Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Έξω βρίσκεις αυτό που έχεις μέσα σου !

adorable, amazing, awesome, beautiful, landscape
Ένας γεράκος, καθόταν στο σταθμό ενός τρένου και περνούσε την ώρα του καπνίζοντας και χαζεύοντας τους περαστικούς. 
Κάποια μέρα επειδή είχε ευγενικό και προσιτό βλέμμα τον πλησιάζει ένας ταξιδιώτης και τον ρωτά…  
"Πως είναι οι άνθρωποι στην πόλη σας γιατί είμαι καινούριος εδώ και θα ήθελα να ξέρω την νοοτροπία του τόπου αυτού”. 
Ο γεράκος τον κοίταξε και τον ρώτησε… “Πως ήταν οι άνθρωποι από εκεί που έφυγες;” 
Ο Ταξιδιώτης του απαντά… “Αφήστε τα. Ήταν ανταγωνιστικοί, σκληροί, άκαρδοι, υλιστές και δεν μπορούσα να εμπιστευτώ κανέναν”. 
” Και εδώ έτσι είναι” του απαντά ο γεράκος.
Ο Ταξιδιώτης έφυγε απογοητευμένος.

Ένας άλλος ταξιδιώτης είδε την σκηνή παρόλο που δεν άκουγε την συζήτηση και αισθάνθηκε και αυτός ότι μπορούσε να ρωτήσει τον Ηλικιωμένο αυτό κύριο. 
Και αυτόν τον βασάνιζε το ίδιο ερώτημα …. 
“Πως είναι οι άνθρωποι στην πόλη σας;” και αυτός πήρε την ίδια απάντηση … 
“Πως ήταν οι άνθρωποι από εκεί που έφυγες;” 
Αυτός απάντησε “Αχ μην μου τα θυμίζετε… τι καλούς φίλους άφησα εκεί …. πόσο με αγαπούσαν… όλοι έκλαιγαν όταν αποχαιρετιόμασταν αλλά δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Έπρεπε να φύγω για ένα διάστημα.” 
”Μην ανησυχείς παιδί μου” του απαντάει ο γεράκος… 
“και εδώ έτσι είναι οι άνθρωποι….. και εδώ θα σε αγαπήσουν θα σε στηρίξουν και θα κλάψουν με σένα”!!!!

Στην ζωή βρίσκουμε αυτό στο οποίο επικεντρώνουμε το βλέμμα μας και ψάχνουμε να βρούμε
Πηγή 
_____________________________________________________

Αν στη ψυχή σου έχεις το κακό, κακό θα βρίσκεις. 
Αν είσαι καχύποπτος θα επιβεβαιώνεσαι. 
Αν δεν εμπιστεύεσαι, θα την πατάς.
Αν είσαι ανοιχτός, θα ακούσεις.
Αν δίνεις χάδι, ίσως πάρεις.
Αν δίνεις χαρά, θα γεμίσεις κι εσύ!

Ναι, πάντα θα υπάρχει εκεί έξω κι η αχαριστία.
Αλλά αν ξεκινάς πάντα με το κακό στο νου 
κινείσαι έπειτα και δρας ανάλογα.
Και τότε δεν αργεί η σκέψη σου να μετατραπεί σε 
αυτοεκπληρούμενη προφητεία*.

Σίγουρα θα υπάρχουν διαφωνίες.
Προβληματιστείτε όμως!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

be, it, beautiful, optimism, depressed, positive, sayings, everything, happiness, f4f, flowers, inspiration, love, life, live, quotes, sad, ok, text, happy, will, follow for folow


*Ο όρος αυτοεκπληρούμενη προφητεία εισήχθη 
από τον Robert Merton στο βιβλίο 
"Κοινωνική Θεωρία και Κοινωνική Διάρθρωση", το 1949. 
"Είναι εκείνη η πρόβλεψη ή δήλωση που 
παρότι μπορεί να είναι λανθασμένη 
στην πορεία βγαίνει αληθινή". 
Όπως είπε ο W.I.Thomas: "Όταν οι άνθρωποι 
θεωρούν ορισμένες καταστάσεις σαν πραγματικές, 
αυτές είναι πραγματικές στις επιπτώσεις τους". 
Με πιο απλά λόγια, είναι η αρνητική ερμηνεία 
που δίνουμε για κάτι 
και που τελικά, αντιδρώντας ανάλογα, 
υποσυνείδητα προκαλούμε να συμβεί.



83 σχόλια:

  1. Ναι σε ολα!!!

    Καλη σου μερα,Αριστεα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!!!!!!!!!!!! Και συμφωνώ απόλυτα!!!!!!! Αυτό στο οποίο επικεντρωνόμαστε, θετικό ή αρνητικό, είναι αυτό που μας συμβαίνει...Από εμάς εξαρτάται...........
    Καλή σου μέρα Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο συμφωνώ μαζί σου Αριστάκι μου!
    Ετσι ακριβώς είναι ότι βλέπεις με τα μάτια σου έχεις απέναντί σου!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Αριστεα μου!
    Συμφωνω με χιλια που λενε!
    Μου αρεσε και η επεξηγηση της φρασης στο τελος!
    Να εισαι καλα φιλη μου!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ας συντονιστώ να πω όμορφη καλημέρα να έχεις Αριστέα μου :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα πόσο σοφό!!!!
    τελικά τα μάτια μας βλέπουν αυτό που θέλουμε να δούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ! αυτές οι αυτοεκλπηρούμενες προφητείες...
    Έχω την εντύπωση πως μόνο οι αρνητικές προφητείες επαληθεύονται
    και ποτέ οι θετικές...
    αλλά ίσως να είναι απαισιόδοξη τούτη την στιγμή...
    Μια γλυκιά καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως γιατί η αρνητική ενέργεια είναι πολύ ισχυρή;
      Ας αποδείξουμε το αντίθετο!
      Φιλιά Σοφία μου!

      Διαγραφή
  9. δεν εχω κατι να προσθεσω.με καλυψες!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ-πολύ σωστό, Αριστέα μου!
    Σοφή η ιστορία, σοφά και τα συμπεράσματά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα που συμφωνήσαμε και σε κάτι!
      Καλή σου μέρα με μια μέρα καθυστέρησης!

      Διαγραφή
  11. ποια είμαι εγω που θα διαφωνήσω με τους εκλεκτούς επιστήμονες;;
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε! γι αυτό και λένε, πως η ευτυχία βρίσκεται μέσα μας ή αυτό που ψάχνουμε βρίσκεται μπροστά μας και αν δεν μπορούμε να το δούμε φυσικά και φταίμε μόνο εμείς οι ίδιοι!
    ΑΦιλάκια Αριστέα μου, πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Αριστάκι
    Πολύ σωστά όλα
    Συμφωνώ απόλυτα!!!!!

    Φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, τί όμορφη ανάρτηση, Αριστάκι μου!!!
    Συμφωνώ απόλυτα!!!
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναι και οχι, αλλα μαλλον ναι, αλλα και οχι..
    χαχαχαχαχαχα
    καταλαβαινομαστε..
    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είχα κάτι αντίστοιχο να βασανίζει το μυαλό μου αυτές τις μέρες και μου άρεσε πολύ που διάβασα την ανάρτησή σου! Ήταν σαν να απάντησες στις σκέψεις μου! Ό,τι ζητάμε, αυτό και θα πάρουμε!
    Σου στέλνω την καλημέρα μου! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. συμφωνώ απολύτως, μα απολύτως μαζί σου!
    όπως είσαι εσύ το ίδιο νομίζεις πως είναι και αισθάνονται και οι άλλοι... ο κόσμος φιλτράρεται μέσα από τα δικά σου μάτια, τη δική σου ψυχή και χαρακτήρα.
    καλό μεσημέρι Αριστούδι μου αγαπημένο! σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α, αυτοεκπληρούμενες προφητείες! Δηλαδή, στην ουσία, ένα είδος κοινωνικών αναπαραστάσεων (με τις οποίες τα άτομα περιγράφουν και ερμηνεύουν την κοινωνιοψυχολογική πραγματικότητα), αφού αυτές καθορίζουν τόσο το ερέθισμα, όσο και την απάντηση σε αυτό.
    Αντιγράφω από τον πρόλογο του βιβλίου ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, σειρά ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, εκδόσεις Οδυσσέας :
    "(...) με τη θεωρία του αυτή (σημ.: εννοεί τη θεωρία των κοινωνικών αναπαραστάσεων) ο Moscovici άλλαξε ριζικά την κατεύθυνση της Κοινωνικής Ψυχολογίας, μετατρέποντάς την από επιστήμη της λογικής σε επιστήμη του συναισθήματος. Η "λογική" μπορεί να κουράζει και να κουράζεται. Μπορεί ακόμα να παλιώνει και να ξεπερνιέται, όταν άλλα στοιχεία, καινούρια, έρχονται να προστεθούν ή να αντικαταστήσουν τα παλιά. Το "συναίσθημα", όμως, όχι. Παραμένει πάντα φρέσκο κι επίκαιρο γιατί, ακόμα κι όταν αλλάζει προσανατολισμό ή φόρτιση, η υπόστασή του διατηρείται αλώβητη.
    Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις οδήγησαν, λοιπόν, την Κοινωνική Ψυχολογία στην περιοχή του συναισθήματος, γιατί έδειξαν - στην πράξη, κι όχι μόνο στη θεωρία - ότι εμείς μόνοι μας φτιάχνουμε τον κόσμο μας, όπως νομίζουμε ότι μας βολεύει, αλλοιώνοντας την "πραγματικότητα" που μας περιβάλλει, αντλώντας απ' αυτήν τα στοιχεία εκείνα που "ταιριάζουν" καλύτερα σ' αυτά που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας από πρωτύτερες "εξορμήσεις" μας στον περιβάλλοντα κόσμο μας. 'Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε", μας έλεγε πολλά χρόνια νωρίτερα ο Luigi Piradello, κι αυτό έθιγε τη λογική μας, αλλά του το συγχωρούσαμε "ποιητική αδεία". "Έτσι είναι γιατί έτσι το φτιάχνετε", μας απέδειξε ο Moscovici (...)".
    Είπα να συνεισφέρω λίγα θεωρητικά στοιχεία στο θέμα, ελπίζω να φανούν χρήσιμα. :-)
    Καλή αρχή για χθες (ξέρεις εσύ) - και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γι ατη θεωρία χαρά μου!!
      Από τη δουλειά (βρήκα κενό) δεν μποορώ να σχολιάσω περισσότερα!
      Φιλακια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ξαναήρθα χαρά μου από το σπίτι!
      Σε ευχαριστώ και πάλι για το απόσπασμα που μας χάρισες! Μεγάλο το θέμα της αυτοεκπληρούμενης προφητείας. Το έχω δει στην πράξη του να γίνεται και είναι εκπληκτικό ( με αρνητική χροιά το λέω τούτο)!
      Ίσως θα έπρεπε να κάνουμε η κάθε μία χωριστά σχετική δημοσίευση ( εσύ φυσικά πιο επιστημονικά) καθώς είναι μια τεράστια παγίδα στην ανθρώπινη σκέψη και συμπεριφορά!

      Στο απόσπασμα σου θα μείνω σε αυτό το κομμάτι:

      εμείς μόνοι μας φτιάχνουμε τον κόσμο μας, όπως νομίζουμε ότι μας βολεύει, αλλοιώνοντας την "πραγματικότητα" που μας περιβάλλει, αντλώντας απ' αυτήν τα στοιχεία εκείνα που "ταιριάζουν" καλύτερα σ' αυτά που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας από πρωτύτερες "εξορμήσεις" μας στον περιβάλλοντα κόσμο μας.

      Όλα στο μυαλό μας!!!
      Κατασκεύασμα μας!

      Η φράση του Πιραντέλλο αγαπημένη μου!

      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις πράγματι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ναι ναι, συμφωνω επισης ! καλο απογευμαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μμμμ!!! Και ναι, και όχι. Απ' την μια, μακάρι να συνέβαινε αυτό που υπογραμμίζει ο γέροντας, μα η σκληρή πραγματικότητα άλλα μας λέει. Απ' την άλλη, αν ο νους παραμένει μολυσμένος με προκαταλήψεις/πεποιθήσεις που πηγάζουν από άσχημα βιώματα και δεν βρίσκει ησυχία απ' τα αλλεπάλληλα "αν" που ορθώνονται και κλείνουν τον δρόμο, τότε το παιχνίδι είναι όντως τραγικά προδιαγεγραμμένο. Σ' αυτό όχι μόνο συμφωνώ, αλλά κι επαυξάνω.

    Κίσσιζ, αριστάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γέροντας αναφέρεται στις πεποιθήσεις και στην κακή προδιάθεση κατά τη γνώμη μου! Και τότε όλα είναι αρνητικά.
      Φιλάκια μικρό μου πόνι.

      Διαγραφή
  22. " Αν στη ψυχή σου έχεις το κακό, κακό θα βρίσκεις "
    Ακριβώς έτσι πιστεύω κι εγώ Αριστέα μου!
    Το μέσα μας αντανακλά αυτό που νοιώθουμε, στο πρόσωπο, στο βλέμμα ακόμα και στις πράξεις μας! Ενδιαφέρον το θέμα σου! Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Κατερία\να μου !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Πολύ ενδιαφέρον και διδακτικό κείμενο! Δεν το ήξερα.
    Να σου πω την αλήθεια, κι εγώ το ίδιο πιστεύω...
    Φιλιά πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλλη μου!
      Φιλάκαι και ...χρόνια σου πολλά κι από δω!♥

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Αριστέα. Η ιστορία σου, μου θύμισε έντονα μια μικρή αλληγορία, που μου διηγήθηκε πρόσφατα ένας σοφός φίλος. Την παραθέτω, γιατί την βρήκα πολύ χαριτωμένη και, εμένα τουλάχιστον, με βοήθησε. :
    - Κάποτε, στο ΙΔΙΟ λιβάδι, πέταξαν μια μελισσούλα και μια "χεζόμυγα". Πέταγαν όλη μέρα και το βράδυ γύρισαν στο σπίτι τους και διηγήθηκαν στους δικούς τους πώς πέρασαν.
    -"Τί όμορφα που πέρασα ! " Είπε η μελισσούλα. " Αυτό ήταν το ωραιότερο λιβάδι που έχω δει. Γεμάτο πολύχρωμα λουλούδια . Χόρτασα νέκταρ και ευωδιές. Μου άφησε τις καλύτερες αναμνήσεις. "
    Η χεζόμυγα πάλι, μόλις πήγε στο σπίτι της, αναστεναξε :
    -" Ουφ! Πάντα τα ίδια και τα ίδια! Όπου κι αν πέταξα σήμερα, όλο ακαθαρσίες, ψοφήμια και σκατά συνάντησα. Σιγά το λιβάδι! "
    -" Τώρα " μου είπε ο φίλος μου." Εσύ τι θα ήθελες να ήσουν. Μελισσούλα, ή Χεζόμυγα; "
    Φιλιά πολλά πολλά φίλες και φίλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελισσούλα φυσικά, Άννα μου!!!
      Φιλιά πολλά και σε σένα!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. @ Αννούλα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ από καρδιας για την ιστορία που άφησες!
      Τα φιλιά μου!!!
      ΥΓ: Μου έλειψες!

      @Γλαύκη μου, εννοείται μελισσούλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. K εγώ μελισσούλα βεβαίως !!! Η ιστορία καταπληκτική όπως και όλη η ανάρτηση της Αριστέας..!!! Μελενια φιλια΄!!

      Διαγραφή
    4. Καλώς τη μελισούλα μας λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά Κλαυδία μου! ♥

      Διαγραφή
  25. Αριστάκι, καμιά διαφωνία πουθενά!
    Πολύ εύστοχη ιστορία!!
    Έτσι, ακριβώς είναι. Ξέρεις ότι μόνο με τη στάση σου και δίχως λόγια πολλές φορές μπορείς να πείσεις ανθρώπους ν' αλλάξουν με τον καιρό απόψεις αλλά και τη δική τους στάση απέναντι σε κάποια πράγματα. Αρκεί να πιστεύεις αυτό που κάνεις κι αυτό εκπέμπεται διαρκώς και με πολύ φως. Στην αρχή θα δυσπιστήσουν, έπειτα θα σε πολεμήσουν και στο τέλος θα σ' ακολουθήσουν.
    Όπως βλέπεις τα πράγματα, πάντως αυτό λαβαίνεις, αυτό είναι σίγουρο!
    Όσο για την αυτοεκπληρούμενη θεωρία είναι πολύ γνωστή στην εκπαίδευση ειδικά.
    Πολύ την απόλαυσα αυτή την ανάρτηση!!!
    Φιλιά πολλά!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόρθωση: θεωρία αυτοεκπληρούμενης προφητείας
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που συμφωνούμε γλυκιά μου Γλαύκη!
      Ιδίως για την αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Πρέπει να της αφιερώσω κάποια στιγμή ξεχωριστή ανάρτηση και να αναφέρεται κυρίως στην εκπαίδευση!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. Δεν είναι τυχαίο πως εδώ έχει δημιουργηθεί μια πανέμορφη παρέα.
    Είναι απλά συνέπεια του καθένα που ψάχνοντας βρήκε αυτό που είχε μέσα του για να δώσει.
    Φιλία και καλή διάθεση.
    Φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, Φλώρα, και το έχω πει κι εγώ πολλές φορές!
      Συγνώμη για τη σφήνα και πάλι!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Συμφωνούμε όλοι σε αυτ'ο Φλώρα μου!
      Να'στε καλά και οι δυο γλυκιές μου υπάρξεις!
      Φιλα΄κια! ♥♥

      Διαγραφή
  27. Λένε πως σε αυτή τη ζωή ότι δίνεις παίρνεις.
    Σίγουρα δεν ισχύει πάντοτε, σίγουρα δεν ισχύει για όλους.
    Έχω όμως την εντύπωση πως όποιος δίνει δεν το κάνει για να πάρει ρέστα, δεν βρίσκεται κάτι τέτοιο στο πίσω μέρος του μυαλού του.
    Εάνκαι εφόσον ο στόχος του είναι η προσφορά και μόνο αυτή, το σκοπό του τον έχει επιτύχει.
    Τους υπόλοιπους λοιπόν τους αφήνει στη μιζέρια και τη μοναξιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πέτρο μου!
      Φυσικά κι όποιος δίνει δεν το κάνει για να πάρει. Η χαρά είναι ο κυριότερος λόγος. Όποιος παίρνει αυτή τη χαρά ξέρει γιατί πράγμα μιλάω.
      Να δώσω όμως και τα γνωστά φιλάκια μας ε;
      Φιλάκια λοιπόν! :)))

      Διαγραφή
  28. Καλησπερα κ απο μενα μετα απο μεεερες πολλες!!!!:-(
    Αγριο το πηξιμο κ οσο κ αν θελω να βλεπω αισιοδοξα τα πραγματα,δεν τα καταφερνω!!!!
    Πολυ σοφη η αναρτηση κ θαθελα να συμβαινει κ "αντιθετα", τα καλα να επηρεαζουν τα ασχημα!!! Γιατι συνηθως ειναι η πικρη γευση που μενει στο στομα μας....
    Θαθελα να γραψω περισσοτερα κ καλυτερα,μα μου ειναι αδυνατον πια κ να σκεφτω εστω μερικες φορες!!!
    Φιλια καλη μου!!!!
    Σε σκεφτομαι συχνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το!
      Μου έχεις λείψει..... Εύχομαι απλά να αντέχεις μικρή μου μελισσούλα! Αμ ! Και ποιος δεν θέλεις το αντίστροφο γλυκό μου Βαϊλί;
      Σκέψου πάνω από τα άσχημα!
      Δες και την αυριανή μου δημοσίευση!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  29. Ήθελα να ήξερα ποιος....σοφός ανακάλυψε την έκφραση: "όλα είναι σχετικά", γιατί μου ταιριάζει για άλλη μια φορά και σε αυτό το θέμα, το οποίο όμως, όντως έχει πολύ ενδιαφέρον κι ο γέροντας τα είπε μια χαρά! Καλησπέρα και πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τουλάχιστον που σου άρεσαν τα λόγια του γέροντα!
      Φιλάκια πολλά! ☺

      Διαγραφή
  30. Δεν διαφωνώ, αλλά η Πέτρα με την έκφραση "όλα είναι σχετικά" που σα σοφή ξαναείπε, το έθεσε στη σωστή του βάση...
    Μακάρι να παίρναμε πάντα ό, τι δίνουμε, ή ακόμα καλύτερα να μην τρώγαμε τα χειρότερα χαστούκια,εκεί που ούτε καν τα υποψιαζόμασταν...(φαντάζομαι καταλαβαίνεις τι εννοώ)...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαστούκια πάντα θα τρώμε. Η ανοιχτή καρδιά όμως κερδίζει αγαλλίαση.
      Αχ και να μπορούσα σα σε ακτινογραφία να δούμε τις άλλες ψυχές, τις μαύρες....Ίσως καλύτερα που δεν τις βλέπουμε!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. θαυμάσιο..μπραβο!! εύχομαι ναμαι και να΄σαι, ο δεύτερος τύπος!!! καλό βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πόσο δίκιο έχεις Αριστέα μου και πόσο συμφωνώ!
    Και καμιά φορά αισθάνομαι βλάκας που έχω επιλέξει να τα βλέπω όλα με καλό μάτι και να βγάζω την καλή πλευρά των ανθρώπων... Από την άλλη βέβαια επιβεβαιώνομαι πως ότι δίνεις παίρνεις και έτσι συνεχίζω ακάθεκτη!
    Καλημέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερινάκι μου!
      Συνέχισε ακάθεκτη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Ομορφο το κειμενο σου!
    Ετσι ειναι Αριστεα μου, οτι δινεις παιρνεις στην ζωη!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  34. Ω ναι! Απόλυτα συμφωνώ και επαυξάνω. Βάζω και βουλοκέρι να το κάνω πιο επίσημο. Όλα μα όλα, είναι θέμα οπτικής. Κι η μαγκιά είναι να βλέπεις τα ωραία, εκεί που όλα είναι μαύρα κι άραχνα.
    Να σου δώσω ένα φιλί από μακριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Μαρία μου!
      Και το ρωτάς για το φιλί!
      Κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  35. Μεγαλη αληθεια αυτο...σαν να οδηγουμε πολλες φορες τα πραγματα εκει που θελουμε ...κι ας μη θελουμε...Αριστεα μου φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Επέστρεψα στην blogόσφαιρα-γειτονιά!
    Πόσο συμφωνώ κι εγώ! Μου αρέσουν αυτές οι μεγάλες αλήθειες!
    Την καλησπέρα μου Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρία μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  37. ΓΙΑΥΤΌ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή