Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Με χρώμα...μελαγχολίας

Οι αλκυονίδες μέρες έκαναν το φευγαλέο τους πέρασμα
και τώρα πάλι το γνωστό μοτίβο είναι εδώ:
σύννεφα, βροχή, κρύο.
Το θερμόμετρο μέσα στο σπίτι έπιασε πάλι να δείχνει 13.
Χειμώνας είναι θα μου πείτε , θα περάσει.
Για αυτό κι εγώ σήμερα σας έχω τις φωτογραφίες με τις οποίες πήρα μέρος 
σε δύο διαγωνισμούς στη γειτονιά μας, 
που έχουν άρωμα χειμωνιάτικο 
μα και μια διάθεση μελαγχολίας. Σαν τη δική μου....


κι εγώ συμμετείχα με τις επόμενες δύο φωτογραφίες μου.
Χιόνια δεν έχουμε. Βροχές κι υγρασία όμως δόξα τω θεώ, 
δεν έχουμε παράπονο.



με θέμα ''Beauty of the Sky...''
πήρα μέρος με τις επόμενες δύο φωτογραφίες μου


 Δεν διακρίθηκα μα δεν πέρασαν κι απαρατήρητες .
Ευχαριστώ πολύ όσους τις ψήφισαν.


Το Συμπόσιο με κατέβαλε λιγάκι.
Σήμερα θα αφιερωθώ στην ξεκούραση μου 
Αν εξαφανιστώ περισσότερο ξέρετε, silver alert !
Κατά την εξαφάνιση φορούσε μαύρα, να λέει.
Κάποιες σκέψεις που έχω για τη συνέχιση ή όχι του Συμποσίου 
θα τις εκθέσω αύριο, μαζί με τον καφέ της Κυριακής.
Συγχωρέστε με αν αργήσω να περάσω ή να σας απαντήσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Την καλημέρα μου μαζί με την αγάπη μου
@ριστέα


Για όσους έχασαν τη λήξη του Συμποσίου
μπορούν να δουν εδώ τα αποτελέσματα.

63 σχόλια:

  1. Καλημερα κουρασμενο Αριστακι μου!
    Καταρχας ναι να ξεκουραστεις γιατι το χρειαζεσαι!
    Συγχαρητηρια για ολες σου τις συμμετοχες!
    Ολες υπεροχες!
    Αυριο δε θα μπω αλλα θα ερθω να σε διαβασω τη Δευτερα αν και πανω κατω εχω καταλαβει τις σκεψεις σου για το συμποσιο.
    Λυπαμαι που συνεβει ολο αυτο γιατι νοιωθω πως εχεις στεναχωρεθει αρκετα.
    Μα ολα σε σενα βρε παιδι μου;
    Σου περνανε παλια κειμενα, τωρα αυτο.... ελεος.

    Βασικα μη μασας γιατι εχεις ολους εμας που σε αγαπαμε και χαιρομαστε μαζι σου!
    Πχ εγω αμα μπω και δεν δω αναρτηση σου αυτοματως λεω κατι μου λειπει.

    Αν θες τη προσωπικη μου γνωμη ο μονος λογος που οφειλει να ληξη το συμποσιο ειναι μονο επειδη κουραστηκες (που σημαινει οτι μπορει να το φιλοξενησει καποιος απο εμας) η επειδη δε θελεις αλλο για δικο σου λογο.

    Μην αφησεις ομως εξωτερικο παραγοντα να σου χαλασει τη χαρα και τον ενθουσιασμο σου!

    Θα ειμαι διπλα σου για οτι θελησεις!
    καλο σκ να εχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη καταστάλαξα Κικίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις τι σκέφτομαι; Ότι οι άνθρωποι που δημιουργούν, με όποιο τρόπο, κάποιες φορές μοιάζουν περίεργοι μπροστά σε αυτούς που δεν κάνουν τίποτα. Και καμιά φορά αυτό μας καταβάλει. Πάμε κόντρα σε αυτό, πάμε κόντρα στους νωθρούς καιρούς που δεν αφήνουν περιθώριο σκέψης.
    Τις φωτογραφίες σου στο Δελφινάκι τις ψήφησα. Μου άρεσαν πιο πολύ απ΄όλες.
    Σ΄ευχαριστώ για την αναφορά στο διαγωνισμό μου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω αυτό που είπες Μαρία μου από χτες που σε διάβασα :Πάμε κόντρα σε αυτό, πάμε κόντρα στους νωθρούς καιρούς που δεν αφήνουν περιθώριο σκέψης.
      Να'σαι καλά! Με βοήθησες πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα κατακουρασμένο κορίτσι μου
    Οι φωτογραφίες απίθανες...ξεχώρισα τη δεύτερη
    την βρήκα πολύ ποιητική...
    Κάποτε ασχολιόμουν κι εγώ, τελευταία τα έχω παρατήσει
    Πάντως είναι μια τέχνη που με ενθουσιάζει!!!

    φιλάκια και δώσε κλότσο να συνεχιστούν τα συμπόσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έδωσα με τη βοήθεια σας Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου!
      Φιλί ζεστό! ♥

      Διαγραφή
  4. Τι ομορφες φωτογραφιες! Μα αληθεια απο κινητο τραβηγμενες! Απιστευτο!
    Ξεκουρασου ματια μου, μονο το στρες που περασες φτανει! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο και δύο Χριστινάκι μου ...
      Πρώτη και τέταρτη είναι περσινές που τις είχα στο αρχείο μου πριν σπάσει η μηχανή μου. Φυσικά και οι φωτογραφίες μου έχει υποστεί επεξεργασία. Είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω :))
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα! Υπέροχες φωτογραφίες! Να σου πω την αλήθεια μου το αίσθημα μελαγχολίας και αυτός ο καιρός εμένα μαρέσουν...Όλα έχουν τα ιδιαίτερα και σημαντικά χαρακτηριστικά τους... Και για όλα υπάρχει λόγος...

    Υ.Γ. Η πρώτη φωτογραφία είναι υπέροχη! Φιλιά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για τη σφήνα (είπαμε, έχει νομιμοποιηθεί πια), αλλά ήθελα να πω στον φίλο Μάκη πως κι εμένα το αίσθημα μελαγχολίας και ΑΥΤΟΣ ο καιρός μου αρέσουν! Με το χιόνι έχω ένα θέμα μόνο! Καλή σου μέρα φίλε Μάκη (συγνώμη για τον ενικό...)

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα! Εγώ πάλι ευχαριστώ για τον ενικό! Και για την σφήνα!χαχα! Ε αυτό πιστεύω ότι αυτός ο καιρός έχει και τα καλά του...Καταβάθος νομίζω πως αρέσει και στην Αριστέα! Άλλωστε οι φωτογραφίες της είναι εξαιρετικές! Έτσι και αλλιώς αυτη ειναι η φύση της διάθεσης μας! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    3. @Μάκη μου, σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Κάποιες φορές αυτός ο καιρός μου αρέσει κι εμένα. Δεν μου έφταιγε τόσο ο καιρός. Απλά συντέλεσε κι αυτός χτες να είμαι κάπως!

      Τα φιλιά μου και στους δύο!

      Διαγραφή
  6. Θα εκπλαγείς με την (θεματο-λογική μας) σύμπτωση σήμερα...! Οι φωτογραφίες σου είναι όλες υπέροχες, απλά στο διαγωνισμό ήταν πάρα πολλές οι ωραίες φωτό, τι να πρωτοψήφιζε κανείς... Το....alert είσαι σίγουρη πως θα πρέπει να είναι....silver;;; Αχαχα! Πολλά φιλιά! (και μου χρωστάς μια αμπελοφιλοσοφία, πως και πως σε περιμένω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαπίστωσα:)) Έχει ξανασυμβεί χαρά μου!
      Silver τι άλλο πάει πια; ε; αχαχαχα!
      (Κάθε μέρα αμπελοφιλοσοφώ...χτες πήρα ρεπό)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι συμμετοχές σου! Για να είμαι ειλικρινής όμως, πιο πιθανό θα ήταν να ψηφίσω τις δύο πρώτες, καθώς έχω γενικά ένα θέμα όταν πέφτει επεξεργασία, πες το προσωπική μου ιδιοτροπία. Όσο για το συμπόσιο, αν είναι θέμα κούρασης, μπορεί να το φιλοξενήσει κάποιος άλλο, όπως είπε και η Κική.

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Γιώργο. Δεν τίθεται θέμα.
      Εμένα πάλι μου αρέσει η επεξεργασία στις φωτογραφίες!
      Για το Συμπόσιο αποφάσισα ήδη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Αριστεάκι μου!!! μου άρεσαν πολύ οι γεμάτες νοσταλγία φωτογραφίες σου... εδώ εμείς έχουμε ακόμη ήλιο που δε θυμίζει με τίποτα χειμώνα.. η υγρασία βέβαια το βράδυ είναι αισθητή!! καλή ξεκούραση γλυκό μου!!! Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι Αριστέα μου ο λαός απαιτεί να είσαι καθηλωμένη μπροστά από το blog σου, να μην έχεις προσωπική ζωή!! :)) Μα άκου εκεί.. "συγχωρέστε με.." !! Και γιατί παρακαλώ να αλλάζει η διάθεση με τον καιρό; Αυτό αδυνατώ να το καταλάβω κάθε φορά που το λέτε..
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου, καθόλου σημασία δεν έχει η διάκριση και το ξέρεις!
    Αναμένουμε τις σκέψεις σου,είμαι σίγουρη πως κάτι ενδιαφέρον πάλι ετοιμάζεις! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αλλάζει πάντα η διάθεση με τον καιρό. Αλλά όταν δεν είσαι καλά ο καιρός μπορεί να επιτείνει την άσχημη (προϋπάρχουσα) διάθεση.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Αριστέα μου! Ιδιαίτερα οι δυο πρώτες! Αν δεν είχες κάνει άλλες αναφορές στην ζωή σου ( ότι δουλεύεις κλπ καθημερινά) θα πίστευα ότι είσαι ένα νεραϊδόπλασμα, που ζει ανάμεσα στην ποίηση και στην φύση! Αλλά, επειδή η φαντασιοπληξία μου δεν αγγίζει την πραγματικότητα, ξεκούρασε το ανθρώπινο σώμα σου :)) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχ! Αυτό μου άρεσε. μακάρι να είχα χρόνο και να ήμουν χωμένη μέσα στα βιβλία και στη φύση. Αν και το καλοκαίρι πάντα έχω χρόνο για να είμαι κοντά της.
      Το μόνο που θα ήθελα περισσότερο στη ζωή μου ...ελεύθερο χρόνο!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου ♥

      Διαγραφή
  11. Να ξεκουραστείς! Να ξεκουραστείς!!
    Το δικαιούσαι και με το παραπάνω!!!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες, Αριστάκι!!!
    Ειδικά αυτές για το "φωτογραφίζειν" είναι Υ.Π.Ε.Ρ.Ο.Χ.Ε.Σ.!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι έκανα χτες συριανάκι μου. Σήμερα πάλι με έβαλα μπρος (δημιουργικά πάντα) αλλά το απόλαυσα:)))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Σίγουρα είσαι κουρασμένη Αριστέα μου αλλά νιώθω ότι η μελαγχολική σου διάθεση δεν οφείλεται στο 13άρι του σπιτιού σου αλλά σε κάτι πιο βαθύ και λυπάμαι απεριόριστα αν κάποιοι εσκεμμένα αφήνουν άσχημα σημάδια . Μια αγκαλιά μεγάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλσαμο τα λόγια σου Νικολίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη σου ♥

      Διαγραφή
  13. Πρωτα από όλα η σωματική και ψυχική υγεία...να ξεκουραστείς Αριστεά μου και μεις εδώ ειμαστε...ωραίες οι φωτος του φωτογραφίζειν αυτή τη φορά (5ος διαγωνισμός) είχε πολύ καλές συμμετοχές όλες μου άρεσαν και αδίκησα πολλές , οι κανόνες λένε δυο ψήφισα δύο που ως τοπίο ήταν το σπιτάκι μου η θάλασσα... ευχαριστώ για την αναφορά και τη συμμετοχή με τις ωραίες σου φώτος στο διαγωνισμούλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπημένο μου Δελφινούι!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  14. Kαλή ξεκούραση εύχομαι Αριστέα μου και καλή ανάκτηση δυνάμεων και διάθεσης...
    πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχα!! Πλάκα με κάνεις κι εσύ με την κατάθλιψη;;; Τι έπαθε η γειτονιά;; Θερίζει η κατάθλιψη μετά την χθεσινή καταιγίδα;; Εμείς εδώ πάντως πλημμυρίσαμε!! Βενετία έγινε η Κυψέλη...
    Πολύ όμορφες φωτό!! Δεν σε πέτυχα στο φωτογραφίζειν αλλά νομίζω σε ψήφισα στο Δελφινάκι!!! Πάντως είναι υπέροχη η φύση είτε γαλήνια είτε άγρια!!
    Καλή ξεκούραση κι εσύ και μην αγχώνεσαι για το συμπόσιο!! Μια χαρά το φερες εις πέρας, άψογα και προσεγμένα!! Και φυσικά και δεν έχουμε την απαίτηση να κάνεις συμπόσια κάθε μήνα!!! Οποτε το νιώθεις και μπορούμε θα ανταποκριθούμε στο κάλεσμα!!!
    Φιλάκια κοπέλα μου και καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα ονόμαζα ποτέ κατάθλιψη μια μελαγχολία. Βαριά κουβέντα ιδίως όταν ξέρεις από χέρι την κατάσταση :))) Η μελαγχολία δεν με τρομάζει. Ξέρω πως είναι περαστική. Ο καιρός δεν βοηθάει, αλλά που θα πάει ...θα περάσει.
      Να'σαι καλά. Τα λόγια σου πάντα με ηρεμούν!
      Φιλιά πολλά μάτια μου!

      Διαγραφή
  16. Αριστέα μου, καλή ξεκούραση!
    Οι φωτογραφίες σου είναι όλες όμορφες. Μην επιτρέπεις στον καιρό να σε επηρεάζει... αυτός κάνει τη δουλειά του κι εμείς τη δική μας!!
    Φιλί και αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αριστέα μου με τη γνωστή καθυστέρηση που με διακρίνει, ήθελα να δηλώσω τη χαρά μου για τα αποτελέσματα του συμποσίου. Χάρηκα πολύ με τα κορίτσια και μπράβο τους! Μας χαρίσανε μοναδικές δημιουργίες!
    Καλή ξεκούραση να έχεις και καλή επανεκκίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που όλοι χαρήκατε με τα αποτελέσματα και περάσατε καλά! Αυτή είναι η δική μου ανταμοιβή!
      Τα φιλιά μου Μαρία μου!

      Διαγραφή
  18. Μπλογκάρουμε, (θεέ μου τι κακόηχη λέξη!) γιατί αυτό μας δίνει χαρά και δεν κάνει να αισθανόμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε αναρτήσεις, εξάλλου η πραγματική ζωή είναι έξω... όπως και οι σχέσεις μας, είναι έξω... χαλάρωσε Αριστέα μου!
    Οι φωτό σου πολύ ατμοσφαιρικές!
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια σου Στεφανία μου!
      Να'σαι καλά! Φιλιά καρδιάς! :))

      Διαγραφή
  19. καλησπέρα καλή μου καλή χρονιά έστω και καθηστερημενα ήμουν ωρα εδω παρέα σου και διάβαζα τα διάφορα που είχα χάσει ...να εισαι καλά καλη μου να έχεις ενα όμορφο βράδυ.... precious dreams

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χάρηκα που σε είδα ξανά στη γειτονιά!
      Καλή χρονιά να έχεις και να μην σε χάνουμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μου ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ είναι πολύ καλή ιδέα και είναι κρίμα να μην το συνεχίσεις. Εγώ βέβαια δεν τα πάω καλά με την ποίηση, δεν μπορώ να γράψω, αλλά μπαίνω και διαβάζω τα δικά σας ποιήματα που είναι αριστουργήματα. Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου. Μέχρι στιγμής αποφάσισα απλά να το καθυστερήσω !
      Φιλιά και χαίρομαι που το αγαπήσατε! :)))

      Διαγραφή
  21. με μαγεψες και τις δυο φορές και στους δυο διαγωνισμούς αλλα και στο συμπόσιο οπως καταλαβες σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραίες οι φωτογραφίες σου και με μελαγχολική διάθεση όπως ο καιρός...
    Καλή ξεκούραση!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπεροχες φωτογραφιες ολες!
    Φιλακια Αριστεα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απ' όλες τις φωτογραφίες θα σταθώ στην πρώτη που έχει θάλασσα με ένα δέντρο γυμνό. Χειμώνας παράλιος...
    Καλή ξεκούραση από το Συμπόσιο (λόγῳ του αδιάφορου προ εμέ θέματός του, δεν ασχολήθηκα μόνο είδα την ανάρτηση με την διαγραφή του 22ου ποιήματος) και καλή υπομονή για ενδεχόμενο νέο Συμπόσιο!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη είναι πολύ αγαπημένη μου. Τον περσινό Γενάρη τραβηγμένη. Με ταξιδεύει.
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Εύχομαι σε ένα επόμενο με πιο ενδιαφέρον θέμα να το παρακολουθήσεις! :))

      Διαγραφή
  25. Πάρε το χρόνο σου....
    Σε εξαντλήσαμε με τα Συμπόσια και τα παιχνίδια
    και δεν σου κρύβω νιώθω ένοχη γι αυτό έως κάποιο σημείο...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην νιώθεις καμία ενοχή Φλώρα μου. Το Παιχνίδι με τις λέξεις δεν με κούρασε. Άσε που μου είχε δώσει μεγάλη χαρά :))
      Βασικά δεν με κούρασε ούτε και το Συμπόσιο. Πιέστηκα από διάφορα. Με έναν καλύτερο προγραμματισμό στην πορεία θα είναι όλα καλύτερα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Χειμώνας, ψυχή μου...
    μα θα 'ρθει η άνοιξη...ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά στο πιο αισιόδοξο κορίτσι της γειτονιάς!
      Είσαι υπέροχη! ♥

      Διαγραφή
  27. Εκείνα τα μπλε και πράσινα σύννεφα (ούτε Σκιπ!) πως τα πέτυχες; Φωτοσοπιά, φίλτρο ή κάτι άλλο.
    Το χειμώνα μου αρέσει να φωτογραφίζω τα γυμνά δέντρα. Η «γκρι» θάλασσα που γίνεται ένα με το γκρίζο του ουρανού με ψυχοπλακώνει.
    Φιλιά και καλή ξεκούραση από το πολύ τρέξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πείραξα το κοντράστ και αυξομείωσα τα χρώματα. Βασικά δύο κουμπιά πείραξα Κι εγώ τα έχασα από το αποτέλεσμα. Την έχω κάνει και ταπετσαρία στον υπολογιστή μου, στο σπίτι.
      Εμένα πάλι το γυμνό δέντρο με μάγεψε και με γαληνεύει. Τρελή η υποφαινόμενη...τι περιμένεις; :)))

      Διαγραφή
  28. Αριστεα άραξε τωρα το δικαιουσαι με τοσο κοσμο τοσο καιρο να τα βγαζεις περα ....με κειμενα , με απαντησεις ...ειναι κι αυτο το κρυο που παλια το αγαπουσα αλλατωρα το μισω κι εγω γιατι με την οικονομια στη θερμανση πώς να μην τον μισησεις το χειμωνα ασε τα ξυλα μου βγηκαν τα χερια, καλο απογευμα ...χαλλλαρο οπως λεμε εδω Θεσσαλονικη, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαίρη μου!
      Κι εγώ κουράστηκα με τα ξύλα γιατί κάνω και μεγάλο δρόμο μέχρι να φτάσουν πάνω στο τζάκι. Σε σημείο που αυτό το ΣΚ προτίμησα το ξεπάγιασμα. Δεν άντεχα άλλο κουβάλημα :)))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  29. Η δεύτερη φωτογραφία μου άρεσε πάρα πολύ!!
    Βγάζει πραγματικά κάτι το μελαγχολικό!
    Όσο για τον καιρό, ας βρέχει, αρκεί να μην πέσει η θερμοκρασία...και όσο σκέφτομαι την αγαπημένη μου Κεφαλονιά που δοκιμάζεται σήμερα μου έρχεται να βάλω τα κλάματα..έκανε πάλι πριν λίγο, σίγουρα θα τον ένιωσες κι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τον άκουσα λέει! Αλλά ο μεσημεριανός ήταν ακόμα χειρότερος!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η δεύτερη φωτογραφία. Ήταν με το κινητό τραβηγμένη :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή