Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Ανοίγοντας το συρτάρι...# 7



Απόψε θέλησα με πάθος να μιλήσω
να λύσω το δέσμιο της σιωπής 
και σένα να σου κράξω, να σου δείξω
τι θα πει να είσαι μαχητής.
Σε τούτη τη ζωή που όλα μετράνε
το στήθος αν σηκώσεις λίγο επάνω
όλοι εσένα θα χειροκροτάνε
κι ανδριάντα θα σου στήσουν από πάνω.
Μάθε όμως να είσαι μαχητής!
Για σένα, μόνο για σένα να παλεύεις
κι άσε τους άλλους να κράζουν καταγής
σκουλήκια είναι, σκουλήκια θα μαζεύεις.
Κι αν επιτέλους έμαθες πως σε τούτη τη ζωή
αξίζει να κερδίζεις
πάλεψε, ίδρωσε, 
μα τον ιδρώτα μην τον εχαρίζεις!


14/05/1993


Είπα να ανοίξω το συρτάρι λίγο σήμερα, να το αερίσω.
Από πέρυσι είχα να το κάνω.
Ένα κιτρινισμένο χαρτί 
και λίγα λόγια....
1993... στα είκοσι τρία μου.
Τότε που έγραφα συνεχώς και αδιαλείπτως.
Τα περισσότερα μπαρούφες!
Τότε που έγραφα παραινετικά προς εμένα.

Ακολουθώντας τη σχετική με το συρτάρι ετικέτα 
μπορείς να δεις κι άλλες μεταεφηβικές μου δοκιμές



Τέλος,
λίγο πριν τη λήξη του Συμποσίου 
να σου θυμίσω ότι αν δεν έχεις ψηφίσει 
προλαβαίνεις σήμερα ως τις 8 το βράδυ.
Πάτα πάνω στις δύο εικόνες του Συμποσίου, στα αριστερά σου.
Αύριο, με την πρώτη αυγούλα, θα έχουμε τη γιορτή λήξης!

Καλή σας μέρα.
@ριστέα



51 σχόλια:

  1. Κι έτσι, καθώς τα χρόνια μας περνάνε,
    και ζυμωνόμαστε στις μάχες της ζωής,
    μένουν οι ώρες της σιωπής για να μιλάνε,
    για "τι θα πει να είσαι μαχητής"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια ημέρα καθυστέρησης λόγω συμποσίου... σε ευχαριστώ Αννούλα μου που είσαι εδώ για μένα με τα όμορφα λόγια σου :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Αριστάκι μου!
    Ετσι και αλλιώς εσύ είσαι μαχητής το ξέρω και πάντα να είσαι!
    Σου στέλνω το πιο γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου
    Το συρτάρι σου κρύβει μικρά διαμαντάκια. Να το αερίζεις πιο συχνά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου. Είναι μερικά τόσο παιδικά κι ανώριμα :))) Πάντως η αποδοχή σας με ενθαρρύνει!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. καλημερα κουκλιτσα μου!
    το συρταρι σου κρυβει διαμαντια!
    με αγγιξε παρα πολυ!
    να εισαι καλα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποση δυναμη μεσα σε λιγπυς στιχους!μπραβο κοριτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά προσπαθούσα να αντλήσω δύναμη. Απ' όσο θυμάμαι ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου
    Το συρτάρι σου κρύβει
    θησαυρούς και μαλάματα!!!
    Μου αρέσουν τα ποιήματα
    που μιλούν παραινετικά!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα νιάτα μου, αν δεν έγραφα για τον Έρωτα, ή για θέματα που με πονούσαν έγραφα σε μένα απευθυνόμενη , παραινετικά πάντα! Ήταν η εσωτερική μου φωνή!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου! :)
      Φιλί γλυκό κι από μένα!

      Διαγραφή
  7. Απ' τα παραινετικά στα δημιουργικά και μετά στα συμβουλευτικά, συνέχισε, αυτό είναι και το νόημα της ζωής.

    με την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά φίλε μου!
      Σε ευχαριστώ και για τη δική σου παραίνεση.
      :)))

      Διαγραφή
  8. Κι όμως..καθόλου μπαρούφες!
    Καλή σου μέρα! :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συμφωνήσω πως μόνο μπαρούφες δεν είναι!
    Καλημέρα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ήθελα πολύ να μπω μέσα σ' αυτά τα συρτάρια τα γεμάτα με μαργαριτάρια και πολύτιμους λίθους.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κιτρινισμένα χαρτιά είναι αλλά όλα γραμμένα με τα (τότε) καλλιγραφικά μου γραμματάκια :)) Ποτέ δεν περίμενα ότι θα τα διάβαζε κανείς :))
      Φιλάκια Φλωρούκο μου!

      Διαγραφή
  11. Αχ, αυτό το συρτάρι σου... πολύ μου αρέσει όταν βγάζεις στο φως πράγματα από κει μέσα.
    Έγραφες όμορφα από τότε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Έλλη μου. Μου άρεσε να καταγράφω πάντα τις σκέψεις μου και να τις φυλάω φυσικά με τάξη :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. αναμνήσεις τόσων χρόνων...μου αρεσει που τα μοιράζεσαι μαζί μας τα ποιήματα σου τα λόγια τις σκεψεις σου....
    περιμένω με αγωνία τη λήξη της γιορτής αυριο..και να δούμε τι άλλο μας ετοιμαζεις μετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό μου Δελφινούι! :))
      Χαίρομαι που σου άρεσε ! ♥

      Διαγραφή
  13. Μου είχαν λείψει τα συρτάρια που έχουν όλη την τρυφερότητα και την ανασφάλεια των χρόνων εκείνων .
    Φιλάκια Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Νικόλ μου : αρκετή ανασφάλεια. Το γράψιμο ήταν η λύτρωσή μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Από μικρή στα βάσανα φιλοσοφώντας...
    Καλό απόγευμα, πολλά φιλιά τσούπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Από μικρή είχα λόξα :))))
      Φιλάκια τρελοκομείο μου ♥

      Διαγραφή
  15. Μικρό μου, μοσχοβόλησες νεανικότητα κι όνειρα τη γειτονιά μας!
    Να τα αερίζεις τα συρταράκια σου , χαρά μου, και να μας πηγαίνεις ταξίδια στο χρόνο και στο συναίσθημα.
    Φιλιά σου πολλά- πολλά!
    Υ.Γ. Εντέλει, είμαστε συνομήλικες, γοργονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίνα μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! :)))
      Ωραία ηλικία ε;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Eγω θα σου αφιερώσω ένα αγαπημένο μου παλιό τραγούδι.....http://youtu.be/42FXfTm5-fc κι αυτό για το περιεχόμενο ένός παλιού συρταριού ξεχασμένου σε μία σοφίτα μιλάει..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου γλυκιά και τρυφερή. Να'σαι καλά!
      Την αγάπη μου σου στέλνω :))

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο και το λάτρεψα Αριστέα μου! Τι έγραφες παιδί μου από τότε και τι γράφεις ακόμα και σήμερα! Μας γέμισες νεανικές μοσχοβολιές μας ταξίδεψες, κρατάω το "...μάθε όμως να είσαι μαχητής..." Να είσαι καλά γλυκιά μου και καλή δύναμη στη διεξαγωγή του 2ου Συμποσίου ποίησης!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά , τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα! Σχεδιάσματα στο χαρτί άφηνα. Με τη βαθιά πίστη ότι κάθε φορά θα τα καταφέρνω λίγο καλύτερα.
      Να'σαι καλά! Τα φιλιά μου σου στέλνω !

      Διαγραφή
  18. Εγώ στα 23 μου έκανα άλλα πράγματα και δεν έγραφα ποιήματα.
    Φιλοσοφώντας τη ζωή, αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω ... πάλι τα ίδια θα έκανα :)))))
    Όμορφη η στιχοπλοκή σου, γραμμένη καθώς φαίνεται κάτω από συναισθηματική φόρτιση.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου, αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω ... πάλι τα ίδια θα έκανα :)
      Έγραφα από ανάγκη. Ήταν ο τρόπος να μην με πνίξει το κάθε τι που βίωνα :)))
      Ή για να βγάλω τη χαρά μου ( έχω πολλά χαρούμενα κι αισιόδοξα ξέρεις)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Μακάρι να μπορούσα να γράψω, έστω και μία, τέτοια μπαρούφα Αριστέα μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο μου..ούτε να ψηφίσω δεν κατάφερα...χαι χουι...!

    Αυτά τα συρτάρια κρύβουν μεγάλο θησαυρό!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ Κατερινάκι μου. Ελπίζω να μην νιώθεις άσχημα :)
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα παλιά μου :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου,
    αν και μου άρεσε η γραφή σου και οι λέξεις σου μία προς μία! Θα κρατήσω αυτό γι απόψε: "Μάθε όμως να είσαι μαχητής!"
    Φιλάκια πολλά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάντως μπαρούφα αυτό δεν μου φάνηκε χεχε!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μόνο μπαρούφες δεν έγραφες..!!
    Κρύβει πολλή δύναμη μέσα του!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή