Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Μαζί με τον καφέ #3 : Περί Συμποσίου

 a cup of coffee iii by =shhilja on deviantart

Νομίζω πως θα το καθιερώσω.
Κάθε Κυριακή, μαζί με τον ελληνικό, που απολαμβάνω απίστευτα,
να γράφω τις σκέψεις μου.
Δεν το κάνω συχνά.
Κι ας φαίνομαι λαλίστατη μερικές φορές.

Οι προηγούμενες μέρες μου έδωσαν πολύ δυνατές στιγμές, 
καλές και καλές.
Κρατώ μόνο τις καλές και συνεχίζω.
Για όσο αντέχει το στομάχι....

cup of coffee / Christina007

Το Συμπόσιο δημιουργήθηκε από μια μεγάλη μου επιθυμία
να γεμίσουμε από Ποίηση.
Τα βιβλία με ποιήματα είναι λιγάκι παρεξηγημένα.
Κοίταξε στη βιβλιοθήκη σου 
τα λογοτεχνικά σου ή άλλα βιβλία 
κι αυτά με ποίηση.
Σκέψου για λίγο πόση ποίηση έχεις διαβάσει στη ζωή σου.
Και τι σημαίνει για σένα.
Φυσικά και δεν αρέσει σε όλους.
Ούτε είναι εύκολη.


coffe

Χτες σε ένα από τα λίγα μπλογκ που πέρασα ήταν της Έλλης μας.
Ανάμεσα σε σχόλια έγραφε:
Η ποίηση δεν είναι τόσο εύκολη στην κατανόηση, όσο ο πεζός λόγος.
Η ποίηση κρύβει λόγια, ο πεζός τα αναλύει.
Έλλη μου , το ίδιο πιστεύω κι εγώ!

life, myself, poetry, reality, greek quotes, me

Η ποίηση είναι μια υγρασία που την έχουμε ανάγκη, γιατί διώχνει την ξηρότητα της καθημερινότητας. 
Ποίηση δεν αρκεί να υπάρχει μόνο στο σινεμά, αλλά και στη ζωή. 
Είναι ένα μονοπάτι που σε κάνει να αισθάνεσαι κάτι παραπάνω από αυτό που είσαι. 
Σε πάει κάπου αλλού, όπου όλα παίρνουν μια μαγική διάσταση. Άρα σε βοηθάει να ζήσεις.
Θ. Αγγελόπουλος

Εδώ θα βρείτε κι άλλα κείμενα και σκέψεις για την ποίηση.


flower, reality, life, dreams, people, greek quotes

Κι ερχόμαστε στο δια ταύτα.
Παρά τις όποιες δυσκολίες στην κατανόηση της Ποίησης
24 ποιήματα συγκεντρώθηκαν σε 10 μόλις μέρες και στα δύο Συμπόσια.
42 φίλοι διάβασαν και ψήφισαν και στα δύο επίσης,
(απίστευτες συμπτώσεις αν αναλογιστεί κανείς 
ότι δεν συμμετείχαν κάποιοι και στα δύο είτε ως δημιουργοί 
είτε ως κριτές)

poetry of a day by *babyjoan on deviantart

Αγκαλιάσατε με αγάπη το εγχείρημα και το ευχαριστηθήκατε.
Τα μηνύματα σας προς εμένα καταλήγουν σε ένα κυρίως:
"Πότε θα έρθει το επόμενο".

Αφού τα ζύγισα και ενώ ήμουν έτοιμη να πω 
"εντάξει, το σκοπό μου τον πέτυχα, είπα για λίγο...."
σκέφτηκα το πώς λειτουργώ...
Όταν περάσει ένα διάστημα, ξεχνώ πάντα την κούραση (ή τα άσχημα)
κι αναπολώ τα καλά. 
Τι ίδιο θα πράξω κι εδώ...
Θα αφήσω ένα μήνα να ξεκουραστώ,
αλλά και σε σας να προετοιμάζεστε και να αδημονείτε.
Και θα επανέλθω..


romantic, love, music, artsy, literature, poetry

Με όρους πιο σαφείς αυτή τη φορά.
Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.
Δημιουργήθηκε για τα μπλογκ με τα οποία έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
και αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα.

Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους μπορώ να διασφαλίζω 
και τη διαφάνεια.
Κι έτσι θα συνεχίσουμε.
Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση μόνον
φίλοι αναγνώστες.

flor, vermelho, art, rose, flower, painting, alice in wonderland, rosa, ink, tinta, arte, red, pintura

Το δώρο του νικητή θα εξακολουθήσει να είναι 
ένα δικό μου έργο.
Κάτι που αλλάζει από δω και μπρος είναι 
αντί για δώρο δεύτερου και τρίτου νικητή 
να έχω ένα προς κλήρωση, για όλους όσοι διαβάζουν και ψηφίζουν.
Ακόμα και οι δημιουργοί.
Υπάρχουν τόσοι πολλοί που συμμετέχουν μόνο σε αυτό το μέρος 
της διαδικασίας και νιώθω την ανάγκη της επιβράβευσης,
πέρα από όσα παίρνουν από την ανάγνωση και μόνο.
Ελπίζω έτσι όλοι να είναι ευχαριστημένοι.
Όχι τίποτα άλλο, σκέφτηκα κι εκείνον τον δόλιο
τον Ακυβέρνητο φίλο μας!
Να έχει κι αυτός ελπίδα ότι θα κερδίσει κάτι μια φορά :)))

artwork, books, floral, flowers, illustration, just

Ο δικός μου καφές τελείωσε.
Πάω να ζωγραφίσω.
Κάποιες φίλες περιμένουν να με ...κρεμάσουν! 

Καλή Κυριακή σας εύχομαι!
@ριστέα

___________________________

Οι φωτογραφίες της σημερινής ανάρτησης
είναι από το παρακάτω διαδικτυακό τόπο:
http://favim.com/

70 σχόλια:

  1. δεν τον ξέρω τον Ακυβέρνητο ,αλλά υποθετω θα προσπαθει διακαώς να νικησει και θα το έχει καταφερει και γελάω πολύ με αυτόν τον επίλογο!
    Καλημέρα! Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Όχι έτσι αστειευόμαστε καθώς σε όσα giveaway έκανα δεν ήταν καθόλου τυχερός! :)))
      Φιλάκια Νάσια μου! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα , Αριστούλα μου !!!!! Θα έχω λοιπόν ελπίδες να κερδίσω ένα από τα υπέροχα δώρα σου κι εγώ που δηλώνω ταπεινά μόνο φανατική αναγνώστρια και όχι δημιουργός υπέροχων ποιημάτων !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ , γιατί όχι; Νομίζω ότι αξίζετε όλοι μια ευκαιρία κάθε φορά. Θα είναι μεγάλη χαρά και για μένα :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Τι όμορφα λόγια. Και το OST να παίζει σαν μουσικό χαλάκι... Μπήκα στο mood αμέσως :)

    υγ: Τι τέλεια τα λόγια του Ελύτη. Με συγκίνησαν πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε η εικόνα με τα λόγια του Ελύτη .Μίλησαν μέσα μου!
      Καλό βράδυ Σεβάχ. Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Τι όμορφο το κυριακάτικο ραχάτι
    με μια κούπα ευωδιαστό καφέ!!!!
    Χαίρομαι που θα συνεχιστεί το συμπόσιο
    και θα έλεγα να το κάνουμε κάτι σαν θεσμό
    Η ποίηση θα είναι η μεγάλη κερδισμένη
    καθότι θα την συναντούν άνθρωποι που πριν
    δεν είχαν μαζί της ένα δεσμό στέρεο και διαρκείας
    Γιατί η ποίηση κατ' εμένα μας χρειάζεται όπως η ανάσα
    και γιατί:
    "Η ποίηση είναι μια υγρασία που την έχουμε ανάγκη, γιατί διώχνει την ξηρότητα της καθημερινότητας"
    Πολύ καλή η σκέψη να διευρυνθεί και στους μη συμμετέχοντες
    η απολαβή των δώρων....όλοι δίνουν ψυχή και θα πρέπει να ανταμοίβονται...το θεωρώ πιο δίκαιο!!!!

    Καλή συνέχεια με γλυκό φιλί....ξεκουράσου...ξέδωσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσαν να υπάρξουν
      τρεις κύκλοι συμποσίου:
      Ένα χειμερινό ένα εαρινό
      κι ένα θερινό
      Δεν θα κουράζει έτσι και θα είναι
      πιο παραγωγικό...
      Λέω τώρα....Μια σκέψη!

      Διαγραφή
    2. Έγραψες όλα όσα είχα στο κεφάλι μου Ελένη για την ποίηση αλλά προσπάθησα να είμαι περιεκτική και να μην απλωθώ πολύ :))) Κι εγώ προσανατολίζομαι να πάει κάπως έτσι...
      Να ακολουθήσει ένα μέσα στην καρδιά της άνοιξης, αργότερα το καλοκαίρι ..φθινόπωρο και μετά Χριστούγεννα. Με θέμα ταιριαστό κάθε φορά.
      Η σκέψη μας ταυτίζεται πολλές φορές :))
      Να'σαι καλά και συνέχιζε να γράφεις κοπέλα μου και να μας μαγεύεις!

      Διαγραφή
  5. απο ολα τα υπεροχα λογια για την ποιηση, ξεχωρισα την εικονα που εγραφε be the poem...Γινε το ποιημα... Και σκεφτηκα ποσο υπεροχο πρεπει να ειναι να εισαι εσυ το ποιημα και η ποιηση η ιδια εστω και για εναν ανθρωπο στον κοσμο..
    Παλι με συγκινησες πρωινιατικα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Χριστινάκι μου κι εγώ το λάτρεψα. Έγραψες όσα κι εμένα μου ήρθαν στο νου με τη φράση αυτή!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου είμαι από τις φίλες ανγνώστριες σου που δεν μπορώ να γράψω ποιήση και πολύ λυπάμαι που δεν μπορω να συμμετέχω, από την άλλη όμως χαίρομαι που βλέπω τόσους φίλους διαδυκτιακούς που συναντιούνται εδώ κοντά σου, να γίνονται μια μεγάλη παρέα να γράφουν, να καταθέτουν κάτι από τον εαύτο τους! Εύχομαι καλή συνέχεια και καλές ποιητικές διαδρομές!!! σε φιλώ γλυκιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς πάντα να παρακολουθείς και να διαβάζεις Μαρία μου εφόσον έχεις χρόνο και διάθεση. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Έχεις την εντύπωση πως δεν έχω κερδίσει;
    Σε διαβεβαιώνω πως έχω κερδίσει πάρα πάρα πολλά. Τόσα που ούτε καν το φανταζόμουν. Το υλικό κομμάτι της όλης ιστορίας το αναπαράγω τακτικά μόνο και μόνο για να αλληλοπειραζόμαστε.
    Άλλωστε, αν κάποτε κερδίσω κάτι, τι θα έχουμε μετά να λέμε;
    Να είσαι πάντα καλά Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου, το ξέρω ότι είναι μέρος της αγαπησιάρικης σχέσης που έχουμε δημιουργήσει :)) Μα κι εγώ σε πείραξα :-D
      Είμαι σίγουρη ότι αν συνεχίζεις να χάνεις θα συνεχίσεις το πείραγμα!
      Για τα υπόλοιπα λόγια σου τι να πω; Με συγκίνησες αφάνταστα!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστέα μου!! Χαίρομαι πολύ για τις σκέψεις σου και τον τρόπο που τις εκφράζεις!! Κι οι πολλές συμμετοχές κι η αγάπη για το συμπόσιο είναι ολοφάνερο τι θέλουν να πουν!!

    Η ποίηση χρειάζεται να τη νιώθουμε κι όχι απαραίτητα να την κατανοούμε! Οπως κι οποιοδήποτε έργο τέχνης. Αν έρθει ταυτόχρονα κι η κατανόηση με την απόλαυση είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα!

    Χαίρομαι που δεν πήρες βιαστικές αποφάσεις κι αποφάσισες να χαλαρώσεις και να ηρεμήσεις πρώτα!! Εμείς που αγαπάμε την δημιουργία και σένα θα στηριξουμε το εγχείρημά σου όποτε θελήσεις να το πραγματοποιήσεις!!

    Μπράβο σου και για το δωράκια που θες να χαρίσεις στους αναγνώστες των ποιημάτων!! Είναι μεγάλο πράγμα η ανάγνωση!! Είναι συνδημιουργοί κι οι αναγνώστες γιατί βάζουν λίγη από την ψυχή τους στο κάθε ποίημα που διαβάζουν και το κάνουν δικό τους!!
    Και πρέπει να το ξέρουν αυτό!!
    Αυτή θα ναι πάντα η άποψή μου!!!

    Φιλάκια πολλά καρδουλάκι μου και καλή ξεκούραση!!!!
    Α! Και λατρεύω την Fabian!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαριλέν μου χαίρομαι για όλα όσα έγραψες για την ποίηση!
      Έχουν μεγάλη σημασία από κάποια που είναι ολόκληρη τυλιγμένη σε ποιητική αύρα. ( Ναι, για σένα τα γράφω και μην κοκκινίζεις ...'ντάξει;)
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Χαίρομαι μαζί σου να ξέρεις γιατί σε νιώθω ♥
      Μα και στη Fabian τα βρίσκουμε;; :))))

      Διαγραφή
  9. Είσαι χείμαρρος συναισθημάτων! Και δεύτερο και τρίτο καφέ θα έπινα για να σε χορτάσω!!!
    Πώς τα καταφέρνεις και μας συγκινείς (ακόμα και με τις σκέψεις σου!) μου λες?
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν έγραψα κάτι συγκινητικό σήμερα. Έπινα τον καφέ μου και κατέγραψα ότι είχα στο κεφάλι μου :)))
      Να'σαι καλά Γιάννα μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Πολυ ομορφη αναρτηση αν και καθυστερημενα σου λεω μια γλυκια και μεγαλη ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα γλυκό μου Αριστάκι!!!
    Χαίρομαι που συνεχίζεις...και ποιος ξέρει...ίσως κάποια μέρα πάρω και 'γω μέρος...
    Την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις Άμυ μου. Με χαρά θα σε περιμένω όποτε έχεις την έμπνευση!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Είσαι απίθανη οικοδέσποινα Αριστέα μου! Λυπάμαι που δεν μπορώ να γράψω, μα χαίρομαι να διαβάζω! Συνεχίστε,εσύ και οι καλοί σου φίλοι, έτσι να περνάμε όλοι όμορφα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια!
      Μπορείς πάντα να διαβάζεις και να αξιολογείς!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Νομίζω πως μου αρέσουν οι νέοι κανόνες! Και πράγματι το συμπόσιο ποίησης αγαπήθηκε πολύ και αμέσως! Το αγάπησαν ακόμα και αυτοί που δεν γράφουν ποίηση και γι' αυτό έρχονται να ψηφίσουν!
    Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ χαίρομαι κορίτσι μου!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου χαίρομαι που μαζί με τον Κυριακάτικο καφέ σου πήρες τις αποφάσεις σου και έβαλες τα όρια. Δεν γράφω η τουλάχιστον ότι έχω γράψει είναι ασήμαντο μπροστά σε όσα έχω διαβάσει. Κρίμα θα ήταν το Συμπόσιο που είχε διαμάντια να τύχει κακομεταχείρισης ... Επιβάλλεται να είναι διαφανείς οι διαδικασίες , αφού οι γράφοντες βάζουν την ψυχή τους σε κάθε ποίημα .
    Δεν μου φτάνει το ενοχικό μου που ενω μου αρέσουν όλα πρέπει να ψηφίσω μόνο 3 , μόνο 3...
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου δίνουν μεγάλη χαρά τα λόγια σου Νικολίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και στηρίζεις το Συμπόσιο με την ανάγνωση και τη βαθμολόγηση των ποιημάτων. Είναι το ίδιο σημαντική και η δική συνεισφορά.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Σα να ήπιαμε παρέα το καφεδάκι μας ένιωσα με την ανάρτησή σου. Μας ξεδίπλωσες τις σκέψεις σου και ειλικρινά σε παραδέχομαι για την απόφασή σου! Είμαι σίγουρη πως αυτό το δρώμενο όπως το πολύ σωστά το χαρακτηρίζεις, θα μας κρατήσει μια ωραία παρέα που μοιράζεται, δημιουργεί και σκέφτεται.
    Καλή εβδομάδα να έχεις Αριστέα μου και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πατρίδα :) Ανυπομονώ να ξεκινήσει το επόμενο συμπόσιο.. Εδώ θ'αρχίσω κι εγώ τους διαγωνισμούς σε λίγο έτσι που το πάτε! Χα χα. Μη μασάς, αγαπάμε ΑΡΙΣΤΕΑ!! :) Πολύ καλή ιδέα να μπορούν να ψηφίζουν μόνο αναγνώστες που γνωρίζουμε, αυτό θα μας βγάλει από πολύ κόπο. Νοερές αγκαλιές από τη μακρινή Μελβούρνη

      ΥΓ Κι ευχαριστώ για εκείνο το ξενύχτι τις προάλλες για την ραδιοφωνική μου εκπομπή.. πρέπει ν'αλλάξουμε την ώρα μου φαίνεται! :)

      Διαγραφή
    2. @ Μαρία μου. Πόσο χάρηκα που ένιωσες ότι ήμασταν παρεΐτσα και πίναμε το καφεδάκι μας!
      Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ όπως και γαι τις ευχές σου!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε! ♥

      Διαγραφή
    3. @αγριμάκι μου ξενιτεμένο!
      Σε ευχαριστώ καρδούλα μου για την αγάπη σου ♥
      Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για αν σου δείξω τη δική μου ήταν να ξυπνήσω και να σε ακούσω :)))
      Αν και δεν σε άφηνε ο σενιόρ να μιλήσεις! Απορώ γιατί σε κάλεσε αφού τα ήξερε όλα ( που δεν τα ήξερε κιόλας κι έκανε και τις γκάφες του!)
      Άλλη φορά να βουτάς το μικρόφωνο. Αγαπάμε να ακούμε τη φωνούλα σου!

      Το θεατρικό πώς πάει;
      Φιλιά στο (τρελο)διδυμάκι μας!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχα τα λόγια του Αγγελόπουλου για την ποίηση και'γω κάπως έτσι την νιώθω!
    Να'είσαι καλά Αριστάκι να δυναμώσεις και να'ρθεις με περισσότερη όρεξη για το ποιητικό συμπόσιο,σαν ακροατής θα'μαι εδώ τριγύρω σαν δημιουργός δεν το'χω!

    Φιλάκια γλυκά για καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα βρήκα εξαιρετικά για αυτό και τα επέλεξα ανάμεσα σε πολλά άλλα zoyzoy μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Αριστάκι πολύ ωραία αυτα που σχεδιάζεις να κάνεις με το Συμπόσιό σου!
    Τι να κάνουμε θα περιμένουμε κανα μήνα αλλά όχι παραπάνω!
    Χιχιχι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Α εσύ είσαι που μου βάζεις το μαχαίρι στο λαιμό! Που γλυκάθηκες κι είσαι ανυπόμονη!
      Θα αντέξεις ! :))) Γράψε και στο μπλογκ ..προπονήσου. Θα χαρώ να διαβάσω κι άλλα από σένα Ελενάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια και σε ευχαριστώ για την αγάπη σου ♥

      Διαγραφή
  18. Το σχόλιο μου που πήγε; Λογαριασμό θα μου δώσει ο γκούγκλης εμένα; Πεινούσε και το έφαγε. Ελεγα Αριστέα μου οτι χαίρομαι που με τον Κυριακάτικο καφέ σου έβαλες τα όρια στην υπέροχη ιδέα του Συμποσίου. Δεν γράφω αλλά και διαβάζω ποίηση και την αγαπώ και είναι κρίμα να γίνεται μετ΄εμποδίων .
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι αφηρημένη που είμαι !!!! εδώ είναι..οοοοοοοο

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαα! Δεν το παθαίνω μόνο εγώ! Μην μου στενοχωριέσαι! Το έχω κάνει κι εγώ ..... Πάει μεγαλώσαμε Νικολίτσα μου! :))))

      Διαγραφή
  19. Με περισσοτερη μπυρο-μάνεια
    και λιγοτερη καφεϊνη
    "γραφτηκαν" τα πιο ομορφα ποιηματα
    στις κινησεις των θνητων....θαρρω.

    Καλησπερολουλουδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο Μπουκόφκσι έγραφε με τη μπουκάλα του ουίσκι αγκαλιά!
      Καλησπέρα ομορφιά μου! :))

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μου σίγουρα η διαδικασία είναι επίπονη και σίγουρα δικαιούσαι να πάρεις ανάσες, εγώ τώρα που γνώρισα τη φιλοενία σου θα σε επισκέπτομαι , δηλώνω κατ΄αρχή φανατική αναγνώστριά σου αλλά και των φίλων που συμμετέχουν στα δρώμενα το μπλόκ σου και ευγνώμων για την ευκαιρία που μου έδωσες με τα Συμπόσιά σου να συμμετέχω γράφοντας......
    σων αταθέτουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου με συγκινούν τα λόγια σου!
      Χαίρομαι που νιώθεις ζεστά και φιλόξενα στον χώρο μου :)))
      Εγώ σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έχεις κάνει και τις δύο φορές!
      Εύχομαι και στα επόμενα :)))

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου η σκέψη σου περί 2ης βράβευσης θα έλεγα πως είναι τουλάχιστον σοφή.
    Χαίρομαι τόσο πολύ που κάτι τέτοια δρώμενα μας σφίγγουν μέσα σε μια αγκαλιά και το διασκεδάζουμε τόσο,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν βρίσκουν ανταπόκριση οι σκέψεις μου και τα σχέδια μου αλλά κυρίως όταν παίρνω τόση αγάπη Πασταφλωρίτσα μου !
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  22. Εγώ ένα πρόβλημα έχω μόνο με το Συμπόσιο: κάποιος πρέπει να έρχεται να με ειδοποιεί, πως πλησιάζει επικίνδυνα η ημερομηνία λήξης της ψηφοφορίας, και πρέπει να προλάβω να ψηφίσω!!! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε τα δικά σου και θα έρχομαι να σε τραβάω εγώ από την ανθιά κοτσίδα σου, ναι;
      Φιλούρες!

      Διαγραφή
  23. Νομίζω πως δικαιούσαι ξεκούραση...άλλωστε έκανες τόσα πολλά!
    Για την ποίηση θα συμφωνήσω με την Μαριλένα..δεν χρειάζεται να την κατανοούμε απαραίτητα, αλλά να τη νιώθουμε..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αριστέα μου, επικροτώ το ότι αποφάσισες να συνεχιστεί το Συμπόσιο. Οι νέοι όροι με βρίσκουν σύμφωνη!
    Σ΄ευχαριστώ για την αναφορά και χαίρομαι που συμφωνούμε ΚΑΙ σε αυτό!
    Θα σου πω ό,τι είπα και σε ένα άλλο σχόλιο, που έγινε στο ιστολόγιό μου: αυτό που μου έμεινε εμένα και από τα δύο συμπόσια, είναι το ότι ήρθαμε σε επαφή με εξαιρετικά δείγματα γραφής. Αυτό έχει σημασία... το ότι εκεί έξω, υπάρχουν πολλοί, απλοί, καθημερινοί άνθρωποι, οι οποίοι κρύβουν έναν αξιόλογο δημιουργό μέσα τους. Μέσω του Συμποσίου σου (και αντίστοιχων παιχνιδιών, όπως της Φλώρας), μπορούμε να ερχόμαστε σε επαφή με τη σκέψη αυτών των ανθρώπων και τη γραφή τους... και να τα θαυμάζουμε. Να μας αγγίζουν. Τι καλύτερο;
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ίδιες σκέψεις κάνουμε Έλλη μου και χαίρομαι πολύ για αυτό!
      Αυτό είναι και το κυριότερο κέρδος του Συμποσίου ( όπως και του Παιχνιδιού της Φλώρας): δημιουργούμε, μοιραζόμαστε, ψυχαγωγούμαστε!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  25. Αριστέα μου, διάβασα τι είχε γίνει με το τελευταίο Συμπόσιο Ποίησης και η αλήθεια είναι ότι με στενχοωρούν και συγχρόνως με θυμώνουν. Εσύ είσαι πάντα ξεκάθαρη και ναι θα ήταν υπέροχο να συνεχιστεί το Συμπόσιο (και να συμμετάσχω κι εγώ, ελπίζω!)
    Η Ποίηση είναι δύσκολο και μυστήριο είδος και δεν αρέσει σε όλους!
    Πρέπει να αποκωδικοποιήσεις τις λέξεις και αυτη είναι η ομορφιά της......
    Ξεκουράσου, και ξέρεις εσύ πότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή για μια καλή συνέχεια....
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το εύχομαι κι εγώ Μαρία μου, να σε δω στο Συμπόσιο με ποίημα σου :))
      Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου περί Ποίησης!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Καλή εβδομάδα εύχομαι και σε σένα χαρά μου!

      Διαγραφή
  26. Aριστέα μου, με ξερεις! δεν γράφω και δεν βαθμολογώ!Όμως περνώ οταν βρίσκω χρόνο, διαβάζω, κατανοώ, συγκινούμαι , ταξιδεύω με τις γραφές σας, ταυτοποιούμαι μερικές φορές με τα πρόσωπα,και δεν αφήνω και σχόλιο!όμως μου αρέσουν όλα!!!ΝΑΙ ΣΕ ΌΛΑ!!!λοιπον!!

    α, και ξεκινώ απο το τέλος, το ατελείωτο πορτραίτο στο τραπεζακι σου, πανέμορφο!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Βαρβάρα μου γλυκιά !!!
      Σε νιώθω αν δεν θέλεις να βαθμολογήσεις :)))
      Η τελευταία φωτό δεν είναι δική μου, αλλά μου άρεσε πολύ :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  27. Αριστέα μου,
    η σκέψη σου να βραβεύσεις και το κοινό είναι εξαιρετική! ♥ Σίγουρα ο "ακυβέρνητος" θα είναι ευχαριστημένος! Χαχα!
    Χαίρομαι που αποφάσισες να συνεχίσεις με το συμπόσιο ποίησης! :)
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που αποδέχεστε με χαρά τα νεότερα περί Συμποσίου!
      Να'σαι καλά γλυκιά μου Κωνσταντίνα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  28. Τα καλήτερα σου έρχονται οταν πίνεις τον καφέ σου το μυαλό είναι ξεκούραστο.. και ξελαμπικάρει....Αριστέα μου.. και τότε παιρνεις τις πιο σωστες σου αποφασεις... ξεκουρασου λοιπόν... χαλαρωσε... και απολαυσε τον..!!! εδώ θα είμαστε αν χρειαστείς τίποτε.. να το ξέρεις..
    καλή εβδομάδα . και φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι υπέροχη και γλυκύτατη!
      Και μου έφτιαξες στο τηλέφωνο και τη διάθεση! Είσαι άγγελος σαν τη γλυκιά μας τη Βαρβάρα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  29. Αριστέα μου, μπράβο σου που μας ξετύλιξες τις σκέψεις σου. Θυμήθηκα κάτι που είχε πει η καθηγήτρια που είχα στα καλλιτεχνικά και μου έχει μείνει. Σκοπός του μαθήματος δεν είναι να γίνετε καλλιτέχνες αλλά φιλότεχνοι. Έτσι λοιπόν σκοπός του συμποσίου δεν δεν είναι να βγουν ποιητές αλλά φίλοι της ποίησης και βέβαια να περνάμε καλά. Οπότε, προκειμένου να το κάνεις με μισή καρδιά, πάρε το χρόνο σου.

    Καλή εβδομάδα να έχεις! :)

    Υ.Γ. Πρέπει να κουνήθηκες αρκετά εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο αυτό που μοιράστηκες εδώ μαζί μας Γιώργο!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Ναι , κουνηθήκαμε γερά !

      Διαγραφή
  30. Αριστεάκι μου αρέσει αυτός ο Κυριακάτικος καφεδάκος που μοιράζεσαι τις σκέψεις μαζί μας!!! Κι ας είμαι βραδυνός τύπος εγώ! :) Μου άρεσε πολύ αυτό που έγραψε η Έλλη για την ποίηση και συμφωνείς και θα συμφωνήσω κι εγώ.. Κρύβει λόγια η ποίηση! :) Για να δούμε τι ετοιμάζεις!!! Καλή ξεκούραση εύχομαι και πολλές πολλές δημιουργίες!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά κι εγώ βραδινός τύπος είμαι από μικρούλα :)))Δεν πάω για ύπνο πριν τη μία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Μμμμ...κάποιος μου διάβασε την συμμετοχή του για το συμπόσιο ποίησης και έτσι ήξερα γι'αυτό! :) Άντε καλή ξεκούραση και σε ένα μήνα πιο ανανεωμένη!!! :) Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επειδή κατάλαβα ...σε τιμάει πολύ που δεν ψήφισες αφού γνώριζες μία συμμετοχή ήδη!
      Να'σαι καλά Βιβή μου ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Αριστέα μου, αυτή η ομορφιά κι η ηρεμία που μοιράζεσαι μαζί μας, παρέα με το καφεδάκι και τις σημαντικές σκέψεις σου, επικυρώνουν τον σεβασμό και την εκτίμηση σου για τους φίλους σου κι αναδεικνύουν την σπουδαία προσωπικότητα σου! Οι επισημάνσεις σου γι' αλλαγές, η διαφορετικότητα της επιβράβευσης κλπ. είναι απόλυτα σεβαστά, διότι η ιδέα ήταν και είναι δική σου για το Συμπόσιο. Έχει μεγάλη συμμετοχή και απήχηση, είναι τρομερά επίπονη η διεξαγωγή του διαγωνισμού, οπότε χρειάζονται οι βελτιώσεις γλυκιά μου, για να υποστηρίξουν αυτό το εξαίσιο έργο σου! Μας γεμίζεις με τη χαρά και την αγάπη σου για την ποίηση, αψηφώντας κούραση, προσωπικό ξόδεμα αντοχής και χρόνου, με στόχο η ομορφιά και η μαγεία της ποίησης ν' απλωθεί, να ευωδιάσει και να εκστασιάσει τη ψυχή μας! Άλλωστε, "Η γνήσια ποίηση μπορεί να επικοινωνήσει πριν γίνει νοητή. Το νόημα θα το συλλάβει πρώτα η ψυχή κι έπειτα ο νους" Έλιοτ Τ.
    Πάρε τον χρόνο σου καρδιά μου κι εμείς εδώ θα είμαστε να απολαύσουμε αυτή την όμορφη γιορτή που κάθε φορά σπινθηρίζει φως στον εσωτερικό μας μόχθο! Να είσαι καλά Αριστέα μου, να έχεις μια όμορφη, ξεκούραστη και χαρούμενη εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά, θαυμασμό κι αγάπη!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου...απλά με έκανες αλοιφή :)))
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς γλυκιά μου για όλα τα καλά σου λόγια♥
      Υπέροχα και τα λόγια του Τ. ΄Ελιοτ που μοιράστηκες εδώ μαζί μας :)))
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Να'σαι καλά!

      Βάλσαμο στις πρόσφατες πληγές ♥
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Ούτε εγώ γράφω, Αριστέα μου,και ούτε έχω βαθμολογήσει μέχρι τώρα, αλλά πού ξέρεις, μπορεί στο επόμενο Συμπόσιο να το κάνω!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου θα χαρώ πολύ να σε δω σε ένα επόμενο Συμπόσιο!
      Καλή εβδομάδα να έχεις κι εσύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή