Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Απωλέσθη


Χάθηκε ψυχή.
Ντυμένη στα κόκκινα
Χαρακτηριστικά ανάστατα.
Μάτια φλογισμένα.
Βάρος ασήκωτο
 απ'τη σκόνη χρόνων 
που έγινε χώμα
κι έπειτα λάσπη
κι έφτιαξε χωμάτινα οδοφράγματα.
Ποιος ξέρει γιατί.
'Ανοιξε τρύπα μια ζοφερή νύχτα
και το 'σκασε αθόρυβα.
Την τελευταία φορά φορούσε
ένα απεγνωσμένο χαμόγελο.
Είπαν πως τρελάθηκε από 
τον Έρωτα.
-Τι πράματα είν' τούτα; 
είπε η Λέλα στην κυρά Βασιλική
και σταυροκοπήθηκε τρις!
-Και τι είν' Έρωτας;
-Των νέων αποκοτιές!
-Ζεις με τον Έρωτα; Χορταίνεις το στομάχι;
-Πάμε να βάλουμε τσουκάλι στη φωτιά.

Πέρασαν χρόνοι συντελεσμένοι.
Στα αζήτητα
έμεινε η απώλεια αυτή.
Μόνο κάπου κάπου σηκώνεται τα βράδια
η δίδυμη ψυχή της και καρτερεί.

Πίσω κρεμασμένα περίμεναν κι άλλα 
χαμόγελα δέκα να φορεθούν.

@ριστέα


Μια ημέρα πριν από το 2ο Συμπόσιο Ποίησης
με θέμα τον Έρωτα
αφήνω μια ακόμα δική μου δημιουργία.
Εδώ η προηγούμενη.

Καλή σας μέρα!




63 σχόλια:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι μου..και πως να μην είναι η μέρα μου όμορφη όταν ξεκινά με ποίηση τέτοια σαν τους δικούς σου στίχους. Ευλογημένοι οι άνθρωποι που μπορούν να ..τραγουδούν με λέξεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Αχτίδα!
      Να΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Το δεξί ημισφαίριο, δούλεψε πάλι φουλ, βλέπω. Α βρε Αριστέα! Είσαι αρκετά δημιουργική για τρεις!
    Ο δικός σου Έρωτας, δεν "απωλέσθει", αλλά αναδύεται μέσα από ό, τι φτιάχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ χτες! Εν τω μεταξύ δεν ξέρω πώς μου βγήκε. Εννοώ δεν είχα σκεφτεί να γράψω άλλο ένα ποίημα! Δεν ήθελα να σας κουράσω! Από αλλού ξεκίνησα αλλά το χέρι πήγε μόνο του! Νομίζω ότι κάποιο Νεφελίμ μπήκε μέσα μου χτες! Δεν εξηγείται αλλιώς αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ Αννούλα μου για τα γλυκά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Μια βιαστική καλημέρα, ναι;
    Πολύ κόκκινο..και νομίζω θα την κάνω με ελαφρά..
    Δεν αντέχω στις υψηλές θερμοκρασίες..

    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί; Επειδή έχετε καύσωνες τώρα στην Αυστραλία! Μη μου την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια! Θα σου βγει το κόκκινο σύντομα! Το νιώθω εγώ. Έχω διαίσθηση!
      Φιλάκια μωρό μου! ♥

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίο και έξυπνος ο τρόπος δημιουργίας του!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα αισθαντικη μου φιλη!
    Το ενοιωσα το ποιημα σου!
    Στεναχωρεθηκα στο τελος αλλα χαρηκα που στεναχωρεθηκα γιατι σημαινει πως το ενοιωσα.
    Πολυ ομορφη η δημιουργια του!
    Συγχαρητηρια!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τέλος είναι διφορούμενο. Μπορείς να το δεις όπως θέλεις : αισιόδοξα ή εντελώς καταθλιπτικά!
      It's up to you!
      Φιλάκια πολλά Κικίτσα μου!

      Διαγραφή
  6. ....! Υπέροχο!!

    Καλημέρα Αριστέα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι ελεγα οτι το προηγουνενο ηταν υπεροχο!αυτο ειναι ακομα καλυτερο!ποσο μακρια θα μας ταξιδεψεις ακομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΡΩΤΑΣ υπεροχο!!!! ομορφα λογια με συναισθημα με πονο με χαρα!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ φιλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. !!!!!!!!!!!!
    Υπέροχο, το λάτρεψα!!
    Σου στέλνω την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το λάτρεψα Αριστάκι μου
    Ειδικά στάθηκα στο παρακάτω:

    "Μόνο κάπου κάπου σηκώνεται τα βράδια
    η δίδυμη ψυχή της και καρτερεί.
    Πίσω κρεμασμένα περίμεναν κι άλλα
    χαμόγελα δέκα να φορεθούν"
    Όταν ο έρωτας αναμένει να μεσουρανήσει
    στην καρδιά αυτή τον αναζητά γιορτινά
    ντυμένη και με ευτυχίας χαμόγελα αχνοσκιρτάει!!!

    φιλί και καλημέρα γλυκιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτούς τους στίχους τους λάτρεψα κι εγώ! Και βγήκαν τόσο αβίαστα! Το υπόλοιπο χρειάστηκε δουλειά ...σβήσιμο και ξαναγράψιμο ...ξέρεις! Αλλά το τελευταίο μέρος γράφτηκε μονομιάς χωρίς άλλη παρέμβαση!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου!
      Χαίρομαι που κράτησες την αισιόδοξη νότα του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Δεν νομίζω πως έμειναν "άλλα
    χαμόγελα δέκα να φορεθούν"...
    Μόλις πήρα το ένα και το φόρεσα εγώ!!! Απέμειναν άλλα 9!!!
    ;-)
    Πολλά ποιητικά(!) -ναι, γιατί όχι!- φιλάκια!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να χαμογελάς τότε συριανοτρελοκοριτσάκι μου!
      Φιλάκι τρελούτσικο σαν κι εσένα! ♥

      Διαγραφή
  12. Καλά έκανες και μας έβαλες στο κλίμα το αυριανό με ένα τόσο ωραίο κομμάτι.
    Περιμένω αύριο τον απόλυτο ύμνο του έρωτα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου κι εγώ αδημονώ για την αυριανή μέρα και τις αντιδράσεις σας! Ελπίζω να νιώσετε όπως κι εγώ που ήδη τα έχω διαβάσει και πετάω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Άλλη μία όμορφη δημιουργία!

    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο τόσο το ποίημα όσο και η φωτό που το συνοδεύει.
    Εάν θέλεις έχεις βραβείο στο:
    http://happiness-bonheur.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4665.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο!!!! Αυτό μου αρέσει περισσότερο τώρα που τα διάβασα και τα δυο!!! Μπράβο Αριστέα!!!
    Αυτοί οι ανεκπλήρωτοι και τα πρέπει θα μας φάνε.... Αθελα τους όμως κοίτα τι γεννάνε!!!
    Αύριο θα γίνει σφαγή στο βωμό του έρωτα!!! Χαχαχα!!!
    Φιλώ σε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα κάνει λάθος στο λινκ ! Σας παράπεμπα σε λάθος ποίημα! Πάντως κι εγώ αυτό προτιμώ :)))
      χεχε! Ετοιμάσου για Κολοσσιαίο και δόξες γλυκιά μου αύριο!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  16. Αχ!!! αυτά τα χαμόγελα Αριστέα μου.... που περιμένουν να φορεθούν.... παίρνω και εγώ άλλο ένα σαν την Γιαννα από πάνω...το φοράω... και μείναν 8......υπέροχο.....
    οσο για τα ημισφαίρια.... το μαζί..λειτουργεί θαυμάσια .. και εδώ !!!!
    φιλάκιαααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρουλίτσα μου γλυκιά!
      Να'σαι καλά!
      Κι η παρατήρηση σου για το ΜΑΖΙ ...Ολόσωστη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Τι ομορφιά έγραψες πάλι κοριτσάκι?????!!!!!!!!!
    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  18. Πάλι το άφησες το ανεξίτηλο αποτύπωμά σου Αριστάκι!Τρελάθηκα με το ύφος του ποιήματος!Σου πάει πολύ!
    Φιλιά αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Μιραντάκι μου!
      Να σου πω κάτι κι εγώ τρελάθηκα αφού το τελείωσα! Σε σημείο να νομίζω ότι κάτι άλλο μέσα μου έγραψε! Όχι εγώ! ;-)
      Παραλογισμός ή η τρελή του χωριού;
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  19. Δεν ζωγραφίζεις μόνο σε καμβά γλυκιά μου Αριστέα, αλλά με πνεύμα και καλλιέργεια, αποτυπώνεις σκέψεις και συναισθήματα στη σελίδα σου που ριγούν το σώμα και το είναι μας! Υπέροχη συγγραφή και τα δύο! Να είσαι καλά κοπέλα μου και πάντα να μεγεθύνεται ευφάνταστα το ταλέντο σου! Τα φιλιά μου με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σου!Με τιμούν αφάνταστα!
      Φιλάκια γλυκά και ζεστά! ♥

      Διαγραφή
  20. Υπέροχο σου αφήνει μια πίκρα αλλά και ένα πείσμα να μην χάσεις τίποτα την ζωη σου!
    Πολλά φιλιά τρυφερό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελενάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή
  21. Από έρωτα μπορεί μια ψυχή να χαθεί και να μην ξαναβρεί ποτέ τον δρόμο της, ποτέ τη γαλήνη και την ολοκλήρωση, χάνοντας παράλληλα ολοκληρωτικά την αθωότητα της..... Καλό βραδάκι, εν αναμονή του Συμποσίου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά πάντα η δίδυμη αδερφή ψυχή της θα ελπίζει και θα καρτερεί! Και πού ξέρεις;
      Εγώ πάντα περιμένω την έκπληξη! Η ζωή είναι γεμάτη! Και καλές και κακές! Τελικά τίποτα δεν είναι σίγουρο και προβλέψιμο!
      Πάω να κλείσω το Συμπόσιο! 8 η ώρα! Μου την έκανες με ελαφρά και τούτη τη φορά!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  22. Υπέροχο Αριστέα μου! Κι ο τίτλος πολύ ευρηματικός!!!
    Καλή επιτυχία στο Συμπόσιο και συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Καλό βράδυ:)))

      Διαγραφή
  23. Αγαπητή ποιήτρια.
    Χαρήκαμε τη δημιουργία σας.
    Μόλις την διαβάσαμε όλη, επιστρέψαμε στην πρώτη φωτογραφία.
    Μήπως υπάρχει κανα τηλέφωνο της κυρίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία μπήκε για σένα! Χαίρομαι που τη χάρηκες!
      Εναλλακτικά θέλετε το τηλέφωνο του Άδωνη; Η κυρία απωλέσθη και δεν έχει επιστρέψει ακόμα :)))

      Διαγραφή
  24. "Πίσω κρεμασμένα περίμεναν κι άλλα
    χαμόγελα δέκα να φορεθούν".
    Τι να πω γι' αυτό το ποίημα εκτός από το ότι το λάτρεψα?
    Περιμένω να διαβάσω τις συμμετοχές του συμποσίου! Μου φαίνεται θα χυθεί πολύ δάκρυ...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου. Χαίρομαι που άρεσε τόσο πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Moυ άρεσε υπερβολικά Αριστέα μου, το ιδιαίτερο υφος του, ο στιχος του, τα νοήματά του, η διπλής ανάγνωσης ττελική αίσθηση...πόσα χαμόγελα να φορέσω περιμένοντας την αυρινή ανάρτησή σου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Κλαυδία μου!
      Όσο για σήμερα ήρθε και νομίζω έχει το πιο ωραίο κόκκινο χρώμα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Αν εξαιρέσω το κομμάτι που μιλά η κυρά Νούλα με την κυρά Βασιλική και μου χαλάει όλο το αισθαντικό κλίμα του στίχου, μου αρέσει πάρα πολύ Αριστέα μου, πραγματικά μου αρέσει και βγάζει μια απίστευτη μοναξιά όλο αυτό και ένα ψήγμα ελπίδας που αναμένει...
    όπως αναμένει κάθε καρδιά που έχει αγαπήσει πολύ να ζήσει ξανά αυτό που έφυγε.....
    Μπράβο Αριστέα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σημείο με "χάλασε" κι εμένα λίγο...έχει δίκιο η Λεβίνα...χαλάει λίγο το αισθαντικό κλίμα...
      Κατά τα άλλα είναι υπέροχο...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Λεβίνα μου τα λόγια σου με τιμούν! Σε ευχαριστώ από καρδιάς.
      Χαίρομαι που παρατήρησες εκείνο το μικρό... ψήγμα ελπίδας που αναμένει...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    3. Και στα δυο αγαπητά κορίτσια: Κατανοώ ότι το κομμάτι που μιλά η κυρά Νούλα με την κυρά Βασιλική σας χαλάει το κλίμα που υπάρχει πάνω και κάτω αλλά εγώ ένιωσα ανάγκη να το παρεμβάλλω και να τα ισοπεδώσω όλα. Όσο ισοπεδωτικός είναι κι ο Έρωτας τελικά!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Το 'βαλες σκοπό να μας λωλάνεις, αστραπόβροντο;; Αν ναι, μάθε ότι τα κατάφερες/καταφέρνεις περίφημα.

    Το λάτρεψα!!! Είσαι φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστραπόβροντο; αχαχαχα!
      Πολύ χαίρομαι ! Για όλα!
      Ματς μουτς! :)))))

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα ερωτευμένη ψυχή! αν και καθυστερημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή