Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Κάνε κάτι μαζί μας, επιτέλους!

Επιστρέφοντας από τη δουλειά χτες
για να ξεκουραστώ... είπα να κουραστώ!
Έτσι είμαι εγώ: τρελή κι αλλοπαρμένη!
Αφήστε που ακούω και φωνές!
Δυο απλά κεριά μου (γλυκο)ψιθύριζαν:
"Πληζ,κάνε κάτι μαζί μας...
Κρυώνουμε!"

Πού να συγκεντρωθώ εγώ σε κάτι άλλο;
Κι επειδή ακόμα Χριστουγεννιάτικο ανεφοδιασμό δεν έχω κάνει 
στόλισα τα παραπονιάρικα κεράκια μου με ό,τι είχα :


Με αυτά και με αυτά 
τελικά προέκυψαν αυτά:



Με έπιασε λοιπόν πάλι η γνωστή τακτική μου..
της ανακύκλωσης: τίποτα δεν πάει χαμένο!

Να τα στείλω κάπου σκέφτηκα ευθύς αμέσως,
και στους φίλους που ευχήθηκαν για το μπλογκ μου
κλήρωση θα κάνω.
Όταν πάω σπίτι, 
σε αυτή την ίδια δημοσίευση θα κάνω ένα refresh 
και θα ενημερωθείτε!

Η λίστα (κάπως ύποπτο ακούστηκε αυτό):
  1. Butterfly
  2. Έλενα Λ
  3. Nasia
  4. Dimitra
  5. Νίκη
  6. Ελένη Αθανασίου
  7. Κυκλάμινο
  8. Ελένη Φλογερά
  9. Love addict
  10. Fun
  11. Ανώνυμος ( σλ)
  12. ποιώ-Ελένη
  13. Graftland gr
  14. ΕΚΦΡΑΣΟΥ
  15. Katerina koko
  16. syros2js
  17. Katerina Verigka
  18. Άννα Πάρος
  19. Lia
  20. agrimio
  21. giwta ar
  22. Γεωργία Κοτσόβολου
  23. Rylie
  24. Nikol
  25. Paloma
  26. Ράνια
  27. Elefteria S
  28. Hengeo
  29. Tis Annios
  30. Κάθε μέρα
  31. Marina D Queen
  32. Σοφία ΜΒ
  33. Φένια
  34. Miranta
  35. Serenata
  36. Μαριλένα
  37. Δελφινάκι 
  38. Κέρινα ποιήματα
  39. Joan Petra
  40. Katerina Valsamidi
  41. marie
  42. Marie-Anne
  43. Pink Angel
  44. Μαρία Έλενα
  45. Μαρία Κανελλάκη
  46. Πέτρος ο Ακυβέρνητος!
  47. Αποκάλυψις 999
  48. Mairi Grasia
  49. Δέσποινα
  50. Makis Del
  51. Vaso Kαpsalh
  52. Άρης Άλμπης
  53. Levina
  54. Paraskevi Laprini M
  55. ΜΑΡΙΑ Π
  56. Σμαραγδένια Ρούλα
  57. littlemeandlittleyou
  58. me(maria)
  59. Oldthings
  60. Lysippe
  61. Φλώρα
  62. Έλλη
  63. Βιβή
Όπως όλες οι γιορτές!
Ο απόηχος γλυκός....
Δεν περίμενα τόση ανταπόκριση, δεδομένου 
ότι δεν είχα γράψει και τίποτα φοβερό.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα τα όμορφα λόγια σας 
και την αγάπη που δείχνετε σε ό,τι και αν κάνω!

Καλή σας μέρα
@ριστέα
________________________________________________________

Κι η κλήρωση μόλις πραγματοποιήθηκε:
7:00 μμ
Έκανα αντιγραφή-επικόλληση 
κι αν και του ζήτησα να επιλέξει από το 1 έως το 63 
αυτό δείχνει έως το 100!

True Random Number Generator  56Powered by RAND


Η Σμαραγδένια Ρούλα είναι στο 56
κι ελπίζω να χαρεί!
Τα κεράκια μου θα ταξιδέψουν στην... Κρήτη!
Εν τω μεταξύ δεν περνάει και συχνά...
Πρέπει να ξεκινήσω το κυνήγι της ενημέρωσης! 
Σας φιλώ!

Κι άντε ευχηθείτε μου και στο επόμενο 

giveaway!

90 σχόλια:

  1. επιτέλους βρήκα έναν ανθρωπό που έχει τα ιδια συμπτώματα με μένα....να δεις εμένα πως μου φωνάζουν όλα γύρω μου....!!! ουφ! ευτυχώς δεν είμαι για τον νευρολόγο ακόμα!!! Πολύ όμορφα τα κεράκια σου Αριστέα μου..φυσικά υλικά και πέρλες το αγαπημένο μου!!!!
    φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Δεν είμαι η μόνη δηλαδή Και δεν είμαι τρελή. Τα αντικείμενα πράγματι έχουν φωνή ε; αχαχα! Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Πανέμορφα και τα δυο!!! Πάσχω και συμπάσχω κι εγώ!!!
    ♥ φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι χρυσοχέρα κοριτσάρα που είσαι!Κουκλίστικα έγιναν!
    Τρελαίνομαι για κανέλες και κορδέλες!χα!
    Είναι πολύ γλυκό το κέρασμα και ευχαριστούμε για άλλη μια φορά που μας σκέφτηκες.
    Ζεστούλικο φιλί για καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο τρελαίνομαι για κανέλες και κορδέλες!!!
      Όταν ξεμένω από υλικά δεν νιώθω καλά! Για αυτό πάντα αγοράζω κανέλες κι ας ξέρω ότι έχω!
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!! Στις κατασκευές με κανέλες "τόχεις" !!!!! Θα αφιερώσω
    μια ανάρτησή μου στις κατασκευές σου !!!!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ανατριχιάζω όταν βλέπω το όνομά μου σε λίστα!
    μέσο γίνεται να βάλουμε ;π.χ βρισκόμαστε στην ίδια πόλη ....ευκαιρία ένα κεράκι να μας φέρει πιο κοντά.....γλιτώνεις έξοδα αποστολής....κ.τ.λ.....χαχαχαχαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε να το κάνουμε τότε!
      Περιμένω πρόσκληση για καφέ!
      Είναι που θα γλιτώσω τα έξοδα αποστολής! Έχεις επιχειρήματα πάντως...
      Φιλάκια Νάσια μου!

      Διαγραφή
  6. Τα παραπονιάρικα κεριά καμαρώνουν με αυτό τον όμορφο στολισμό !Εύχομαι να σε συντροφέψουν σε υπέροχες βραδιές ! Δηλαδή ,άν είχες εφοδιαστεί με υλικά ,πόσο πιό όμορφα θα γινόταν ?Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!
      Αν είχα υλικά θα είχα ελευθερία επιλογής που είναι πολύ σημαντικό για μένα!
      Θα προσθέσω και το δικό σου όνομα :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. αχαχαχαχα καλημερα!!!!ρε τρελη εβαλες και εμενα?εγω ειμαι ακυρη δεν εχω μπλογκ.αλλα τα κερακια μου αρεσαν παρα πολυ εισαι φοβερη.

    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα βγεις θα ξανακάνω την κλήρωση! :))
      Κεράκια να θυμηθούμε να πάρουμε αύριο ναι;
      Μάκια!

      Διαγραφή
  8. ειναι πανεμορφα τα κερακια φιλη μου!
    μπραβο! <3

    *εχθες ανεβασα την αναρτηση με τα θετικα των αντρων, το παιχνιδι θυμασαι; :)

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Να'σαι καλά!
      Κι ευχαριστώ για την υπενθύμιση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικά είναι Αριστέα μου!! Τελικά "το'χεις " που λένε!!! καλημέρααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ επιτέλους μπήκα κι εγώ στην λίστα! Τώρα λίστα με ψώνια, λίστα του Σίντλερ, λίστα να είναι κι ότι να ναι! χαχαχαχα
    Να είσαι καλά Αριστέα μου με έκανες και γέλασα... άσε που με το που βλέπω πια ξυλοκάνελα κοιτάω γύρω μου μήπως βγει η Αριστέα από το βάζο και τα βουτήξει για τις κατασκευές της !!!
    :-)
    Φιλιά Αριστέα μου
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Λεβίνα μου, έλιωσα στα γέλια! Να'σαι καλά κοπέλα μου! Μην φοβάσαι για τις κανέλες σου! Δεν ξεμένω ποτέ!
      Τη λατρεύω στις κατασκευές...τη λατρεύω στο φαγητό, τη λατρεύω να καίγεται ως αιθέριο έλαιο στο χώρο μου!
      Και ναι! Μπήκες κι εσύ σε λίστα!
      Φιλιά πολλά! :))
      Καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Με ό,τι καταπιάνεσαι
    δίνεις ψυχή και φαντασία
    γι αυτό τ αποτέλεσμα
    είναι πάντα πανέμορφο

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Τα λόγια σου με συγκινούν!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Εγώ πάλι, γιατί ήμουν σίγουρη ότι έστειλα σχόλιο γύρω στις 8:30;
    Τέλος πάντων, ήταν περίπου :
    Εύχομαι η γενναιόδωρη καρδιά σου, που τόσο απλόχερα χαρίζει, να νιώθει πάντα γεμάτη!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δεν υπάρχει ούτε στα ανεπιθύμητα! Τα κάνει αυτά ο blogger!
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου για τις ευχές!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
    2. Και σου τά'λεγε ο Πέτρος. Φτιάξ'του γεμιστά (του Blogger, του Πέτρου του φτιάχνει η.. Πέτραινα!). Τώρα πεινάει και τρώει σχόλια.
      xxxxx

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Η Πέτραινα είναι όλα τα λεφτά!
      Μου μοιάζει ο blogger: στην πείνα μου κάνει παρέα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. ...και Δεν είχες υλικά είπες? κι έγιναν τόσο υπέροχα, τόσο όμορφα, τόσο θεσπέσια? Εύχομαι γλυκιά μου airis, να κοσμούν τραγουδώντας πια κι όχι ,,, ψιθυριστά το χώρο σου, να συμπληρώνουν μαγικές βραδιές και ν' απολαμβάνεις χαρούμενη τις δημιουργίες σου!
    Να έχεις ένα θαυμάσιο απόγευμα! Φιλιά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια λέω: Μόνο κανέλες έχω με το κιλό και λινάτσα (αγαπημένα υλικά).
      Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για τις ευχές σου! Υπέροχη όπως πάντα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Μου άρεσε η εικαστική παρέμβαση στα κεριά , τι λες τώρα τίποτα δεν πετάμε , μαζεύουμε και των άλλων τα πεταμένα.
    Αν δεν έχεις τρέλα κοπελιά δεν επιβιώνεις την σήμερον ημέραν!!
    Μια από τα ίδια και εγώ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι δικιά μου Νικολίτσα μου! Δεν πετάμε αλλά αξιοποιούμε φυσικά! Διπλό το κέρδος έτσι!
      Χαιρετώ με αγάπη την έτερη τρελή!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  15. Αχ, κανέλα! Μέχρι εδώ μύρισε.. Στο'χω πει ότι εδώ στην Αυστραλία ΔΕΝ μυρίζουν οι κανέλες; Ποτέ.. έχω γυρίσει όλα τα παραδοσιακά μαγαζιά, αλλά τίποτα.. Και κάθε φορά που σκέφτομαι την κανέλα, έρχεται στο μυαλό μου το αγαπημένο μου ρόφημα.. Σαλέπι. Σαλέπι από το κέντρο της Αθήνας, από κάποιο γεράκο που το φτιάχνει και γυρνά τις γειτονιές, σπάζοντάς μας τις μύτες.. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα. (Μωρέ, πρέπει να σου στείλω πακέτο το υλικό μου, ως έχει!! Κάθεται παραπονεμένο, επειδή έχω στερέψει από ιδέες. Δεν περνάω και ιδιαίτερα παραγωγική περίοδο.. αλλά ξοδεύω πολλά σε υλικά..) ΣΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη στιγμή καίει σε τρεις παρακαλώ συσκευές αιθέριο έλαιο κανέλας! Τη λατρεύω όσο δεν παίρνει!
      Να σου στείλω ελληνική κανέλα ξενιτεμένο μου;
      Μάζευε υλικά! Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σε πιάσει ο οίστρος!
      Φιλάκια καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  16. Σου μιλάνε τα αντικείμενα? Αυτό είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα είτε των θεόμουρλων, είτε των μεγάλων καλλιτεχνών!
    (Κι εμένα μου μιλάνε ώρες-ώρες... Καλλιτέχνης πάντως, δεν είμαι!!!)
    ;-)
    Πολύ όμορφα είναι, κορίτσι μου!!!
    Ευχαριστούμε που πάντα μας σκέφτεσαι!
    Αγκαλιά και φιλί!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον στην πρώτη κατηγορία ειμαι Γιάννα μου! Έβαλα δυο κανέλες , μια λινατσοκορδέλα, δυο τρία μπιχλιμπίδια... Ε δε με λες και καλλιτέχνη!
      Σε ευχαριστώ πολύ όμως για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Αριστεα υπεροχα τα κερια σου , τελεια δωρα και χειροποιητα , καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι υπέροχα και τι ωραίο να είσαι πάντα γεμάτη όρεξη για νέες δημιουργίες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου , σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφα γλυκό μου ταλέντο-καλλιτέχνη-ακούραστη-τρελοκομείο-χρυσοχέρα.......
    Το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Σε ευχαριστούμε πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Όλα αυτά εγώ;
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. ΚΑΝΕΛΛΕΣ , ΠΕΡΛΕΣ ΚΑΙ ΛΙΝΑΤΣΑ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούν τα γούστα μας!
      Φιλάκια Φένια μου! :))

      Διαγραφή
  21. Αν βάλανε τα καλά τους οι σουσουράδες, με σκοπό να κάψουν καρδιές... εεε, τα καταφέρανε περίφημα τότενες.

    Με λίγα κι απλά υλικά σκορπίζεις πολύ ομορφιά, Αριστέα μου.
    (Πού να είχες κάνει και Χριστουγεννιάτικο ανεφοδιασμό δηλαδής.)
    Μπράβο, μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Περιμένω την αυριανή μέρα για τους ανεφοδιασμούς όσο τίποτα άλλο! Φαντάσου όμως να ψωνιστώ και μετά να ξεμείνω από όρεξη! αχαχα!
      Φιλούρες κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  22. Για το μεγάλο ταλέντο σου στις δημιουργίες δεν θα αναφερθώ, δεν μ' αρέσει να επαναλαμβάνομαι. Και ούτε θα έβαζα σχόλιο, αν δεν μου έμπαινε η εξής απορία:
    Τα κεριά σου, ξέρουν... εγγλέζικα και λένε πληζ;;; :))
    Χάθηκε ο κόσμος να πουν ένα... s'il vous plaît να καταλαβαίνουμε κι εμείς;;; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μου μιλάνε στη γλώσσα που καταλαβαίνω εγώ! Πώς θα συνεννοούμασταν αν μου μιλούσαν στα Γαλλικά! Δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο εγώ! Με αγγλικά και ροκ μεγάλωσα εγώ ! αχαχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Ave Αριστέα μου!! Σ'ευχαριστούμε για την όμορφη εκπληξούλα, να τα χαρεί η Ρούλα! Είναι πανέμορφα όπως ό,τι φτιάχνεις!
    Έβαλες στο playlist και το αγαπημένο μου.. So this is Christmas.. όποτε το ακούω κάτι με πιάνει..μια συγκίνηση.. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πιτσιρίκα μου!
      Παρακαλώ! Μακάρι να μπορούσα να το κάνω πιο συχνά! Είναι τόσο όμορφο να κάνεις κάποιον χαρούμενο..
      Χαίρομαι που μας αρέσει το ίδιο κομμάτι ...κι εγώ αισθάνομαι τρυφερά πολύ όταν το ακούω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Τα κεριά σου όχι μόνο δεν κρυώνουνε τώρα, αλλά έχουν ντυθεί και με τα καλά τους!!
    Μπράβο, χρυσοχέρα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και πάλι στο μπλοκ σου....πολύ όμορφα τα κεράκια σου...τυχερή η σμαραγδένια , να τα χαρεί..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποπο απίστευτα είναι! Χρυσοχέρα χρυσοχέρα! Θα τα χαρεί αυτή που τα κέρδισε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ η τυχερή;;; ΓΙΟΎΠΙΙΙΙΙΙ.... και αργοπορούσα... χι.χι. τι να κανω μάτια μου που σου το έχω πεί και αλλες φορές δεν σε προλαβενω στις αναρτήσεις και οταν έρχομαι εδώ κάνω την επίσκεψη μου αρμένικη.. γιατί πως να μην δώ και ότι έχω χάσει.. πριν μου λές;;; χι.χι. Καλά... τα κεριά που σου μιλούσαν Αριστέα μου... τα καλύτερα
    σου είπαν.. τα λατρεύω τα κεριά...και ήρθαν σαν υπέροχο δώρο στα γενέθλια μου που είναι αύριο...το πιστεύεις;;;;χι.χιχ.χι. ...χάρηκα πάρα μα πάρα πολύυυυυυυ!!!!!!σε ευχαριστώ πολύ.. ενα φιλί μεγαλο και μια αγκαλια.. σου στελνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την τυχερούλα !
      Το ξέρω χαρά μου ότι δεν μπαίνεις συχνά μέσα αλλά όταν το κάνεις περνάς από όλες τις δημοσιεύσεις μαζεμένες! Ανησυχούσα απλά αν θα ενημερωθείς εγκαίρως! αχαχα!
      Χρόνια σου πολλά ! Τι έκπληξη !
      Πολύχρονη, καλότυχη, κι ευτυχισμένη Ρούλα μου!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Oh μα τι γλυκιά που είσαι βρε Αριστέα μας!! :)) Καλό ταξίδι στα καταπληκτικά -όμορφα- χριστουγεννιάτικα κεράκια σου! Να τα χαρεί η Σμαραγδένια!! :))
    Φιλάκια πολλά και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ Παρασκευής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Πόσο μα πόοσο καιρό είχα να'ρθω.
    Γεια σου Αριστούλα μου!
    Αυτό με τις φωνές να το κοιτάξεις όντως, χαχα. Αλλά πάλι, το μυαλό του καλλιτέχνη έτσι δεν είναι; :-)

    Πολύ όμορφα κεράκια, αν μυρίζουν και ωραία τόσο το καλύτερο.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ναι χαθήκαμε καιρό αλλά σε βλέπω στο ΦΒ :)))
      Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Δεν με νοιάζει που δεν τα κέρδισα γιατί με συγκίνησε η κίνησή σου μόνο:) Να είσαι καλά και πολλά μπράβο στη Ρούλα που ήταν η τυχερή που θα τα καμαρώνει τα δημιουργήματα σου.
    Φιλάκια κουκλάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου ευχηθώ Δημητρούλα μου σε κάποιο επόμενο giveawawy! Ήταν να μη γλυκαθώ! Λόγοι πάντα θα υπάρχουν! :)))
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Πάλι στην απέξω; Κάτι γίνεται εκεί πέρα.
    Το πήρα τελικά απόφαση! Και μόνο μου να με βάλεις στην κληρωτίδα ...θα κολλήσει το PC και πάλι θα χάσω!
    Και μιας και το 'φερε η κουβέντα, το PC μου από χθες το βράδυ ...καπούτ! Αυτή τη στιγμή μετά από πολλές προσπάθειες, επανεκκινήσεις, διαγραφές ύποπτων αρχείων κλπ, έχω μπει σε "ασφαλή λειτουργία" δεν δουλεύει κανένα πρόγραμμα του office, είμαι στον internet explorer (μετά από πολλά πολλά χρόνια) γιατί οι άλλοι browser τα 'παιξαν και κάνω γρήγορα πριν κολλήσει και αυτός!
    Κάτι κόλλησα. Μήπως γνωρίζεις εσύ κάτι...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν το πήρα απόφαση: Μια μέρα θα κάνω κάτι και θα κάνω κλήρωση με σένα μόνο! Εντάξει; Να δεις που θα κερδίσεις! Είμαι σίγουρη σχεδόν!
      Για τον υπολογιστή σου πάλι δεν είμαι και τόσο! Περαστικά!
      Εγώ πόνεσα πολύ με τον δικό μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Συγχαρητήρια στην Ρουλίτσα μας!!! Πάντα τυχερή να ναι!!!
    Πανέμορφα κεριά και υπέροχη κι η σκέψη σου Αριστάκι μου!!!
    Και του χρόνου!!!! ★★★
    Α!!! Κι εγώ λατρεύω κανέλλα!!!!!! Ειδικά στο ρόφημα σοκολάτας είναι!!! Μμμμμμμμ!!! Καλό σ/κ κοπέλα μου!!!!! Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο μου να 'σαι καλά κοπέλα μου !
      Χαίρομαι που τρελαίνεσαι κι εσύ για την κανέλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Άντε και στα επόμενα.... και ελπίζω να μην ακούς συχνά φωνές, γιατί και κάποια Ιωάννα άκουγε και είδες τι έπαθε !!!
    Τα κεριά σου εκπληκτικά, τυχερή η τυχερή !!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Ράνια μου σε καλό μου βγαίνουν ως τώρα οι φωνές! Δεν είναι να τις κυνηγήσω!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κεράκια μου!
      Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
  34. Για τη δοτικότητα και τις δημιουργίες σου, τα έχουμε πει ήδη.
    Σχολή έχεις δημιουργήσει πλέον.
    Ενθουσιάστηκα που τα κεριά θα περάσουν απ' τα χέρια σου στα χέρια της Ρούλας!!!...
    Πύργος-Κρήτη λοιπόν. Δυο κεριά αμπαλαρισμένα στην αγάπη και τη φροντίδα σου.
    Μαγεία!
    Φιλιά ρε Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι έκπληξη: Σήμερα είναι τα γενέθλια της! Αυτό θα πει τύχη!
      Να'σαι καλά Μαρία μου , αν και τυχερή ως τώρα δεν έχεις υπάρξει! :))) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Υπέροχα έγιναν!!! Θα τα χαρεί η τυχερή σίγουρα!!!! :D
    Ευχαριστούμε για την έκπληξη και που μας σκέφτηκες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! :))
      Εύχομαι να περνάς καλά χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  36. Θα φωτίσεις με τα υπέροχα κεριά σου και την Κρήτη...
    Μπράβο κοριτσάκι μου πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλωρίτσα μου πόση αγάπη νιώθω σε αυτό το κοριτσάκι μου....
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  37. Μια χαρά είσαι κοριτσάκι μου αφου μιλάς με τα κεριά !!!!
    Πανέμορφα τα έκανες και τυχερή η Ρουλα που θα της κανουν συντροφιά!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Οκ! Γιατί θα συνεχίσω μου φαίνεται!
      Φιλιά πολλά Δεσποινάκι μου!

      Διαγραφή
  38. Πάντα τυχερό να είναι το σμαράγδι μου!
    Πάντα δημιουργικό να είναι το τρελοκομείο μου!!
    Καλό ξημέρωμα σε όλους! Χαρά μου σε φιλώ γλυκά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα δεν σου εύχομαι σε επόμενο giveaway! Σου λέω μόνο ότι ακόμα κι αν αργώ τηρώ πάντα τις υποσχέσεις μου!
      Φιλιά από καρδιάς!

      Διαγραφή
  39. Αριστέα μου υπέροχα τα κεράκια που έφτιαξες!
    Σε ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στην λίστα,να 'σαι καλά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πάρα πολύ όμορφα τα "έντυσες"...τώρα σίγουρα δεν θα κρυώνουν!!
    Πάντα τυχερή να είναι η Ρούλα κι εσύ να είσαι καλά να μοιράζεις χαρά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. όχι μόνο έκανες κάτι μαζί τους, αλλά τα μεταμόρφωσες υπέροχα!
    το πιο υπέροχο, όμως, είναι η κίνηση αγάπης που με την προσφορά σου έκανες!
    μπράβο σου για όλα, Αριστέα μου! σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Βίκυ μου και λυπάμαι που δεν θυμήθηκα να βάλω και το δικό σου όνομα στη λίστα! :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  42. Συγχαρητήρια!!!
    Πάντα τυχερή η να είναι η κοπέλα!
    Ξανά μανά μπράβο σου Αριστούλι μου για το όμορφο give away!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστώ για τη γλυκιά σου σκέψη να με βάλεις στη λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ χαρά μου!
      Χαίρομαι να τιμώ τους φίλους !
      Φιλιά!

      Διαγραφή