στο γαλάζιο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή