Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ολιγόλεκτα μέρος βου


Όσο εσείς γράφετε για τον Έρωτα και το 2ο Συμπόσιο Ποίησης
εγώ ασχολούμαι με άλλα.
Χτες δεν προλάβαινα να πιάσω τα πινέλα μου για  αυτό έπιασα το χαρτί μου!
Και σκάρωσα μερικά ακόμα ολιγόλεκτα , τα οποία φυσικά δεν ταξίδεψαν
στη bibliotheque, αλλά και δεν έχουν λόγο να κρύβονται
ή να μένουν στο συρτάρι.

Δικά σας λοιπόν!



Στάθηκε αποκαμωμένο στο παράθυρό μου, χτυπώντας απαλά τις φτερούγες του. Ήταν ολοφάνερο ερχόταν από μακριά.
Στο πόδι είχε δεμένο ότι ήθελα να ακούσω: είμαι εδώ για σένα! Υπογραφή: Έρωτας!


Έψαχνε εναγωνίως για μια μαργαρίτα. Βρήκε ένα χαμομήλι. Λυσσασμένα άρχισε το μάδημα. Η ιστορία του Έρωτα της σε μαδημένα πέταλα. Ποτέ της δεν έμαθε χαρίζει λουλούδια. Μονάχα να μαδάει....

Ανατομία ενός ερωτικού παιχνιδιού. Μάθημα δέκατο τρίτο. Δεχθείτε το χάδι σαν να το αξίζετε. Δώστε το σαν να το χρωστάτε. Με τόκο. 

Τιμωρός μοιάζει ο χρόνος μου λες. Ποτέ σου δεν κατάλαβες πως δεν βάζει αυτός τις ποινές.

Είναι η ζωή μου παιδικό τετράδιο αντιγραφής. Το μισό με περιθώριο. Ζωγραφίζω εικόνες. Κάπου κάπου γράφω δυο λέξεις... Ζωή σ' αγαπώ.


Σημ. Το πρώτο γράφτηκε αυθόρμητα ως σχόλιο σε δημοσίευση της Πέτρας.

Καλή σας μέρα
Αριστέα



Το Συμπόσιο Ποίσης είναι σε εξέλιξη!
Στέλνετε τις συμμετοχές σας στο mail μου

tea _aris @yahoo.gr

έως και την Πέμπτη 23/01



45 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα. Μ'έκανες, σήμερα, να δω , πως ο Έρωτας μπορεί να ντυθεί τις λέξεις. Όταν αυτός που γράφει, έχει ντυθεί τον Έρωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά πάντα θα έχω Έρωτα μέσα μου. Σε κάθε τι που κάνω ! Ακόμα κι αν δεν υπάρχει ταίρι. Φαντάζεσαι λοιπόν ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κιόλας;
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  2. μετα το σχολιο της αννας,δεν εχω να προσθεσω κατι,το προσυπογραφω αυτουσιο!καλημερα!α!τις λεξεις σου τις λατρεψα για το παιζοντας με τις λεξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι μου!
      Είδα τον ενθουσιασμό σου για τις λέξεις μου και είμαι πολύ χαρούμενη! Λίγες τομάτες λιγότερες στο κεφάλι μου! αχχαα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλό μου!! Αχ έβαλες και το τραγουδάκι που σου ζήτησα!!!! :)) Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Κοίτα να δεις πόσο πολύ σου πάνε και τα μικροκείμενα!! Ε μα να το ακούς το Υβέτ ( που λεγε κι η διαφήμιση, χιχιχι!!)
    Πολύς έρωτας καρντιά μου!! :))) Αν σε εμπνέει δώστου να καταλάβει!!!! :))))
    Μου αρέσουν τόσο όμως!! Αλλά έχω αγαπημένο, χιχι!! Το τρίτο!!!
    Μπράβο Αριστέα μου γλυκιά!! Οποτε μπορείς δες τα mail σου!!
    Σε φιλώ καλό μου, καλη δουλειά και καλή ξεκούραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν θέλεις κι άλλο κομμάτι ζήτησέ το μου! Ευχαρίστηση μου!
      Μαριλένα μου δεν ήξερα καν την ύπαρξη τους, όχι ότι μπορούσα κιόλας. Κι αν δεν με ενθάρρυνες εσύ ποτέ δεν θα είχα δοκιμάσει!
      Τώρα απλά γλυκάθηκα! :)))
      Στο mail θα απαντήσω αργότερα, ναι; Έχουν μαζευτεί τόσα πολλά. Ανοίγω μόνο τα του Συμποσίου άμεσα :)))
      Φιλάκια πολλά καρδούλα μου όμορφη!

      Διαγραφή
  4. "Είναι η ζωή μου παιδικό τετράδιο αντιγραφής. Το μισό με περιθώριο. Ζωγραφίζω εικόνες. Κάπου κάπου γράφω δυο λέξεις... Ζωή σ' αγαπώ".
    Αυτό με καταενθουσίασε Αριστάκι μου
    Συνέχισε να πειραματίζεσαι
    Έχεις πολύ υλικό μέσα σου!!!!

    Καλημέρα και φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου...Με το που το έγραψα ένιωσα συγκίνηση ! Κι εγώ το αγάπησα αυτό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. καλημερα φιλη!
    ολα ειναι υπεροχα αλλα δε μπορω να μη ξεχωρισω το πρωτο! το ειχα ξεχωρισει και παλιοτερα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κικίτσα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ω, γλυκούλα μου!!
    Εσύ ζωγραφίσεις γενικά, παιδί μου!! Είτε με πινέλα, είτε με μολύβι!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα ολιγόλεκτά σου γεμάτα αγάπη, σοφία, μαθήματα ζωής.
    Τα λάτρεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΈΡΑ!!! η ζωή είναι πάντοτε ωραία!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν πειράζει που δεν έπιασες τον καμβά και τα πινέλα .....αφού εσύ ζωγραφίζεις και με μολύβι, χαρτί και γράμματα !!!
    Ετσι κι αλλιώς ομορφαίνεις τη γειτονιά μας !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, τα λόγια σου με τιμούν! :))
      Φιλάκια πολλά μάτια μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Ολιγόλεκτα σου λέω, πως η "ανατομία" θα μπορούσε (και θα έπρεπε ίσως), να ήταν απόφθεγμα ή ρήση.
    Έντοκα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Αχ! έχεις ένα τραγούδι που λατρεύω.. το έχω χιλιοακούσει!! Χαχα!
    Το πρώτο ολιγόλεκτο ήταν φως φανάρι πως ήταν για την Πέτρα μας! ;) Πολύ όμορφα όλα ανεξαιρέτως!
    Φιλάκια και καλό απογευματάκι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο χαρά μου; Γιατί εγώ έχω πολλά και δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω! :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  12. Το τρίτο με άγγιξε περισσότερο απ' όλα!!
    Ένα μάθημα ακόμα για τον έρωτα (φυσικά και ανατομίας)!!!
    Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ο 3ο 5ο τα αγαπημένα μου. Τα μονά! Ναι το τρίτο είναι κάτι που θα το πρότεινα σε όλα τα αγοράκια που θέλουν να το παίζουν εραστές!
      Πόση σημασία έχει το χάδι!
      Χαίρομαι Γλαύκη μου που σε βλέπω εδώ!
      Σε καλωσορίζω κι επίσημα!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  13. Δεν σου κάνω πλάκα: το ένα καλύτερο από το άλλο! Με έχουν συναρπάσει σήμερα τα "ολιγόλεκτα" σου! Σε φιλώ γλυκά χαρά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν τα "ολιγόλεκτα" κρύβουν τόση σοφία... τα λόγια πάντα περισσεύουν!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη σημασία έχουν τα λόγια σου για μένα Στεφανία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Φιλάκια ζεστά! ♥

      Διαγραφή
  15. Αγαπη ξεχειλίζει από τα ολιγόλεκτά σου Αριστάκι μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ολιγόλεκτα υπέροχα! Κάτι μου λέει πως θα γίνουν αγαπημένη συνήθεια όλων. Μου άρεσε πιο πολύ το τέταρτο.
    (μας έστειλες με τον Έρωτα! Κι άντε τώρα να θυμηθώ την τελευταία φορά που ήμουν ερωτευμένη! Αλλά κι οι λέξεις σου δεν πάνε πίσω! Να μας αποτελειώσεις θες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι αισθάνομαι Σοφία μου! Ότι μερικές θα τα συνεχίσουμε! Εγώ πάντως γλυκάθηκα! Είναι πρόκληση ! Και μια αδυναμία στις προκλήσεις την έχω!
      χεχε! Σε περιμένω με δυναμική παρουσία και στο Συμπόσιο Ποίησης αλλά και στο Παιχνίδι με τις λέξεις!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  17. Διαμάντια αστραφτερά και πολύτιμα, όλα υπέροχα και μοναδικά ξεχώρισα το τρίτο, θα ήθελα πραγματικά αυτό το μάθημα να διδάσκεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου τα λόγια σου με συγκινούν πολύ!
      Το τρίτο τελικά άρεσε στους περισσότερους! Ήταν απλά ....μια αλήθεια από μέσα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Το μολύβι σου αερόστατο, σε σχήμα καρδιάς, μας βάζει μέσα και μας παρασέρνει στα αξιοθέατα της πλουσιότητας των συναισθημάτων (σου).

    Love ya λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου ζωγραφίζουν καταπληκτικά Λυσίππη μου!
      Αν δεν είχες τα διαβάσματα σου θα σε παρακινούσα να γράψεις κι εσύ! Θα το κάνω αφού περάσει η εξεταστική σου!
      ΣΛ καρδούλα μου γλυκιά!

      Διαγραφή
  19. Τι να πρωτοδιαβάσω πάλι Αριστέα μου ;;τις ευχαριστίες της Αννούλα στην Φλώρα.. για το δώρο της στο παιχνίδι των λέξεων που κέρδισε;; η για το συμπόσιο της ποίησης...που ξεκίνησε και αντε να το προλβουμε..χι.χι. η τα όλιγόλεκτα σου.. που είναι γεμάτα ερωτα.... το δευτερό σου μου θύμισε κάτι που είχα γράψει... κάποτε...χιχιχ.. φιλακια πολλα μάτια μου... καλη επιτυχια.. σε όλους ..φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου... μου αρέσει αυτό το ομαδικό σχόλιο!
      Μου αρκεί μάτια μου που με διαβάζεις και χαίρεσαι! Και τώρα που έχω ακούσει και τη φωνή σου νιώθω ακόμα πιο στενό το δέσιμο μας!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
    2. και εγώ έτσι ακριβώς νιώθω Αριστέα μου...φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  20. Εύγε για την προσπάθεια!
    Μου άρεσε ειδικά το πρώτο!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το πρώτο έχει γίνει ήδη αγαπημένο μου...όχι πως και τα υπόλοιπα δεν μου αρέσουν...πέρασα για ένα γρήγορο φιλί και είχες ολιγόλεκτα για να με διευκολύνεις...χαχα!!!
    αύριο θα έρθω με την ησυχία μου...καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω Μαρία μου όταν δεν υπάρχει χρόνος και συναντάς τεράστιες αναρτήσεις! Κουτί σου ήρθε αυτή!
      Καλή ξεκούραση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή