Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Χρωστούμενα #1




Διαλέχτεεεεεεεεεεεεεεεε!

Όχι καλέ! Δεν ξεπουλώ!
Έβγαλα στη φόρα τους δύο από τους τρεις πίνακες που 
είναι να δίνω στα κορίτσια μου,
'Ελλη και Ελένη,
που επάξια μοιράστηκαν τη δεύτερη θέση 
στο 2ο Συμπόσιο Ποίησης.
Τον πίνακα της πρώτης νικήτριας, Κλαυδίας
ακόμα τον δουλεύω κι έχω και τις ευχές της να μη βιαστώ,
αλλά να τον ολοκληρώσω με την ησυχία μου!
Ευελπιστώ σύντομα να σας τον δείξω κι αυτόν!

(Αν κι ο πίνακας με τα βράχια δεν με ικανοποιεί πλήρως ...
νομίζω ότι θα ήθελε λίγη δουλίτσα παραπάνω!
Εσείς τι λέτε;)

Έλλη κι Ελένη 
δεν σας λέω τι θα λάβει η κάθε μία προσεχώς.
Σας το αφήνω για έκπληξη.
Ελπίζω να αρέσουν και τα δύο θέματα το ίδιο!


Και τώρα μπορώ να προχωρήσω ακάθεκτη!
Ες αύριον τα σπουδαία! ☺

Καλή σας μέρα!

@ριστέα
_________________________________________________

Και μην ξεχνάτε την Ιστορία αγάπης που συγγράφουμε
15+1 μπλόγκερς

Μια συνάντηση, Πέτρος, Ακυβέρνητος
Ακολουθώντας το ένστικτο, @ριστέα, Η Ζωή είναι ωραία
Ακατανίκητη έλξη , Χριστινάκι (Βutterfly)
Η παρεξήγησηΚατερίνα Βαλσαμίδη από το Άποψη Τέχνης
Χάθηκαν όλα; Έλενα Λ. από το Μια καλημέρα
Η συμφιλίωση , Κική από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ
ΠεπρωμένοΧριστίνα από το Dear e-diary
Η λύτρωσηΚλαυδία, η άστεγη (θα φιλοξενηθεί από την Petra)
Καφενείο "Ο Παράδεισος" Μαρία Κανελλάκη, στο Απάγκιο της
Μια ανάσα ελπίδας, Έλλη γνωστή κι ως Funkey Monkey
Η απουσίαΜαρία στο mytripsonblog (me maria)
Η απόφασηΚατερίνα Βερίγκα από το Positive Thinking Greece



Και σε αναμονή 

Γεωργία, γνωστή κι ως Αρμονία

Δύο ακόμα κορίτσια μας και τελειώνουν (άραγε)
τα βάσανα των ηρώων μας;

68 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφοι και οι δύο πίνακες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυπλευρο ταλέντο!!!! Ειδικά αυτός με το λουλούδι μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κάνει ξανά άλλους τρεις τέτοιους . Για μένα είναι κάτι πολύ προσωπικό. Αλλά λατρεύω και τα βράχια γιατί έχω έρωτα με τα χρώματα του!
      Φιλιά Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  3. μπράβο στα τυχερά κορίτσια! Φοράω μαγιό και βουτάω στον 2ο πίνακα!
    καλημέραααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Σου εύχομαι να είσαι τυχερή στην επόμενη κλήρωση , που δεν θα αργήσει;-)
      Φιλάκια πολλά Νάσια μου! :)))

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποιείς...
    Έντονα, ζωηρά, ζεστά...
    Προσωπικά, λάτρεψα το λουλούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα χρώματα που λατρεύω Σοφία μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι οι πίνακες σου, αν και ο κήπος σου κλέβει λίγη από την δόξα τους!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν το σκέφτηκα όταν βγήκα στον κήπο για τη φωτογράφιση :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Λάτρεψα τον πίνακα με το λουλούδι!!!!!!
    Είναι υπέροχος!

    [να σου πώ ότι αν απαντάς στα σχόλια, εγώ δεν τα βλέπω, γιατί δεν βλέπω κάπου την επιλογή "τα επόμενα σχόλια να αποστάλλουν στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση"

    Ανοιξιάτικη Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάρθα μου!
      Δεν φταίω ακριβώς εγώ για τη μη εγγραφή στο μέιλ αλλά η μουσική του μπλογκ ! Όσα μπλογκ έχουνε μουσική δεν έχουν σύνδεση με το μέιλ.
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  7. Φωτιά στα κόκκινα Αριστάκι :-)
    Την καλύτερη ψυχοθεραπεία κάνεις με τα πινέλα σου...
    ξεφεύγει το μυαλό, ηρεμεί η ψυχή....
    Την καλημέρα και τα φιλιά μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λεβινάκι μου γλυκό!
      Ακριβώς : μιλάμε για την τέλεια ψυχοθεραπεία. Το γνωρίζεις από πρώτο χέρι :)))
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. τώρα τι να πω!!! καλημέρα καλλιτέχνιδα μου , δημιουργική και με τα χρώματα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αριστέα μου καλημέρα!
    Είναι υπέροχοι και οι δυο πινακες.
    Εχουν τα χρωματα που αγαπω!
    Να τα χαρουν οι νικητριες και οταν με το καλο ετοιμασεις τον πινακα της Κλαυδιας θα χαρω να τον δω.
    Εμενα μου αρεσε παρα πολυ αυτος με ταν βραχια, δεν θεωρω πως ηθελε κατι παραπανω. Αληθεια το λεω!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω τα χρώματά τους Κικίτσα μου!
      Της Κλαυδίας είναι τριλογία κι αν θυμάσαι έχει θέμα τον Έρωτα και καθώς ήταν η νικήτρια θέλω να το δουλέψω :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βράχια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστάκι
    Υπέροχοι οι πίνακες που μας δημιούργησες
    Όλα στην εντέλεια....τα βραχάκια δεν υπολείπονται
    σε τίποτα!!!!!


    φιλάκια στα αγαπημένα χεράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε κάθομαι και τους χαζεύω...είναι υπέροχοι
      Βλέπεις αγαπώ πολύ το κόκκινο!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου μου αρκεί που κάθισες και τους χάζεψες!!!
      Χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσαν και οι δύο κι ελπίζω να χαρείς με όποιον κι αν λάβεις!
      Να'σαι καλά!
      Πάμε και για το επόμενο Συμπόσιο;;;;

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. παρα πολυ ομορφες δημιουργιες!χαλαλι που σε ψιλοχασαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Η αλήθεια΄είναι πως αραίωσα τους ρυθμούς από δω γιατί αλλιώς δεν γίνονται όλα! :)))
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  12. (Γράφει υπέροχα ποιήματα, έχει εξαιρετικό λόγο, οι απόψεις της είναι ορθές, έχει χιούμορ, είναι όμορφη, κάνει decoupage, ζωγραφίζει... Έ, όχι... Δεν θα μου δημιουργήσει αυτή, κόμπλεξ κατωτερότητας στα καλά καθούμενα... Σχόλιο περιμένει? Σιγά να μην της κάνω τη χάρη... Θα αποχωρήσω σαν κυρία, χωρίς να καταλάβει πως πέρασα από 'δω...Αλλά και πάλι, δεν είμαι και γομάρι... Ας πω μια καλημέρα...)
    Καλημέρα, Αριστάκι μου!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    (Το "ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!" ήταν υπερβολή... Μαντάρα τα 'κανες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη που μπαίνω σφήνα -χαχαχα- αλλα ετσι που το άρχισες το σχόλιο σαν να διάβαζα αγγελία για προξενιό ή προσωπική γνωριμία. Χαχαχα. Πότε θα βρεθεί επιτέλους κάποιο καλό κοπέλι να τη δώουμε την τσούπρα μας; :Ρ

      ΥΓ Το ''κοπέλι'' δεν ειναι τυχαίο σε λέω. Κρητικό ταίρι θα πάρεις! Δεν ακούω κουβέντα. :Ρ
      ΥΓ2 Πάω να κρυφτώ πίσω απότο καναπεδακι, μη με πάρει καμιά παντόφλα:Ρ

      Διαγραφή
    2. οκ! Αναλαμβάνεται και τα δυο σας τα τρελιάρικα τις δημόσιες σχέσεις μου!!!! (Πάει ! Ψωνίστηκα!)

      @Γιάννα μου τι να πω; Με συγκίνησες, με έκανες να λιώσω στα γέλια, με έκανες ακόμα περισσότερο ψώνιο!!! χοχοχοχο!
      τα φιλιά μου μελανούρι μου!!

      @ αγριμάκι μου βγες από το καναπεδάκι και κάνε κανένα ντιβανάκι για να εξιλεωθείς! αχαχαα!
      Φιλιά στη μακρινή Αυστραλία! ♥

      Διαγραφή
  13. εγώ λέω ότι δημιούργησες δύο ομορφιές!!!!!!!!
    καλημέρα Αριστάκι μου καλλιτεχνικό!!!!

    πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου γλυκό και διπλά σε ευχαριστώ!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Αριστέα μου!! Είναι πανέμορφοι κι οι δυο πίνακες!! Το λουλούδι μοιάζει σαν να χει αναδυθεί από την θάλασσα!! Είναι τέλειοι κι οι δυο!! Νομίζω δεν θέλει να πειράξεις άλλο αυτόν με τα βράχια!! Είναι μούρλια!! Θα τους καταευχαριστηθούν τα κορίτσια!! Να σαι σίγουρη!! Ισως αν ήθελες κι εσύ, να απαλύνεις λίγο τον ουρανό με λιγότερο γκρι!! Αλλά κι έτσι είναι μανιφίκ!!!
    Μεγαλουργεί το δεξί ημισφαίριο!!!! :))))
    Φιλάκια πολλά!! ♥ ○

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ σε ευχαριστώ αγάπη μου !!!
      Περιμένω και τις εντυπώσεις της Έλλης μας!!!
      Η αλήθεια είναι πως έχει αρκετό σκοτείνιασμα με γκρι και ανθρακί κι είναι και η πρώτη φορά που το κάνω γιατί είναι άγριος ο ουρανός. Συμβολικά ... η ώρα που το πάθος φουντώνει!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα
    Όμορφοι πίνακες, με ζωντανά χρώματα.
    Με το καλό να τους παραλάβουν τα κορίτσια και να φωτίσουν τον χώρο τους.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειναι πραγματικα υπεροχοι και οι 2.
    Δεν υστερουν σε τιποτα !
    Ασε που ταιριαζουν και χρωματικα με το δωματιο μου..
    Χαχαχαχα.. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. !!!!!!!!!!!!!!!
    Καλησπέρα, Αριστέα μου!
    Και οι δύο μου άρεσαν πάρα πολύ, δεν έχω λόγια να σου πω πόσο! Τι έφτιαξες πάλι!! :)))) Να είσαι καλά!
    Στέλνω αγκαλιά και χαρούμενο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Έλλη μου! Γιατί είσαι ο ένας αποδέκτης! Θέλω πολύ να σου αρέσει κι από κοντά αυτό που θα λάβεις!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  18. Λατρεύω αυτά τα χρώματα και τους πίνακες σου βεβαίως Αριστέα μου!
    Έχουν αρμονία χρωμάτων μ' επιβλητικό χαρακτήρα κι εντυπωσιακή αισθητική! Εκφράζουν αγάπη και τρυφερότητα!
    Είναι μια ανάμειξη ψυχής και καρδιάς σε μια καλλιτεχνική διεργασία που δίνει αυτό το σπουδαίο κι εξαίρετο αποτέλεσμα!
    Να είσαι καλά γλυκιά μου και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου. Η αλήθεια είναι ότι πλέον μπορεί κάποιος να πει ότι είναι διακριτή η δική μου πινελιά από τα χρώματα που χρησιμοποιώ. Τα λατρεύω!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!
    Εχω ζηλέψει τόσο πολύ τα κορίτσια αλλά έχω έχω ήδη ένα αριστούργημα από τον καλλιτέχνη οπότε δεν μιλάω!!
    Μπραβο σου Αριστάκι είναι πανέμορφα!
    Αξιζε η αναμονή τους!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου γλυκό!
      Είσαι υπέροχη !!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. διαλέγω το ηλιοβασίλεμα!!! πάρα πολύ ωραία δουλειά airis!!! ταλέντο σε βλεπω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να την πω την αμαρτία μου, ο από κει μου αρέσει πιο πολύ! Ποιος είναι ο από κει;; Αυτός με το λουλούδι, αλλά η τέχνη είναι τέχνη κι έτσι ο δημιουργός δικαιώνεται για την προσφορά του. Αυτό, που τη μια μέρα...ντε-κου-παζ-άρεις..(σωστά το είπα;) και την άλλη ζωγραφίζεις, πως λέγεται; Παναγία μου, πάλι ανεπρόκοπη (είμαι)νιώθω... Ουφ.. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ίσως επειδή έχω κάνει πια αρκετά λουλούδια και δούλεψα περισσότερο χρόνο τα βράχια να έχω δεθεί με τα βράχια εγώ. Αλλά και τα δύο τα έκανα με πολλή αγάπη!
      Δεν τα έκανα όλα από τη μια μέρα στην άλλη. Αλλά η αλήθεια είναι ότι εργάστηκα σε τρελούς ρυθμούς κάποιες στιγμές!
      Πώς λέγεται; Μάλλον επιμονή και στοχοπροσήλωση!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Αυτό το εκλαμβάνω ως κοπλιμάν!
      Άσε! Ψωμίστηκε λέμε!!!

      Διαγραφή
  23. ΑΧ!! δεν μπορώ άλλο το τρέξιμο... πανω κάτω.. καλά είμαι πολύ μαζόχα.. δεν εξηγήτε αλλιώς να διαβαζω όλα τα σχόλι απο όλες σου τις αναρτησεις... και μετα θέλεις να προλάβω να γραψω και σχόλιο;; χι.χιχ. λιγο έλειψα και τρέχω να προλαβω.. να διαβασω .. να δώ... και να θαυμασω.. και όπως λέει και η Γιαννα πιο πανω .. δεν παίζεσαι λέμε και ντεκουπατζού... και ζωγραφος εκτός των άλλων. αν ήταν να διλέξω πιός μου αρέσει περισότερο δεν θα ήξερα ποιόν να διαλεξω και οι δύο πίνακες υπεροχοι... εχουν το στίγμα σου... αλλά και οι λαμπαδες σου με το κουτακι τέλειαααα .... ααααααααα πρέπει να κανω μαθήματα.. δεν παιζω... ζηλεύωωωωωωω!!!! Αριστέα μου... φιλάκιααααααααα ..!!!! να δεις τα μέηλ σου σε λιγο... χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις διέκοψα και σου έστειλα μέιλ! :)))
      Σε ευχαριστώ ψυχή μου για όλα!
      Να'σαι καλά! Να'ξερες πόσο με εμπνέεις!!!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  24. Έχεις ένα θέμα με τα βράχια ε; Αμ γι αυτό ταίριαξες με την Πέτρα! Τώρα εξηγείται...
    Μ' αρέσουν και οι δυο πίνακες πολύ. Τα χρώματα τους είναι πολύ ζεστά. Θα τα χαρούν τα κορίτσια. Μπράβο ρε Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι! Τα λατρεύω! Συμβολίζουν για μένα πολλά!
      Γενικά και η πέτρα-Πέτρα μου ταιριάζουν! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου αρέσουν!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  25. Mπράβο Αριστέα μου...............μ'αρέσουν πολύ και τα χρώματα, που είναι λίγο δύσκολο να τα πετύχει κανείς. Κι όμως τα κατάφερες μια χαρά!!!! Αυτός με τα βράχια μ'αρέσει περισσότερο ίσως γιατί αγαπώ θάλασσα, βράχια, ουρανό, ήλιο, φεγγάρι. Με λάδι είναι σε μουσαμά;;;
    Καλό σου βράδυ και όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Κι εγώ λατρεύω τα στοιχειά της φύσης. Ίσως για μεγάλωσα δίπλα της!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Εμένα μαρέσουν και οι δύο! Είσαι πολυπράγμων τελικα! Φιλιά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και οι δυο είναι πανέμορφοι με υπέροχα ζεστά χρώματα...τα κορίτσια θα κάνουν μεγάλη χαρά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα ολόλαμπρα χρώματα που βύθισες τα πινέλα σου Αριστέα μου αποτυπώνουν τη χαρά της δημιουργίας; σου . Μου αρέσουν και οι δυο
    Ανοιξιάτικα σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολύ όμορφοι πίνακες και οι δυο!!!! χαρά στα κορίτσια που θα τους λάβουν!!! φωτιά στα κόκκινα κι οι δυο!!! μπράβο σου Αριστέα μου... για τα βράχια ας μιλήσουν οι ειδικοί, εμένα μια χαρά ωραιότατα μου φαίνονται!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ευάκι μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Η τέχνη θέλει υπομονή, και το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Οπότε, μην βιαστείς με τους πίνακες. Στο πίνακα με τα βράχια, πολύ κόκκινη η θάλασσα... σε συνδιασμό με το κόκκινο του λουλουδιού, πολύ πάθος να υποθέσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ποτέ ρεαλιστική η απόδοση της πραγματικότητας. Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα κιόλας. Συναίσθημα καταθέτω :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  31. Εγώ προτιμώ τα βράχια, ως κόρη των βράχων!!!!
    Μπράβο σου, Αριστάκι!!!!
    Τα πάντα προλαβαίνεις τελικά!!!
    Καλή συνέχεια κι επιτυχία σε ό,τι κάνεις!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Κι εσύ λατρεύεις τα βράχια Γλαύκη μου; Συμβολίζουν τόσα πολλά για μένα!
      Αργώ αλλά ολοκληρώνω αυτό που έχω στο μυαλό μου. Μακάρι να μπορούσα να είμαι πάντα μέσα στους χρόνους αλλά δεν το καταφέρνω πάντα. Κι έτσι πάντως δεν παραπονιέμαι ( όχι πολύ τουλάχιστον:)
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  32. όχι μόνο μου άρεσε αυτός με τα βράχια αλλά και με "συγκίνησε" το πορτοκαλοκόκκινο χρώμα που χρησιμοποίησες! δυνατή απόχρωση!

    καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες καλή μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!
      Ειναι το αγαπημένο μου χρώμα! Παντού εκτός από τα ρούχα μου που τα θέλω μαύρο-κόκκινο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή