Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι # 16



Η στήλη αυτή είναι ιδέα της γλυκύτατης Ελευθερίας
από το Diary of a beauty addict.




ακούω

Ακούω αγαπημένο ταξιδιάρικο κομμάτι....



βλέπω

βλέπω (και βλέπετε) ζυμάρι, ταψιά, λαγάνες!
Ως συνήθως ζύμωσα τις δικές μου λαγάνες με 
αλεύρι ολικής άλεσης!
Ακόμα και σήμερα επιμένω υγιεινά!


συλλογίζομαι

........ και συλλογίζομαι 
σοβαρά και επίμονα.....

ποιος θα πλύνει μετά όλα αυτά τα ταψιά οεο;
(είναι κι άλλα ταψιά, με ατομικά ψωμάκια, που δεν έπιασε ο φακός)


Καλή Καθαρά Δευτέρα να έχετε
Μην φάτε πολύ 
αλλά ... να καθαρίσετε!
Αυτό δεν είναι το νόημα της ημέρας;

Καλή σας μέρα
και
καλή εβδομάδα!

@ριστέα


38 σχόλια:

  1. Καλημερα Αριστεα μου.
    Καλα Κουλουμα και Καλη Σαρακοστη να εχουμε.
    Ακουσα το τραγουδι, ειδα τις υγιεινες λαγανες σου και γελασα με τον συλλογισμο σου! χιχιχιχ

    Να εισαι καλα φιλη μου! Φιλακια ολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα, εγώ της υγιεινής διατροφής δεν είμαι, αλλά τα ολικής αλέσεως τα τιμώ διότι είναι νόστιμα! Τελευταίως δε και τα κέικ μου με αλεύρι ολικής τα φτιάχνω! Ταψιά πάντως δεν πλένω! Χο χο!
    Καλή εβδομάδα Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι νόστιμα! Χαίρομαι που το επιβεβαιώνεις Αθηνά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Να ρωτήσω μπορώ; Ζυμώνεις για όλη την εβδομάδα ή για όλη τη γειτονιά; Ποιος θα τα φάει τα 5 ταψιά ρε παιδάκι μου;;; Με ψωμί θα την βγάλετε;
    Καλή Σαρακοστή. Και με την ευχή να σταματήσει επιτέλους η Σαρακοστή που ξεκίνησε στο Καστελλόριζο με τα σπιτάκια και τις βαρκούλες και φόντο τον βλάκα.

    (θα σου έλεγα να μου στείλεις μια αλλά όπως τις κόβω δεν χωράνε σουβλάκια μέσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαμε μεγάλη παρέα! Έπρεπε να φροντίσω για όλους! Βασικά εμένα ήταν για το το πρώτο τσίμπημα...έτσι όπως ήταν ζεστές ήταν όλα τα λεφτά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλήμερα Αριστέα, καλή Σαρακοστή να έχουμε , αυτό είναι το πρόβλημα....καλά τα φτιάχνεις...ποιός τα μαζεύει είναι το θέμα! Ας είναι κορίτσι και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναζυμώσεις!!! Καλοφάγωτη η λαγανίτσα...μας άνοιξες την όρεξη...να περάσεις όμορφα Αριστέα μου!!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου, να'σαι καλά! Σε ευχαριστώ για όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ @ριστέα μου! Πόσο μα πόσο αγαπώ αυτό το κομμάτι! Με ταξιδεύει! Λαγάνα ολικής; δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ούετ να δω στο εμπόριο! Μάλλον πρέπει αν την φτιάξεις εσύ, έ; Τα ταψιά ας τα πλήνει μωρέ αυτός που έκανε τις λιγότερη δουλειά! Χαχα! Κλαά να περάσεςι και να φωτογραφήσεις τις στιγμές! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκουσα στην τηλεόραση ότι πλέον και φούρνοι φτιάχνουν ολικής! Αυτό είναι καλό! Πολύ χάρηκα! Ελπίζω να έχουν κι οι φούρνοι του Πύργου να μην ζυμώμω εγώ και να μην έχω μετά το πλύσιμο! Ωραία ήταν αλλά ....κουράστηκα!!!
      Φιλάκια πολλά!
      Για φωτό κοίτα στο φέις ...εκεί τις έβαλα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα!
    Να καθαρίσουμε μέσα και έξω!!!

    Καλή Σαρακοστή, φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το νόημα αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται Σοφάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι...νοικοκυρούλα μου εσύ!!!
    Οι λαγάνες σου απίθανες κι εγώ προτιμώ το αλεύρι
    ολικής...τρώω πολύσπορο μαύρο ψωμί αλλα σήμερα θα
    κάνω παρασπονδία!!!!
    Το τραγούδι σκέτη μαγεία!!!! Την αγαπώ την Αλεξάνδρεια
    πόλη σταθμός με άρωμα πολυπολιτισμικό!!!!

    Καλή σαρακοστή

    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως δεν έκανα ούτε και σήμερα παρασπονδία ;-)
      χιχιχι για αυτό εξάλλου είχα κάνει τις δικές μου! Γενικά κάνω σε όλες τις μεγάλες γιορτές το δικό μου ψωμί :))))
      Το τραγούδι όντως είναι μαγεία!
      Φιλιά πολλά!
      Αντεύχομαι !

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα
    Δυστυχώς η ημέρα σήμερα δεν ενδείκνυται για τίποτα άλλο πέρα από καλή μουσική και καλή παρέα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός μας τα χάλασε...δεν πετάξαμε αετό αλλά δόξα τω θεώ καλά περάσαμε!
      Φιλάκια πολλά Ελένη μου!

      Διαγραφή
  9. Καλημερεςςςςςςς. Καλη Σαρακοστη !..Βρε τι νοικοκυρουλα που εισαι..χεχε. Καλα να περασεις οτι και να κανεις πριγκιπεσσα μου. Μακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου...όλα ήταν υπέροχα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ευχαρίστως τσάκιζα τις λαγάνες ολικής αλέσεως (και όχι μόνο) αλλά ταψιά δεν πλένω! Θα χαλάσει το νύχι μαντάμ! Καλό γλέντι και περιμένω εντυπώσεις! Πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Εγώ μανταμίτσα μου δεν είχα νύχι κι έπλυνα όλα τα ταψιά εκτός από μια λαμαρίνα που την άφησα για αύριο! Δεν άντεξα στο τέλος! Αλλά την ώρα που βγαίνει ζεστό το ψωμί είναι όλα τα λεφτά!
      Σου έστειλα μέιλ!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  11. Μου δημιούργησες υπαρξιακό πρόβλημα τώρα!!
    Πώς είναι η λαγάνα με αλεύρι ολικής;;; Ουφ!!

    Πάντως να είσαι και να περνάς καλά, φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή Σαρακοστή Αριστέα μου!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστάκι να έρθω για ενισχύσεις?χαχαχαχαχα
    (πλύσιμο εννοώ,το 'χω το 'χω!)
    εύχομαι να περνάς όμορφα!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι καλά που θα ήταν! Από την ορθοστασία πόνεσα και το χτυπημένο μου αριστερό πόδι και τώρα υποφέρω!
      Φιλάκια πολλά γλυκό μου κορίτσι!

      Διαγραφή
  14. Καλή Σαρακοστή με υγεία!
    Τι καλά που φτιάχνεις μόνη σου τη λαγάνα!
    Κι όσο για το νόημα της ημέρας ... μακάρι όλοι να καθαρίσουμε την καρδούλα μας.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Άννα μου!
      Μακάρι να καθαρίζαμε μέσα κι έξω! Καλό θα μας έκανε!
      Φιλιά πολλά!
      Καλή Σαροκοστή εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Αριστούδι μου, να είσαι γερή και δυνατή και για πολλά-πολλά χρόνια να φτιάχνεις τις λαγάνες σου... α! και εύχομαι να βρεις κάποιον που να σ' αγαπάει τόοοοοοοοοσο πολύ που όλα τα ταψιά σου αγόγγυστα να πλένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι όμορφη ευχή Βίκυ μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  16. Προσφέρομαι να καθαρίσω!!!
    ;-)
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, κούκλα μου!
    Καλή Σαρακοστή!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί μου άργησες; ε; Τώαρ που τα έπλυνα όλα μόνη μου και πόνεσα και το χτυπημένο μου πόδι! Αν το ήξερα όλα θα σου τα είχα αφήσει :-ρ
      Να'σαι καλά τρελοκομείο μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. ... όχι μόνο τα ταψιά να πλένεται παρέα, αλλά και τις λαγάνες να φτιάχνετε μαζί! Απόλαυση μοιρασμένη στα δύο...
    Πολλά φιλιά και του χρόνου με τέτοια συντροφιά!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Κι εσύ τέκνον μου Γλαύκη ε;
      Α όλοι με θέλετε αποκαταστημένη! Κοίτα που νομίζω ότι το '14 με θέλει!!!!
      Να'σαι καλά όμορφη ψυχή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Αχου! Πόσα πολλά ταψιά!!! :) Φαντάζομαι τώρα που σου γράφω θα είναι όλα καθαρά και τακτοποιημένα, εεε;
    Του χρόνου θα φτιάξω και εγώ μόνη την ολικής άλεσης λαγάνα μου!! χεχε! :)
    Το τραγούδι είναι η πιο μαγική μελωδία της μέρας, το αγαπώ!
    Εύχομαι να είχες μια όμορφη Καθαρά Δευτέρα, Αριστέα μου! Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλή εβδομαδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κάθε δύο ταψιά που έβγαιναν τα έπλενα και κι έτσι μόνο στο τέλος που μαζεύτηκαν περισσότερα κόλλησα ! Κι έμειναν για σήμερα ( και πάνε για αύριο! Είναι στο μπαλκόνι και δεν τα βλέπω!)
      Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου! Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  19. Τι εννοείς...να καθαρίσουμε?
    Ελπίζω να μην εννοείς τα ταψιά σου...χαχα!!
    Και του χρόνου Αριστέα μου!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!! Έλιωσα Μαρία μου!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Αντεύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή