Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Κι έπεται συνέχεια #2

Από μικρή είχα μία συνήθεια:
να μελετώ αρκετά και να κάνω εξάσκηση 
σε οτιδήποτε έβαζα σκοπό να μάθω.
Για παράδειγμα τη χημεία δεν τη συμπάθησα ποτέ μου.
Δεν κατάφερα λοιπόν να μάθω χημεία.
Αντίθετα πάντα ήθελα να δοκιμάζομαι 
ακούραστα σε ό,τι μου έκλεβε την καρδιά.

Μετά το σεμινάριο Ντεκουπάζ του Σαββάτου 
στρώθηκα λοιπόν σαν καλή μαθήτρια να εξασκηθώ.

Άφησα τα πάντα στην άκρη, τις δουλειές μου να περιμένουν,
έβαλα τη μουσική μου 
και έψαξα για το αντικείμενο του πόθου μου.
Ένα κουτί που φιλοξενούσε ρεσώ και άλλα αρωματικά χώρου,
μου γυάλισε και δεν τη γλίτωσε.
Αφαίρεσα το περιεχόμενο και το βασάνισα δεόντως!

Και βγήκε κάπως έτσι! 

Μαζί με το κουτί διακόσμησα και τη δεύτερη λαμπάδα μου.
Η μία είναι αυτή που έφτιαξα στη διάρκεια του μαθήματος, το Σάββατο.



Δυστυχώς και προς το παρόν πάσχω από ακρυλικά χρώματα!
Έτυχε ευτυχώς να έχω στο εργαστήρι μου τα βασικά
κόκκινο, μπλε, κίτρινο, λευκό 
κι ένα μπρονζέ
(όχι όμως καλής ποιότητας)
κι έτσι με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω 
γύρω από τα χρώματα και τις αναμείξεις τους 
βγήκαν οι παλ αποχρώσεις που διακρίνονται στις φωτογραφίες.
(συνήθως τα πετυχαίνω με το μάτι).

Φυσικά κι έχω δρόμο πολύ....
Αλλά από μικρή έμαθα ό,τι αγαπώ πολύ να μην το εγκαταλείπω...

Καλή σας μέρα
@ριστέα

______________________________________

Έχω μείνει πίσω σε πολλά, (ντιβάνια και Συμπόσιο)
χρωστάω πολλά, (τρεις πίνακες- οι δύο είναι ήδη έτοιμοι)
αλλά δεν αγχώνομαι.
Όλα με τον καιρό τους θα γίνουν.


76 σχόλια:

  1. αχ ειναι πανεμορφες οι κατασκευες σου Αριστεα μου!
    συγχαρητηρια!
    ευχομαι παντα να δημιουργεις με ενθουσιασμο και χαρα!
    φιλακια πολλα!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/03/blog-post_2213.html?showComment=1395218631211#c4500467796541598708

      Αριστεα μου οταν εχεις χρονο δες κατι που σε ρωτησα εδω.
      σ ευχαριστω πολυ! <3

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Να'σαι καλά!
      Έρχομαι στο μέιλ άμεσα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκιά μου Αριστέα !! Το έβαλες σκοπό να πάρεις την πρωτιά στο ντεκουπάζ !!! Μπράβο σου ,οι προσπάθειες σου πανέμορφες !! Γιατί Αριστέα μου δεν συμπαθούσες τη Χημεία ??? Μήπως δεν είχατε καλό καθηγητή ??? Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!
      χεχε! Δεν μου άρεσε εξαρχής ! Η χημεία!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. αυτό το χρωστάω ,χρωστάω με έχει αγχώσει! Πού χρωστας παιδί μου και μάλιστα πίνακες;

    κουτί και λαμπάδες τελεια! Αλήθεια!
    το κουτί τι είχε πριν; Για σοκολατακια το κόβω.....τρώμε τρώμε!χαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! θα δεις αύριο τα χρωστούμενα!
      Το κουτί βρε χαζούλα το έδειξα τι είχε μέσα: ρεσώ!
      Φιλάκια πολλά! ☺

      αμέσως ! σοκολατάκια! πουφ!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα ειχαν απεργια τα μικρα και τα ειχα συνεχεια δίπλα μου,δεν καταλαβα όταν διάβαζα! Όχι που θες να γινεις και μάνα! πάω για ύπνο να ηρεμήσω!

      Διαγραφή
    3. χεχε! Καλημέρα! Τώρα που το λες ...το ξανασκέφτομαι :-ρ
      Φιλιά από το σπίτι , λίγο πριν φύγω!

      Διαγραφή
  4. Μ'αρέσει πολύ!!!!!!! Μπράβο Αριστέα μου και εξασκείσαι και κάνεις αυτό που σ'αρέσει!!!!!!!!!!!! Καλές πολλές δημιουργίες.Ποιος σε πιάνει τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου βλέπω κατέκτησες και το ντεκουπάζ...είσαι πολυτάλαντη.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυτάλαντη δεν νομίζω, αλλά μου αρέσει να προσπαθώ ότι βάλω στο μάτι Ελένη μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  6. καλημέρα και συγχαρητήρια για τις κατασκευες σου πανέμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θαύματα κάνεις, θαύματα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το πολυλές ! θα το πιστέψω Αθηνά μου!
      Καλησπέρα! :)))

      Διαγραφή
  8. Καλημερούδια!!! Είναι φανταστικές οι ντεκουπαζιές σου Αριστέα μου!! Μην έχεις καμιά αμφιβολία γι αυτό!!! Η λαμπάδα πανέμορφη!! Το κουτί είναι υπέροχο!! Αριστούργημα!! Κι ο τρόπος που χρησιμοποίησες τα χρώματα είναι τέλειος!!! Καλά κάνεις κι έχεις τα βασικά!! Εσύ εξάλλου το χεις με τα χρώματα και σου ναι εύκολο να φτιάχνεις δικά σου!!
    Αν έχει, να κάνεις και σεμινάριο παλαίωσης ή shabby chic για την αίσθηση του παλιού ή και κρακελέ!!!! Το χεις φουλ κι η εξάσκηση στο σπίτι θα σου επιτρέψει κι αμέτρητους πειραματισμούς!!!
    Είσαι αστέρι!!!!! Σε φιλώ γλυκά και φεύγω τρέχοντας να διαβάσω τις 2 συνέχειες γιατί.... ήρθε η ώρα μου!!!! Αμάν αμάν!!!! Χαχαχα!!!
    Μάκια μπουκλί μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί!
      Είχα καλή δασκάλα στο ξεκίνημα που με έκανε να πιστέψω ότι είναι a piece of cake! Αλλιώς ποτέ δεν θα είχα τολμήσει καρδιά μου το σεμινάριο!
      βασικά χάρηκα γιατί στην αρχή πιάνοντας τα 4 χρώματα πανικοβλήθηκα: πώς θα έφτιαχνα παλ αποχρώσεις; Ε τελικά αν δεν δοκιμάσεις δεν μαθαίνεις! ( βλέπεις ως τώρα στα λάδια μου δεν ζωγραφίζω παλ , άσε που έχω κι έτοιμα σωληνάρια με αποχρώσεις!)
      ναι ναι θα κάνω κάποια στιγμή και παλαίωση και κρακελέ! Ίσως χρειαστεί να περιμένω!Αλλά δεν το ξεχνώ!
      Φιλάκια πολλά!

      Σούπερ η συνέχεια της ιστορίας μας!

      Διαγραφή
  9. Μα δεν ξέρετε πόσο σας ζηλεύω όλους εσάς τους ταλαντούχους ανθρώπους που πιάνουν τα χέρια σας !!! Εγώ ούτε τα νύχια μου δεν μπορώ να βάψω ... όχι να κάνω ντεκουπάζ και πίνακες !!! Καταπληκτικές και οι λαμπάδες και το κουτί !!!

    Φιλάκια, Αριστάκι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική όλα ξεκίνησαν από την επιθυμία μου. Παρατηρούσα και έφτιαχνα. Εκμεταλλεύομαι πάντα ό,τι έχω. Η ζωγραφική προέκυψε ως διέξοδος σε μια πολύ δύσκολη καμπή της ζωής μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. καλημέρα αν δεν εισαι όντως πολυβραβευμένη οσκαρική ταλαντούχα τοτε τι;;; ελπιζω χαμογελαστή σήμερα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστάκι
    Θριάμβευσες πάλι!!!!
    Καταπληκτική αυτή η τεχνική
    με φίνα αποτελέσματα!!!
    Πειραματίσου κάνει καλό!!!


    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου.
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Μα τι πλασμα πολυταλαντο εισαι εσυ!Υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρααα!
    Όλα με τον καιρό τους κοριτσάκι μου...
    Πολύ καλή δουλειά έκανες!!! Καλή συνέχεια στη μαθητεία και τις δημιουργίες σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα. Τώρα που το καλοσκέφτομαι, εκείνος ο δίσκος φαγητού -για το κρεβάτι- θα μπορούσε άνετα να...ξεβαφτεί και να ξαναβαφτεί με τούτα τα υπέροχα σχέδια. Εν ολίγοις, κοίτα σε πόσες επιφάνειες ταιριάζουν, είναι μαγικό! Σου ξεκαθαρίζω τώρα που είναι νωρίς: μην τολμήσεις και μου στείλεις καμιά λαμπάδα, γιατί χάθηκες! Αχαχα! Όχι γιατί δεν είναι υπέροχες, αλλά γιατί πρέπει να βάλεις μυαλό κάποτε!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου βάζεις ιδέες χαρά μου!!
      Ε τότε εύχομαι να είσαι η τυχερή της επόμενης κλήρωσης ( λόγω Συμποσίου! ;-)
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  15. 'Γεια σου, ρε Αριστέα... ντεκουπατζού!
    ;-)
    Τί ομορφιές είναι αυτές, κορίτσι μου? Δεν ξέρω τί να πρωτο-χαζέψω! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    (Καλά, ε! Σε φαντάζομαι να ακούς Παντελή και Πάολα και να στρώνεις τη χαρτοπετσέτα με ατλακόλ! ==Εσύ δεν είπες για αγαπημένη μουσική??!!!==)
    :-p
    ==Καιρό είχα να σε πειράξω!==
    Αγκαλίτσα και φιλάκι!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχε χάρη που σ'αγαπώ πολύ! Θα σου'λεγα με τον Παντελίδη ;-) Χαλαρωτική μουσική βάζω!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου για όλα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  16. μπράβο σου!!!!!!!
    υπέροχο το κουτί!! Βάλε και την υπογραφή σου καλέ!!!!! όχι μόνο στις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Διαρκώς ξεχνώ την υπογραφή μου!
      Φιλάκια πολλά Μάρθα μου! :)))

      Διαγραφή
  17. Πρώτα - πρώτα γελάω με την κοπελιά από πάνω!!!Δεν παίζεται με τίποτα, το τρελοκομείο μας!
    Οι κατασκευές σου υπέροχες!Αφού το έχεις με τη ζωγραφική, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα με τα χρώματα!!!!Καλή συνέχεια με πολλές - πολλές δημιουργίες!Μεγάλο κόλλημα το decoupage!Φιλιά Πολλά!
    Όσο για όλα τα υπόλοιπα, όλα μπορούν να περιμένουν, να κάνεις εσύ ότι θεωρείς ότι σου χαρίζει χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωπ!!!για να μη παρεξηγηθώ από τη Μάρθα (μου βγήκες σφήνα, κορίτσι μου)...εννοώ το άλλο μας κορίτσι από τη Σύρο!!!! ..εκείνη αποκαλώ χαιδευτικά "τρελοκομείο".Φιλιά σε αμφότερες!

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα το Αριστάκι, κατάλαβε για ποια μιλάς!!
      Κι εκείνη έτσι με λέει!!!
      ;-)
      Κανονικά θα έπρεπε να παρεξηγηθώ, αλλά εμείς οι σχιζοφρενείς, δεν χαμπαριάζουμε από τέτοια!!!
      Προσέξτε μόνο, εκεί που κοιμάστε, μη με δείτε με κανένα... αλυσοπρίονο από πάνω σας!!
      ;-) χαχαχα!
      Καλημέρα, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    3. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση. Σχόλια από εξαιρετικές ντεκουπαντζούδες με τιμούν αφάνταστα!
      Να 'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Κοίτα να δεις καμάρι το τρελοκομείο!!!!
      Γιάννα μου...φιλούρες!!!!♥

      Διαγραφή
  18. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Αριστέα μου!
    Λατρεμένα χρώματα και σχέδια επίσης!
    Μπράβο στην διάθεση, τον χρόνο και τον κόπο σου κοπέλα μου!
    Τα φιλιά και τον θαυμασμό μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου! :)))

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφα όλα Αριστάκι μου!
    Μπράβο σου αλλά πάλι δεν αμφέβαλα αφού ότι πιάνεις στα χεράκια σου το κάνεις τέλειο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου αρεσουν ολα πολυ πολυ !
    Εχουν ενα γλυκο ρομαντισμο αυτα τα χρωματα που εχεις βαλει.
    Περιμενω να δω και αλλες Αριστο-Δημιουργιες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι από δω και μπρος θα δείτε κι άλλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα Αριστέα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που δημιουργούν, η Ζωή δεν θα πάψει να είναι Ωραία!
    Τα φιλιά μου σου στέλνω, να τα βάλεις στο ωραίο χειροποίητο κουτί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με συγκινούν Αννούλα μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥♥♥

      Διαγραφή
  22. ....΄Αφωνη! Με ένα σεμινάριο τα κατάφερες αυτά?
    Πολλά συγχαρητήρια!! Θα πρέπει να΄σαι από τις καλύτερες μαθήτριες..!
    Καλή συνέχεια και καλό σου βράδυ..
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν καταπληκτική η δασκάλα Αννιώ μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Μμμμμ....έχασα πολλά νομίζω!! :) Μπράβο Αριστέα μου! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Η ανάμιξη των χρωμάτων όταν πρωτοξεκίνησα μου φαίνονταν τρομερά δύσκολο. Τώρα τις φτιάχνω με κλειστά μάτια. Έχοντας τα βασικά χρώματα που περιγράφεις συν ένα μαύρο, ένα ώχρα και ένα μωβ, που δεν βγαίνει εύκολα με αναμίξεις, φτιαχνω πλέον υπέροχες αποχρώσεις. Και ξέρεις δεν χρειάζεται να ξοδεύω χρήματα σε ακρυλικά. Στο σεμινάριο που είχα πάει μας έδειξαν πως με απλά πλαστικά χρώματα γίνεται εξίσου όμορφη δουλειά που δεν στοιχίζει ακριβά! :) Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βιβή μου! Κι εγώ στην αρχή πανικοβλήθηκα! Αλλά γρήγορα κατάλαβα τι ακριβώς κάνουμε! Προς το παρόν παλεύω με ό,τι διαθέτω στο εργαστήρι μου κι ας μην είναι καλής ποιότητας. Σιγά σιγά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Ταλεντάρα μου, δεν ξέρω για τη χημεία, το ντεκουπάζ πάντως το'χεις με χίλια!!!
    Φαντάσου με λίγη εξάσκηση ακόμη τι θα κάνεις...
    Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Να'σαι καλά Έλλη μου !!!
      Άσε από Χημεία σκράπας σου λέω!!!
      Θα συνεχίσω τις προσπάθειες.. Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο εύκολο τελικά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Αριστέα μου, βγήκαν πολύ ωραία....και συμφωνώ μαζί σου, πρέπει να αγωνιζόμαστε για ότι αγαπάμε κι όχι να τα παρατάμε με την πρώτη δυσκολία!
    Έχουν βγει υπέροχα!!!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ωραιοζήλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. μου αρέσουν πάρα πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες!
    τι υπέροχα πράγματα μπορείς να φτιάξεις. ζηλεύω λέω! χαχαχα
    φιλιά γλυκό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ γλυκιά Βίκυ μου και σε ευχαριστώ πολύ γι ατα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  27. Αριστέα μου ξέρω μόνο την τέχνη του "καρεκλέ" (πιάνεις την καρέκλα και την γανώνεις στη χλωρίνη να φύγουν οι δαχτυλιές απ' τους αρκουδαραίους που δεν πλένουν τα χέρια τους). Τα υπόλοιπα είναι για μένα μια άγνωστη διάσταση. Οι λαμπάδες που μας δείχνεις, είναι επαγγελματικών προδιαγραφών! Συγχαρητήρια για την τέχνη σου και το μεράκι σου!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Είσαι απίστευτη! Άκου εκεί τεχνική του καρεκλέ! αχαχαχαχαχαχα! Έλιωσα στα γέλια Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Φυσικά και είναι πανέμορφααααα!!!!!
    πολλά πολλά μπράβο Αριστάκι μου!
    Αναμένω να δω κι άλλα:))
    Πολλά γλυκά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. φοβερό το σετάρισμα!!! νομίζω πως σου πάει πολύ πολύ πολύ το decoupage!!!!! να συνεχίσεις!!!! και όπως πολύ σωστά λες, ότι αγαπάμε πολύ, δεν το εγκαταλείπουμε ποτέ!!! όλα θα τα προλάβεις, όλα θα γίνουν στον καιρό τους! φιλάκια πολλά Αριστεάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Θα το συνεχίσω Ευάκι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. εννοείται πως θα το συνεχίσεις!!! το πιστεύω αυτό που σου λέω, σου ταιριάζει πολύ!!!! :)

      Διαγραφή
  30. μπραβο.. το ειδα στο φεις.. αλλα τωρα βλεπω την αναρτηση.. γεια σ'τα χέρια σου!!! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συνέχισε έτσι.
    Έχεις πολύ ταλέντο και στο ντεκουπαζ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βγήκε κάπως έτσι...κάπως εκπληκτικό!! Καλή αρχή!! Σ' ένα χώρο γεμάτο πρόκληση! Και ανοιχτό ορίζοντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλώς όρισες κιόλας από τα μέρη μου!

      Διαγραφή
  33. Χαρισματικό μου πλάσμα !!! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες, η ευαιθησία σου και το ταλέντο σου, πασιφανή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά καλή μου Κλαυδία!
      Τα λόγια σου με τιμούν!!!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  34. Και του έκανες του κουτιού τόσο όμορφα βασανιστήρια, που μας άφησε άφωνους όλους!!
    Περιμένουμε τις συνέχειες που σίγουρα θα είναι όμορφες κι εκείνες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή