Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Με δυο χείλη μισάνοιχτα

Στον καθρέφτη μέσα
βλέπω εμένα
Αυτή 
πάλι να δοκιμάζει
όσα συμβαίνουν 
στο πρόσωπό της
Θα βάλει τη θλίψη
τη ματαίωση
την απορία
την αναμονή
τη στωικότητα
την απογοήτευση
το θυμό
το πείσμα
όλα με τη σειρά
Αφήνει στο τέλος τη χαρά
με τη μορφή ενός μικρού
χαμόγελου
Κι απ' όλα όσα δοκίμασε
Αυτή
(κι έτρεμα τι θα αποφάσιζε για μένα)
έβαλε δυο χείλη μισάνοιχτα
Μια υποψία;
Μια υπόσχεση
Ναι 
Να θυμηθώ να την αγκαλιάσω λίγο
σήμερα
Έκλεισα την πόρτα
Βγήκα στη ζωή
Με δυο χείλη μισάνοιχτα

@ριστέα


Καλή σας μέρα
Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

66 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα! Μήπως έβλεπες εμένα στον καθρέφτη;
    Εύχομαι τα μισάνοιχτα χείλη σου να σχηματίσουν ως το τέλος της μέρας ένα πλατύ λυτρωτικό χαμόγελο ικανοποίησης, γαλήνης, αγάπης, πληρότητας!

    Καλό και δημιουργικό ΣΚ

    ΥΓ. Οι δύο τελευταίες αναρτήσεις σου ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και είχα να πω πολλά και για την υπομονή και για τη διαφορετικότητα, όμως αυτές τις μέρες δεν είχα ούτε 5' ήρεμου χρόνου για να γράψω. Έχει σκεβρώσει κι η πλάτη μου απ' την πολλή δουλειά στο γραφείο και την υγρασία και το μόνο που θέλω όταν γυρνάω σπίτι είναι να "οριζοντιώνομαι". Ούτε κι αυτό το καταφέρνω! Θα τα πούμε με άλλη αφορμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή! ;-) Έπιασε!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό υπόλοιπο ΣΚ και σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. Οι αγκαλιές και το χαμόγελο
    είναι λυτρωτικές...παρασύρουν
    την καρδιά και την ψυχή σε μια
    διαρκή ενατένιση
    Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσι μου


    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα τα λόγια σου Ελένη και σε ευχαριστώ πολύ!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Να θυμηθείς να την αγκαλιάσεις πολύ
    και να της πεις πως ο καθρέφτης δείχνει μόνο τ’ απέξω.
    Εξωτερικεύει μονάχα στιγμές. Που πόνεσαν.
    Πες της πως οφείλει να κάνει τα επόμενα βήματα.
    Θέλει πόλεμο για να μη φτάσει στα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δηλαδή πολύ συζήτηση με αυτή την τρελή ε;
      Ή μήπως αυτή είναι η καλή; Τα μπέρδεψα η Χαζέα!
      Κι οι δυο σε ευχαριστούμε πολύ Πέτρο μου ( κι αν γλιτώσω σήμερα το τρελάδικο νομίζω ότι όλα θα πάνε καλά ε;)
      Φιλιά πολλά!
      Καλό Σαββατόβραδο να έχεις! ;-)

      Διαγραφή
  4. να την αγκαλιασεις και για μας αυτη, τη τοσο αξιοθαυμαστη κοπελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κάνω Κική μου! Θα τη χαϊδέψω όλο το ΣΚ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Να της δώσεις μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά και να μας την προσέχεις, τ' ακούς?
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Άντε για χάρη σας (και για χάρη μου βεβαίως βεβαίως) θα την κανακέψω κι απόψε κι αύριο! Από Δευτέρα δεν παίρνω όρκο! ;-)
      Φιλιά πολλά!
      Καλό υπόλοιπο ΣΚ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  6. Σου στέλνω μια αγκαλιά και ένα φιλί!
    Σ'αγαπάμε!

    Kαλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας αγαπώ χαρά μου!
      Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ ! ♥

      Διαγραφή
  7. Αυτα τα υπεροχα μισανοιχτα χειλη δηλωνουν προσμονη (για το καλυτερο που ειναι να'ρθει) κ το χαμογελακι που παει να ανθισει μην ξεχνας οτι ειναι ενα ουρανιο τοξο αναποδα γυρισμενο για να κανει ξεγνοιαστα κουνια το κοριτσακι (μου)....
    Μεχρι νακουγεται το γελιο του στα αυτια ολων των "πειραγμενων"!!!!!!!
    (δεν ειναι "ομορφα" λογια! Ειναι η αληθεια!!!!!! Η καρδια ποναει παντα οταν ψηλωνει...να το θυμασαι,μικρη μου καρδια!!!)
    L u so!!!!!!! <3

    Αγκαλια δυνατη να ενωθουν οι καρδιες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μικρό μου Βαϊλί ! Ας μην είναι όμορφα.... Κρατάω αυτό με την καρδιά και σε ευχαριστώ αγάπη μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Αγκαλίτσα!

      Διαγραφή
  8. Όμορφη πολύ η Αριστέα. Αλλά ξέρεις ποια την ξεπερνά; Η άλλη Αριστέα, αυτή που χαμογελά. :))

    ΥΓ. Να την αγκαλιάσεις πολύ, όχι λίγο. Ντάτσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά!

      ΥΓ: Πολύ, ναι;

      Διαγραφή
  9. Και οι δυο γλυκές είναι!
    Και η μια και η άλλη Αριστέα.....
    Να χαμογελάς, σου πάει!

    Πολλά φιλάκια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κούκλα είναι πες της!...
    Εσωτερικά και εξωτερικά. Έτσι πες της, θα καταλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιώμα με κάνεις κάθε φορά Μαρία μου από τη συγκίνηση!
      Έχω πολλές συνεδρίες στα σκαριά...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. όμως καμμία φορά, ξεκινας αναποδα!με χαμόγελο και μετα σου ερχονται ενα προς ενα τα παραπανω.........και μετά.. δε νοιάζεσαι τί θα πει ο καθρεφτης, οταν ολα ειναι προδιαγεγραμμένα......... :( φιλιά....
    ευχομαι να τα ξαναδω απ τη αρχη και παλι.....συντομα....μη του μιλατε του παιδιού... χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου γλυκιά μου Μπάρμπι να αναπτερωθείς σύντομα! ::))))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστέα μου!! Καταρχήν πες της να κάνει μια βολτίτσα από μένα να πάρει ένα βραβειάκι που της έχω!! Και να πας στο καθρέφτη και να της δώσεις ένα τεράστιο φιλί και μην την μαλώνεις άλλο!! ;)
    Καλό σ/κ!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μαρία -Έλενα!
      Θα περάσω εννοείται! :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Τελικά η ζωή δεν είναι ωραία.............. Κούκλα είναι!!!!!!
    Γλυκά φιλιά Σαββατοκύριακου! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο μου....σε λατρεύω!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. αφιερωμενο στην Petra! να ξερεις, οτι..ερημην σου, καλυτερευσε η διαθεση μου!Πατησα το σπιτακι σου, και επεσα σε μια αναρτηση του Μαιου...όλα ειναι δρόμος.. φιλια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει η Πέτρα!
      Ελπίζω να το δει το μήνυμα σου !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δεν υπάρχει τέτοια ανάρτηση!!! Αχαχαχα! "Όλα είναι δρόμος"...με βλέπω να παίρνω τους δρόμους!!! Χαχαχα! Μπάρμπι, σ' ευχαριστώ τόσο πολύ ρε μάνα μου, με συγκίνησες σήμερα! Άμα θυμηθείς ποια ανάρτηση μου διάβασες, έλα από κει να μου το πεις, σε περιμένω!! Αριστέα, φιλάκια τρελοκομείο! (πάλι έξω είμαστε σήμερα, ε;;...αχαχαχα! :))

      Διαγραφή
  15. Αναδυόμενες ανάγκες της ψυχής, χωρίς παρερμηνείες, με την τέχνη της αλήθειας και με ηχηρό χαμόγελο, το γραπτό και η φωτό σου σήμερα γλυκιά μου airis. Να ζεις την ομορφιά της ζωής και να μην ξεχνάς να ΣΕ αγαπάς! Πολύ μου άρεσες σήμερα! Πολύ όμως!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου, για ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκύτατα λόγια σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      :)) Χαίρομαι που σου άρεσα!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  16. Αυτά τα μισάνοιχτα χείλη, τα εκλαμβάνω σαν υπόσχεση χαμόγελου. Μετά από ένα όμορφο Σάββατο και πολλές αγκαλιές στην Αριστέα μας, την Κυριακή πια χρωστάς στον καθρέφτη σου το χαμόγελο ολοκληρωμένο! Μην του στερήσεις μια τέτοια όμορφο. Κι αν έχεις κέφι, στείλε ένα από τα γλυκά σου χαμόγελα και σε μας.
    Φιλιά το Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την κράτησα την υπόσχεση και χαμογελάω Αννούλα μου :)))))
      Όσα θες να σου στείλω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Προς στιγμήν τρόμαξα ......σκέφτηκα ,δεν μπορεί ,αυτό το κορίτσι με τέτοια μεγάλη και όμορφη καρδιά ,πολλά μετράει στο πρόσωπο της .
    Αλλά ησύχασα όταν είδα ότι νίκησε εκείνο το διστακτικό χαμόγελο !
    Αριστέα ,να την αγαπάς την Αριστέα και να της χαρίζεις πάντα ένα χαμόγελο ! Καλό και όμορφο βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου κάποιες φορές δεν είναι εύκολο το χαμόγελο! Οφείλουμε όμως να θυμόμαστε ότι χωρίς αυτό δεν είναι ωραία η ζωή!
      Μετά από καιρό σήμερα ήμουν ανάλαφρη και πάλι!
      Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ !

      Διαγραφή
  18. Αριστάκι μου,
    σου εύχομαι πάντα να θυμάσαι να την αγκαλιάζεις αυτή... κάθε μέρα!! Με μια αγκαλιά που θα είναι ζεστή και τρυφερή!
    Φιλάκια και καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου γλυκιά!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  19. Εύχομαι τα μισάνοιχτα χείλη να μεταμορφωθούν σε ένα τεράστιο χαμόγελο! Να θυμάσαι να "την" αγκαλιάζεις κάθε μέρα...
    Καλό Σαββατόβραδο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν είναι πάντα εύκολο αλλά υπόσχομαι να προσπαθώ!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  20. Χαμογελα ειναι η ζωη μια τρελα !!!!
    Καληνυχτα κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δεσποινάκι μου !
      Σε ευχαριστώ πολύ :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Λένε ότι δεν σταματάς να χαμογελάς επειδή γερνάς. Γερνάς επειδή σταματάς να γελάς. Και εκείνοι που λένε πως το γέλιο φέρνει ρυτίδες είναι πωλητές καλλυντικών...!
    Η σημερινή ημέρα είχε κάτι διαφορετικό. Έλαμπε. Θύμισε καλοκαίρι. Μέχρι και η νύχτα κρατάει κάτι απο εκείνο. Δεν ξέρω ποιο απο τα δύο φέρει την ευθύνη γι'αυτό. Εσύ που χαμογέλασες ή ο ήλιος που θέλησε να μας ζεστάνει ?
    Όπως και να΄χει, είναι όμορφο.
    Στάσου με αυτό. Κατοχύρωσέ το εν ανάγκη...

    Όνειρο ένα πέταγμα και αφήνεσαι σ'αυτό... https://www.youtube.com/watch?v=GcTRU9SMpVU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως ! Η χτεσινή βραδιά ήταν σαν καλοκαιρινή!
      Σε ευχαριστώ για όλα γλυκέ μου!
      Σε ευχαριστώ και για την αφιέρωση!
      Φιλιά πολλά!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

      Διαγραφή
  22. Ακολούθησε πάλι το βηματισμό των μωρών Αριστέα μου , που ενώ δεν μιλούν , δεν περπατούν , χαμογελούν !!
    Δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο, μην αφήνουμε τις μέρες μας άχρωμες και νεκρές χωρίς ένα μειδίαμα !γλυκά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))))
      Αυτό είναι τεράστιο χαμόγελο Νικόλ μου!
      Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Αριστεούλα μου , δε ξέρω τι έγινε αλλά μη στενοχωριέσαι...η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία... η μπλογκοπαρεούλα σου ειναι και θα είναι εδώ.. φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινούι μου και σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλούθκια! :))

      Διαγραφή
  24. Τα όσα ανέφερες δεν χρειάζεται να είναι κανείς ενώπιον του καθρέπτη για να τα φορέσει! Αν τα νιώθει, «τα φοράει» άνετα σαν τα φαρδιά ρούχα. Αν τα «φοράει» κατ' ανάγκη, τότε είναι σαν τα στενά ρούχα που ζορίζουν! Ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν είμαστε εντός του καθρέπτη, αλλά έξω απ' αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα νιώθει, «τα φοράει» άνετα σαν τα φαρδιά ρούχα. Κρατάω αυτό! Μου άρεσε!
      Καλή σου μέρα και σε ευχαριστώ που πέρασες! :)))

      Διαγραφή
  25. Παντα ειναι πιασαδικα....πιστεψε με!!

    ΚαλοΚυριακοημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εύχομαι απ' τα μισάνοιχτα σου χείλη, μόνο η χαρά να ζωγραφίζεται...

    ΑΦιλάκια τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Στεφανία! :))
      Καλή μέρα να έχεις !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Είναι μίααααααααα κούκλαααααααααααααααα, πες της!!!!! ♥
    Αγκαλιά, αγκαλιά, γρήγορα!!!! ♥♥
    Φιλάκια πολλά-πολλάααααααααααα :**

    Καλή και ηλιόλουστη Κυριακή :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ομορφιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥ ♥ ♥

      Διαγραφή
  28. Χαίρομαι που αυτή τελικά επέλεξε τα μισάνοιχτα χείλη, την υπόσχεση κι ένα ίσως, αφήνοντας πίσω όλα τα άλλα τα αρνητικά. Οπωσδήποτε να την πάρεις αγκαλιά, να τη φροντίζεις και να την προσέχεις...
    Φιλιά, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  29. Σε φανταζομαι μπροστα στον καθρεφτη να παιζεις με τις εκφρασεις του προσωπου σου, σαν ενα μικρο ανεμελο παιδι. Και να κρατας για το τελος την πιο αινιγματικη...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι να πω και εγώ... τα είπαν όλα..
    Θα μείνω στην υπέροχη φωτογραφία :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή