Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Λήξη 2ου Συμποσίου Ποίησης - Η Γιορτή!


Άλλη μια γιορτή σήμερα φίλοι μου!
Μην ψάχνετε το εορτολόγιο. Στις 24 του Γενάρη δεν έχει Άγιο.
Σήμερα όμως είναι μια δικιά μας γιορτή.

Μια γιορτή Νίκης.
Για μένα νίκησε η Ποίηση.
Νίκησαν όσοι "έπαιξαν" δίκαια.
Νίκησαν τέλος, όσοι συμμετείχαν στην ανάγνωση
23 υπέροχων καταθέσεων ψυχής.

Κοιτάζοντας πίσω και βλέποντας όλο το στήσιμο, 
την αγωνία να μην χάσω εισερχόμενο μήνυμα στο mail μου ,
το άγχος να βγουν σωστά οι αναρτήσεις με τα ποιήματα στον αέρα,
 τα αυξημένα αντανακλαστικά για να περιφρουρήσω σωστά 
όλες τις συμμετοχές,
όλα μου φαίνονται πια ιστορία...
Η λήξη είναι εδώ και η χαρά μου τεράστια!



Η νίκη αυτή τη φορά είναι ολοκάθαρη και τη δώσατε εσείς 
με τη ψήφο σας στο ποίημα 24!
Πίσω από το ποίημα "Τα Συναπαντήματα του Έρωτα"
βρισκόταν η αγαπητή Κλαυδίαάστεγη καταληψίας,
με συμμετοχή στη Δράση των Ελληνίδων μπλόγκερ
και με διακρίσεις στο Παιχνίδι των λέξεων στο TEXNIS STORIES.
Ενίοτε φιλοξενείται στον Πιστό φίλο του σκύλου.

Η Κλαυδία είχε ήδη στείλει τη συμμετοχή της όταν έλαβα mail της

με τα "Συναπαντήματα του Έρωτα" με τίτλο
"Ραψωδία προσφερόμενη για αξιοποίηση"
και την εξής σημείωση:
"αφήνω τους εμπνευσμένους στίχους μου (χα χα χα ) στην απόλυτη διάθεσή σου, 
κάνε ότι σου κάνει κέφι, ακόμη και αν χαμογελάσεις μόνο 
με την παλαβομάρα μου, 
εγώ θα έχω εισπράξει τεράστια ικανοποίηση !!!"

Αμέσως αποφάσισα ότι δεν μπορούσε να λείπει

όλο αυτό το Υφαντό Ερώτων από ένα αφιέρωμα στον Έρωτα.
Και καλώς έπραξα αφού οι 50 ψήφοι σας έδειξαν 
φανερή προτίμηση στη "Ραψωδία" της Κλαυδίας.
Η αγαπητή μας φίλη είχε ζητήσει και κάτι άλλο:

 "αν θες να προτείνεις στους φίλους αναγνώστες που επιθυμούν 

να το συνεχίσουν.....δηλ όποιος θέλει να προσθέσει τους δικούς του στίχους 
με άλλες περιπτώσεις, αστείες, σοβαρές, παράξενες, ιδιόμορφες κλπ  
ερωτικών συναπαντημάτων ,ώστε η ραψωδία να εξελιχθεί"

Αυτό το αφήνουμε για λίγο στην άκρη για να προχωρήσει η διαδικασία,

αλλά δεν το ξεχνάμε. 
(Πιστέ φίλε του σκύλου ; Αναλαμβάνεις τα περαιτέρω;)



Τη δεύτερη θέση 
μοιράζονται με 25 βαθμούς η κάθε μία συμμετοχή
δύο γνωστές σε όλους πια φίλες που μοιράζονται και το ίδιο όνομα:
Η Ελένη από το Ποιώ με το ποίημα 3 "Θαυματοποιός Έρωτας" 
και η Έλλη από το Funkey Monkey με το 18 "Της καρδιάς και της Ερήμου" , 
νικήτρια του προηγούμενου Συμποσίου
οι οποίες ισοβάθμησαν.



Και σήμερα συμβαίνει το εξής παράδοξο:
Δεν έχω να παρουσιάσω το δώρο του νικητή
όπως και τα δώρα των άλλων δύο κοριτσιών 
(Γιατί; Έτσι θα τις άφηνα νομίζετε;)
Πολύ σύντομα, σε αναρτήσεις μου, 
όταν θα είναι έτοιμα θα σας τα παρουσιάσω.
Για τον πίνακα που έχω ξεκινήσει ήδη για τη νικήτρια
να σας αποκαλύψω πως αφού αφουγκράστηκα 
την εσωτερική μου φωνή 
οδηγήθηκα σε αυτό 
Ένα τρίπτυχο...
Τι μπορεί να σκέφτηκα και να σχεδίασα;
Περισσότερα... προσεχώς.
Κλαυδία μου στο mail θα συνεννοηθούμε για τη διεύθυνση σου.

Ελένη κι Έλλη έχω ήδη τα στοιχεία σας, από το προηγούμενο Συμπόσιο.
Στο τέλος, θα έχετε περισσότερα έργα μου κι από μένα,
να μου το θυμηθείτε!

Να πω εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι 
με τίμησαν με την παρουσία τους στο Συμπόσιο
αλλά και στους πρωτοεμφανιζόμενους ποιητές μας.
Όλα τα ποιήματα ήταν εξαιρετικά.



Ας δούμε πιο αναλυτικά:

Συμμετοχές: 23
Ψήφισαν 42 φίλοι
(20 εκ των οποίων συμμετείχαν με ποίημα τους)


1.Ένα λεπτό, Έλενα Λ.(2,3,1) Σύνολο 6

2.Έρωτας όπως τα παλιά λευκώματα, Φλώρα, (2,1,2,1) Σύνολο 6
3.Θαυματοποιός Έρωτας, Ποιώ-Ελένη (3,2,1,3,3,3,2,2,3,3) Σύνολο 25
4.Αντέχεις; Γλαύκη (3,3,2,3,1,3) Σύνολο 15
5.Έρωτας Νεανίας, Μιράντα (2,3) Σύνολο 5
6.Του Έρωτα οι σαϊτιές, Κλαυδία (1,1,2,2,1,1,3,3,1,2) Σύνολο 17
7.Έρωτας κι αυτισμός, Hengeo (1,2,2) Σύνολο 5
8.Ερωτικό, Γιώργος Θ. Τζιάς (3,2,2,2) Σύνολο 9
9.Ενύπνιο, Μαριλένα (1,1,2,1,2,3,2,2) Σύνολο 14
10.Το φίλτρο του Έρωτα, Pink Angel (1) Σύνολο 1
11.Έρωτας, Γιώργος Πολίδης (1) Σύνολο 1
12. Θεοί και Άνθρωποι, Μαρία Νι (1,1,3,2,2,3,2,1,3,2,3) Σύνολο 23
13. Σ'αγαπώ σου λέω, Λεβίνα (1,2,1,1 ) Σύνολο 6
14. Ο μάγος με τον αυλό, Lysippe (1,1) Σύνολο 2
15.Έρωτας θάνατος, Paloma Σύνολο 
16.Άδολο, Ρούλα Σμαραγδένια,(2,2,3,2,1,2,1,1) Σύνολο 14
17.Εικόνες, Σοφία ΜΒ, ( 2,3) Σύνολο 5
18.Της καρδιάς και της Ερήμου, Έλλη (3,3,2,3,2,1,3,3,1,3,1) Σύνολο 25
19.Έρωτά μου, Χριστίνα (1,1) Σύνολο 2
20.Μόνο για μας, me(maria) (1) Σύνολο 1
21.Αφρός, Μαζεστίξ (3,2,2,2,3,2,1) Σύνολο 15
22.αποσύρθηκε
23.Ερωμένη,Marilise (1,2,2,1) Σύνολο 6
24. Τα συναπαντήματα του Έρωτα, Κλαυδία
(1,3,3,3,2,2,1,3,2,1,3,1,3,3,3,3,2,1,3,1,3,3 ) Σύνολο 50


Ο σκοπός επιτεύχθη!
Γεμίσαμε από ποίηση!
Όλοι είμαστε νικητές! 

Είθισται στα Συμπόσια να πίνουν.
Δεν ξέρω τι ώρα διαβάζετε εσείς...
Εμένα με πήρε όλη νύχτα και τα έτσουξα γερά.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την Τιμή που μου κάνατε !


Καλή σας μέρα!
@ριστέα



Απολαύστε άλλη μία φορά το πρώτο νικητήριο ποίημα.


Τα συναπαντήματα του έρωτα

Toν έρωτα συνάντησε προχθές, η συμπεθέρα,
στη λαϊκή παρακαλώ, στον πάγκο  εκεί πέρα,
με το μαρούλι το σγουρό, το φρέσκο κρεμμυδάκι,
ήταν καλοστεκούμενος, φορούσε καβουράκι .
«Μαντάμ της είπε ευγενικά, εντύπωση μου κάνει
πόσο καλά διαλέγετε, κοιτώντας το κοτσάνι,
εγώ διαλέγω ο φουκαράς, πληρώνω όσο-όσο,
μα όλα χάλια δυστυχώς, πάω να παλαβώσω,
έχω χηρέψει δυστυχώς προ μιάς τετραετίας
και μόνος ζώ ο δυστυχής, άνευ πλέον συμβίας.»
Ητανε αφοπλιστικός κι αυτή ψυχοπονιάρα,
μαζί ψωνίσαν τελικά, φρούτα, αυγά , τσιγάρα,
αυτή τονε συμπάθησε, τον έκοψε η ματιά της
μίζερος δεν της φάνηκε, ήξερε η αφεντιά της,
και δέχτηκε να πιούν καφέ, στου ΡΟΔΟΥ το πατάρι,
δυό μήνες χρειαστήκανε, να γίνουνε ζευγάρι…!
Πως θα το πούμε στα παιδιά, τον ρώτησε εκείνη.
Εγώ μωρέ θα τους το πώ, και ότι θέλει ας γίνει.
Τα είπαν, τα μιλήσανε, και μια χαρά τα πάνε
κι ας φρίξανε τα σόγια τους κι ας τους περιγελάνε.
Η Αννεζούλα χώρισε κοντά στα εικοσιπέντε,
από έναν φραγκοφονιά ετών τριανταπέντε,
δεν άντεξε η δύσμοιρη τη γκρίνια του τσιγκούνη
και το κεφάλι τ΄άνοιξε  με το ψηλό τακούνι,
έκτοτε έζησε απλά, σπίτι, δουλειά, εκκλησία,
ώσπου ένοιωσε του έρωτα τη λάβρη παρουσία.
Ο Θεοδόσης ήτανε, άνθρωπος της θρησκείας,
ζούσε ζωή χριστιανική, μετά της θείας Μαρίας,
κι όταν η θειά απόθανε κι απόμεινε πιά μόνος,
η Αννεζούλα έσπευσε να μοιραστεί ο πόνος.
Τον στήριξε, τα λέγανε, βρήκανε πως ταιριάζουν
μαζί να φτιάχνουν κόλλυβα, μαζί να τα μοιράζουν,
σε αγρυπνίες, συλλείτουργα, αχώριστοι οι δυό τους
πριν φιληθούνε, κάνανε τρείς φορές το σταυρό τους,
το γάμο τους ευλόγησαν τέσσερις Δεσποτάδες
κι ο έρωτας  φτερούγιζε πάνω από τις λαμπάδες….
Ο κυρ Αργύρης ήτανε στραβόξυλο από κούνια,
μα την Καλλιόπη αγάπησε, σφοδρά, μέχρι τα μπούνια,
αυτή δεν τον καλόβλεπε , είχε κακοπεράσει,
μικρή-μικρή παντρεύτηκε  και πήρε ένα κουμάσι,
δεν ήταν από έρωτα, μα από προξενιό
της τον φορτώσαν βιαστικά, έτσι με το στανιό.
H οικογένεια φτωχή, κι οι πέντε της οι κόρες,
για βάρη λογαριάζονταν, για φύρα και για μπόρες.
Μονάχη δούλεψε σκληρά γι αυτή και τα παιδιά της,
αυτός  εξαφανίστηκε κι έφυγε από κοντά της,
αφού τους χόρτασε βρισιές, μεθύσια και απάτες
φόρτωσε και τα  χρέη του  στις έρμες της τις πλάτες.
Τώρα πιά στα εξήντα δυό, που είχε ηρεμίσει
του έρωτα προέκυψε να΄ρθεί να τη γνωρίσει,
και στον Αργύρη τράβηξε μια σαϊτιά γενναία
την πίεση του ανέβασε εις το δεκαεννέα !!!
Δεν κάτεχε απο έρωτες η έρμη η Καλλιόπη,
στο ισόγειο διαμέρισμα στεγάζονταν οι κόποι,
μιάς ζωής  που έζησε, με όπλο μία βελόνα,
δυό μάτια αχνογάλαζα στου βίου τον αγώνα…
Ο κυρ Αργύρης ήτανε μονόχνωτος, γκρινιάρης,
όλα πάντα του φταίγανε, ήταν και πεισματάρης,
όμως τελείως τον άλλαξε του έρωτα το βέλος,
τον έκανε μειλίχιο και έβαλε ένα τέλος
σε μια άχαρη  ζωή,  μες την μεμψιμοιρία,
άρχισε να χαμογελά, και βρήκε ευκαιρία
να ομιλήσει ευθαρσώς με γλύκα στην Καλλιόπη :
«Σας εκτιμώ κυρία μου, μ΄έχετε συγκινήσει,
μου ράψατε τα σώβρακα που είχανε ξεφτίσει,
μου ράψατε όλα τα κουμπιά, μ ΄εχετε υποχρεώσει
τι θα μπορούσε άραγε να σας το ξεπληρώσει;»
Να μην σας τα πολυλογώ, αρχίσανε τα δώρα
τα κοπλιμέντα, οι έξοδοι…τι θέλει τούτος τώρα;
Τη στρίμωξαν και τα παιδιά, ρε μάνα είσαι νέα
εμείς πια μεγαλώσαμε, χρειάζεσαι παρέα,
αξίζεις ένα σύντροφο να νοιάζεται για σένα
όλα τα χρέη στη ζωή τα έχεις πληρωμένα.
Ταξίδεψαν, χαρήκανε γεράσανε οι δυό τους,
κι αν άργησε ο έρωτας, ήταν το ριζικό τους,
το θαύμα του το έκανε και με το παραπάνω
κι αν αρνηθώ το στοίχημα, στα σίγουρα το χάνω!
Και τώρα που το σκέφτομαι , η ιδέα με ταράζει
η μάνα μου τηλεφωνεί και σιγοκουβεντιάζει
και στο ΚΑΠΗ ολημερίς περνάει τον καιρό της,
στις εκδρομές πρώτη γραμμή …μωρέ μπα σε καλό της,
εκεί συχνάζουν γόητες της ίδιας ηλικίας
με πίεση, τρία μπάϊ πάς και με συχνοουρίας….
Ένας πολύ ευγενικός με μούσι και μουστάκι
συχνά πυκνά προσφέρεται, κερνάει λικεράκι
και ένας άλλος υψηλός , όλο περιποιήσεις
με μια ατάκα έξυπνη σ΄όλες τις συζητήσεις,
ένας πρώην δικαστικός, τους λέει ιστορίες,
και μαγεμένες τον ακούν με προσοχή οι κυρίες,
δεν έχω καμιά ένδειξη ή έστω υποψία,
όμως ψιλοπετάγομαι να κάνω….αυτοψία
γιατί προχτές μου φάνηκε, κάτι φτεροκοπούσε
και στο κατώφλι του ΚΑΠΗ ένα φτερό ακουμπούσε…






79 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!!!!!!! Συγχαρητήρια στις νικήτριες.........Μπράβο τους. Συγχαρητήρια και σε σένα που διοργάνωσες όλο αυτό και το περιφρούρησες............Συγχαρητήρια ξανά...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. καλημερα καλημερα!
    χαιρομαι ιδιαιτερα που η πρωτη αναρτηση που διαβαζω σημερα ειναι αυτη!

    ειμαστε ολοι νικητες σιγουρα! ηταν ενα συμποσιο υπεροχο! ακρως ερωτικο και αγαπησιαρικο!

    θελω να ευχηθω συγχαρητηρια στις νικητριες μα και σε ολους τους υποψηφιους!

    προσωπικα ειναι τιμη μου να διαβαζω καταθεσεις ανθρωπινων ψυχων!

    ομορφη μερα σε ολους!

    και Αριστακο! μη μασας! θελουμε και τριτο συμποσιο! το εχουμε αναγκη!

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικιτσα μου γλυκιά, χαίρομαι που ξεκίνησε λοιπόν όμορφα η μέρα σου:)))
      Έτσι πιστεύω ολόψυχα: όλοι είμαστε νικητές κυρίως γιατί γευτήκαμε όμορφες δημιουργίες και περάσαμε όμορφα !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Θα κάνω σχετική ανάρτηση αύριο με τις σκέψεις που έχω για το μέλλον του Συμποσίου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!ΚΑΛΗΜΈΡΑ !!!!!!!! Μπραβο στις νικήτριες !!!!!
    Μια ερώτηση , Αριστούλα μου : για ποια Κλαυδία μιλάμε ??? Υπάρχει κι άλλη Κλαυδία , αστεγη καταληψίας ??? Δεν είναι το ποιήμα της Κλαυδίας από τις Χρυσομέλισσες http://xrysomelisses.blogspot.gr/ ???Ρωτώ γιατί θέλω να τη συγχαρώ και θέλω να είμαι σίγουρη.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια βιαστική καλημέρα από τη δουλειά. Ναι Νίκη μου, για την ίδια μιλάμε. Την ονομάσαμε άστεγη καταληψία επειδή δεν έχει προσωπικό μπλοκ!
      Να της ευχηθείς! Άξια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Νίκη μου αγαπημένη, όντας βιαστική το πρωί δεν σε ευχαρίστησα για την παρουσία σου στο Συμπόσιο. Είσαι ,μέρος του κι εσύ αφού διαβάζεις και ψηφίζεις με χαρά!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Αριστάκι μου καλημέρα!Είμαι τόσο χαρούμενη για τη συμμετοχή μου στο πρώτο μου συμπόσιο που δεν λέγετε!Βρέθηκα ανάμεσα σε όλες αυτές τις αξιόλογες συμμετοχές και είναι τιμή μου!Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε όλους όσοι συμμετείχαν αφήνοντας το προσωπικό τους αποτύπωμα.Συγχαρητήρια και σε σένα,που με το οργανωτικό σου πνεύμα,τη θετική σου διάθεση και το ήθος που σε διακρίνει,έβγαλες εις πέρας με τρόπο αψεγάδιαστο ένα ακόμη υπέρλαμπρο συμπόσιο!Εις αναμονή του επομένου...σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα λαχανάκι μου :)))
      Χαίρομαι πολύ με τη χαρά σου και σε ευχαριστώ που με τίμησες με ένα τόσο όμορφο ποίημα.
      Τα λόγια σου με συγκινούν ομορφιά μου ♥

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Αριστάκι μπράβο μπράβο χίλια μπραβο άντεξες σε όλη την διαδικασία που καταλαβαίνω πόσο κουραστική είναι!
    Παρόλες τις δυσκολίες και τα παρατράγουδα τα κατάφερες και πάλι τέλεια!
    Ευχαριστήθηκα πάρα πολύ που συμμετείχα ήταν πολύ όμορφη διαδικασία!
    Μπράβο σε όλους ήταν όλα υπέροχα και για άλλη μια φορά δεν ήξερα ποιο να διαλέξω!
    Ουφ!
    Πολλά φιλιά και μην καθυστερήσεις πολύ και το επόμενο συμπόσιο όπως σου ξαναείπα πήρα φόρα!
    Χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου τη νιώθω τη χαρά σου! Και ξέρω πόσο πολύ γλυκάθηκες και επιθυμείς συνέχεια:))
      Σκέφτομαι αύριο να κάνω μια σχετική ανάρτηση με τις σκέψεις που έχω για το μέλλον του Συμποσίου αλλά και για το making of μέχρι να ολοκληρωθεί!
      Εκεί θα το συζητήσουμε όλοι όσοι το αγαπήσαμε και θέλουμε τη συνέχιση του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Χειροκροτώ!!!!
    ΄Αξιες οι νικήτριες, πολλά συγχαρητήρια!!
    Πολλά μπράβο και σε σένα Αριστέα τα κατάφερες θαυμάσια!!
    Καλημέρες και φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σου! Μου δίνει κι εμένα απίστευτη χαρά όλη αυτή η αγάπη στο Συμπόσιο!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Aριστεούλα μου καλημέρα..συγχαρητήρια για την ωραία διοργανωση και τα ωραία ποίηματα τωρα που ξερουμε και σε ποιους ανήκουν
    συγχαρητήρια σε ολους που έγραψαν
    και στις νικήτριες
    ειδα και ποια 3 ψηφισα
    το ενα της Ελλης μας δεύτερη νικήτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου Δελφινούι , σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να'σαι καλά!
      Φιλούθκια στην Κύπρο! :)

      Διαγραφή
  8. Ηταν ενα αληθινα δυσκολο εργο και το εφερες εις περας με απολυτη αξιοπρεπεια! Συγχαρητηρια! Συγχαρητηρια στις νικητριες, εξαιρετικα ποηματα, χαιρομαι που ηταν κι οι δικες μου επιλογες μεσα σε αυτα που επιλεχθηκαν! Ευχαριστω οσους με ψηφισαν αλλα και οσους δεν με ψηφισαν, γιατι η διαδικασια και μονο να μοιραζομαστε κατι τοσο δικο μας οσο οι στιχοι μας, μας κανει καλυτερους ανθρωπους!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο με συγκινείς Χριστινάκι μου. Είχε κούραση ( ειδικά η χθεσινή μέρα) αλλά όταν περνάει ...την ξεχνώ ! Είναι τόση η χαρά που την παίρνει μακριά :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου ! ♥

      Διαγραφή
  9. Αριστεα μου καλημερα . λογω δουλειων δεν μπορεσα να διαβασω τις συμμετοχες σε αυτο το συμποσιο θα το κανω ομως ξερεις κατι βραδυα τι ομορφα ειναι να διαβαζεις ομορφα ποιηματα και ανεξαρτητως προθεσμιας για ψηφο, μπραβο σου , τι ομορφο κλιμα μας δινεις και βεβαια εχω να πω οτι δακρυσα με αυτο το ποιημα της Κλαυδιας , δεν ειναι μονο η ιστορια που αφηγειται, δεν ειναι μονο οι λέξεις , είναι το μαγικό δέσιμο όλων αυτών...θαρρείς η καθε λεξη και η καθε στροφη γεννηθηκε για να ειναι εκει που ειναι και πουθενα αλλού, συγχαρητηρια , αυτο ειναι το χαρισμα πουλέμε και που τον εχουν πολλοι , μπραβο στην Ελενη και στην φιλη μου την Ελλη, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να περάσεις κι εσύ όμορφα Μαίρη μου όσο κι οι υπόλοιποι! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Eυγενική μου πριγκίπισσα, πόσα ευχαριστώ μπορώ να εκφράσω σε λίγες γραμμές για τη χαρά και τη συγκίνηση που έχω εισπράξει από τη φιλοξενία μου στο σπιτικό σου; Θα το επαναλάβω και πάλι ποτέ δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να γράψω οτιδήποτε αν δεν είχα το κίνητρο του Συμποσίου σου και του παιχνιδιού της Φλώρας....όμως η μαγεία για μένα δεν είναι τόσο το γράψιμο όσο η ανάγνωση των γραπτών των άλλων,,,,,εκεί βρίσκω την πραγματική απόλαυση, σκύβοντας στην κατάθεση της κάθε ψυχής , και σε όλους και όλες που έλαβαν μέρος σ΄αυτό το Συμπόσιο καταθέτω ταπεινά την ευγνωμοσύνη μου και τους ευχαριστώ απέραντα για την ευκαιρία που μου δώσανε να τους διαβάσω........Μία μεγάλη αγκαλιά σε όλους και σε σένα προσφέρω ένα μπουκέτο με τα καλλίτερα συναισθήματά μου, αυτά που ανθίσανε και κατακλύσανε την ύπαρξή μου με το Συμπόσιό σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Κλαυδία, δεν έχω λόγια μετά από τόση συγκίνηση που μου δίνεις. Όλα ξεκίνησαν από την επιθυμία μου να δώσουμε στην Ποίηση λίγη περισσότερη προσοχή κι αγάπη. Όλοι εσείς κάνατε την επιθυμία μου πραγματικότητα! Χωρίς εσάς Συμπόσιο δεν θα έβγαινε πέρα!
      Με τίμησες και στα δύο Συμπόσια και σε ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!
      Εύχομαι να σου αρέσει και το "τρίπτυχο" που θα σου ζωγραφίσω! :)))

      Φιλιά ζεστά! ♥

      Διαγραφή
  11. Ο έρωτας σ αυτό το συμπόσιο βρήκε τον δάσκαλό του....
    Μπράβο σε όλους που ασχολήθηκαν μαζί του με αυτόν τον τρόπο, μπράβο και στις νικήτριες και μπράβο και σε σένα Αριστέα μου για όλη την διοργάνωση!
    Ευχαριστώ όσους πρόσεξαν την συμμετοχή μου και όσους την τίμησαν με την ψήφο τους.

    Την Καλημέρα μου Αριστάκι και τα φιλιά μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και με τίμησες στέλνοντάς μου ένα τόσο τρυφερό κι αισθαντικό ποίημα σου! Σε ευχαριστώ επίσης από καρδιάς που ήσουν δίπλα μου στο θέμα που προέκυψε και με βοήθησες με τις συμβουλές σου!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου !
      Γλυκό φιλί και την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  12. Είναι πρωί, γαμώτο, και δεν τραβιέται το κρασί.
    Συμπόσιο με καφέ.... πάει;;

    Συγχαρητήρια στην τριάδα των νικητών!

    Την καλημέρα μου σ' όλη την ποιητοπαρέα!

    Αριστέα, τώρα που ζεσταθήκαμε, βάλε μπρος και για το 3ο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ελπίζω να έρθεις και το βράδυ πίνοντας κάτι ταιριαστό Μαζεστίξ!
      Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες στέλνοντάς μου ένα ποίημα που δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητο αφού είχε πολύ καλοδουλεμένο στίχο :)
      Να'σαι καλά !
      Αυτή η απαίτηση για το 3ο με αγχώνει λιγάκι!
      Θα βάλω τις σκέψεις μου αύριο κάτω και θα αποφανθώ :))

      Διαγραφή
  13. Πω! Έχω μείνει έκπληκτη με την βαθμολογία μου! Δεν είχα παρακολουθήσει την εξέλιξή της και δεν περίμενα να είμαι στα πρώτα. Σας ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν και πολλά ευχαριστώ και μπράβο στην Αριστέα που μας βγάζει τον ποιητή από μέσα μας.
    Περιμένω το επόμενο!
    Καλημέρα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είπα τη γνώμη μου όταν σε πρωτοδιάβασα, στην έγραψα και το πρωί αν και σήμερα πνιγόμουν ( κι έφαγα και την παρατηρησούλα μου ) θα τη γράψω κι εδώ: Το ποίημα σου είναι αυτό που με έκανε να κλάψω. όποιος το διάβασες ως το τέλος δεν μπορεί να μην ένιωσε κάτι μέσα του... Δεν ξέρω ....τους τελευταίους σου στίχους θα τους διαβάζω να ξέρεις ξανά και ξανά.... μπορεί και να τους κάνω ταπετσαρία στον Υπολογιστή.
      Να'σαι καλά κορίτσι μου για την ομορφιά που μου πρόσφερες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. χιλιαδες συγχαρητηρια σε ολους και ολες , στις νικητριες ,στο Αριστακι μας που μας προσφερει την ευκαιρια , να προσπαθουμε και πολλα ευχαριστω για τα υπέροχα σχόλια ξεκινωντας απο σενα Πριγκιπισσα μου για την Ερωμενη μου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες μάτια μου με ένα τόσο όμορφο ποίημα:)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν!!!
    Μέθυσέ μας, Αριστάκι!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και... μεθυστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια Γιάννα μας! Και που διάβασες και ψήφισες!
      Γλυκό φιλί ! ♥

      Διαγραφή
  16. Καλημερούδια σε όλους
    Το συμπόσιο για δεύτερη φορά
    στέφθηκε με επιτυχία!!!!
    Συγχαρητήρια στην διοργανώτρια
    που κράτησε γερό τιμόνι κι ήταν
    άψογη και υποδειγματική!!!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες
    σε αυτούς που έκριναν και ψήφισαν
    Και βέβαια πολλά Μπράβο στην Κλαυδία μας
    για την πρωτιά και αποτύπωμα που μας χάρισε!!!
    Τέλος ευχαριστώ θερμά όσους στήριξαν την συμμετοχή μου!
    Και εις άλλα τέτοια...η ποίηση γιορτάζει σήμερα!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέλειψα να δώσω τα συγχαρητήριά μου
      ξεχωριστά και στην Έλλη...ταχύτητα γαρ

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου γλυκιά , σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Σε ευχαριστώ επίσης γιατί μου έχεις στείλει και τις δύο φορές αριστουργήματα!
      Το ποίημα σου είχε μια ολοκληρωμένη και καλοδουλεμένη παρουσίαση του Έρωτα σε όλες του τις εκφάνσεις! Γεμάτο εικόνες και υπέροχες λέξεις!
      Ελπίζω να σου αρέσει κι αυτό που θα σου φτιάξω!
      Ξέρεις τώρα που ξέρω που θα πάει κάθε τι με βοηθάει πολύ!
      Φιλιά καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  17. Μπράβο στους νικητές, σε όλους όσους συμμετείχαν και βέβαια στην άξια οικοδέσποινα! Όλες οι συμμετοχές θεωρώ ότι ήταν πολύ όμορφη, η διοργάνωση άψογη, οπότε όντως νίκησε η ποίηση και ο έρωτας! Όσο για τη δική μου συμμετοχή, να πω την αλήθεια ντομάτες περίμενα μόνο, δίστασα πολύ να το στείλω, καθώς ούτε με την ποίηση έχω ιδιαίτερη σχέση, ούτε με αυτό το θέμα, οπότε το θεωρώ τεράστια επιτυχία που πήρα τις ψήφους που πήρα και παίρνω θάρρος να στείλω και στο επόμενο συμπόσιο!

    Καλή υπόλοιπη μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Χαίρομαι πολύ που τελικά πέρασες όμορφα και που ενθαρρύνεσαι για τη συνέχεια!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  18. Κέρδισε η ποίηση αυτό είναι το μόνο σίγουρο ! Συγχαρητήρια σε όλες μα όλες τις συμμετοχές και σε σένα Αριστέα μου για την άψογη και διαφανή διοργάνωση.
    Για την άστεγη καταληψία Κλαυδία που έχω την τιμή να γνωρίσω από κοντά και τη μαμά της παρακαλώ έχω να πω ότι είναι πολυτάλαντη .
    Η απλότητα , η αμεσότητα και η δοτικότητά της δεν έχουν όρια .
    Η φαντασία της δε απογείωσε τον έρωτα με όμορφους στίχους που εγώ προσωπικά γέλασα πολύ.
    Κλαυδία τη μαμά......
    Τα φιλιά μου και στις δυό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ! Έχω ακούσει τόσο καλά λόγια από όλες όσες γνωρίζετε κι από κοντά την Κλαυδία! Εγώ μέσα από τα μηνύματα της έχω να πω ότι είναι ένας πολύ ευγενικός και γλυκός άνθρωπος!
      Να'σαι καλά που είσαι εδώ στο Συμπόσιο , μέρος κι εσύ με την ανάγνωση και τη βαθμολόγηση!
      Φιλιά πολλά και ζεστά!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα κι από εμένα!
    Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν! Μας ταξιδέψατε με τους όμορφους στίχους σας και τις εικόνες των ποιημάτων σας... ευχαριστούμε γι΄αυτό το ταξίδι! Θερμά συγχαρητήρια στέλνω και στις νικήτριες Κλαυδία και Ελένη!
    Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και τη στήριξή σας και σε αυτό το Συμπόσιο!
    Αριστέα μου, κουράστηκες πολύ, το ξέρω... αλλά άξιζε! Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου! Στάθηκες άψογη οικοδέσποινα και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για την όμορφη φιλοξενία.
    Φιλί και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά σας με ξεκουράζει Έλλη μου!
      Μπράβο σου κοπέλα μου που και πάλι διακρίθηκες!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Σε αυριανή ανάρτηση θα βάλω κάτω το μέλλον του Συμποσίου! Και θα αποφασίσω!
      Την αγάπη μου σου στέλνω στο μακρινό νησί που ξεχειμωνιάζεις :-)

      Διαγραφή
  20. Κλαπ..κλαπ.. μπράβο για την επιτυχία του συμποσίου της ποίησης Αριστέα μου....άψογα ήταν όλα...να δώσω τα συγχαρητήρια μου στις νικήτριες...και θα υποκληθώ στα ταλέντα....... θα σου στείλω ένα μεηλ... να δεις τι ακριβώς εννοεί η Κλαυδία...οσο για το ποίημα μου τι να πώ;;; ενα μεγάαααααλο ευχαριστώ.. για όσους έβαλαν το βαθμό τους... δεν περίμενα να το ψηφίσουν.. εβελπιστούσα σε 2-3 ψηφους και ευχαριστημενη θα ήμουν..χι.χιχ. με τόσο όμορφα που διάβασα..!!!!!!!!! φιλάκιαααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου γλυκιά! Τα παλαμάκια πρέπει να είναι όλα για σένα!
      Μια Μεγάλη Κυρία που γράφει τόσο νεανικά για τον Έρωτα αξίζει πολλών συγχαρητηρίων!
      Μπράβο σου και μην τ αχάνεις με τη βαθμολογία που συγκέντρωσες! Την άξιζες!
      Τα φιλιά μου!

      ΥΓ: Η Κλαυδία μου εξήγησε αυτό ακριβώς που μου έστειλες κι εσύ αλλά λόγω τρεξίματος δεν έχω αφιερώσει χρόνο να το δω . Σαν ιδέα με κέρδισε εξαρχής! Μακάρι να υλοποιηθεί!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Α! λήξη δεύτερου συμποσίου και τι πίνουμε για να το γιορτάσουμε;! Εγώ θέλω ένα κρασί από το καλό! Χεχε!!
    Συγχαρητήρια Αριστέα μου για την άψογη διοργάνωση και διεκπεραίωση και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες!! Πολλά θερμά συγχαρητήρια στα κορίτσια που κέρδισαν!
    Αχ! είπα και αυτή την φορά να κάνω τη διαφορά με τη βαθμολογία! Χαχα! :Ρ
    Να περνάς όμορφα γλυκιά μου Αριστέα και αναμένω να δω τις δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως Κωνσταντίνα μου έχω αρχίσει και τα πίνω (πάλι)!!!
      Πάει η διατροφή , πάει!
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό για τα καλά σου λόγια !
      Έτσι ...δείξε πώς τα καρκινάκια αντιμετωπίζουν μια άσχημη θέση!
      Να σου πω εδώ ότι στο παιχνίδι των λέξεων είχα έρθει κι εγώ τελευταία αλλά το διασκέδασα ( ως συνήθως! αχαχχαχα)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Mπράβο σε όλες τις νικήτριες.
    Το 24 που λάτρεψα τελικά πήρε την πρώτη θέση και πολύ χαίρομαι. Δεν ήξερα πως και το 3 στο οποίο έδωσα βαθμούς ήταν της Κλαυδίας μας.Το 24 για να είμαι ειλικρινής το υποπτεύθηκα πως είναι δικό της γιατί πολύ μου θύμησε τον τρόπο που γράφει ποιήματα αλλά και πλοκές που έχουν οι ιστορίες της και αναφέρονται σε μεγάλους ανθρώπους που κι αυτοί έχουν δικαίωμα στη ζωή.
    Μπράβο και πάλι σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Φιλιά και σε σένα κοριτσάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Νομίζω ότι καταλαβαίνω τη χαρά σου να βλέπεις ότι διακρίθηκαν ποιήματα που σου άρεσαν!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  23. Λάθος μου: στο 3 έδωσα βαθμούς αλλά δεν είναι της Κλαυδίας. Το 6 στο οποίο έδωσα επίσης βαθμό είναι της Κλαυδίας.
    Τελικά καλά στόχευσα 2 από τις 3 προτιμήσεις μου διακρίθηκαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλους!!!
    Μπράβο Αριστούλα, συνέχισε να κρατάς το επίπεδο τόσο ψηλά!!
    Να περάσεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά πιτσιρίκα μου ♥
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και που ήσουν εδώ και σε αυτό το Συμπόσιο με την ανάγνωση και τη βαθμολόγηση σου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  25. Πόσο να πιούμε, Αριστέα μου, μεθύσαμε από τη γιορτή που τόσο άψογα οργάνωσες και καθιέρωσες με χαρά με κέφι με αγάπη με σεβασμό και με ποιοτικό πολιτισμό στην ποίηση! Σ' ευχαριστούμε που εσύ δούλεψες εσύ κουράστηκες , κάποιοι άλλοι απολαμβάνουν, δλδ. εμείς! Να είσαι καλά γλυκιά μου airis! Συγχαρητήρια στη νικήτρια και στις 2η, 3η νικήτριες, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες, το χάρηκα, το απόλαυσα!
    Καλή ξεκούραση και Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κατερίνα μου πόσο με συγκινείς μάτια μου!
      Χαίρομαι πολύ που περάσαμε όλοι καλά, είτε γράψαμε είτε όχι.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ♥ με αγάπη!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα κι από μένα!! Μπράβο Αριστέα καταρχήν σε εσένα που για ακόμα μια φορά έφερες εις πέρας ένα όμορφο κι ερωτικό συμπόσιο!! Συγχαρητήρια στο νικητήριο ποίημα που βγήκε παμψηφεί και στην Κλαύδια για την μπριόζα και τσαχπινάτη συμμετοχή!! Επίσης πολλά συγχαρητήρια και στις κοπέλες που ισοδιακρίθηκαν αλλά φυσικά και σε όλους τους δημιουργούς για την ερωτική τους κατάθεση!! Ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση και τις ψήφους του ποιήμηατός μου!!
    Θα ήθελα να κάνω και μια καλοπραίρετη παρατήρηση όσον αφορά γενικά στις διπλές συμμετοχές. Επειδή παρατήρησα ότι έτυχε και ψήφισα και τα δυο ποιήματα της Κλαύδιας, που φυσικά αυτό σημαίνει ότι απόλαυσα και χάρηκα το γράψιμό της όμως από την άλλη στεναχωρήθηκα γιατί θα ήθελα να είχα δώσει και μια ψήφο στην Κάτια. Το λέω γιατί το είχα γράψει κι όταν ψήφισα ότι ήμουν ανάμεσα στο 6 και το 23!!
    Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι το λέω αυτό καλοπροαίρετα κι επειδή τα ποιήματα τα λάτρεψα!!
    Σε φιλώ Αριστέα μου και καλή ξεκούραση να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου τη! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Μαριλενάκι μου.
      Διάβασα με προσοχή την καλοπροαίρετη παρατήρηση σου και να σου πω ότι το είχα στα υπόψη μου για την αυριανή δημοσίευση. Αν το Συμπόσιο συνεχιστεί... όποτε ακολουθήσει θα διέπεται πλέον από όρους πιο σαφείς. Θα οργανωθούμε πιο καλά . Να΄σαι σίγουρη για αυτό.
      Η αρχική μου πρόθεση ήταν να διαβάσουμε ποίηση ...όχι τόσο ο συναγωνισμός για αυτό και δεν σκέφτηκα να βάλω όριο.
      Θα το δούμε αύριο ναι;
      Φιλάκι πολλά καρδούλα μου! ♥
      Συγχαρητήρια και για το πιο αισθησιακό ποίημα του Συμποσίου!
      Δικαιωματικά ο τίτλος είναι δικός σου! ♥

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια ήταν όλα πάρα πολύ ωραία....μπράβο στις νικήτριες!!!!
    Καλό απόγευμα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου που ήσουν εδώ με την ανάγνωση και τη βαθμολογία σου! Είσαι κι εσύ μέρος αυτού του Συμποσίου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Επειδή ο ακατανόμαστος συμμετείχε σε τούτο το συμπόσιο (ποιός σας είπε να τον καλέσετε; τρώει πολύ!) το μάτι μου έπαιζε μεταξύ του 21 και του 24 ότι είναι το δικό του. Νόμιζα ότι ήταν το 24, αλλά και πάλι, δεν μπορούσα να μη το ψηφίσω.

    Εμπνευσάρα Κλαυδία!!!

    Αριστέα, ένα περιποιημένο δωράκι παρακαλώ!
    Συγχαρητήρια σε όλες και όλους που συμμετείχατε και ακόμη περισσότερα συγχαρητήρια στην οικοδέσποινα που την τρέχαμε επί μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον, δεν τρώω πολύ- απλά έχω χαμηλό στήθος.
      Δεύτερον, ήμουν βέβαιος ότι αυτό είχες περάσει για δικό μου...

      Διαγραφή
    2. Πέτρο μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και που είσαι εδώ πιστός αναγνώστης και βαθμολογητής στο Συμπόσιο!
      Να'σαι καλά !
      Τα φιλιά μου!

      Στην κόντρα σας δεν μετέχω. Έτσι κι αλλιώς "αγαπιούσαστε"!

      Διαγραφή
  29. Συγχαρητήρια στην υπέροχη τριάδα, μα και σε όλους όσους μετείχαν και μας παρέδωσαν την ψυχή τους, μέσα απ' τις γραμμές τους.

    Αριστέα μου, το ευχαριστώ είναι λίγο. Σ' ευχαριστούμε για την προσφορά, και την σωστή & λαμπερή σου παρουσία, σαν οικοδέσποινα. Κουράστηκες, αλλά το αποτέλεσμα νομίζω πως μας χόρτασε όλους!! Να 'σαι καλά, καρδούλα μου αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπούλα μου!
      Μη συνεχίσεις να γράφεις :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Συγχαρητήρια σε όλους! Και ιδιαίτερα σε ΄σένα Αριστέα μου, που το οργάνωσες άψογα κι ας πέρασες της ψυχής τον τάραχο!!! Σε φιλώ! Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου.
      Αυτά που πήρα είναι περισσότερα :)))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  31. Γεια σου βρε Κλαυδία με τα……συναπαντήματα του έρωτα σου!
    Μπορεί να μην κατάλαβα ποιος(-οια) κρύβεται πίσω από το 24,σου μπουμπούνισα όμως μία τριάρα,να με το συμπάθιο και μαζί με τους υπόλοιπους καλούς φίλους σε βγάλαμε εις τον αφρό,αφρό……του συμποσίου και πολύ το χαρήκαμε όλοι.
    My congratulations επίσης στις δύο γλυκές φίλες,την Ελένη και την Έλλη για τις επίσης όμορφες στιχουργικές δημιουργίες τους.
    Για σένα Αριστέα τι να πω πέραν από τον θαυμασμό για το κουράγιο που βρίσκεις να ρίξεις τόση δουλειά που το…… σκάψιμο φαντάζει παιχνιδάκι. χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου και καλή ξεκούραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τη χαρά σας όταν βλέπετε πως ψηφίσατε αγαπημένη φίλη και μάλιστα να είναι στο τέλος και η νικήτρια. Το έχουμε ζήσει όλοι στο Παιχνίδι των λέξεων εξάλλου.
      Μερικές φορές λέω καλύτερα να'σκαβα αλλά μετά το μετανιώνω. Όλοι πήραμε πολλά από αυτό το Συμπόσιο. Αρχικός στόχος ήταν να γράψουμε ποίηση και να διαβάσουμε τόση μέχρι να χορτάσουμε. Χαίρομαι πολύ που διαπιστώνω πως χορτάσατε και θέλετε κι άλλο!
      Να'σαι καλά κορίτσι μου γλυκό για όλα! Και κυρίως που είσαι δίπλα μου με τη σκέψη σου :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και φυσικά σε σένα Αριστέα μου, αλλά και σε όσους συμμετείχαν...
    Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω κι όποιον μου έδωσε τον ένα του βαθμό...χωρίς αυτόν θα ήμουν ένα μηδενικό...χαχα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε έχω τα πρακτικά. Το βαθμό στον έδωσε η Κλαυδία μας :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου που είσαι εδώ και σήριξες και τις δύο φορές το Συμπόσιο. Να'σαι καλά και να συνεχίζεις να γράφεις. Με ξάφνιασες όμορφα με την ποίηση σου και στο έχω ξαναπεί αυτό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Τιμή μου που ήταν της Κλαυδίας!!
      Την ευχαριστώ πολύ!!
      Ευχαριστώ και σένα φυσικά..να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  33. Συγχαρητήρια, Αριστέα μου, για την οργάνωση του Συμποσίου και πολλά μπράβο σε όλες όσες συμμετείχαν.
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου.
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  34. Εντάξει! Με εξέπληξαν ευχάριστα και τα τρία κορίτσια και θερμά, θερμότατα συγχαρητήρια! Θερμά συγχαρητήρια και στη νοικοκυρά του σπιτιού, για την άψογη διεξαγωγή, δεν το συζητώ! Δλδ, συγνώμη! Εγώ ψήφισα 3 ποιήματα και τα 2 ήταν της Κλαυδίας;;; Αχαχα! Απίστευτο! Όσο για την ερώτηση που απευθύνεις στον "πιο πιστό φίλο του σκύλου" Αριστέα μου, σου απαντώ εκ...μέρους του, πως με πολύ μεγάλη μου χαρά περιμένω να φιλοξενήσω για άλλη μια φορά την Κλαυδία μας, μη σου πω ότι έχω αρχίσει ήδη να αναζητώ και στίχους για το παρακάτω! Φιλάκια πολλά και καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι τρελάθηκες από τη χαρά σου. Πέτυχες και τα δύο της Κλαυδίας και της "συμπεθέρας" τι άλλο θέλεις;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)))Χαίρομαι που το αναλαμβάνεις με χαρά. Εγώ δεν μπορώ να γράψω έμμετρο λόγο.
      Το κουτσοπαλεύω αλλά δεν το'χω. Εσύ θα το βγάλεις πέρα παλικαρίσια.
      Θα σε ενημερώσει και η Κλαυδία σχετικά με το ΚΩΜΩΔΥΛΛΙΟΝ που δεν ξέρω κι αν το έγραψα και σωστά.
      Φιλάκια πολλά και θα περιμένω τη σχετική δημοσίευση με χαρά :)))

      Διαγραφή
    2. Λάθος το έγραψα...πήγα και το βρήκα στο mail
      ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟΝ λέγεται και η Κλαυδία θα σε ενημερώσει για το σχετικό λινκ :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Συγχαρητήρια (τρις) σε σένα, στις νικήτριες και στους συμμετέχοντες! Ευχαριστηθήκαμε ερωτική ποίηση! Το 24 φάνηκε απ' την αρχή πως ήταν φαβορί! Μπράβο, Κλαυδία, άξια! Αριστέα, τώρα που ζεσταθήκαμε, βουρ για το επόμενο! (Καλά, ξεκουράσου πρώτα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Και κυρίως που ήσουν εδώ και τις δύο φορές με ποίημα σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  36. Θερμά συγχαρητήρια και από μένα στα κορίτσια της τριάδας και ακόμη περισσότερα στην Κλαυδία (που τα σάρωσε όλα) με τις εξαιρετικές δημιουργίες τους!!!
    Πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες, καθώς απόλαυσα ποίηση ψυχής και πνεύματος που με ταξίδεψε!!
    Αριστέα μου, συγχαρητήρια και σε σένα!!! Πάντα άξια οικοδέσποινα!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά για τη δυνατότητα που μου προσέφερες να συμμετέχω σε μια τέτοια προσπάθεια!! Ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα, όπου δεν περίμενα και τέτοια ανταπόκριση!!!
    Ήταν μια απολαυστική εμπειρία παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύω και ίσως λειτούργησε ενισχυτικά!
    Πάντα με τον έρωτα αγκαλιά σου εύχομαι!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Γλαύκη. Σε ευχαριστώ που βρήκες χρόνο να περάσεις, παρά τις δυσκολίες που περνάς. Σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συμμετοχή σου κι εύχομαι να σε ξαναδώ σε ένα μελλοντικό Συμπόσιο ξανά :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω!
      Δύναμη και κουράγιο εύχομαι!

      Διαγραφή

  37. Είχα ένα πρόβλημα με το αγόρι μου πριν από έξι μήνες, που οδηγούν σε εμάς χώρια. Όταν χώρισε μαζί μου, δεν ήμουν πια τον εαυτό μου, ένιωθα τόσο άδειο εσωτερικό. Μέχρι ένας φίλος μου μου είπε για ένα από τα ξόρκια που βοήθησαν στην
    ίδιο πρόβλημα ότι βρήκε σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα. i αποσταλεί το ξόρκι άχνη και εγώ τον είπα το πρόβλημά μου και έκανα αυτό που μου ζήτησε να κάνω σύντομα. να κόψει το πολυλογώ, πριν ήξερα τι συνέβαινε, δεν είναι μέχρι 48 ώρες, ο φίλος μου μου έδωσε μια κλήση και να έρθει πίσω σε μένα και μου είπε ότι ήταν συγγνώμη για το τι συνέβη, είμαι τόσο ευγνώμων για αυτό σημάνει άχνη και δεν θα σταματήσει να δημοσιεύει το όνομά του στο διαδίκτυο μόνο για την καλή δουλειά που έχει doing.If χρειάζεστε τη βοήθειά του, μπορείτε να του στείλετε email στη διεύθυνση
    (NAVEENLOVESPELL@YAHOO.COM) και θα σας βοηθήσει επίσης για τον Προφήτη Ευλογία είναι το όνομά του
    (NAVEENLOVESPELL@YAHOO.COM) Θα είμαι για πάντα ευγνώμων σε σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή