Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Με ρομαντική διάθεση.....

Τι κάνει κανείς όταν έχει πολλά πράγματα να υλοποιήσει
και νιώθει να πνίγεται;
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ τα παρατάω όλα 
κι ασχολούμαι με κάτι άλλο!
Κάτι άλλο που είναι βέβαιο ότι θα απολαύσω.
Όχι δεν αγχώνομαι!
Αυτό είναι το μυστικό!
Βάζω κάποιο αγαπημένο κλασσικό κομμάτι ή όπερα,
κατεβάζω ρολά και επιδίδομαι στη ...ψυχοθεραπεία μου!

Χτες το καμπανάκι μου χτυπούσε τρελά.
Κατέβασα στη στιγμή διακόπτες,
έβαλα την madame butterfly του Puccini και στη συνέχεια
τον ξύλινο δίσκο σερβιρίσματος πρωινού 
που ήταν σκέτος, άχαρος και ψιλογδαρμένος,
αποφάσισα να αλλάξω!


Συγκέντρωσα τα απαραίτητα σύνεργα
(του δικού μου ντεκουπάζ)....
τον πέρασα με μια βάση λευκή για να καλύψω τα γδαρσίματα

και νομίζω ότι τώρα απέκτησε προσωπικότητα!
Εντάξει παραέγινε ρομαντικός αλλά εγώ θα τον ευχαριστηθώ!

Και κάπως έτσι διατηρώ 
τις ισορροπίες μου 
και ομορφαίνω τις στιγμές μου!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα.

__________________________________________

Το 2ο Συμπόσιο Ποίησης είναι σε εξέλιξη, με θέμα τον ...Έρωτα!
Έως την Πέμπτη 16/01 στις 8 το βράδυ 
περιμένω τις συμμετοχές σας.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

είναι σε εξέλιξη το 5ο Παιχνίδι με τις λέξεις

Αυτή τη φορά οι λέξεις είναι 
άγγελος, αίσθηση, αναλγησία, δράκος, σήψη



67 σχόλια:

  1. Ρομαντική, αλλά και χρυσοχέρα!

    Πολλές εγκάρδιες καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάγγελε! Εγκάρδιες καλησπέρες ..πια!

      Διαγραφή

  2. εγώ είμαι φαν του ρομαντικού! Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ήμουν αλλά προσπαθούσα να το κρύψω!
      Τα vintage όμως με τρελαίνουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημερούδια Αριστέα, τώρα που ο δίσκος σερβιρίσματος έγινε καινούργιος και λουλουδιστός να ευχηθώ πολλά και όμορφα Κυριακάτικα πρωινά στο κρεβάτι............................!!!!!!! φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Στρίβειν δια της χειροτεχνίας", δηλαδή...
    Μαζί σου..
    Καλημέρες Αριστέα..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!!
    Στο κάτω - κάτω, είναι γνωστό πως η τέχνη είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αριστέα μου ,πολύ δημιουργικός ο τρόπος να αντιμετωπίζεις το άγχος !
    Και το αποτέλεσμα όμορφο !! Καλή σου και λουλουδιαστή μέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. A, όχι, αγάπη μου!
    Μπορεί τον δίσκο να το έκανες υπέρ-υπέροχο(!), αλλά δεν πιστεύω πως άκουγες το συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι...
    Σε αμφισβητώ ευθέως!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχααχαχα! Δεν παίζεσαι συριανό τρελοκομείο μου!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. Επικροτώ την γνώμη της συναθλήτριας Γιαννούλας και σε αμφιβάλω παρομοίως!Δεν πείθεις Αριστέα πάρτο αλλιώς!
      Τι να μας πει και ο Πουτσίνης απ' τη ζωή του!!Υπάρχει πιο ρομαντικός βρε απ' τον Παντελίδη?Να τον βάζεις να τον ακούς και να σου χύνεται η ρομαντζάδα από τα μπατζάκια...
      Ο κρεβατωμένος δίσκος όμως μίλησε Αριστάκι μου,ααα όλα κι όλα! :)

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Είναι να μη σου βγει το όνομα δηλαδή! Τι τραβάω η δόλια! Λίγο ακόμα και θα με πείσετε κι εμένα!
      Φιλάκια πολλά Μιραντάκι μου!
      Καλή σου μέρα!

      ΥΓ: "Ο κρεβατωμένος δίσκος" όλα τα λεφτά!

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ και επαυξάνω δε καίω εγκέφαλο με τίποτα , γραν τα ρολά και πάμε γι άλλα. Και καλά του έκανες του δίσκου σερβιρίσματος έτοιμος λοιπόν και με ρομαντική διάθεση όπως λες και εσύ.
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Όταν βγάζω αποτέλεσμα σε κάτι παράγω το καλύτερο φάρμακο για το άγχος!
      Φιλιά Νικολίτσα μου!

      Διαγραφή
  9. Χαίρεται γλυκό μου
    και ρομαντικό μου κορίτσι
    Έχεις ταλέντο και δίνεις ψυχή
    σε ότι κι αν καταπιαστείς
    γι αυτό τα αποτελέσματα σου
    είναι τ έ λ ε ι α!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου κι άλλα και άντε να με μαζεύετε μετά Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πανέμοφος ο δίσκος σου Αριστέα μου!!!! Μμμμμ!!!
    Μπράβο!!! Χεχε!! Ελπίζω αυτά που άφησες στην άκρη να τα πιάσεις πάλι μετά το ευχάριστο διάλλειμα!! Χαχαχα!!! Είσαι σούπερ!!
    Καλά μπρε έδωσες και τις λέξεις;;; Ωραιότατες είναι!! Αντε να δούμε αν θα προλάβουμε!!
    Σε φιλώ γλυκά και καλό σ/κ να χεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω ένα μυστικό ; Είχα καλή δασκάλα!
      Αυτά που πήγαν στην άκρη θα γίνουν ... Η ηρεμία μου έχει τη μεγαλύτερη σημασία !
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  11. Μπράβο, κορίτσι μου! Είναι υπέροχος ο δίσκος σου!
    Ευχαριστώ και για την ενημέρωση (Συμπόσιο και Παιχνίδι των Λέξεων), στης Φλώρας δεν πρόλαβα ακόμη να πάω...
    Με βάλατε στην πρίζα ακόμη δε γύρισα, αχαχαχα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου , αρκετά ξεκουράστηκες! αχαχα! Δουλειά τώρα!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η μεταμόρφωση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Είδες που ανησυχούσες για σήμερα;;;
    Και δημιουργική η χθεσινή βραδιά και με θέμα η σημερινή μέρα!!!
    Μακράν ομορφότερος ο δίσκος!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως όταν ανησυχώ όλα πάνε κατ' ευχήν!
      Μου έφερες γούρι το λιγότερο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Έβαλες την δική σου υπογραφή σε κάτι που αλλιώς περνούσε απαρατήρητο, μπράβο Αριστάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρομαντικές μέχρι και οι φωτογραφίες!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφιά δημιουργική και πολύ ρομαντική! Αριστέα μου πέρασα στα γρήγορα για μια καλησπέρα και θαύμασα τον δίσκο σου και κυρίως την διάθεση και την ατμόσφαιρα που μας μετέφερες!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου, πάντα, με τον τρόπο σου μας γεμίζεις το "ρεζερβουάρ" της κόπωσης με γλυκά συναισθήματα κι ενέργεια! Φιλιά πολλά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου , να'σαι καλά μάτια μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Όμορφα το αντιμετωπίζεις :-)
    Προσωπικά μπλοκάρει το σύστημα όταν αγχώνομαι αλλά το προσπαθώ...
    Να είσαι καλά Αριστούλι μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να αγχώνομαι Κατερίνα μου. Το γεγονός ότι παράγω έργο μου είναι αρκετό να αντισταθμίσει όλα τα άλλα!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Οταν με πιανει εμενα.... η αληθεια το πολεμαω κι εγω με διαφορα αλλα δεν πιανουν ευκολα , ωραια η μουσικη σου και η εκτονωση με το ρομαντικο δισκο πολυ πολυ ομορφη Αριστεα μου, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δε μου λες χρυσοχέρα, έχεις τίποτα να βάλεις πάνω του για πρωινό;
    Πρωινό; Τι είναι αυτό; Το έχω ξεχάσει! Και όχι επειδή δεν είμαι ρομαντικός;
    Keep creating...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ , αμέ! Μαύρο ψωμί και ταχίνι με μέλι! Σου κάνουν;;;
      Θα συνεχίσω! Ήταν να μην γλυκαθώ! :))))
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  20. Καταπλκτικό Αριστάκι!
    Ε παιδί μου όταν ο άνθρωπος είναι δημιουργικός και χρυσοχέρης έτσι είναι!
    Συνέχισε την ψυχοθεραπεία σου Αριστάκι είναι τέλεια!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έτσι μπράβο να βρίσκεις τρόπους να ομορφαίνεις τις στιγμές σου, άλλωστε όλοι το ίδιο κάνουμε .... εσύ παιδί μου τις παραομορφαίνεις !!!
    Ο δίσκος έγινε καταπληκτικός, Μπράβο χρυσοχέρα !! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      Ό,τι μπορούμε κάνουμε ε;
      Φιλιά πολλά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  22. Ας ακούσω λίγο madame και εγώ όσο σου απαντάω στο υπέροχο κείμενό σου! Αριστέα μου, είναι καταπληκτικό να ομορφαίνεις τις στιγμές σου με τέτοιο τρόπο, πραγματικά σε χαίρομαι!! Όσο για τη ρομαντική διάθεση, όντας ρομαντική φύση, φαντάζεσαι πόσο ξετρελάθηκα με αυτό που είδα!! Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ευτυχώς δεν είμαι η μόνη με ρομαντική διάθεση !
      Περιμένω το αυριανό πρωινό να τον χρησιμοποιήσω κιόλας!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά!
      Καλή χρονιά και σε σένα εύχομαι κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Κι εγώ έτσι κάπως!! όταν πνίγομαι αλλάζω το κλίμα, κάνω κάτι εντελώς άσχετο που με χαλαρώνει! :) πολύ πολύ όμορφος έγινε ο δίσκος, σου ταιριάζει στο στυλ σου ρομαντικούλα μου!! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελικά για κάποιους ανθρώπους οι κατασκευές είναι Η ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ.
    Εγώ χωρίς αυτές θα ήμουν μηδέν
    θα είχα σβήσει.
    Το δισκάκι σου ρομαντικό αλλά και ζηλευτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου με νιώθεις και σε νιώθω!
      Ασχολήθηκα κάποτε με τη ζωγραφική για αυτό το λόγο ...για να με βοηθήσω ... Πάντα ήθελα να κάνω κάτι με τα χέρια μου και να το προσφέρω μετά. Μόνο όσοι το κάνουν μπορούν να καταλάβουν τις εσωτερικές διεργασίες που πραγματοποιούνται και πόσο ωφελούν.
      Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  26. Σε καταλαβαίνω διότι ενίοτε κάνω και εγώ παρόμοιες ψυχοθεραπείες με τον υπολογιστή και το χάζεμα του ουρανού..

    Μπράβο για το δημιούργημα!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! Ο καθένας έχει τους δικούς του μηχανισμούς και τις δικές του εκτονώσεις! Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις!
      Καλημέρα και καλό ΣΚ χαρά μου!

      Διαγραφή
  27. Καλή η ψυχοθεραπεία, με αξιόλογα αποτελέσματα δε λέω, αλλά τα προς υλοποίηση πράγματα που έχεις, παραμένουν εν εκκρεμότητι! Οπότε πριν την αναφερθείσα ψυχοθεραπεία, χρειάζεται η πρόληψη ώστε να γίνονται κάποια πράγματα στην ώρα τους, ή να αποφευχθούν εντελώς ει δυνατόν!

    Θα μου πεις βέβαια, πως αν λειτουργήσει η πρόληψη σωστά και δεν έχεις πολλά πράγματα να κάνεις, τότε δεν θα έπεται ψυχοθεραπεία, ε; Θα υφίσταται η εν δημιουργίᾳ ψυχοθεραπεία, αλλά σίγουρα θα βρεις κάτι άλλο να την εκδηλώνει από τη συσσώρευση πολλών και διαφόρων ασχολιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν μένω στην πρώτη σου παράγραφο γιατι με τη δεύερη έπαθα μπλακ άουτ!! αχαχα!

      Φυσικά και οι δουλειές που πρέπει να γίνουν παραμένουν και πιέζουν. Αλλά με την αποβολή του άγχους όλα μπαίνουν σε μια ιεράρχηση και πίστεψέ με μετά γίνονται. Για μένα το παν είναι η αποβολή του άγχους γιατί τότε δεν σε αφήνει τίποτα να κάνεις καλά και άμεσα! Εγώ πάντως έτσι λειτουργώ και με βοηθάει. Πολλαπλά!

      Καλή σου μέρα. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  28. Αριστέα μου Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με όμορφες και δημιουργικές στιγμές. Υγεία, αγάπη και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Τέτα μου! Αντεύχομαι γλυκά!
      Καλή και δημιουργική χρονιά !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχος ο ρομαντικός δίσκος σου , Αριστέα μου !!!! Εκτός του ότι γράφεις υπέροχα , είσαι και χρυσοχέρα !!!! Αδημονώ να διαβάσω τα ποιήματα από το συμπόσιο ποίησης - υπομονή ως την Πέμπτη !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νίκη μου. Προσπαθώ να μαθαίνω και να προχωρώ. Αυτό είναι. Μου αρέσει να προκύπτουν ιδέες και να καταλήγουν σε χειροπιαστά έργα.
      Υπομονή ως την Παρασκευή το πρωί για τα ποιήματα. Πάντως είμαι χαρούμενη γιατί ως τώρα καταφθάνουν αριστουργήματα!

      Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  30. Το καλό με αυτόν τον δίσκο είναι ότι δεν θα καλύπτεται το τέλειο σχέδιο του, καθώς η ιδιοκτήτρια τρώει σαν πουλάκι κι έτσι δεν θα τοποθετεί σχεδόν τίποτα επάνω!! Αχαχα!! Πολλά φιλιά κι από δω και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Είσαι απίστευτη! Σιγά μην δεν τρώω! Το πρωί φροντίζω πάντα το πρωινό μου να ξέρεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. Πολυ μου αρεσουν αυτοι οι δισκοι και εσυ τον εκανες πολυ ομορφο!!!μπραβο βρε χρυσοχερα!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μου αρέσουν τα ρομαντικά και το ξέρεις :) μου άρεσε ο δίσκος σου...και που βρίσκεις τρόπους να φτιάχνεις τη διάθεση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά και το ξέρω!
      Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινούι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή