Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

3ο Συμπόσιο ποίησης


Ξέρω ότι αδημονούσατε καιρό τώρα πολλοί.
Ρωτούσατε διακριτικά.
Ένιωθα την αγάπη σας και την προσμονή σας!
Μου δώσατε όλο το χρόνο που χρειαζόμουν 
να ξεκουραστώ,
να ανασάνω, 
να δημιουργήσω με τους χρόνους μου
και σας ευχαριστώ πολύ!


book, flower, pink, rose

Με χαρά σας ανακοινώνω λοιπόν
ότι το 3ο Συμπόσιο Ποίησης είναι εδώ!

Σήμερα!
21 Μαρτίου!
Παγκόσμια ημέρα Ποίησης και Πρώτη της άνοιξης
(μετά τη χθεσινή εαρινή ισημερία).
Έτσι αποφάσισα να γιορτάσω εγώ !

art, bike, cute, fashion, flowers, white, pink

Με Συμπόσιο Ποίησης!
Γράφοντας για την άνοιξη!
Σε έμμετρη ή ελεύθερη ποίηση.
Συμβολικά ή όχι!
Υποχρεωτικές λέξεις... μονάχα δύο:
Άνοιξη και αναγέννηση!

blue sky, cosmos, flower, flowers, nature, photography, pink, wildflowers, spring, sky, wild, woldflowers, waving, red, Leaving

Αυτή τη φορά,το Συμπόσιο έρχεται ελάχιστα διαφοροποιημένο.
Αυξάνω το διάστημα που θα συγκεντρώνω τα ποιήματα σας 
στο μέιλ μου.
Αλλάζουν και τα δώρα.
Δώρο θα πάρει ο πρώτος νικητής 
κι ένας από όλους όσοι διαβάσουν και ψηφίσουν, 
έπειτα από κλήρωση.

Από σήμερα λοιπόν 21 Μαρτίου έως και την Πέμπτη 3 Απριλίου
στις 8 το βράδυ
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

σε γραμματοσειρά Arial,
μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη
χωρίς διαστήματα κι άλλες περίεργες μορφοποιήσεις.
Μην ξεχάσετε να έχετε και τίτλο! 

Συμμετέχουν όσοι φίλοι θελήσουν από αυτούς που κατά καιρούς 
συχνάζουν εδώ και με συντροφεύουν
στο εσωτερικό ταξίδι μου....

flowers, girl, pink, pretty, spring

Από Παρασκευή 4 /4 έως και Πέμπτη 10 /4 
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως και στο Παιχνίδι με τις λέξεις.

Παρασκευή 11 Απριλίου θα ανακοινωθεί ο νικητής!

Ποια θα είναι το δώρα;
Μα φυσικά δημιουργίες μου, αυτή τη φορά... τι άλλο;
Ντεκουπάζ!!!

flowers, books, book, cute, read, flower, amazing, pink, perfect, rose

Καλή σας μέρα!

@ριστέα
__________________________________________

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.
Δημιουργήθηκε για τα μπλογκ με τα οποία έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
και αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα.

Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.
Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση 
μόνον φίλοι αναγνώστες.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


66 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Αριστέα μου!
    Τελειο θέμα βρήκες!
    Μας εμπνέεις για τα καλα! :)

    Επισης να πω οτι μου αρεσε παρα πολυ η ιδεα σου να βραβευσεις και καποιον απο τους ψηφοφορους. Πολυ καλη!

    Ειμαι σιγουρη πως θα ειναι ενα ακρως Ανοιξιατικο συμποσιο. Θα μοσκοβολυσει για τα καλα η γειτονια μας!

    Καλη επιτυχια σε ολους!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Κικίτσα μου για την ανταπόκριση!
      Θα χαρώ πολύ να δω συμμετοχή σου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. καλημέρα χαρά μου ελπίζω να εισαι καλά και χαμογελάστη καλλιτέχνιδα καλή παρασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα στην πανέμορφη εντος και εκτος Αριστέα !!!!

      Διαγραφή
    2. Νικόλα και δι-άσημες σας χαιρετώ!
      Θα χαρώ να σας δω είτε με συμμετοχή είτε με τη βαθμολόγηση σας.
      Σας φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Καλές δημιουργίες θα ευχηθώ...........Πανέμορφο θέμα και ξανά θα απολαύσουμε ποίηση..........Ξέρεις, πρέπει κάποια στιγμή να τα δημοσιεύσετε όλα αυτά τα ποιήματα σε ένα τόμο με θέμα Συμπόσιο Ποίησης.................δεν θα είναι υπέροχο, όλες μαζί σε έναν τόμο ποίησης;;;;;;
    Καλό κουράγιο Αριστέα μου.............μπράβο.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Άννα μου!
      Ας ελπίζουμε ότι κάποιος θα φροντίσει να κάνουμε ένα e-book έστω!
      Ωραία η ιδέα σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. E ρε μανούλα μου τι έχει να γίνει πάλι!
    Ηταν να μην πάρουμε φόρα όλοι θα βαρεθείς να διαβάζεις!
    Χαχα!
    Αντε με το καλό όλοι να περάσουμε όμορφα και να διαβάσουμε αριστουργήματα.
    Μπραβο σου Αριστάκι για την προσπάθεια και την φιλοξενία!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά! Σε έχω σίγουρη! Ήταν να μην γλυκαθείς Ελενάκι μου!
      Καλές εμπνεύσεις να ευχηθώ! :)))
      Φιλάκια και ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  5. Ωραία!!!
    Περιμένουμε λοιπόν την έμπνευση...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περιμένω με χαρά τη δημιουργία σου.
      Καλή έμπνευση σου εύχομαι!
      :)))

      Διαγραφή
  6. μπραβο σου που δεν το βαζεις κατω!πολυ ωραιο θεμα κι υπεροχη η ιδεα σου να χαρισεις κατι σε οσους μπαινουν στον κοπο να διαβασουν και να ψηφισουν.καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για όλα Χριστινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Σιγά μην το βάλω κάτω!!!

      Διαγραφή
  7. καλή έμπνευση σε όλους!
    Καλημέρααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Κάτι μου έλεγε πως σήμερα
    θα ανακοίνωνες το συμπόσιο
    τιμώντας την παγκόσμια μέρα Ποίησης
    Καλές εμπνεύσεις σε όσους συμμετάσχουν
    Το θέμα μια πραγματική πρόκληση!!!!

    πολλά φιλάκια εαρινά να σε συντροφεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα 3-4 μέρες νωρίτερα αλλά κρατήθηκα με το ζόρι γιατί το βρήκα εξαιρετικό να συμπέσουν οι ημερομηνίες!!
      Ήθελα να καθυστερήσω και για τη Φλώρα μας που απουσιάζει και μου το είχε ζητήσει!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αν και δεν το έχω να γράφω ποιήματα (μόνο κάτι σπαραξικάρδια την εποχή της εφηβείας) κι αν δεν τρελαίνομαι για ποίηση (για να είμαι ειλικρινής), λέω να το τολμήσω... (βέβαια ποτέ μην είσαι σίγουρη με μένα - τουτέστιν μη βασίζεσαι στη συμμετοχή μου)
    Είναι όμως υπέροχη η πρόκληση - πρόσκλησή σου...
    Με βλέπω στο άμεσο μέλλον ποιήτρια!!!
    Κι επισήμως καλή άνοιξη γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου θα χαρώ πολύ να δω και δική σου συμμετοχή!
      Καλή έμπνευση σου εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλή σου μέρα , Αριστούλα μου !!!! Αδημονώ να διαβάσω τα ποιήματα και να ψηφίσω βέβαια !!!! Οι λέξεις που διάλεξες υπέροχες και με πολλές δυνατότητες για συνειρμούς - πιστεύω ότι θα διαβάσουμε αριστουργήματα αν κρίνω από την προηγούμενη φορά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Νικούλα μου! Όπως κι ότι θα είσαι εδώ ως βαθμολογητής διαβάζοντας κι απολαμβάνοντας!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα! Ιδανικές οι λέξεις που επέλεξες!
    Λες να κάνω καμιά απόπειρα;;
    Ε το πολύ πολύ να γίνω λίγο ρεζίλι..δεν πειράζει ;)
    Πολλά ανοιξιάτικα φιλάκια με αψού γύρη!

    Και να σου πω, δηλαδή αν αυτός που βγει πρώτος στον διαγωνισμό, τύχει και στην κλήρωση θα τα πάρει όλα;;; χαχαχα αστειεύομαι μη δίνεις σημασία! Σ'ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις με τι χαρά σε περιμένω Κατερινάκι μου!!!
      Α να τον βγάλουμε εκτός κλήρωσης τον πρώτο νικητή; Ό,τι πείτε εσείς! ;-)
      Φιλάκια πολλά!
      Καλές εμπνεύσεις πιτσιρίκα μου! ♥

      Διαγραφή
  12. Θαυμάσια!
    Πάω να πάρω τηλέφωνο τη Μούσα να ρίξει καμιά ιδέα και επανέρχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α με το τηλέφωνο τα λέτε εσείς;
      Κι εγώ περίμενα από τον ουρανό πάντα!
      Θα το έχω υπόψη μου την επόμενη φορά!
      :)))
      Καλή επίσκεψη της μούσας λοιπόν!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρες!!!
    Ωραίο θέμα, εύχομαι καλές εμπνεύσεις σε όσους λάβουν μέρος!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άρεσε το θέμα Έλλη μου!
      Καλή έμπνευση σου εύχομαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Ξανα-μέθυσέ μας, Αριστάκι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καιρός για Ανοιξιάτικη Αναγέννηση λοιπόν! Μμμμ! Ωραία! Αντέχεις;
    ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία το έθεσες Αννούλα μου!
      Καλή έμπνευση χαρά μου!
      θα περιμένω με χαρά κάτι δικό σου! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Λες να συμμετάσχω κι εγώ επιτέλους;
    Λέω να προσπαθήσω, έ;
    Ωραίο θέμα και... επιτέλους μπήκαμε επιτέλοςυ καιε πίσημα στην Άνοιξη! (ναιαιαιαιαιαι!!!!)
    Καλό Σαββατοκύριακο Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Γιατί όχι;
      θα χαρώ πολύ να δω συμμετοχή σου Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Καλή έμπνευση σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  17. Ωχ! Να το τολμήσω άλλη μία ή θα καταλήξει σε πανωλεθρία;
    Την προηγούμενη φορά πήγε αρκετά καλά. Τώρα θα με επισκεφτεί η έμπνευση;
    Θα δούμε. Αν μου χτυπήσει την πόρτα θα συμμετέχω!
    Χαρά στο κουράγιο σου!!!!!
    Φιλιά ανοιξιάτικα και σε σένα!!!
    (Έδωσα μερικά προηγουμένως και στην Πετρούλα!)
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταλήξεις σε πανωλεθρία! έχεις τη ψήφο εμπιστοσύνης μου!
      Σε περιμένω λοιπόν με χαρά Γλαύκη μου!
      Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  18. Σήμερα που είναι Παγκόσμια ημέρα Ποίησης, Αριστάκι μου, τη γιορτάζεις με τον πιο υπέροχο τρόπο!
    Μπράβο για το κουράγιο σου να καθιερώσεις το Συμπόσιο Ποίησης! Η θεματολογία είναι υπέροχη, μου αρέσουν πολύ και οι δυο λέξεις που επέλεξες!
    Εύχομαι καλή έμπνευση στους διαγωνιζόμενους αναγνώστες και πάντα να μας παρακινείς με την αγάπη και την καλή καρδιά σου!
    Φιλάκια γλυκά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το θέμα Κωνσταντίνα μου!
      Θα χαρώ να δω και πάλι συμμετοχή σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Να ευχηθώ καλή επιτυχία.
    Ξέρεις καλά ότι δεν συμμετέχω σε ποιητικές προκλήσεις γιατί δεν το'χω.
    Θα ξεκινήσω για Άνοιξη και θα καταλήξω στον ΕΟΠΥΥ.
    Θες να κάνω κάτι να βοηθήσω;
    Να μοιράσω διαφημιστικά για το συμπόσιο; να σου μαγειρέψω; να σκουπίσω; να πλύνω κουρτίνες; να τρίψω τηγάνια;
    Θες να σου στείλω ένα με ψευδώνυμο και αν πάρει βραβείο να αποκαλυφθώ αλλιώς μη τον είδατε;
    Ότι μου πεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιτ! Κύριος! Ο ΕΟΠΥΥ πέθανε! Ζήτω το πεθαμένο ΠΕΔΥ του παρανοϊκού ψυχάκια! (στο μεταξύ, εξακολουθείς να περιγράφεις τον ιδανικό άντρα, όπου πας κι όπου βρεθείς! χαχα!) Είδες τι κάνεις;; Ξυπνάς μέσα μου την αντιπολίτευση και ξεχνώ γιατί ήρθα!!

      Καλή Άνοιξη με Συμπόσιο Ποίησης, τι το καλύτερο; Αλλά εγώ κολλάω και δεν βρίσκω τίποτα, τόσο στέρεψε το ξανθοκέφαλο του ατόμου πια;; Ανησυχώ... Αλλά έχουμε καιρό. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. @ Πέτρο
      Ειλικρινά σε χρειάζομαι για όλα όσα είπες κι όλα όσα δεν είπες! Πες μου πότε μπορείς να έρθεις άμεσα!!!!
      Πάντως εγώ θα έλεγα να προσπαθήσεις ! Ο Μαζεστίξ σου βάζει τα γυαλιά !!!

      @Πετρούλα μου, αν χρειαστεί άλλαξε χρώμα αλλά έχεις αποφύγει δύο συμπόσια ! Πόσο νομίζεις ότι θα στο συγχωρώ ακόμα;;;;;;;;

      Φιλάκια και στους δύο! ;-)

      Διαγραφή
  20. Χωρίς να ζητώ απάντηση στο ερώτημα: «μα πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά, βρε παιδί μου;» θέλω, αγαπητή μου Αριστέα, να σου εκφράσω την ευαρέσκειά μου για την προσφορά σου στο διαδικτυακό πολιτισμό. Πέρα από τον ελπιδοφόρο τίτλο τού μπλογκ, τα ευαίσθητα κείμενα, η τρυφερότητα, ο αυθορμητισμός, το λεπτό χιούμορ, οι όμορφες ζωγραφιές σου, οι ποικίλες δραστηριότητες, οι φωτογραφίες, τα συμπόσια και τι και τι, αποτελούν ένα πολύτιμο ανοιχτό βιβλίο. Και οι επισκέπτες σου, όσοι σε προλαβαίνουν βέβαια…, έχουν μια πηγή γεμάτη φως. Καλή συνέχεια, Αριστέα, και αντοχή βεβαίως. Με όλη μου την αγάπη και την εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε τα προλαβαίνω δεν έχει απάντηση. θαρρώ όταν μπορώ. Δεν αγχώνομαι αλλά προγραμματίζω. Και φυσικά πέφτω λίγο έξω στους χρόνους ...
      Φίλε Άρη τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα!
      Να'σαι καλά!
      Ευελπιστώ να δω κάτι δικό σου ή της αξιολάτρευτης συζύγου σου :))

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου καλή επιτυχία στο 3ο αυτό Συμπόσιο! Είμαι σίγουρη πως θα πάει εξαιρετικά και οι συμμετοχές θα είναι για ακόμη μια φορά μία και μία!
    Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που έγραψες αυτή την ανάρτηση. Σε ένιωσα πολύ τρυφερή και γλυκιά και αυτό δείχνει το πόσο αγαπάς αυτή τη διαδικασία με το συμπόσιο!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Πολύ σε ευχαριστώ για όλα! :)))
      Να σε περιμένω αυτή τη φορά;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Αριστεάκι μου!!! Τι όμορφα που υποδέχτηκες την Άνοιξη!!!!! Λοιπόν λέω αυτή τη φορά να είμαι μέσα!!! Ξεκινώ να ξέρεις και να αναμένεις το ποίημά μου!!! Για να δούμε!!! Φιλάκια ανοιξιάτικα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου γλυκό!
      Α τι καλά! θα περιμένω με χαρά !
      καλή έμπνευση να έχεις!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  23. Μου άρεσε η ιδέα σου να κληρώσεις δώρο για τους συμμετέχοντες και όχι μόνο για τον νικητή. Πολύ ωραία χειρονομία!
    Η αλήθεια είναι πως αυτά τα ντεκουπάζ σου είναι σκέτη πρόκληση..
    Ένα πολύ καλό κίνητρο για να γραφτούν ομορφιές ανοιξιάτικες!
    Καλή επιτυχία Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω όλοι να βγαίνουν κερδισμένοι Μαρία μου και να το χαρούν. Πρωτίστως το κέρδος είναι η ανάγνωση. Είπα να κάνω και γιορτή με την κλήρωση! Χαίρομαι που βρήκε ανταπόκριση η ιδέα μου!
      Να'σαι καλά !
      Τα φιλιά μου! :)))

      Διαγραφή
  24. Και μου είχε περασει απο το μυαλό Αριστέα μου οτι αυτήν την μέρα κατι θα έκανες....ωχ!!! να σε καταλαβένω τόσο λές;;χι..χι.. πολύ ομορφη ιδεα.. μπράβο κορίτσι μου... θα απολαυσουμε πάλι αριστουργήματα.. αλλά και απλά ποιήματα..αναμένουμε Αριστάκι μου... φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ το σκέφτηκες Ρουλίτσα μου; Με διαβάζετε λοιπόν :)))
      Σε περιμένω με με συγκλονίσεις και πάλι με την απλότητα του λόγου σου!
      Φιλάκια πολλά ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  25. Σιγα που θα διαλεγες αλλη μερα..Χεχεχε..
    Τι ομορφη ιδεα και τι ωραια θεμα..
    Ισως το τολμησω και εγω..Για να δουμε..
    Φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε προβλέψιμη κατάντησα η γυναίκα!!!
      Να το τολμήσει Μαρία μου! Γιατί όχι!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Πολύ χαίρομαι που ξανακάνεις συμπόσιο! Ελπίζω αυτή τη φορά να κυλήσουν όλα ομαλά, γιατί για τα αποτελέσματα και τη διοργάνωση δεν έχω αμφιβολία!
    Προς το παρόν δεν έχω καμιά ιδέα. Εναποθέτω τις ελπίδες μου στο κρασί! Σε κάθε περίπτωση, θα το παρακολουθήσω ένθερμα!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Σοφία μου!!
      Κι εγώ ελπίζω σε ένα γαλήνιο και χαρούμενο Συμπόσιο!
      Άντε στην υγειά σου λοιπόν και καλές εμπνεύσεις!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  27. Ωραίο θέμα!!
    Καλές ανοιξιάτικες εμπνεύσεις σε όλους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      καλή έμπνευση σου εύχομαι! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Καλη επιτυχια σε ολους κι επειδη ειμαι καινουργιος εδω, αφιερωνω...
    ΜΗΤΕΡΕΣ ΡΟΔΩΝ
    Έσταζαν οι λέξεις μου για σένα
    Πάνω σ' ολόλευκες σελίδες χρόνου
    Ρόδο λευκό γεννιόταν μόλις τις διάβασες
    Βάφονταν κόκκινο, όταν χαμογελούσες
    Είπα τα μάτια και τα χείλη σου
    Μητέρες ρόδων.
    Το ρόδο τότε, μοσχοβολουσε.
    Δ.Λ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον! καινούργιος στον σχολιασμό, αλλά έχεις λάβει μέρος και στα προηγούμενα δύο Συμπόσια!
      Να'σαι καλά Δημήτρη. Σε ευχαριστώ πολύ για τους στίχους!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  29. Α!!! Τέλεια Αριστέα μου! Να σ' ευχαριστήσω που μας δίνεις την ευκαιρία να δημιουργήσουμε και ν' ανταλλάξουμε ποιητικές εκφράσεις, με κυρίαρχο συστατικό συμμετοχής την αγάπη μας για το Συμπόσιο ποίησης και φυσικά για Σένα! Αυτή τη φορά θα συμμετέχω με μεγάλη χαρα, κοντρα σε κάποιες προσωπικές δυσκολίες! Να έχεις μια όμορφη συνέχεια κοπέλα μου και πάντα να σ' αγκαλιάζουν η χαρά κι η ευτυχία! Φιλιά πολλά με αγάπη!:))❤️💛💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου! θα χαρώ πολύ να δω και πάλι ποίημα σου εδώ! Τι λέω ποίημα; Την εξαιρετική γραφή σου θέλω να πω!
      Φιλάκια πολλά και καλή έμπνευση! ♥

      Διαγραφή
  30. Θα προσπαθήσω κάτι να γράψω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. και σιγα να μην λειψω εγω απο το γιορτη και το χορο τρεχω να προφτασω ποσο καλα ξερεις να με τρελλαινεις φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω πώς και πώς Κάτια μου γιατί ξέρω ότι θα είναι κάτι ξεχωριστό!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  32. καλώς σε βρήκα και εδώ
    πολύ χάρηκα
    ναι θα συμμετάσχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλώς το!!! Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!! Είμαι σίγουρη θα διαβάσουμε πάλι ομορφιές!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή