Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Παραλειπόμενα !

Κοιτάζοντας πίσω 
τις γιορτινές μέρες που έφυγαν....
Πήρα κι έδωσα πολλή αγάπη.
Δεν γλέντησα εκτός σπιτιού, πέρασα όμως ζεστές στιγμές,
κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Και μου άφησαν την πιο γλυκιά γεύση στο στόμα....

Τι σοκολάτες, γλυκά και μελομακάρονα μου λέτε;
Υπάρχει πιο γλυκιά γεύση από την αγάπη των άλλων;

Τα Χριστούγεννα αυτά ήταν ξεχωριστά για ένα ακόμα λόγο.
Έλαβα δώρα, ευχές και κάρτες πολλές.
Σας έδειξα τα περισσότερα σε σχετικές αναρτήσεις,
αλλά κάποια από αυτά δεν πρόλαβα κι είναι κρίμα
να μην ευχαριστήσω κι από δω τις αγαπημένες φίλες
και τον καλό μου φίλο
για την υπέροχη σκέψη που είχαν!

Το ξενιτεμένο μου από τη μακρινή Αυστραλία
στόλισε με έναν σιδερένιο τάρανδο το τζάκι μου 
 Η αγαπημένη μου Ράνια μου έστειλε "κεντημένες" ευχές
 Το γνωστό μας γλυκό τρελοκομείο
Μαριλένα με γλύκανε με χειροποίητα δωράκια
 Ο καλός μου Ναυαγός θέλησε να μου εξασκήσει το πνεύμα
ή να αποδείξει ότι καλώς και φέρω το παρατσούκλι Χαζέα!
Παιχνίδια σκέψης για ενήλικες
-τον κύβο τον διέλυσα κι ακόμα να τον συναρμολογήσω!
Ευτυχώς που έχει και τις λύσεις κάθε σακουλάκι!
...και τέλος 
άφησα τη γλυκιά μου Έλλη.
Έλαβε τον φωτιζόμενο πίνακα μου ως νικήτρια 
του πρώτου Συμποσίου Ποίησης.
Η σκέψη της να μου στείλει χειροποίητο "ζεστό" κολιέ
με συγκίνησε πολύ!
Κι όλα αυτά σε μια υπέροχη συσκευασία καραμέλας,
με μια κάρτα από τα χεράκια της!
Προσεγμένα όλα μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια!

Κι αναμένω άλλο ένα δώρο από την αγαπημένη μου Φλώρα, 
για την νίκη μου στο παιχνίδι των λέξεων.

Είστε όλοι ξεχωριστοί στην καρδιά μου!
Σας ευχαριστώ θερμά!

Επιτέλους το ταχυδρομείο μου δεν με τρομάζει πια! 
Βέβαια έχω πάντα να αντιμετωπίζω τις απορίες της μαμάς
που παραλαμβάνει αυτή τους φακέλους μου
"πού έμαθαν όλοι τη διεύθυνση σου και σου στέλνουν δέματα;"

Καλή σας μέρα
Καλή συνέχεια να έχουμε!

@ριστέα
_____________________________________

Και μια ψυχή μου φύλαγε την πιο όμορφη έκπληξη!
Το πρώτο όμορφο δώρο της χρονιάς!
Σε ευχαριστώ πολύ! 
♥Ξέρεις εσύ♥

68 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι Αριστάκι να παίρνεις όλο τον χρόνο τέτοια δώρα, το αξίζεις πραγματικά!
    Δίνεις τόσο εύκολα στον κόσμο που είναι λογικό να παίρνεις.
    Σε φιλώ γλυκά και να έχεις πάντα τέτοια γλύκα στην ζωή σου!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Τα λόγια σου με συγκίνησαν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

  2. πανέμορφα όλα,ζούλεψα η ζηλιάρα!
    Παίρνεις γιατί Δίνεις Αριστέα! Αυτό είναι τι πιο σημαντικό!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω τι όμορφα που νιώθω! Ζεστασιά παίρνω από τα μηνύματα σας Νάσια μου! Άντε αν γνωριστούμε κι από κοντά...ένα τσιγάρο δρόμος μας χωρίζει εμάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χειρο-ποιηματα....
    δωριζομενα.
    Μμμμμ...μια καλη αφορμη
    για χαμόγελα.

    καλημερολουλουδακιαμεδροσιαβροχηςσταπεταλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά χαμόγελα αγριομελάκι μου! Ζεστά χαμόγελα!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Αριστάκι μου καλημέρα
    Μια ολοφώτιστη μέρα ξημέρωσε σήμερα
    Το φως κερδίζει το σκότος ακόμα και ημερομηνιακά
    Απίστευτα όμορφα όλα τα δώρα κι εύχομαι να τα χαρείς!!!!
    Σου άξιζαν γιατί κι εσύ δίνεις αφειδώλευτα την αγάπη σου

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου: ολοφώτιστη! Και παρά το κρύο εγώ πετούσα και έκαιγα από χαρά!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  5. Να είσαι πάντα καλά και ν'ανοίγεις την καρδιά σου!
    Αχ! αυτές οι μαμάδες... πάντα έτοιμες να γκρινιάξουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μωρο μου, γράφω από το κινητό πολύ πολύ βιαστικά. Χαιρονται που σου άρεσε το ταρανδάκι και άκουσα και τη ζαργανούλικη φωνούλα σου εψές! Άργησε αλλά ήρθε το δωράκι. Είχα πολύ άγχος όλες αυτές τις μέρες..

    Με αγάπη,
    η πλατφόρμα σου

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ "Πλατφόρμα",
      έτσι όπως το πας εσύ, θα μας κάνεις να πιστέψουμε ότι είμαστε πολύ πιο......κουλτουριάρες, άσε που ο...Παντελίδης φαντάζει μπροστά στην "πλατφόρμα" σου...μέγαρο μουσικής! Αχαχαχα!!!

      @ Τρελοκομείο,
      είναι όλα τα δωράκια υπέροχα, επειδή είναι όλα δώρα καρδιάς από πολύ καλούς φίλους bloggers! Να τα χαρείς! Αυτή η υποσημείωση με μπέρδεψε λιγάκι...!

      Πολλά φιλιά και καλημέρες στα κορίτσια μου! :))))

      Διαγραφή
    2. @ Πλατφόρμα μου! Η Πέτρα ξέρει και χαίρεται πιο πολύ κι από μένα!
      Κι εγώ χάρηκα ψες που άκουσα τη φωνούλα σου ξανά και φυσικά της τρελιάρας με τα βλάχικα ( ακόμα λιώνω στα γέλια όταν τη σκέφτομαι)
      ΣΛ απίστευτα!

      @ Πετρούλα μου Η υποσημείωση κρύβει όντως μυστήριο το οποίο και δεν σου αποκαλύπτω ακόμα! Τάξε μου να σου πω! αχχαα!

      Φιλούρες και στα δυο κοριτσάκια μου!

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΕΑ μου, δεύτερη μέρα σήμερα!!!να χαρείς τα πανεμορφα φιλικά σου δωρακια, και μεχρι ..του χρόνου....δώσε κι αλλού τη διεύθυνση σου, μπορεί να χρειαστεί!!! φιλιά γλυκά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, να'σαι καλά άγγελέ μου! αχαχαχ! Μήπως α τη βάλω δημόσια αχαχα!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια! για όλα τα δωράκια που έλαβες / κέρδισες, με την αγάπη που έδωσες / δίνεις Αριστέα μου!!!
    Είναι όλα πανέμορφα! Να τα χαρείς γλυκιά μου, με υγεία κι εύχομαι να προσδώσουν μια ευχάριστη νότα στις στιγμές σου και ν' αποτελούν (και αυτά) τη συνέχεια του δυνατού, συνδετικού κρίκου φιλίας, εκτίμησης κι αγάπης! Να είσαι καλά κοπέλα μου κι ζωή σου να συνεχίζεται με γιορτινή, μαγευτική και γενναιόδωρη δυναμική!
    Το αξίζεις! Φιλιά πολλά με αγκαλιά! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου! Τι όμορφες οι ευχές σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ ψυχή μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Η αγάπη είναι διάχυτη για μια ακόμη φορά!!!
    Μας πλημμύρισες ομορφιά, Αριστέα μου!!!
    Τα αξίζεις όλα και με το παραπάνω!!!
    Καλή χρονιά, κούκλα μου!!!
    Υγεία, κέφι και όνειρα πασπαλισμένα με χρυσόσκονη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου τρελοκομείο!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά, Αριστέα μου!!!
    Η χαρά του να λαμβάνεις δώρα, γράμματα, ευχές είναι απλά αξεπέραστη :))

    Εύχομαι να'σαι πάντα καλά, υγιής κ με ελπίδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφα και γλυκά ξεκίνησες Αριστέα μου , οι ωραιότερες ευχές και γιορτές και για μένα είναι στο σπίτι με τους αγαπημένους μου , κάτι που φέτος απρόσμενα γεγονότα δεν το επέτρεψαν . Σου εύχομαι να περνάς έτσι ζεστά .
    Τα δωράκια αγάπης είναι η αγάπη που έρχεται διπλή , να τα χαίρεσαι ,. Καλή συνέχεια γλυκιά και ανέφελη
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι λέω να συνεχίσω Νικολίτσα μου! Όσο με παίρνει! Δεν ξέρω γιατί αλλά τούτος ο χρόνος με βρήκε καλύτερα από πέρυσι! Και θα το χαρώ όσο μπορώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Φιλάκια πολλά !!!

      Διαγραφή
  12. Όλα είναι ένα και ένα!
    Πραγματικά...τίποτα πιο σπουδαίο, δυνατό και όμορφο από την αγάπη!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά γλυκό Αριστεάκι! Τέτοια δώρα να παίρνεις πάντα και πολλή αγάπη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα δώρα καρδιάς όλα Αριστέα μου!!
    Πάντα τις γιορτές σκεφτόμαστε λίγο παραπάνω τους συνανθρώπους μας! Ας μην τους ξεχνάμε και τις υπόλοιπες!!
    Να σαι καλά να χαρείς όλα σου τα δωράκια, και τα άλλα που θα σε κατακλύσουν όλο το 2014 από φίλους αγαπημένους που σε νοιάζονται!! Υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από την αγάπη;;;; Οπως κι αν την προσλαμβάνεις!!
    Φιλάκια κι αγκαλιά τόοοοοση!!!!!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή η παρατήρηση σου Μαριλένα μου: ας μην ξεχνιόμαστε ..Ο χρόνος έχει 365 μέρες κι όχι μόνο 10!
      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου: η αγάπη είναι ευλογία!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Αριστεα μου καλη χρονια , γλυκια αγαπησιαρικη...παντα ετσι να εισαι οπως αυτες τις μερες , με δωρα απο αγαπημενους φιλους και χαρουμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαίρη μου και σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετικα και πανέμορφα.. τα δώρα καρδιάς που έλαβες Αριστέα μου.....και μόνο η χαρά που παίρνεις ανοίγοντας τα .. να διαβάσεις τις ευχες τα λόγια .... σε κάνει να νιωθεις όμορφα.. μαρι να έχεις αυτες τις χαρές όλο τον χρόνο... με το που μπήκα στο σπιτικό σου.. έκενα την βόλτα μου και στις προηγούμενες μέρες...σου ... δεν τις λέω πιά αναρτήσεις αφου το κανεις καθε μερα... αυτό..χι.χιχ. καθυστερημενα μεν.. αγαπημενα δε..ειμαι λιγο αργή και στο γραψιμο και στο ιντερνετ..χι.χι..τα έχουμε πεί αυτά... οι ευχές μου ολόθερμες για καλή και χαρούμενη χρονιά να έχεις Αριστέα μου γεμάτη υγεία... αγάπη και χαμόγελα πολλά..!!!τα φιλιά μου και την αγάπη μου έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά έτσι είναι Ρουλίτσα μου αγαπημένη!
      Ένιωσα την ίδια χαρά με το δικό σου δώρο αλλά εσένα σε κρατώ για ξεχωριστή ανάρτηση στα βότσαλα μάλλον!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  17. Μα είσαι ξεχωριστή, δίνεις αγάπη και τα δώρα σου αξίζουν
    και με το παραπάνω!
    Εύχομαι έτσι να'ναι και αυτή η Χρονιά, χαρούμενη ,δυναμική γεμάτη αγάπη και Υγεια για σένα και τους αγαπημένους σου!

    Με πολλά φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη η παραπομπή σου! Σε ευχαριστώ πολύ zoyzoy μου! Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  18. 1) Τι εννοεί ο ποιητής με τα ψιλά γράμματα στο τέλος;
    2) Το χειροποίητο κολιέ της Έλλης, είναι λατρεμένο!!! Καλοφόρετο να είναι Αριστέα μου!
    3) Τι σχέση έχουν ο σιδερένιος τάρανδος, το ξενιτεμένο και η... πλατφόρμα που σε αποκαλεί "μωρό μου";;;

    Για πες μας Αριστέα με τη ζαργανούλικη φωνούλα σου...

    (Υ.Γ. Απ' τη ζήλεια μου τα γράφω αυτά, μη δίνεις σημασία... να'σαι καλά ρε Αριστάκι και πάντα ο ταχυδρόμος να σου φέρνει δώρα χαράς από φίλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πήγαινα να απαντήσω στην ...πλατφόρμα μου και διάβασα το σχόλιο σου!
      Χτες το ξενιτεμένο μου έπιασε μετά από δυο μέρες (που μας έψαχνε όλες) γραμμή!
      Ανάμεσα στα άλλα μου αφιέρωσε ένα τραγούδι που θα ανεβάσω αύριο ( για αυτό και δεν το καίω σήμερα ...η πλατφόρμα υπάρχει μέσα!) ...το κολιέ χάνει στις φωτό μου...
      η Πέτρα ξέρει το άσμα...ο τάρανδος ελπίζω να μην έχει σημειολογία και τα ψιλά γράμματα είναι η αιτία της σημερινής μου χαράς! Σε βοήθησε καθόλου η ανάλυση του ποιητή;;;;

      Φιλάκια πολλά !!! ♥

      Διαγραφή
  19. χαχαχαχ η μαμά σου έχει τις ατάκες!
    πολύ μου άρεσαν τα δώρα,γεμάτα αγάπη και προσεγμένα όλα!!
    να τα χαρείς και εύχομαι κάθε χρονιά να είναι γεμάτη αγάπη και ζεστασιά!
    καλή χρονιά Αριστέα μου,να είσαι καλά,και χαμογελαστή!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπαμπάς έχει καλύτερες αλλά ποτέ δεν τις θυμάμαι μετά! αχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου για τις όμορφες ευχούλες σου!
      Αντεύχομαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Αξίζεις αυτά κι άλλα τόσα !!! Εύχομαι όλο το χρόνο να λαβαίνεις δώρα τέτοια που είναι δώρα αγάπης !!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου με συγκινείς!
      Φιλιά πολλά και την αγάπη μου ! ♥

      Διαγραφή
  21. Το σχόλιο της μαμάς όλα τα λεφτά!
    Καλή χρονιά Αριστέα μου,
    να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη
    κοντά σε αγαπημένους ανθρώπους...
    Να είναι καλύτερος αυτός ο χρόνος για όλους μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του μπαμπά είναι επιτυχημένα αλλά τον μπαμπά τον ξεπετώ με φωτογραφίες! Διάσημους τους έχω κάνει τρομάρα μου!
      Σε ευχαριστώ Λεβίνα μου για τις ευχές! Αντεύχομαι!
      Να'μαστε καλά ...να αντέχουμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά να έχεις με περισσότερα δώρα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. να πως μπορει ταυτοχρονανα κλεισει και να αρχισει μια χρονια εξαιρετικα!με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αριστεάκι μου πανέμορφα όλα!!!!! με γεια το κασκολάκι!!! όλα με αγάπη!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κασκολάκι-κολιεδάκι παρακαλώ!
      Ευάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Πάντα με τέτοια όμορφα παραλειπόμενα!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο φάκελος έφτασε στην Πάρο αλλά δεν λέει να φτάσει στον Πύργο...
    Θα έρθει όμως που θα πάει...
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου αγαπημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω θέμα με τον ταχυδρόμο μου ! Ούτε σήμερα έλαβα κάτι!
      Σαν την Κανελλάκη μας θα αρχίσω να γράφω για το "ταχυδρομείον το ανεπίδοτον"!
      Φιλάκια πασταφλωρίτσα μου! ♥

      Διαγραφή
  27. Καλή χρονιά Αριστέα! Να είναι πραγματικά ευτυχισμένο το 2014 και να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου γλυκό !!!
      Αντεύχομαι! Όλα τα καλά μωρό μου! :)))

      Διαγραφή
  28. Δώρα, κάρτες, οικογενειακή ατμόσφαιρα... Ζηλευτές γιορτές! Σου εύχομαι το ίδιο αξιοζήλευτα να περάσεις το νέο έτος, έρθει δεν έρθει η ανάκαμψη! Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφη ευχή !!! Σε ευχαριστώ!
      Να'σαι καλά και σε σένα εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια ;-)

      Διαγραφή
  29. είδες Αριστεούλα μου πόσοι σε αγαπούν; πόση αγάπη παίρνεις; ειναι όμορφες οι σκέψεις όλων και ωραία τα δώρα τους...να τα χαρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καρδούλα μου! Κι είναι πανέμορφο! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Άπαιχτη η ατάκα της μαμάς!!
    Είναι η μοναδική φορά που όλες μας χαιρόμαστε με την έλευση του ταχυδρόμου τελικά;;
    Πάντα να παίρνεις αγάπη.. καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αχαχα! Πετάει τελευταία πολλά πετυχημένα! Εν τω μεταξύ και πού να βλέπατε τη ματιά που τα συνοδεύει! αχαχα!
    Πραγματικά, λατρεύουμε πια τον ταχυδρόμο ε;
    Φιλιά πολλά Κατερινάκι μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα, γλυκιά μου! Καλή Χρονιά, με υγεία!
    Ξέρω, εξαφανίστηκα... αλλά επέστρεψα δριμύτερη (και σώα, Τhank God!!)
    Να χαρείς όλα τα δώρα σου!
    Χάρηκα πολύ που σου άρεσε το φουλάρι/κολιέ μου! Να είναι καλοφόρετο!
    Υ.Γ.1: Όλο το διάστημα των εορτών δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από την είσοδο του σπιτιού... έβρισκα διαρκώς ευκαιρίες για να είμαι δίπλα στον πίνακά σου - μα τι θεϊκή δημιουργία! ♥ Τον έχω ερωτευτεί! Αν δεν ήταν να κάνω τόσα χιλιόμετρα, θα τον έπαιρνα μαζί μου τώρα, αλλά ο φόβος μου μην τον χαλάσω τελικά υπερίσχυσε!
    Υ.Γ 2: Μόνο τζίνι που δεν κάλεσα για να βρω τη διεύθυνσή σου! Δικαίως αναρωτιόταν η μαμά σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλλη μου!
      Ευτυχώς που όλα είχαν καλή κατάληξη :)))
      Σε ευχαριστώ για όλα! Η σκέψη σου με έλιωσε! Τώρα μου λες κι ότι ταλαιπωρήθηκες για να βρεις και τη δ/νση; δείχνει πόσο υπέροχος άνθρωπος είσαι!
      Τον πίνακα τον κέρδισες με το σπαθί σου! Θα είναι εκί να σου θυμίζει ότι δεν φοβάσαι να βγάλεις τη ψυχή σου στο χαρτί!

      Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία και στο επόμενο Συμπόσιο! ;-)

      Διαγραφή