Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι # 10

Η στήλη αυτή είναι ιδέα 
της Ελευθερίας από το Elefteria's diary.


ακούω

....τους ήχους του πιο γαλήνιου για μένα κομματιού
που παίζει και στο μουσικό χαλί του μπλογκ
Forest Gump 


βλέπω

... τα δώρα που έλαβα από την Πετρούλα μου.
Η συγκίνηση μεγάλη.
Τα γάντια και τα ισοθερμικά μανίκια με έλιωσαν.
Είναι για να αντέξω τις κρύες μέρες στη δουλειά
καθώς βρίσκομαι σε ένα χώρο χωρίς θέρμανση,
αλλά και με την πόρτα μονίμως ανοιχτή.
Κολιέ και βραχιόλι στα χρώματα της χρυσής άμμου.
Το κρύο,κρύο αλλά κι η εμφάνιση, εμφάνιση!
Να και το μοντελάκι:



συλλογίζομαι


Το να περπατάς με ένα φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτερο 
από το να περπατάς μόνος στο φως.
Helen Keller

*
Η φιλία είναι ένας δυνατός δεσμός.
Κι αν έχεις την αγάπη και τη στήριξη των φίλων σου 
τότε έχεις λόγους να χαμογελάς και να λες
Ναι, η Ζωή είναι Ωραία!


Σας ευχαριστώ για την καθημερινή σας αγάπη!

Καλή σας μέρα
@ριστέα


59 σχόλια:

  1. Τι γλυκό από την Πετρούλα..ειναι πολύ όμορφα όλα να τα χαρείς , αλλα πιο πολύ η σκέψη της.... φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι! Με συγκίνησε το τρελοκομείο μου!
      Να΄'σαι καλά γλυκό μου Δελφινούι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. καλημερα!
    μεγια το δωρακι!
    φιλακια [πολλα ομορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι
    Πανέμορφα τα δώρα
    ζεσταίνουν εκτός από τα χέρια
    και την καρδιά!!!
    Να προσέχεις το κρύο και να κρατάς
    σφιχτά δυο φιλικά χέρια!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το ένιωσα κι εγώ Ελένη μου! Κι αυτό ήταν που με συγκίνησε περισσότερο απ΄όλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  4. Γλυκιά μου Αριστέα μου, θα απαντήσω 3 σε 1, λόγω έλλειψης χρόνου.
    Κατ' αρχάς σ' ευχαριστώ για το βραβειάκι που με τιμή μου χάρισες και θα το αναρτήσω άμεσα! Εξαίσιες οι αποκαλύψεις / απαντήσεις σου στο συγκεκριμένο, γέλασα με το μελαχρινός να 'ναι ... Όλη σου η ανάρτηση ένα όμορφο ταξίδι, μια εξιστόρηση με χρώμα ειλικρίνειας κι ευαισθησίας, έτσι όπως εσύ ξέρεις να μας καταθέτεις! Τώρα για το συμπόσιο ποίησης και την απόσυρση του 22 (!) διάβασα και κατάλαβα τι συνέβη. Θεωρώ άξιο τον τρόπο με τον οποίο απάντησες και χειρίστηκες το θέμα πραγματικά άψογα! Επέδειξες γλυκιά μου την πολιτισμική σου αγωγή άλλη μια φορά κι εμείς το γνωρίζουμε πολύ καλά! Κάποιοι άλλοι εκτίθενται (!)
    Στο σημερινό σου θέμα, συμφωνώ με τη μουσική που επέλεξες, προδίδει ηρεμία! Επίσης, να χαρείς τα πανέμορφα δώρα σου, υπέροχα και σε χρώματα και σε στυλ! Η φιλία όντας είναι πολύτιμη συντροφιά στη ζωή μας! Να είσαι καλά Αριστέα μου και πάντα δυνατή! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χορταστικό σχόλιο! Μην μου στεναχωριέσαι όταν δεν προλαβαίνεις :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όμορφα λόγια σου ! Να'σαι καλά Κατερίνα μου. Με συγκινείς!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τί γλυκά που είναι και τα τρία μέρη της ανάρτησης!!!
    Και το "ακούω" σου είναι πολύ τρυφερό και το "βλέπω" σου με έκανε να λιώσω και το "συλλογίζομαι" με καλύπτει πλήρως!
    Καλή και ζεστή μέρα, Αριστάκι μου!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ένιωθα χτες βράδυ συριανάκι μου γλυκό! :)
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Φιλιά πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  6. Όλα πανέμορφα και πολύ 'ζεστά' !!!!
    Φιλάκια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ti ομορφα τα δωρακια σου!
    (εγω το πακετακι μου ακοοοομη να το στειλω! :ο( )
    Φιλι και καλημερες ηλιολουστες!!!

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να είσαι καλά και να χαμογελάς! Κι άσε τα πακετάκια :)))
      Μου έλειψες :)
      Αλλά χάρηκα πολύ το ταγκό σου ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου Αριστέα μου!!! Το τραγούδι είναι τόσο τρυφερό!! Τα δωράκια από το πετροτρελοκομάκι σου πέραν του ότι είναι πανέμορφα, ζεσταίνουν και στολίζουν τις καρδιές!!!!
    Είναι ευλογία για όλους οι αληθινοί φίλοι!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά μάθια μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε ίδιες σκέψεις μάτια μου!
      Να'σαι καλά!
      Την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  9. Σπάνια η Φιλία και πολύτιμη!! Και δεν νομίζω πως υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για κάποιον να έχει κοντά του, δίπλα του, ανθρώπους, κι ας μην τους γνώρισε εκ του σύνεγγυς, να τον κάνουν να νιώθει τη ζεστασιά της φιλίας και του σπιτικού. Το να έχεις παρέα, και να ζεσταίνεται ο ένας απ' τον άλλο, είναι μεγαλιώδης ευλογία.

    -Μας γλυκάνατε!! Σας ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ με έχεις γλυκάνει γλυκό μου πόνι πολλές φορές!
      Φιλάκια πολλά τρυφερό μου πλάσμα! ♥

      Διαγραφή
  10. Για το τραγούδι και την ταινία τα σχόλια περιττεύουν. Τα δωράκια όμορφα. Όσο για το συλλογίζομαι, μπήκα σε σκέψεις, καθώς υπάρχει και η αντίθετη άποψη του γνωστού τραγουδιού, πιο καλή η μοναξιά από σένα που δεν φτάνω..

    Καλή υπόλοιπη μέρα να έχεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μοναξιά υπάρχει και δεν είναι πάντα κακή. Μπορείς να έχεις καλούς φίλους αλλά να επιλέγεις και τη μοναξιά σου. Το άσχημο είναι να σου φορτώνεται!
      Φιλιά πολλά Γιώργο!

      Διαγραφή
  11. Πόσο αγάπησα την ταινία αυτή Αριστέα μου αλλά και το μουσικό άκουσμα!! Τα δώρα σου ζεστά και όμορφα από την αγαπημένη σου Πέτρα .΄΄ στο συλλογίζομαι ΄΄ χαμογελώ και σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Νικόλ μου λατρεύω ταινία και κομμάτι. Πάντα στο τέλος μου αφήνει μια υπέροχη αίσθηση και χαμόγελο!
      Φιλιά ζεστά ! ♥

      Διαγραφή
  12. Πολύ γλυκιά η δημοσίευσή σου! Να χαίρεσαι τα όμορφα και ζεστά δωράκια σου. Καλό υπόλοιπο ημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικά τα δωράκια που έλαβες
    αλλά σαν αυτά που έλαβα εγώ σήμερα το πρωί σίγουρα δεν είναι....
    Να δεις εσύ μυρωδιές και αρώματα
    και σαπουνάκια τέλεια....
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα και χρήσιμα κυρίως Πασταφλωρίτσα μου!
      Χαίρομαι που πήρες χαρά σήμερα! Την νιώθω!
      Ας χαρεί και κάποιος :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Βρε, α, να χαθείς, με συγκίνησες σήμερα, άσε που με τριγυρνάει και μια γρίπη και δε νιώθω καθόλου καλά, αλλά έχω να κάνω 2-3 παρατηρήσεις: 1) Τα γαντάκια αν θέλουμε τα...κόβουμε, για να φαίνονται τα δαχτυλάκια...! 2) Το κολιέ με το μαλλί δένουν τέλεια! 3) Ο δίσκος τελικά είναι πολλαπλών χρήσεων! 4) Τι εννοείς Φλωρούκο όταν λες: "...αλλά σαν αυτά που έλαβα εγώ σήμερα το πρωί σίγουρα δεν είναι";;; Να υποθέσω ότι σου έστειλε κάνα δώρο η Αριστέα;; Τι γίνεται τελικώς ρε παιδιά;; Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ας μην άρχιζες εσύ! Μόνο εμένα θα έπαιρναν τα ζουμιά;
      καταρχήν περαστική να είναι η γρίπη και να μην μείνει καθόλου!
      1) Κρίμα θα είναι να τα κόψω ! Κι είναι και βελουτέ η αίσθηση.Τα φορώ όταν πάω κι όταν φεύγω και στη δουλειά βάζω τα κομμένα :)
      2) Ο δίσκος τελικά είναι πολλαπλών χρήσεων! Του ζήτησα βοήθεια και μου την έδωσε αχαχα!
      3)Δεν μπορούσα να αυτοφωτογραφηθώ καλύτερα με το κινητό. Αλλά πάνω στη μαύρη μπλούζα έδειχνε τέλεια. Η κολλητή μου ξετρελάθηκε!
      4)Η Φλώρα έλαβε λέει καλύτερο δώρο. Ζεστό όμως είναι; αχαχα!
      Με την απορία θα μείνεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια; Το φοράς το κολιέ; Τώρα με συγκινείς ακόμα πιο πολύ.. Γιατί φοβήθηκα ότι δεν θα το φορούσες, μετά από αυτά που μου είπες για τα μπιζού, ότι δεν πολυφοράς εννοώ.

      Διαγραφή
    3. Το φορούσα το Σάββατο στον καφέ μου :))) Και μου πήγαινε!

      ΥΓ: Είσαι η μόνη που είχε ψηφίσει το 22 και δεν έχει πάει να αλλάξει τη βαθμολογία της ! Σε περιμένω αν μπορείς φυσικά! ♥

      Διαγραφή
    4. Θα μείνεις με την απορία Joan μου....
      Δεν ξέρω, δεν απαντώ... που λένε και στα γκάλοπ....

      Διαγραφή
  15. Είμαι από τους μεγάλους υποστηρικτές της φιλίας μιας και έχω κρατήσει τα αγαπημένα μου αυτά πρόσωπα από το σχολείο και το πανεπιστήμιο. Είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις σταθερούς και γερούς δεσμούς που ξέρεις πως δεν θα σπάσουν ποτέ!
    Το κομμάτι υπέροχο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ για σένα Κατερίνα μου. Πράγματι είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις σταθερούς και γερούς δεσμούς κι αν δεν συνδέουν δεσμοί αίματος κι ο άλλος αποδεικνύεται αδερφός τότε ξέρεις ότι είσαι ευλογημένος!
      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  16. Ακούς, βλέπεις και συλλογίζεσαι υπέροχα πράγματα, Αριστέα μου! Πάντα τέτοια όμορφη! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη μου!
      Να΄σαι καλά!
      Φιλί :)

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩ ΒΡΑΒΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεύω τη συγκεκριμένη ταινία. Νομίζω πως είναι από αυτές που δείχνουν πως οι αμερικάνοι όταν θέλουν, σοβαρεύονται.
    Όσο για την φιλιά τι να πω σε ένα σχόλιο; Το θέμα για μένα δεν είναι να έχεις πολλούς φίλους. Το θέμα είναι να έχεις έναν, αλλά πιστό φίλο.
    Όχι του σκύλου, αυτός είναι από αλλού και στέλνει δώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δυνατή ταινία και συνάμα ευαίσθητη και με κοινωνικούς προβληματισμούς. Από τις ταινίες που έχω κλάψει.
      Εννοείται ότι η φιλία δεν ορίζεται από την ποσότητα!
      Πιστός να είναι κι ας είναι και τρελός ! :)))
      Γιατί; Τι έχει ο πιστός φίλος του σκύλου; Πού θα βρω πιο τρελό ε;
      Καλό βράδυ Πέτρο μου!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  19. Το ξέρεις όταν έρχομαι εδώ πάντα καθυστερημένο...χι.χι.και το έχουμε πει .αχ!!. ο άτιμος ο χρόνος... αλλά ομως αποζημιώνομαι γιατί διαβαζω.. και όσα εχω χάσει.. σαν τις απαντήσεις που εδωσες.. καλά λεμε δεν παίζεσαι.. καπως έτσι σε φανταζόμουν .Αριστέα μου...χαιρομαι που δεν έπεσα έξω..χι.χιχ. .... τα δωράκια της καρδιάς της Πετρίνας.. σούπερ ιδέα και πανέμορφα... οτι πρέπει για τις κρύες μέρες του χειμώνα... ..τι να πώ για το.... συλλογίζομαι; υπέροχη φράση..!!!!!!. χαμογέλα .. η ζωή είναι ωραία... από σένα το κλεψα...χι.χι...φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου αγαπημένη ! Ποτέ δεν σου βάζω απουσία! Τα διαβάζεις όλα μαζί έτσι! :))
      Κι εγώ χαίρομαι που δεν έπεσες έξω!
      Η Πέτρα αυτό σκέφτηκε πρωτίστως : το κρύο που αντιμετωπίζω τις καθημερινές.
      Να χαμογελάς Ρουλίτσα μου! Και πάντα κεφάτη να το μεταδίδεις και στους άλλους!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  20. Η φιλία είναι δώρο που ζεσταίνει καρδιές όπως τα γαντάκια σου Αριστέα μου!Εύχομαι στις 2 φίλες (για το Πετρόνι μιλάω ) να είναι μαζί για πάντα και να απολαμβάνουν η μία την άλλη!Το έργο είναι από τα αγαπημένα μου και το τραγούδι επίσης!Νυχτερινό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ γλυκό Μιραντάκι!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου,
    θα βάλω να ακούσω τη μουσική, όσο σου σχολιάζω σήμερα! Η ταινία είναι από τις ομορφότερες που έχω δει, τόσα πολλά νοήματα μαζεμένα!! Το τραγούδι όμως αποτελεί σταθμό και με γεμίζει με τόσα συναισθήματα..
    Τα δώρα της Πετρούλας είναι υπέροχα, σου ταιριάζουν απόλυτα, καλοφόρετα!! :)
    Όσο για το απόφθεγμα.. δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω! Εμείς σε ευχαριστούμε για την αγάπη σου και όσα μοιράζεσαι μαζί μας καθημερινά!
    Φιλιά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κάνω κι εγώ σε αυτή την ανάρτηση! Μόνο που το επιλέγω από κάτω, από τον player!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά πολλά κουκλί ! :))

      Διαγραφή
  22. Ιδού, λοιπόν, η ζωντανή απόδειξη, ότι η φιλία ζεσταίνει!!!  Να είσαι καλά Αριστέα μου κι εσύ και η Πετροφίλη. Θα είστε πάντα ανάμεσα σε φίλους, γιατί το αξίζετε. Καλό (και ζεστό) ξημέρωμα!
    (πρωτύτερα, λόγω νυστας, πήγα και κόλλησα το σχόλιο όπου να'ναι, γι αυτό το έσβησα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που το έγραψες Αννούλα μου!
      Τα λόγια σου με συγκίνησαν! :))
      Φιλιά ζεστά και μια αγκαλιά.

      ΥΓ: Εγώ να δεις τι κάνω από κούραση και νύστα! Και μου τυχαίνουν όλα στην Πέτρα ( ή στη Μαριλένα , ευτυχώς!)

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Αριστέα! Καθυστερημένη σήμερα καθότι με εξουθένωσε η πνευματική εργασία που έριξα στης Πέτρας! Μετά κι από αυτό έχω κλείσει την καριέρα μου ως ποιήτρια!!! Ευχαριστούμε που μας θύμισες αυτήν την καταπληκτική ταινία, το κολιέ σου πάει πολύ με τη μαύρη μπλούζα κι όσο για τη φιλία τι να πω; για μένα είναι πιο σημαντική από τους συγγενικούς δεσμούς.Την καλύτερή μου φίλη την έχω σαν αδερφή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψες πάλι εκεί! :)))
      Καλησπέρα Σοφία μου , μετά από μία μέρα!
      Ή μάλλον θα έπρεπε να πω ποιήτρια μου!
      Μοιραζόμαστε την ίδια άποψη για τη φιλία !
      Ν'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. τι τέλεια!!!! πολύ ωραία τα δωράκια σου!!! είσαι μοντελάκι σούπερ!! :) άργησα λιγάκι αλλά ήρθα!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ευάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Με γεια σου Αριστέα μου...είναι όλα πανέμορφα...έχει γούστα η Πέτρα και φαίνεται!!!
    Πόσο σε καταλαβαίνω με το κρύο...άσε πίκρα μεγάλη....καλό κουράγιο να έχουμε να περάσει ο χειμώνας...και μέχρι να ψηθούμε στον καύσωνα του καλοκαιριού, θα έχουμε περάσει και μια άνοιξη να πάρουμε τα ίσια μας...χαχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω και βέβαια έχει! Πάρε παράδειγμα ότι με βρήκε μόνη της εδώ στο μπλογκ . ε έχει γούστο το τρελοκομείο μου!
      Τις καθημερινές μέχρι στις 5 και κάτι μαρτυράω από το κρύο :(
      Αλλά 37 ημέρες κι ο Μάρτης είναι εδώ :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Τι έγραψα?...γούστο ήθελα να πω....χαχα!
      και θα συμφωνήσω μαζί σου...άλλωστε είναι γνωστό και το δικό μου γούστο...εεεεεε?...χαχα!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Δεν το είχα προσέξει! Τώρα κλαίω από τα γέλια! Εννοείται! Όλες έχουμε ...γούστα! αχαχαχα!

      Διαγραφή
  26. Για τον Alan Silvestri, (έχω σχεδόν όλα του τα soundtrack!) δεν έχω να πω πολλά, απλά όποιος δεν τον ξέρει, χάνει!

    Όταν είσαι στο Φως, τότε δεν υπάρχει καν μοναξιά. Μοναξιά και Φως είναι λέξεις οξύμωρες. Το σκοτάδι αντίθετα, όση παρέα και να 'χει κανείς, παραμένει αποκρουστικό. Εκ φύσεως προτιμούμε το Φως, που συνάδει με τη χαρά. Όποιος νιώθει στο Φως μοναξιά, τότε βρίσκεται ακόμη στο εσωτερικό του σκοτάδι, παρέα με το φόβο... αγνοώντας την ολοκλήρωση του Φωτός!

    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και κυρίως για τις υπέροχες σκέψεις που άφησες εδώ :0
      Όσο για τον συνθέτη συμφωνώ κι επαυξάνω :))
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  27. Σας ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σας αλλά και το πέρασμα σας!
    Να'στε καλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή