Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 6: Ζ

Ζ
Όπως λέμε Ζωή!



Διάλεξα το προφανές. Είχα κατά νου να ασχοληθώ με τη ζωγραφική.Με τη παιδική για την ακρίβεια. Το έχω καιρό στο νου. Μα δεν είχα χρόνο. Και δεν μου αρέσουν οι μισές δουλειές. Και θα μου πεις; Κι η ζωή; Τόσο εύκολη είναι για σένα; Έτσι την ξεπετάς; Στο πόδι;
Δεν είναι εύκολη. Ίσα-ίσα. Γεμάτη δυσκολίες είναι. Και πόνο. Μα αυτή δεν είναι η χάρη της;
Φαντάσου μια ζωή ευθεία......Χωρίς λακουβίτσες κι αναταράξεις. Με λιακάδα διαρκώς. Με γέλιο. Με όχι προβλήματα. Παράδεισος βεβαίως βεβαίως. 
Αλήθεια; Έτσι τη ζητάς τη ζωή σου; Και πώς θα δώσεις αξία στις καλές σου στιγμές; Πώς θα εκτιμήσεις την άνοιξη αν δεν προηγηθεί ο Χειμώνας; Πώς θα ζήσεις την ανάσταση αν δεν ανέβεις τον γολγοθά;

Ζωή.
Μια λέξη, χιλιάδες στιγμές, αμέτρητα  ρήματα. 
Γεννιέσαι,αναπνέεις, μαθαίνεις, γελάς, κλαις, αισθάνεσαι, γεύεσαι, μοιράζεις, μοιράζεσαι, δέχεσαι, ηρεμείς, θυμώνεις,πληγώνεις, πληγώνεσαι, ονειρεύεσαι,φοβάσαι, ελπίζεις,πονάς, ερωτεύεσαι, αγαπάς, πεθαίνεις! Όλα είναι ζωή. Αν λείψει κάτι θα είναι λειψή!

Ζωή!
Σου δόθηκε μία μονάχα. Δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία. Να μάθεις και να έρθεις με τη στερνή σου γνώση ξανά, διορθώνοντας τα λάθη! Δεν έχει επιστροφή κι αλλαγές! Ερχόμαστε χωρίς καμία κάρτα αλλαγής! Κι ερχόμαστε για κάποιο λόγο! Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι είναι τυχαίο το πέρασμά μου! 
Θα μπορούσα να αναλωθώ με αγωνίες, θλίψεις, αναρωτήσεις και φιλοσοφικό ψάξιμο. Γιατί ήρθα; Πού θα πάω μετά; Τι γίνεται η ψυχή;  Στο μεταξύ η ζωή κυλάει και πίσω δεν ξαναγυρνάει.
Και τι γίνεται όταν δεν σε αφήνουν να επιβιώσεις; Όταν νιώθεις πως δεν έχεις ανάκαρο* και κουράγιο να συνεχίσεις; Όταν σου ρουφάνε κάθε ρανίδα όρεξης κι επιθυμίας;
Μαζεύεις τα κομμάτια σου, κοιτάζεις τον ουρανό, όχι περιμένοντας το θαύμα, αλλά ζώντας το θαύμα.
Θυμήσου όλους αυτούς που η ζωή τους χτύπησε αλύπητα κι όμως χαμογελούν. Εμπνεύσου  απ' όλους αυτούς που αντέχουν χωρίς πόδια, χωρίς χέρια, χωρίς βασικές αισθήσεις, πάνω σε καροτσάκια, πάνω σε κρεβάτια πόνου, χωρίς όλα αυτά που έχεις εσύ και τα θεωρείς δεδομένα! Να σου θυμίσω τον Nicholas Vujicic.; την  Έλεν Κέλλερ; ή ένα ηρωικό ζευγάρι;

Όχι δεν την ξεπέταξα έτσι στο πόδι τη ζωή. Απλά δεν έχω να γράψω άλλα για αυτή, τώρα που το σκέφτομαι. Έχω να τη ζήσω!

Άντε, πάμε να δουλέψουμε,  να κουραστούμε, να ιδρώσουμε,
να πονέσουμε, να θυμώσουμε, να γελάσουμε, 
να αγαπήσουμε
να ζήσουμε!
Κι αυτή τη μέρα!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

*Ανάκαρο = δύναμη (πελοποννησιακή διάλεκτος, προέλευση από Καλαμάτα θαρρώ)

34 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου..σε μια τόση δα ανάρτηση , φρόντισες και το κάλυψες πλήρως ..με συγκίνησε αυτή η ανάρτηση..να σαι καλά να χαίρεσαι την ζωή σου καλή μου..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου!
      Εγώ πάλι στεναχωρήθηκα που δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με τη ζωγραφική:))))
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχει κάρτα αλλαγής?!?!?!

    Απαπαπα, δεν ξαναψωνίζω από το μαγαζί σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ναι ρε γαμώτο! Και το μαθαίνουμε μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, δυστυχώς!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Η ζωή είναι ωραία!!!
    Τις κατραπακιές της θα προτιμούσα να αποφεύγω...και πίστεψέ με το ίδιο θα εκτιμούσα τα ωραία..αλλά ουδείς ακατραπάκιαστος (διάλεκτος δική μου..η λέξη θα αυτοκαταστραφεί σε λίγα δευτερόλεπτα..χαχα)
    Φιλιά πολλά..καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μου αρέσει τρομερά η διάλεκτος σου Μαρία μου! :))))
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ναι, διάλεξες το προφανές... "Ζωή"
    Το χειρίστηκες πάλι με τέτοιο τρόπο όμως, που αναρωτιέμαι:
    Πόσο υπέροχη είσαι τελικά???
    Κάθε φορά τα ίδια σου γράφω, το ξέρω...
    Φταις εσύ όμως, που μου δίνεις τις αφορμές!!!
    Ωχουουουουου!!!
    Και τώρα, σε φιλώ κ' αποχωρώ...
    Πάω να ζήσω την άκρως αγχωτική, τις τελευταίες μέρες, ζωή μου, μέχρι να φιλοτιμηθεί κάποιος κ' μου βάλει κανέναν ωραίο ζουρλομανδύα, κ' βρω την ησυχία μου!!!
    Μάκια-μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου! :))
      Ε ναι! Ένα μπλογκ που τιτλοφορείται Η ζωή είναι ωραία είναι προφανές ότι θα έγραφε για τη ζωή από Ζ!
      Τι να πω; Ένα ευχαριστώ; Είναι λίγο!
      Μου αρκεί να μην χάνετε χρόνο όταν με διαβάζετε!
      Έλα αύριο! Αν το πάω όπως νομίζω ....αύριο θα είμαι υπέρ του δέοντος αληθινή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Aντε...να μαζευομαστε να πηγαινετε.
    Η κυρα-Ζωη λοιπον ε?
    Χμμμμ....
    μα ποιος της ζητησε να μας "ζησ-η"?
    και να πρεπει να ακολουθησουμε
    το τραγικο-κατ'εμε-"μανιφεστο" της πως:
    μονοι πορευομαστε στη ζωη,στη δοξα και στο θανατο!
    Λυπαμαι προτιμω να "κατσω σπιτι"
    κι αν οπως λενε η "ζωη" ειναι μετα..
    τοτε βιαζομαι να τη ζησω.

    Ελα...κερνα με τωρα ενα ζωη-ρο τσιπουρακι...

    Καλημερολουλουδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όταν έγραφα χτες σε είχα κατά νου! Ήμουν σχεδόν βεβαία για τις αντιρρήσεις σου!
      Μόνοι ερχόμαστε μόνοι φεύγουμε αλλά μια αγκαλιά όλοι τη θέλουμε κι όλα γίνονται πιο μαλακά όταν υπάρχει!
      Να σε κεράσω ό,τι θες αλλά κυρίως δύναμη;
      Σε φιλώ ολόψυχα!

      Διαγραφή
  6. Είναι η ζωή όμορφη...με τα πάνω και τα κατω της...
    Αν δεν είχε τα κάτω της δεν θα εκτιμούσαμε τα πανω της!
    Πως θα μπορούσαμε να τα ξεχωρίσουμε; Όλα θα μας φαίνονταν ίδια...
    Η γιαγιά μου λέει :
    "Μετρώ τις πίκρες και τις χαρές της ζωή μου...για κάθε χαρά πληρώνω εκατό πίκρες... μα αυτή η χαρά αξίζει χίλιες πίκρες... την ξεγέλασα και πάλι την άτιμη!"
    Έτσι είναι η ζωή...όσα μας φέρει καλοδεχούμενα λοιπόν...μπορούμε να την ξεγελάσουμε και να είμαστε ευτυχισμένοι!

    Καλημέρα και τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γιαγιά είναι σοφή! Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας τη σοφία της!
      Σε φιλώ! Καλό απόγευμα και βράδυ να ευχηθώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Δεν υπάρχει ωραιότερο θαύμα από την ίδια την ζωή! Την ανάσα!!
    Όταν υπάρχει αυτή με ένα μαγικό τρόπο βρίσκονται και όλα τα υπόλοιπα. Είτε μέσα από καταιγίδες είτε από ξαστεριές.
    Φιλάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Παρασκευούλα μου!
      Χαίρομαι να διαβάζω αυτά τα λόγια ΕΙΔΙΚΑ από σένα που ξέρω ότι είσαι άξιος μαχητής της ζωής!!!!!!
      Ας μας δίνεις δύναμη!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ Αριστέα μου αλλά υπάρχουν τόσο μεγάλοι μαχητές που αισθάνομαι πολύ μικρή να τους πάρω λίγη δόξα!! :)

      ( Ο υπολογιστής μου τα παίζει! Κλείνει μόνος του. Σχεδόν μισή ώρα προσπαθώ να σου γράψω! :)) )

      Διαγραφή
    3. Κι οι μικρότεροι ; Μαχητές δεν είναι κι αυτοί; Ποιος ζυγίζει ποια μάχη είναι ιερότερη!
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Σε θαυμάζω να ξέρεις!

      Διαγραφή
  8. Φαντάσου μια ζωή ευθεία......Χωρίς λακουβίτσες κι αναταράξεις. Με λιακάδα διαρκώς. Με γέλιο. Με όχι προβλήματα. Παράδεισος βεβαίως βεβαίως.
    Αλήθεια; Έτσι τη ζητάς τη ζωή σου; Και πώς θα δώσεις αξία στις καλές σου στιγμές; Πώς θα εκτιμήσεις την άνοιξη αν δεν προηγηθεί ο Χειμώνας; Πώς θα ζήσεις την ανάσταση αν δεν ανέβεις τον γολγοθά;!!!!!!!
    Αριστέα μου καταπληκτικό κείμενο!!!!!Συμφωνώ απόλυτα!!!

    Για τη ζωή

    Η ζωή δεν είναι παίξε-γέλασε

    Πρέπει να τηνε πάρεις σοβαρά

    Τόσο μα τόσο σοβαρά

    Που έτσι, να πούμε,

    ακουμπισμένος σ' έναν τοίχο

    με τα χέρια σου δεμένα

    ή μέσα στ' αργαστήρι,

    με λευκή μπλούζα

    και μεγάλα ματογυάλια

    να πεθάνεις, για να ζήσουνε οι άνθρωποι.



    Οι άνθρωποι που ποτέ

    δε θα 'χεις δει το πρόσωπό τους

    και θα πεθάνεις ξέροντας καλά

    πως τίποτα πιο ωραίο,

    πως τίποτα πιο αληθινό,

    απ' τη ζωή, δεν είναι! ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ

    πολλά φιλιαααά




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ ολόψυχα για όλα! Και κυρίως για το ποίημα του Ναζίμ Χικμέτ!

      τίποτα πιο ωραίο,

      πως τίποτα πιο αληθινό,

      απ' τη ζωή, δεν είναι!

      Ναι ! Έτσι είναι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Με συγκίνησε η ανάρτησή σου, αλλά χαμογελάω...!
    Αυτά όλα που λες, όσα με τόσο όμορφο τρόπο περιγράφεις, όλα αυτά ακριβώς είναι ζωή...

    Θα προτιμούσα κι εγώ να μη ζούσα τον πόνο, να μην είχα βιώσει ασχήμιες και απογοητεύσεις και όπως και η Μαρία μας, έτσι κι εγώ, πιστεύω μια χαρά θα εκτιμούσα πάλι τα καλά στη ζωή...! Αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να αποφύγω τα άσχημα, όχι πάντα... Όπως και κανείς μας!

    Υπέροχη ανάρτηση Αριστούλα...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, χαίρομαι που χαμογελάς! :)))
      Και μεγαλώνοντας θα διαπιστώνεις πως παρά τις πίκρες και τα βάσανα πάντα θα υπάρχουν οι στιγμές που θα χαμογελάς και θα φωνάζεις ίσως: Ναι ! Η ζωή είναι ωραία, ...γαμώτο της!
      Γλυκιά!
      Σαν κι εσένα!
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου!

      Διαγραφή
  10. "Άντε, πάμε να δουλέψουμε, να κουραστούμε, να ιδρώσουμε,
    να πονέσουμε, να θυμώσουμε, να γελάσουμε,
    να αγαπήσουμε, να ζήσουμε!
    Κι αυτή τη μέρα!"

    Δικό σου είναι αυτό;
    Ρε Αριστέα δεν παρατάς τα πινέλα και τα τελάρα, να μας κάνεις εντατικά "Μαθήματα Ζωής για Αρχάριους";
    Ε;

    Το φιλί της ζωής μου έδωσες σήμερα. Σ' ευχαριστώ!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν θα παρατήσω! Όσο μπορώ κι όσο αντέχω όλα θα τα κάνω! Κι αν κάποιες στιγμές δεν θα τα κάνω καλά, ίσως υπάρξουν οι στιγμές που θα τα καταφέρω! Για αυτές θα παλεύω!
      Για να χαμογελάμε και να παίρνουμε δύναμη!
      Όλοι μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Απόλαυσα πάλι κάθε λεξούλα (να μη σου πω και τα κόμματα και τις τελείες) της ανάρτησής σου! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες... (αυτό με την κάρτα αλλαγής, τι φιλοσοφημένο!!!!! Γι' αυτό, ας κάνουμε ό,τι μπορούμε καλύτερο!) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Έλλη!
      Αυτό με την κάρτα αλλαγής το είχα μέσα μου αλλά δεν παίρνω κι όρκο ότι ήταν 100% δικό μου! Σπάζω το κεφάλι μου μπας και το διάβασα αλλού και το έκανα δικό μου αλλά δεν θυμάμαι!
      Αν μου χαράχτηκε μέσα μου από αλλού σόρρυ που δεν θυμάμαι την πηγή!
      Αν είναι δικό μου ...μπράβο μου! ( αυτοθαυμάζομαι μόλις! αχαχαχ)
      Σε φιλώ γλυκά γλυκά!

      Διαγραφή
  12. Μόνο ξεπέταγμα δεν ήταν αυτό!!!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ και χαίρομαι που την ζεις πραγμάτικα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δέσποινα και σε ευχαριστώ!
      Προσπαθώ! Αυτή είναι η λέξη κλειδί!
      Αν τα κατάφερα θα φανεί στο χειροκρότημα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Αριστεα μου,
    διαβασα τα λογια σου.
    Ευχαριστω δεν ειναι αναγκη να πω.
    Αλλωστε τι ειναι μια ξεστομισμενη λεξουλα
    μπρος σ'αυτο που ολο το "ειναι" βροντοφωναζει.
    Θα ειμαστε κοντα...
    οπως ολοι...
    για οσο!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα χαρά μου!
      Νιώθω ,,,,νιώθω πολλά !
      Να ξέρεις πως θέλω να σου στείλω πολλές αγκαλιές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Τόσο συμπυκνωμένα ερωτήματα αναπάντητα, συμπεράσματα σοφά, για τη ρημάδα τη ζωή... που δεν διδάσκεται με τίποτα... που δεν έχει καλούπια...
    Όμως σίγουρα γίνεται πιο όμορφη όταν έχει μαζί της και ζωγραφική.... αυτό το ξέρεις καλά...
    Και τη ζωή μάλλον την ξέρεις καλά...
    Φιλιά Αριστέα μου...
    Σήμερα γοητεύτηκα απ' ότι διάβασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα πασταφλωρίτσα μου!
      Σίγουρα γίνεται όμορφη όταν τη βλέπεις όμορφη!
      Έρχομαι τόσο πολύ να πιστέψω πως όλα είναι στο νου και στη ψυχή!
      Στη θέληση να βλέπεις αυτά που αξίζουν, να αφήνεις αυτά που πονούν!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό ξημέρωμα χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  15. Copy paste απο απόσπασμα ζωής.
    “Η ζωή είναι γεμάτη στιγμές, εικόνες, χαρές, χρώματα, έρωτες, βροχές, γεύσεις, αγάπη, ευτυχία, φροντίδα, εκδρομές, εκπλήξεις, όνειρα, ουρανούς, γεύματα, στιγμές...
    Η ζωή είναι γεμάτη συναισθήματα.
    Να τα κρατάς πρέπει και να τα εκτιμάς.
    Να χαίρεσαι με αυτά που σου δίνει.
    Μη ξεχνάς, για να τα νιώθεις όλα αυτά, σημαίνει ότι ζείς και αυτό είναι ΟΛΑ...”

    To κείμενό σου ? Δυνατό. Μα πιότερο αυτό “δεν έχω να γράψω άλλα για αυτή, τώρα που το σκέφτομαι. Έχω να τη ζήσω!”

    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα! Όλα μέσα στη ζωή είναι!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου! :)
      Αύριο το Η μου δίνει την ευκαιρία να δείξω ότι όντως όλα είναι μέσα στη ζωή. Ακόμα και τα λάθη! Όχι μόνο η χαρά και το γέλιο!
      Σε φιλώ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Είσαι άξια εκπρόσωπος της ζωής και της ζωγραφικης και μπορείς να μιλάς για αυτές μιας και τις δυο τις εκφράζεις με το δικό σου μαγικό τρόπο!!!

    Η ζωή είναι ωραία, τίποτα περισσότερο:)
    Κρίμα σε όσους μιζεριάζουν και δεν την απολαμβάνουν.
    Καλημερούδια Αριστέα μου καλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου, Με τιμούν αφάνταστα τα λόγια σου!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή