Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Κλεμμένες στιγμές ...



Είναι στιγμές που θέλω να σε αγγίξω.
Να φτάσω κοντά σου,
να πλημμυρίσω 
μονάχα από το φως σου!
Είναι στιγμές που κλείνω τα μάτια
και νιώθω πως κυλιέμαι πάνω σου.
Στη άμμο σου χαράζω λέξεις
που δεν μπορώ να φωνάξω.
"Κλεμμένο φως,
κλεμμένες στιγμές"!

Ας είναι!
Έλα ....

Μπες ομορφιά μου από τις γρίλιες μου κι απόψε..
Αγκάλιασέ με τρυφερά,
μέχρι γλυκά να αποκοιμηθώ!

Και στου ονείρου τις ακρογιαλιές άσε με να δροσιστώ.
Το πρωί, το ξέρω, πάλι θα λείπεις!

Το πρωί, 
αυτόφωτη λες ξανά,
θα συνεχίσω τα έργα της ημέρας.

(Είναι μονάχα οι πανσέληνες νύχτες που με κάνουν
να λυγίζω)


@ριστέα
________________________________________________

Καθυστερημένα βλέπουν το φως 
τούτα τα λόγια
μα το φεγγάρι ακόμα κι όταν χάνεται
είναι πάντα εκεί!

Καλημέρα σας!

49 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστεούλα μου...όμορφο και ρομαντικό ξεκίνημα στη μπλογκογειτονιά μας από εσένα.. όμορφη και ρομαντική η ανάρτηση σου, σου εύχομαι όλα αυτά που εύχεσαι μέσα από το ποιήμα σου να γίνουν πραγματικότητα! Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Καλημέρα κορίτσι μου γλυκό. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Κι εσύ να σαι καλά και ότι επιθυμείς να αποκτήσεις

      Διαγραφή
    3. στο εύχομαι..χαμόγελα και υγεία
      η συμπατριωτούδα μου basiliki's art χτες είχε μια ανάρτηση για τα χαμόγελα :)

      Διαγραφή
    4. Ναι, ναι το είδα! Της σχολίασα μάλιστα ;-)

      :) :) :)

      Διαγραφή
  2. Όταν στην όμορφη blogo-γειτονιά μας, αποτυπώνονται σκέψεις με λέξεις που σε αγγίζουν ποιητικά, ρομαντικά και αληθινά, όπως κάνεις εσύ Αριστέα μου, τότε, ναι, ατενίζουμε φως !!!
    Η μουσική επένδυση καταπληκτική!
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου για τα όμορφα λόγια σου!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν κι οι μουσικές επιλογές μου! Είναι για μένα αναπόσπαστο κομμάτι της σελίδας μου!
      Φιλιά!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο, τρυφερό ποίημα! Μπράβο, γλυκιά μου. Καλή μέρα να έχεις, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου.
      Καλό απόγευμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γεωργία μου! Πολλά τα ευχαριστώ κι όχι μόνο για σήμερα:))
      Ξέρεις εσύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο, τι ρομαντικό.
    Μας λίγωσες Αριστάκι.
    Σου στέλνω όλα τα χαμόγελα του κόσμου! :))))))))))))))))))))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Μου άρεσε η έκφραση "σας λίγωσα"!
      Ε να μη σας τρελαίνω μόνο!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Μια λέξη μόνο: ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια λέξη: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!
      Μπα δεν μπορώ να μείνω μόνο σε μια λέξη! Έχω να σου στείλω και πολλά πολλά φιλιά! χιχιχιχιχι!

      Διαγραφή
  7. αν εννοείς ότι τα λες ετεροχρονισμένα,θα σου πω ότι η κάθε στιγμή είναι πάντα κατάλληλη για να εκφραστούν
    όμορφα λόγια καρδιάς!
    ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας!
    καλημέρα και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετεροχρονισμένα από την Πανσέληνο! Ήταν προχτές αλλά εγώ λειτουργώ με χρονοκαθυστέρηση! όπως τα χρηματοκιβώτια! αχαχαχ!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά΄πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τι γλυκό ποίημα!!!
    το φεγγάρι είναι πάντα εκεί!!!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά πού είσαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Το φεγγάρι είναι πάντα εκεί, και το ΄΄κλεμμένο φως ΄΄του μπαίνει από τις χαραμάδες μας , και ονειρευόμαστε στη σιγαλιά της νύχτας .
    Τα χαμόγελα έρχονται με το φως της ημέρας και του αυτόφωτου ήλιου.
    Φιλάκια ηλιαχτιδένια μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να φτάνουν τα χαμόγελα της μέρας θα πω!
      Σε ευχαριστώ Νικόλ μου!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ☼

      Διαγραφή
  10. Το φεγγάρι είναι αυτό που υπόσχεται ακόμη κι όταν χάνεται... Ξέρεις πάντα πως θα επιστρέψει... Δεν απαιτεί... Μόνο δίνει... όνειρα... εικόνες... συναισθήματα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Πασταφλωρίτσα μου, ακόμα κι όταν δεν φαίνεται είναι εκεί!
      Ακόμα κι αν αποσυρόμαστε για διάφορους λόγους, υπάρχουμε, πίσω από τη χάση μας.Κι εμείς σαν το φεγγάρι μπορούμε να επιστρέφουμε.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. τι ομορφο ποιημα...μπραβο βρε Αριστεα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για το ποίημα θα σε ανταμείψω με ένα βραβείο :)
    Πέρνα να το πάρεις http://styllia.blogspot.gr/2013/06/awards-for-today.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Στέλλα μου, σε ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά!
      Έρχομαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο!!!
    Το διάβασα και γαλήνεψα.
    Να'σαι καλά γλυκιά Αριστέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να΄σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Mε ξάφνιασες ευχάριστα Αριστέα μου !!!
    Νομίζω πως σπάνια αφήνεσαι με αυτό τον τρόπο σε ένα στίχο να δείξεις ένα άλλο προφίλ της Αριστέας που ΄΄χάνεται΄΄ που ΄΄παραδίνεται΄΄ που γκρεμίζει τα ''οχυρά της'' :-)

    Θα περιμένω κι άλλες τέτοιες στιγμές κι ας μην έχει Πανσέληνο...

    Καλό βράδυ
    σε φιλώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Λεβίνα! Τα λόγια σου έχουν μεγάλη βαρύτητα για μένα! Εσύ που πλέκεις τόσο όμορφα και λυρικά τις εικόνες σου κάθε φορά μέσα από τους δρόμους της ποίησης! Ολόψυχα σε ευχαριστώ!
      Πολλά φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
  15. Κι εγώ θα περιμένω κι άλλες τέτοιες στιγμές...με φεγγάρια ή χωρίς!
    Είναι τόσο υπέροχο το ποίημα..γεμάτο όμορφες εικόνες..
    Φιλιά πολλά!!..καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Με συγκινούν τα λόγια σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Όμορφοοοο! Αισθησιακό και νοσταλγικό....
    Μου άρεσαν πολύ αυτές οι γραμμές σου.
    Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερινάκι μου. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
  17. Το πρωί ειναι το ξεκίνημα νέων στιγμών. Κλεμμένες τις ονομάζεις, δανεισμένες, σου λέω εγώ, αν και παρεμβαίνω στο γραπτό σου με αυτό. Ειναι κάποιες στιγμές, απάτη στον χρόνο του μυαλού. Άλλοτε μένουν στάσιμες και άλλοτε περνούν σαν τρένο απο πάνω σου.
    Όμορφη πολύ η σκέψη σου.
    Έλειψε λίγο...

    Ααα και για το φεγγάρι δίκιο έχεις. Ειναι η ματιά που φτιάχνει εικόνες...
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να καταλαβαίνει ο καθένας αυτό που θέλει κι όχι κατ' ανάγκη τη δική μου σκέψη.
      Κλεμμένες γιατί δεν είναι δικές μου για πάντα. Αλλα θα μου πεις; Και τι κρατάει για πάντα;
      Σε ευχαριστώ καλέ μου Ναυαγέ για τα λόγια σου!
      Να'σαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  18. Μμμμμ...ωστε εκδηλωθηκες τελικα!
    Αλλος ενας στιγμοκλεφτης.

    (Σςςςςς..μεταξυ μας...εγω τις θαβω στα ονειρα
    του γειτονα)

    Καλησπερολουλουδιαμενο αποσπερου(που ελεγε κι η γιαγια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σςςςς μεταξύ μας ε; Δεν το διαδίδω παντού...
      Και σήμερα μου ξέφυγε :))))
      Θαμμένες τις έχω κι εγώ προ πολλού... στα σκοτεινά!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά τρελοκομείο μου!
      Κρατήσου! Θα έχει ανάρτηση να μου ευχηθείς ξανά αύριο, ναι;
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Πανσέληνο ποίημα με ερωτική διάθεση, θα έλεγα. Υποθέτω πως το φεγγάρι εξιτάρει καρδία και νου αμφότερα! Δεν ξέρω αν οι στιγμές είναι κλεμμένες, το φως είναι «δωρεά» σ' όσους το βλέπουν και λούζονται πνευματικώς σ' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμπνευση και πολλά άλλα η πανσέληνος!
      Το κλεμμένο φως αναφέρεται στο γεγονός ότι δεν είναι αυτόφωτο το φεγγάρι, αλλά παίρνει φως από τον ήλιο! Κι έτσι ταιριάζει και δένει με τις κλεμμένες στιγμές!
      Καλό ξημέρωμα καλέ μου!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα!
    αχαχαχα! Μου πήρε μερικά δεύτερα μέχρι να θυμηθώ ότι έτσι λένε το μπλογκ σου!
    Φιλάκια κοριτσάκι μου!
    Να'σαι καλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ας τα πάρω ανάποδα τα πράγματα:
    Σχολιάζω σε αυτή την ανάρτηση αφ'ενός επειδή δεν την είχα διαβάσει, αφ' ετέρου για να μην συμπεριληφθώ στην κλήρωση. (Αποφάσισα το καλοκαιράκι να μην συμμετέχω σε διαγωνισμούς, κληρώσεις κτλ, για να κερδίσει και κανένας άλλος, βρε παιδί μου! Έχει αρχίσει και με φοβάται το μάτι μου πια!!!)
    Λοιπόόόν: ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!! Να ζεις τη ζωή σου με τον πιο ιδανικό για εσένα τρόπο και να έχουμε εμείς την τιμή να μοιραζόμαστε τις στιγμές σου...
    Μέσα από την καρδιά μου, ό,τι καλύτερο, Αριστέα μου!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Να περνάς όμορφα με τους αγαπημένους σου, κορίτσι μου!!!
    (Α, συγχαρητήρια και για το βραβείο της προηγουμένης ανάρτησης!!! Άνω-κάτω τα έκανα πάλι!!! Πού θα πάει? Θα τους βρω τους ρυθμούς μου πάλι... Από Οκτώβρη!!! χαχα!!!)
    Happy birthday, πριγκίπισσα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι απιδί είσαι εσύ! Τι παιδί!
      Καλέ ας έγραφες στην κανονική ανάρτηση! Κι ας έλεγες μη με βάλεις στην κλήρωση! Τι φταις εσύ αν σου κάθεται; Κρίμα δεν είναι ; Μπορεί η τύχη σου είναι να κερδίσεις και πίνακα!
      Μπρος! Αν το δεις εγκαίρως γράψε αλλιώς θα σε βάλω με το ζόρι!

      Σε ευχαριστώ για όλα από καρδιάς!
      Φιλιά, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Αααα τι όμορφο! Τι ρομαντικό!!!!!
    Μπράβο Αριστέαααα! Έχεις ταλέντο!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή