Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Δεκαπέντε συν ένας μπλόγκερς ...- Μια ιστορία αγάπης!




Κερδίζοντας χρόνο για πολλά
(ντιβάνια, ζωγραφική,
συμμετοχή στο φιλανθρωπικό μπαζάρ της Φλόγας, 
Συμπόσιο Ποίησης...)
σήμερα κάνω μια εμβόλιμη ανάρτηση.
(Εν τω μεταξύ εγώ τα έχω αφήσει λίγο στην άκρη και ...τρέχω!)
Η ιστορία του Πέτρου που αναζητούσε χτες συγγραφείς τους βρήκε!
Και μπράβο μας! 
Μαζεύτηκε καλό team! 
15 συν τον Πέτρο που έκανε την αρχή.
Πάμε καλοί μου μπλόγκερς να θαυματουργήσουμε! 
Για να μην κάνω και κανένα λάθος καταγράφω 
και πείτε μου εσείς αν χρειάζονται διορθώσεις:

Μια συνάντηση, Πέτρος, Ακυβέρνητος
Ακολουθώντας το ένστικτο, @ριστέα, Η Ζωή είναι ωραία
Ακατανίκητη έλξη , Χριστινάκι (Βutterfly)
Η παρεξήγηση, Κατερίνα Βαλσαμίδη από το Άποψη Τέχνης
Χάθηκαν όλα; Έλενα Λ. από το Μια καλημέρα
Η συμφιλίωση , Κική από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ
Πεπρωμένο, Χριστίνα από το Dear e-diary
Η λύτρωση, Κλαυδία, η άστεγη (φιλοξενήθηκε από την Petra)
Καφενείο "Ο Παράδεισος" Μαρία Κανελλάκη, στο Απάγκιο της
Μια ανάσα ελπίδας, Έλλη γνωστή κι ως Funkey Monkey
Η απουσία, Μαρία στο mytripsonblog (me maria)
Η απόφαση, Κατερίνα Βερίγκα από το Positive Thinking Greece
Στην κόψη του ξυραφιού, Μαριλένα από το marilenaspotofart
Ο φύλακας άγγελοςΓεωργία γνωστή κι ως Αρμονία
Στιγμιόγραφο,Κάτια από το Marilise2


Επίλογος!
Η ζωή, η αγάπη και η μοίρα Μαρία Νι από το Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά 


Κι έκλεισε!

Θα κάνω ένα εικονίδιο στο πλάι στα αριστερά του μπλογκ 
κι εκεί θα βρίσκουμε την πρόσβαση σε όλους τους συνδέσμους, 
για όποιον θελήσει να παρακολουθήσει 
εν καιρώ την εξέλιξη της ιστορίας. 
(και το ίδιο προτείνω σε όλους τους συμμετέχοντες στο 
δρώμενο αυτό)
Προσωρινά θα λέγεται : "Δέκα συν ένας μπλόγκερς  δημιουργούν" 

Τελικά με τους τελευταίους που προστέθηκαν έγινε:
"Δεκαπέντε συν ένας μπλόγκερς - Μια ιστορία αγάπης".

Αν δεν τελειώνει ή αν νιώθουμε ότι κάπου την χάνουμε 
θα αναλάβουμε δράση και θα τη σώσουμε 
όσοι μπορούμε πάση θυσία, ναι;

Στο τέλος αυτής της ανάρτησης θα μπαίνουν οι σύνδεσμοι με 
την ιστορία της κάθε μπλόγκερ!


Η Μαρία η Κανελλάκη έριξε χτες μια υπέροχη πρόταση:
Αυτοτελείς ιστορίες που να διαδραματίζονται σ'ένα καφενείο.
Καθένας μας την δική του εκδοχή. 
Με φόντο τα τραπεζάκια του καφενείου, 
να ξετυλίγουμε τις προσωπικές ιστορίες των θαμώνων.
Αυτό λέω να είναι η επόμενη πρόκληση μας!
Για να είμαστε σε εγρήγορση πάντα 
και να δημιουργούμε για τη ψυχαγωγία μας!

Το τραγούδι ήταν πρόταση της γλυκύτατης Γλαύκης!
Υπέροχο!
Γλαύκη μου, σε ευχαριστώ!!! ☺


Καλή σας μέρα!
Σας φιλώ!
@ριστέα


Ένας άντρας έκανε την αρχή.....
δεκαπέντε γυναίκες ενώνουν τη δύναμη τους για τη συνέχεια!

Καλή μας αρχή και συνέχεια.

79 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Δεν ήρθε το σχόλιό μου χθες;;
    Έστειλα από τον υπολογιστή της δουλειάς και δεν το τσέκαρα μετά..
    Σου έγραφα ότι είμαι μέσα!
    Αν δεν πρόλαβα δεν πειράζει.. Θα σας παρακολουθώ με αγωνία!! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα καλημέρα. Τσέκαρα και στα ανεπιθύμητα. Ήταν ένα σχόλιο ( το οποίο και επανέφερα- έλεος με τον μπλόγκερ) αλλά όχι δικό σου! Σε προσθέτω άμεσα. Αν υπάρχει θέμα και δεν κλείνει το στόρι θα το δούμε.. Μη μου ανησυχήσεις. Ίσως υπάρξουν κι άλλοι σήμερα. Έχουμε χάσει και τη Μαριλένα μας. Χτες έλειπε προφανώς.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. ω τέλεια, πρόλαβα!!
      όχι δεν έφταιγε ο μπλόγκερ, μάλλον εμένα μου αποσυνδέθηκε το gmail και ενώ έδειξε το έστειλε, δεν εστάλη καθόλου! Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε.. καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
    3. Όλα θα πάνε καλά! Αυτό νιώθω και μου λέει το ένστικτο μου!
      Μας βλέπω να μας ζητάνε να μας εκδώσουν στο τέλος!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  2. Αριστάκι μου καλημέρα!Καθότι και διότι έχασα τη χθεσινή σου ανάρτηση,σήμερα αναπλήρωσα το κενό διαβάζοντας και τις 2 μαζί!Τρελάθηκα με την ιστορία του Πέτρου!Είναι τόσο όμορφα γραμμένη που αισθάνθηκα σα να καθόμουν στο διπλανό τραπεζάκι του καφενείου,την διάβασα μονορούφι!Ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι προκλήσεις,οπότε καταλαβαίνεις και πόσο θα ήθελα να συμμετάσχω στο όλο εγχείρημα και να χριστώ συγγραφέας της μιας νύχτας.Όμως δυστυχώς μου προέκυψε κάτι (καλό μη σκιάζεσαι) που δεν θα μου επιτρέψει να σας παρακολουθώ όλους έτσι όπως θα ήθελα και να βρω τον απαραίτητο χρόνο να ενδώσω στο συγγραφικό παραλήρημα :( Ξέρω ότι με τόσα ταλέντα που είδα στη λίστα και με εσένα προλογιάστρα θα τα καταφέρετε τέλεια έστω και χωρίς εμένα :P
    Καλή αρχή εύχομαι σε όλους φιλί και αγκαλίτσα σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μας έδωσε το καλύτερο ξεκίνημα ο Πέτρος μας!
      Κι εγώ πιστεύω ότι θα τα πάμε καλά!
      Γιατί υποπτεύομαι ήδη το καλό που λες...αν είναι αυτό που σκέφτομαι ..το ένστικτο μου δεν παίζεται!
      Φιλάκια πολλά!

      Θα μας λείψεις από δω να ξέρεις!

      Διαγραφή
  3. Kαλή αρχή και καλή επιτυχία σε όλες σας!!!!!!!!! Θα σας διαβάζω και έτσι που θα βάλεις και τα λινκ με το εικονίδιο θα με διευκολύνει αν χάσω ιστορίες. Ωραία.....................μπράβο σας!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη ιδέα !!!! Καλή αρχή !!!! Μου αρέσει πολύ και η πρόταση της Μαρίας Κανελλάκη !!!!
    Ήθελα να ρωτήσω πότε θα γίνει το επόμενο συμπόσιο Ποίησης - θέλει να λάβει μέρος μια φίλη μου.
    Πολλά φιλιά , Αριστούλα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου ...όταν δημοσιεύσω και τους τρεις πίνακες αμέσως μετά! Έχω ήδη τους δύο έτοιμους αλλά θέλω να τους δείξω και τους 3 μαζί! Φαντάζομαι ότι Τρίτη (ελπίζω αυτήν κι όχι την άλλη) θα είμαι έτοιμη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. καλημερα και απο μενα!
    θα περασουμε πολλη ομορφα και σε αυτο το εγχειρημα.
    ειμαι σιγουρη γι αυτο!

    θα ηθελα να πω πως μου αρεσε και μενα παρα πολυ η ιδεα της Μαριας μας και χαιρομαι που θα γινει κατι τετοιο στο επομενο εγχειρημα.

    φιλακια πολλα κοπελα μου! ομορφη μερα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ...χαίρομαι απίστευτα που είσαι στην ομάδα!
      Θα ζωγραφίσεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα κοριτσάκι μου!
    Τέλεια, αναμένουμε σαφείς οδηγίες :-) Μου άρεσε πολύ και η ιδέα της Μ. Κανελλάκη!
    Τι όμορφο τραγούδι είναι η δεύτερη φορά που το ακούω..
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε τρελά η ιδέα της Μαρίας αλλά είπα...γιατί όχι και τα δύο;
      Φιλιά πολλά αγάπη μου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι
    Γερό το σύνολο που μαζεύτηκε
    και σίγουρα θα θριαμβεύσει!!!!!
    Την πρόταση της Μαρίας την βρίσκω
    δελεαστική!!!!

    φιλάκι σε όλους δημιουργούς και μη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα @iris!!!!Σας ξαναβρίσκω δημιουργικά.Αν χωράω, είμαι μέσα!Φιλιά!
    (..κι αν δε γίνεται, δεν πειράζει, θα σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον)
    Αψογη η ιδέα για το καφενείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου χάρηκα με την επιστροφή σου!
      Και φυσικά είσαι μέσα!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. εγω θελω να καταθεσω ενα ευχαριστω σε τουτη την τρελοπαρεα που εδω κι ενα περιπου χρονο μου ανοιξε μια αλλη πορτα στο μπλογκινγκ,που αν και ασχολουμουν ηδη εξι χρονια δεν την ειχα βρει,αυτη της δημιουργιας και της συνεργασιας.καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σε νιώθω γιατί έτσι αισθάνομαι κι εγώ!
      Χαίρομαι που με ακολουθείς εδώ και σε τούτη την ιδέα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. περασα για μια καλημερα, θα ξανα περασω κι αργοτερα..
    σε φιλω προς το παρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια τέλεια τέλεια!!
    Πολύ μου άρεσε η ιδέα και η ιδέα της Μαρίας!
    Ξεκίνα και ακολουθούμε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον, μια ιστορία που γράφτηκε από άντρα να την συνεχίσουν γυναίκες! Κατά μια έννοια συμμετέχω κι εγώ λοιπόν, αφού θα φιλοξενήσω το κείμενο της Κλαυδίας (αλλά η Κλαυδία δεν το ξέρει!! αχαχαχα!) Φιλιά και εν αναμονή! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Πέτρα μου, για αυτό και το πρόσθεσα στο κείμενο αυτό το σημείο!!!
      Φυσικά κατά μία έννοια συμμετέχεις γιατί λάτρεψες και το στόρι από την πρώτη στιγμή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Μεγαλόκαρδο πετράδι μου εσύ....!!!! Ευχαριστώ για τη φιλοξενία με τιμάς και με συγκινείς, θα προσπαθήσω για το καλλίτερο.....
      Αριστέα μου, δεν θέλω να γίνω κουραστική επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια, αλλά όλη αυτή η συντροφιά και τα δρώμενά της με έχουνε συγκλονίσει....ζώ την απόλυτη ευδαιμονία.....!!! Να είστε καλά όλοι !!!!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι απίστευτα Κλαυδία μου! Για όλα!
      Πάμε δυνατά λοιπόν όλες να δημιουργήσουμε!
      Φιλιά1

      Διαγραφή
  13. Nα δώσω τα φιλιά μου στην Γλαύκη που διάλεξε στο τζουκ μποξ, ένα απ' τα λατρεμένα μου τραγούδια; Μήπως να βάλουμε και τζουκ μποξ στο καφενείο μας; Ιστορία και τραγουδάκι...
    Αριστέα μου καλή αρχή σε όλα τα ωραία σου!
    Έχεις την πλήρη υποστήριξη απ' όλες τις κοινές συνιστώσες ;-)
    Θα απέχω για λίγες μέρες, λόγω (πολύ) ανωτέρας βίας και θα τα πούμε από βδομάδα. Και το εικονίδιο θα μπει με μια μικρή αργοπορία στο Απάγκιο. Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα.
    Εννοείται ότι αν υπάρχει άστεγη υποψήφια/ος συγγραφέας, το Απάγκιο διατίθεται (για χορούς και συνεστιάσεις... και ιστορίες).

    Φιλιά πολλά στην ομήγυρη και καλή Καθαρά Δευτέρα να έχετε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τραγούδι θα είναι το σήμα κατατεθέν στην επόμενη πρόκληση που είναι η δική σου ιδέα Μαρία μου! Κι αν είδες ...όλοι την λάτρεψαν!
      Αλλά και κάθε ιστορία να έχεις το δικό της τραγούδι ...άψογη !!
      Καταπληκτική! Θα το φροντίσω :))))
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Καλή δύναμη...ξέρεις εσύ!

      Διαγραφή
  14. Εύχομαι καλή επιτυχία στο όλο εγχείρημα!!! Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τη συνέχεια της απίθανης ιστορίας του Πέτρου!!!

    Αριστάκι, σ' ευχαριστώ για την προβολή του τραγουδιού, που πρότεινα, στη σημερινή σου ανάρτηση.
    Να ξέρεις ότι το προτείνω και ως τίτλο για τις ιστορίες καφενείου από την πρόταση της Μαρίας.
    "Το καφενείο του χαμένου χρόνου". Πώς σου φαίνεται;
    Ας πέσουν κι άλλες προτάσεις!
    Σε αυτή την ιδέα μπορεί και να συμμετέχω, αν με θελήσει κανείς, το άστεγο. Δεν υπόσχομαι ότι το έχω, αλλά ίσως προσπαθήσω, γιατί είναι μια πρόκληση!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι Γλαύκη μου! Τον τίτλο τον κρατώ! Και με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό σε περιμένω Εσένα θα σε αναλάβει η Πέτρα .... έχει λάβει οδηγίες ήδη! :)))
      Το 'χεις και το ξέρεις!
      Ετοιμάσου και για το επόμενο Συμπόσιο!!!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αλό!! Να μαι κι εγώ με χρονοκαθυστέρηση. Να σου ξαναπώ κι εδώ πόσο όμορφη ιδέα και το κείμενο του Πέτρου, που εννοείται και θα πεταχτώ μέχρι τον χώρο του για κοπλιμάν! Δεν το χω με τα ερωτικά κείμενα αλλά θα συμμετέχω όπως είπα για την πρόκληση φτάνει να μην κλείσω την ιστορία εγώ.. Δεν το παίρνω πάνω μου!! :))))
    Δείτε κι αυτό σαν τίτλο αν σας αρέσει , το χω και στα αγγλικά και σε μετάφραση:
    Web Stories ή Ιστορίες του ιστού (το οποίο μπορεί κάποιος να το δει κυριολεκτικά καθότι ήμαστε σε ιστοχώρο αλλά και μεταφορικά...)
    Φιλάκια πολλά μάτια μου και να σου πω θα αργήσω να ξαναμπώ. Να περάσεις τέλεια και καλή Καθαροδευτέρα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'το το χρηματοκιβώτιο μου με τη χρονοκαθυστέρηση του!!!!
      Σας βάλαμε μανταμίτσα μας κι ουχί στο τέλος ναι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Γιατί όλα από σένα ξεκίνησαν!

      Καλά να περάσεις μάτια μου!!! ♥

      Διαγραφή
  16. Καλησπερούδια!!!
    Θα ήθελα πολύ να συμμετέχω σε όλο αυτό αλλά επειδή στη φάση που είμαι, δεν ξέρω αν θα είμαι συνεπής και δεν το θέλω (μη με κακολογήσετε κιόλας), θα είμαι εδώ και θα σας διαβάζω... και θα σχολιάζω...
    Καλή επιτυχία και καλά μας διαβάσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα σου έκανε Σοφία μου αλλά δεν θέλω κιόλας να πιέζω!
      Χαίρομαι που θα μας διαβάζεις!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  17. Όμορφη ιδέα
    Μακάρι και εγώ να είχα χρόνο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφη η ιδέα με τις αυτοτελείς ιστορίες...!
    Καλό σου βράδυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλενάδα (μου επιτρέπεις ε;) μου φαίνεται πως μπλέξαμε.
    Εσύ έμπλεξες δηλαδή!
    Πάνω που είχες αρχίσει να τρέχεις κυριολεκτικά θα σε κάνουμε να τρέχεις και μεταφορικά.
    Σε φαντάζομαι στο τζόκιν με ένα λάπτοπ παραμάσχαλα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια Πέτρο μου! Έτσι λειτουργώ καλύτερα εγώ...αλλιώς τεμπελιάζω!
      Να δεις που όλα θα πάνε καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Μπράβο σας Αριστέα μου! Όλο το team είναι εξαιρετικό, απ' ότι βλέπω!
    Υπέροχη η ιδέα και της ΜαρίαςΚανελάκη! Έχουμε να δούμε και να διαβάσουμε εκπληκτικά διηγήματα! Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις ένα γλυκό βραδάκι! Φιλιά πολλά με αγκαλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!
      Κι εγώ τα ίδια προσμένω....εκπληκτικά διηγήματα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  21. Κ Α Λ Η Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ειναι για όλους τους συμμετέχοντες!θα προσθέσω κι άλλα, αν χρειαστεί!ΛΟΙΠΟΝ, ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΟΙΩΝΟΥΣ, αφού, αύριο συν μία μέρα και ΕΡΧΕΤΑΙ επιτέλους η Άνοιξη!!!
    η δική μου συμμετοχή θα είναι ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ στους αναγνώστες σας!
    Γιατί................Η Ζ Ω Η είναι Ω Ρ Α Ι Α!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΆ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βαρβαρούλα μου ♥ ♥ ♥
      Χαίρομαι που θα με διαβάζεις!!!
      Φιλιά πολλά ψυχή μου! ♥

      Διαγραφή
  22. Χι..χι.. ακολουθώ το αδέρφι..απο πανω.... μαλλον απο συμπτωση .. Αριστεα μου..χι.χιχ. και. ως καθυστερημενο ατομο... περασα ήπια το καφεδακι μου.. διαβασα τους στίχους και τις ανησυχίες σου.. μετα.... είδα άκουσα μουσική και βιντεο απόλαυσα....συλογίστηκα....τα όσο διαβασα και κατέληξα σ αυτήν σου την αναρτηση ...(το ειπαμε ότι θα είμαι καθηστερημένο καθε φορα χι.χι. αλλα όμως απολαμβανω πολύ περισσοτερο Αριστεα...παντα..χι.χι...) να διαβαζω για συγγραφείς και ιστορίες.. εννοείτε οτι θα είμαι μαζί με το αδέρφι απο πανω... φανατική αναγνώστρια.. όλων σας.. Αριστεα μου έχω περιεργεια να διαβασω τι θα γίνει παρα περα και που θα παει το μυαλο σας... αυτες οι ιστορίες πολύ με εξιτάρουν!! χι.χι. πως περνάν έτσι γρήγορα οι μερες;;και εγώ γιατί δεν προλαβενω να κανω αυτά που θέλω;; χι.χι. καλή αρχη και καλες ιδέες ..... παλι τρία σε ένα το έκανα.. φιλάκιαααααα!!! να κανεις παντα οτι αγαπάς..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!
      μία και....σήμερα!!!!
      άιντε!!!πολυ μας κούρασε..................η αναμονή.......
      φιλια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χεχε! Είδες την αδερφή ψυχή σου και μπήκες βαρβάρα μου!!!

      @Ρουλίτσα μου...σε λατρεύω! Αυτά σου τα σχόλια μαζί με τα τηλέφωνα σου κάθε Κυριακή είναι βάλσαμο!
      ΣΛ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Αριστέα μου πολύ ωραία Ιδέα!!!!! καλή επιτυχία να έχετε !!!!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γεωργία μου!
      Να'σαι καλά!!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  24. Να συμμετέχω και γω. Πρόλαβα; Αλλά λίγο χάθηκα. Δεν κατάλαβα... συνεχίζουμε την ιστορία του Πέτρου ή γράφουμε μια δική μας με φόντο ένα καφενείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά ρωτάω γιατί αν είναι να είναι συνέχεια τοις ιστορίας του Πέτρου δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το ακολουθήσω λόγω χρόνου. Αν είναι αυτοτελείς ιστορίες θα μου είναι πιο εύκολο.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το ''τοις ιστορίας'' είναι δοτική δική μου... ότι να ΄ναι... το χάνω...

      Διαγραφή
    3. Μα΄ρία μου σου έστειλα μέιλ!
      Αν θες να πας εσύ στη θέση μου, αφού δεν προλαβαίνεις να παρακολουθήσεις τα υπόλοιπα, και πάω εγώ για το κλείσιμο! Να το πάρω πάνω μου ουφ!

      Φιλιά και περιμένω!

      Διαγραφή
    4. εννοώ ότι θα έχεις μία εβδομάδα καιρό να συνεχίσεις ...προλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    5. Αν είναι να έχω μια εβδομάδα ανάμεσα στις ιστορίες θα προλάβω. Βάλε με στο τέλος.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    6. οκ ! Έκλεισε!
      Μέσα στην ημέρα, όταν βρω κενό, θα σε προσθέσω και στη δημοσίευση στην ουρά.
      Πολύ χαίρομαι που θα κλείσεις εσύ!
      Φιλάκια πολλά!
      Και σύντομα θα δώσω την πρώτη συνέχεια....

      Διαγραφή
  25. καλε μαζι με μενα ο επαθε και ο υπολοφγιστής μου ιωση και δεν εφτασε το σχόλιο μου θελω και εγω λες να μην προλαβα θα σκασω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου ..προστέθηκες! Λίγο πριν το τέλος θα βάλεις τη σφραγίδα σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα, γλυκιά μου!
    Φοβερό team! Πάμε δυνατά! :)
    Θα συνεχίσουμε όλοι την ιστορία του Πέτρου, δεν θα είναι πολλές αυτοτελείς ιστορίες, καλά δεν κατάλαβα; Η ιδέα της Κανελλάκη μεταφέρεται για την επόμενη φορά, σωστά;
    Θα απέχω κι εγώ για λίγες μερούλες και θα τα πούμε πάλι από βδομάδα! Αν τυχόν χάσω κάτι σημαντικό, θα τα πούμε με mail. Καλό τριήμερο σε όλους, να περάσετε υπέροχα!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κατάλαβες Έλλη μου! Θα γίνουν και τα δύο κι ο θεός να βάλει το χέρι του!
      Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις! ♥

      Διαγραφή
  27. Υπέροχη η ιδέα σας. Θα σας παρακολουθώ τρελά. Η ιστορία του Πέτρου με άγγιξε πολύ.
    Είμαι σίγουρη πως θα γράψετε διαμάντια πάλι. Είστε όλη η ομάδα ταλεντάρες!!
    Όσο για σένα Αριστάκι μου, απορώ πως τα προλαβαίνεις όλα:)
    Άντε ξεκουράσου και αφιερώσου και στο αμόρε!!!! Θα μας κυνηγάει τους αναγνώστες σου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου χαίρομαι που θα σε έχουμε έστω κι έτσι εδώ...αναγνώστρια!
      Ναι η ομάδα πετάει!!!!!!!!!!
      Το αμόρε ευτυχώς είναι μακριά και δεν διεκδικεί το χρόνο μου !!!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  28. Καλή αρχή!
    Ο ιός της γρίπης με κράτησε μακριά από τα μηνύματα και δεν μπόρεσα να συμμετέχω...
    Είμαι σίγουρη ότι θα μεγαλουργήσετε.
    Θα σας διαβάζω με αγωνία.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστούμε πολύ! Μπορείς να συμμετέχεις στην επόμενη πρόκληση ..με τις αυτοτελείς ιστορίες! :))
      Περαστικά και φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  29. Ω! Μα αυτό είναι μια πάρα πολύ ωραία ιδέα! Κάτι σαν αυτό που έκαναν κάποιες παρέες ντανταϊστών στα Παρισινά καφέ του μεσοπολέμου, αλλά και σύγχρονοι διαδικτυακοί crowdwriters!
    Εύγε σε όλους σας για το εγχείρημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή

  30. Πολύ σας χαίρομαι παιδιά....Τι ωραία παρέα....Θα μου στέλνετε τις ιστορίες σας? Σας παρακαλώ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τώρα το είδα αυτό!
      Ευχαριστούμε πολύ! Θες να αναδημοσιεύσεις όλα τα κεφάλαια ;
      Θα γίνει με τα αντίστοιχα links; Δεν ξέρω πώς; Πρέπει να ρωτήσω και την υπόλοιπη ομάδα!
      Θα χαρώ να τα λέμε!

      Διαγραφή