Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Υπάρχουν στίχοι που μένουν μέσα μας......



Υπάρχουν στίχοι που μένουν μέσα μας χαραγμένοι για πάντα.
Που τους ανασύρουμε συχνά 
ή σε δύσκολες και ιδιαίτερες στιγμές μας.

"κι αποχαιρέτα την την Αλεξάνδρεια που χάνεις...."
Πόσες φορές δεν έχω μονολογήσει το στίχο του Καβάφη σε δικές μου 
πικρές στιγμές;
Έτσι μου ήρθε η ιδέα, με αφορμή τη χθεσινή Παγκόσμια μέρα Ποίησης,
αλλά και την έναρξη του 3ου Συμποσίου Ποίησης
να καταγράψω τους δικούς μου αγαπημένους στίχους.


Όταν παλεύω με τους δαίμονες μου (κι αχ μαίνεται τακτικά 
ο πόλεμος μέσα μου) μου υπενθυμίζω σχεδόν αυστηρά....

"Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου"

Στις απογοητεύσεις μου ποτέ δεν ξεχνώ να με εμψυχώνω....

"Εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι΄
τόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα"

Μα δεν θέλω να κορδώνομαι,
για αυτό και τότε με μαλώνω με τους στίχους από το
Μάρτιαι Ειδοί και το οικτρό τέλος του Καίσαρα

"Τα μεγαλεία να φοβάσαι, ω ψυχή.
Και τες φιλοδοξίες σου να υπερνικήσεις
αν δεν μπορείς, με δισταγμό και προφυλάξεις
να τες ακολουθείς. Κι όσο εμπροστά προβαίνεις,
τόσο εξεταστική, προσεκτική να είσαι."

Στις ιδιαίτερες στιγμές που γυναίκα ενθυμούμαι πως είμαι
γλυκά σιγοψιθυρίζω....

"Επέστρεφε συχνά και παίρνε με,
αγαπημένη αίσθησις επέστρεφε και παίρνε με—
όταν ξυπνά του σώματος η μνήμη,
κ’ επιθυμία παληά ξαναπερνά στο αίμα·
όταν τα χείλη και το δέρμα ενθυμούνται,
κ’ αισθάνονται τα χέρια σαν ν’ αγγίζουν πάλι."

Κι όταν θέλω στο δρόμο που χάραξα να μένω
απαγγέλνω...

"Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου....."


"επειδή αγαπώ και στην αγάπη ξέρω να
μπαίνω σαν Πανσέληνος...."
ακόμα κι όταν πρόκειται για την Ποίηση....



Στο σημερινό αφιέρωμα στην Ποίηση 
με σειρά εμφάνισης παρουσιάστηκαν στίχοι από τα ποιήματα
του Κωνσταντίνου Καβάφη
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον (1911)
Ιθάκη (1911)
Το πρώτο σκαλί (1899)
Μάρτιαι Ειδοί (1911)
Επέστρεφε (1912)
Όσο μπορείς (1913)

και τέλος δυο στίχοι 
από το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη
Η λατρεία μου για την Ποίηση του Καβάφη δεν κρύβεται....



Καλή σας μέρα
Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

@ριστέα

___________________________________________________


Η  Ιστορία αγάπης
που ξεκίνησε ο φίλος Πέτρος και συγγράφουμε 15 γυναίκες
βρίσκεται και πάλι σε εξέλιξη
Παρακολουθήστε όσοι έχετε χάσει τις συνέχειες εδώ:

Μια συνάντηση, Πέτρος, Ακυβέρνητος
Ακολουθώντας το ένστικτο, @ριστέα, Η Ζωή είναι ωραία
Ακατανίκητη έλξη , Χριστινάκι (Βutterfly)
Η παρεξήγησηΚατερίνα Βαλσαμίδη από το Άποψη Τέχνης
Χάθηκαν όλα; Έλενα Λ. από το Μια καλημέρα
Η συμφιλίωση , Κική από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ
ΠεπρωμένοΧριστίνα από το Dear e-diary
Η λύτρωσηΚλαυδία, η άστεγη (φιλοξενήθηκε από την Petra)
Καφενείο "Ο Παράδεισος" Μαρία Κανελλάκη, στο Απάγκιο της
Μια ανάσα ελπίδας, Έλλη, γνωστή ως Funkey Monkey
Η απουσία, Μαρία στο mytripsonblog (me maria)
Η απόφαση,Κατερίνα Βερίγκα, από το Positive Thinking Greece
Στην κόψη του ξυραφιού, Μαριλένα από το marilenaspotofart

Σήμερα η συνέχεια από την Γεωργία μας

Ο φύλακας άγγελοςΓεωργία γνωστή κι ως Αρμονία


Η σκυτάλη τώρα στην Κάτια μας από το Marilise2
Και το κλείσιμο της ιστορίας μας από τη Μαρία Νι 
που γράφει στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά 



68 σχόλια:

  1. Αριστέα μου, πόσο μου έφτιαξε τη διάθεση αυτή η ανάρτηση! Λόγια, στίχοι με συναιισθήματα! Σ' ευχαριστώ! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. καλημέα Αριστεα μου. μετα απο πολυ καιρο, χαμενη εγω στο κοσμο μου .. οι δικοι μου στιχοι που κρατω μεσα μου
    "Πως να ξεφύγω απο τη μοιρα κι εχω μέσα μου πλημμύρα" Ασιμος
    "Να φωτίσω τις αιτίες που μ αφηνουνε μισό " Σαβόπουλος
    και ...
    "κρατησα τη ζωη μου ταξιδεύοντας,... >" Σεφερης..
    Με την καλημερα μου και την αγαπη μου ,,
    Από ενα κομητη...
    Αθηνά Κοτσοβολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου σε ευχαριστώ που μοιράστηκες εδώ μαζί μας τους δικούς σου αγαπημένους στίχους!
      Θα χαρώ πολύ να σε δω και στο Συμπόσιο!
      Καλή Κυριακή! :)))

      Διαγραφή
  3. Αχ! Ανθρώπινος ο Καβάφης, σε μια εποχή που πάσχουμε απο έλλειψη ανθρωπιάς.
    Την Καλη Μέρα μου Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πιο σωστή περιγραφή αγαπημένε μου Ben: ανθρώπινος! Ίσως για αυτό τον λατρεύω!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου καλέ μου! :)))

      Διαγραφή
  4. καλημέρα και καλο σαββατοκύριακο σου ευχόμαστε ...φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχο αφιερωσα σε στιχους και σε ανθρωπους ξεχωριστους!
    χαιρομαι γιατι μου εδωσες την ευκαιρεια να διαβασω στιχους που δεν ηξερα.
    ανυπομονω για τη συνεχεια και το τελος της ιστοριας μας!
    και μετα για κατι νεο!

    καλο σκ να εχεις φιλη μου!
    φιλακια πολλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ♥ ♥ ♥
    Γαλήνεψες την ψυχή μου!
    Αγκαλίτσα, φιλάκι και ευχές για ένα απολαυστικό Σαββατοκύριακο!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι πιο λυρικό από το να σκεφτόμαστε ποιητικά....
    Πάω να διαβάσω τη συνέχεια στη Γεωργία, αν θες μόνο, δίπλα στην Κλαυδία, το "θα φιλοξενηθεί" να γινόταν "φιλοξενήθηκε" (ρε συ, πολύ...διόρθωση πέφτει αμοιβαίως! χαχα!) Φιλιά πολλά κι ανοιξιάτικο Σουκου! (πάντως σήμερα είναι Σάββατο λέω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα, βάλε και το συμπεθερόνι μου, τη Μαριλένα μας: "στην κόψη του ξυραφιού" μετά την Κατερίνα Βερίγκα!

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά τρελοκομείο μου!
      Ευτυχώς που έχω εσένα για τις διορθώσεις μου!!!!
      Φιλιά!
      Θα επανέρθω αργότερα! :)))

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Ένας ολάνθιστος κήπος
    η ανάρτησή σου σήμερα
    με ανθη ποίησης γεμάτος
    Κι εγώ δηλώνω μαγεμένη
    με τον Καβάφη!!!!
    Άλλωστε ήταν από τις πρώτες πόρτες
    που μαζί του άνοιξα στην ποίηση....

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ισχύει και για μένα Ελένη μου: από τον Καβάφη αγάπησα την ποίηση!
      Καλή Κυριακή εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Χμ, το "Όσο Μπορείς" το έχω πάντα οδηγό!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ομορφοι στιχοι!ποσο αγαπω τον καβαφη!αλλα και λειβαδιτη,καρυωτακη,πολυδουρη,τον εκπληκτικο καββαδια και τοσους ακομα!ποιητες ευνοητους,χωρις τερτιπια,που αγγιζουν το μεσα μου.θα σου στριλω με μεηλ μολις μπορεσω καο τη συλλογη Ημιτονια και Μπουλουκια.Η υπεροχη μα αγνωστη ππιητικη συλλογη του ηθοποιου Μιμη Φωτοπουλου.Ηθο-ποιος ονομα και πραγμα!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α!και μην ξεχασεις να περααεις απο το αλλο μου σπιτακι,περιμενω με χαρα να διαβασω τη γνωμη σου!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ αγαπώ όσους ανέφερες πεταλουδίτσα μου! Τον Φωτόπουλο δεν τον έχω διαβάσει εκτός από μια φορά που έπεσα πάνω σε κάποια δημοσίευση τυχαία.
      Θα κάνω τα αδύνατα δυνατά καθώς σήμερα είναι μέρα δημιουργίας! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Αριστάκι μου!
    Σ'ευχαριστούμε για τα όμορφα ποιητικά αγγίγματα ψυχής που μοιράστηκες...
    πολλά πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ γλυκό μου κορίτσι ! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. έφαγε ο μπλόγκερ το δικό μου σχόλιο αυτή τη φορά, Αριστέα Αριστέα μου καλο ποιητικό σαβ/κο σου ευχομαι με τις καλυτερες διαθέσεις να σε ακολουθουν , θα κάτσω λίγο εδώ να τους ξαναδιαβάσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλα μου!
      Περισσότερο χειροτεχνικό μου βγήκε το ΣΚ!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Στην εποχή της εκποίησης των πάντων, η ποίηση είναι το μόνο μας καταφύγιο. Αγαπημένοι στίχοι από αγαπημένους ανθρώπους. Θα συμπληρώσω κι εγώ την αγάπη μου για την ποιητική εκδοχή του αξέχαστου Μίμη Φωτόπουλου, που πρόσφατα την ανακάλυψα. Όπως γράφει κι η Πεταλούδα μας λίγο παραπάνω, Ηθο-ποιός! Δεν ήξερα ότι υπήρξε ΕΑΜίτης, είχε κάνει εξορία στην Αίγυπτο και πως οι δικοί του τον είχαν ξεγραμμένο. Μεγάλη ιστορία και κρίμα που έμεινε στο σκοτάδι τόσα χρόνια...
    Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία στο Συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Πραγματικά είχα διαβάσει κι εγώ λίγους στίχους πριν καιρό κι είχα καταλάβει πολλά για τον αξέχαστο ηθοποιό!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Εύστοχοι οι στίχοι σου...!
    Καλό σαββατοκύριακο Αριστέα μου... να περνάς όμορφα γεμάτη χαμόγελα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμένα μου 'χει "κάτσει" εσχάτως ο σοφός στίχος

    "Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις."

    Επίσης με συγκλόνισε από βιωματική άποψη το γράμμα σε παλιό συμφοιτητή του Καρυωτάκη

    "Προσκυνητής θα πάω κατά το σπίτι σου
    και θα μου πουν δεν ξέρουν τι εγίνης.
    Μ’ άλλον μαζί θα ιδώ την Αφροδίτη σου
    κι άλλοι το σπίτι θα `χουν της Ειρήνης."

    ή το σχεδόν υπαρξιακό "θα πεθανω ένα πένθιμο του φθινόπωρου δείλι" του Ουράνη

    Μιὰ στιγμὴ θὰ κοιτάξουνε ὁ καθένας τὸν ἄλλον,
    θὰ κουνήσουν περίλυπα καὶ σιγὰ τὸ κεφάλι,
    θὲ νὰ ποῦν: «Τ᾿ εἶν᾿ ὁ ἄνθρωπος!... Χτὲς ἀκόμα ζοῦσε!»
    Καὶ βουβὰ τὸ παιγνίδι τους θ᾿ ἀρχινήσουνε πάλι.

    Ή το "χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία" του Καββαδία.

    Ή και το ὁ μπούσουλας είναι που στρέφει ή το καράβι;" του ιδίου...

    Ή τέλος (γιατί αμα αρχίσω,δεν τελειώνω) στους Νέους της Σιδώνος, 1970 του Αναγνωστάκη, το πικρό κλείσιμο:
    "μας γέρασαν προώρως Γιώργο, το κατάλαβες;"

    μεμονωμένοι οισ τίχοι ίσως να μη λένε και τίποτα.
    Αλλά αξίζει να διαβαστούν τα ποιήματα ολόκληρα.

    Και, όπως είπε κι ο Αριστοτέλης: "φιλοσοφώτερον και σπουδαιότερον ποίησις ιστορίας εστίν· η μεν γαρ ποίησις μάλλον τα καθ' όλου (λέγει), η δ' ιστορία τα καθ' έκαστον λέγει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τώρα μου ῤθε και το άλλο του Αναγνωστάκη:
      "Δεν έφταιγεν ο ίδιος. Τόσος ήτανε..."

      Τι σοφία μπορούν να κρύβουν πεντ-έξι λέξεις, ε;

      Διαγραφή
    2. Τι σοφία μπορούν να κρύβουν πεντ-έξι λέξεις, ε;

      Εντελώς Μαζεστίξ!
      Σε ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μαζί μας τα δικά σου διαμάντια!
      Να'σαι καλά!
      Είχα κι εγώ πολλά να παραθέσω.. έβαλα αυτά που συνδέονται με ιδιαίτερες στιγμές μου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Νομίζω ότι ο τίτλος τα λέει όλα!
    Καλό Σ/Κ Αριστέα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένοι στίχοι...
    Ειδικά το "Μονόγραμμα" το έχω μες στην καρδιά μου.
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου έχει συμβεί να σου "κολλησει" στίχος και να τον μουρμουράς μέσα σου;Όλοι όσοι ανέφερες υπέροχοι, πολυδιαβασμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στο τέλος είναι που μου τα χάλασες. Διάβαζα τόσο όμορφα πράγματα και στο τέλος μοστράρισες εμένα;;;
    Ρε, θα την ψωνίσω, το'χετε καταλάβει; Τι με αναφέρετε όλη την ώρα και με κάνετε να κοκκινίζω;
    Κάνε παιδάκι μου συμπόσια και παράτα με στη γωνία.
    Άντε γιατί φιρί φιρί το πάτε να τη δω Μ. Ναπολέων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ! Και πού είσαι ακόμα! Στο τέλος σκέφτομαι να σου κάνω ...αφιέρωμα!!!
      Καλημέρααααα!

      Διαγραφή
  20. Όταν διαβάζω παρόμοιες αναρτήσεις, ειλικρινά τα λόγια φαντάζουν εξαιρετικά φτωχά!
    Πάω να διαβάσω τώρα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου... δεν σε προλαβαίνω!
    ΑΦιλάκια ολάνθιστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα γλυκιά μου Στεφανία!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  21. δεν προλαβαινω ν'απαντησω με στιχους.....εγώ στα δύσκολα ''κατεβάζω'' άλλα στιχάκια .....έχουμε ταινία να δουμε με τα μικρά και με περιμένουν....φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στίχοι λόγια βγαλμένα μέσα από την ίδια την ζωή χάρη στην ασίγαστη παρατηρητικότητα , την διεισδυτική ματιά εκείνων που τους έγραψαν...
    Καλό Σαββατοκύριακο Αριστάκι....
    να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λεβίνα μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  23. Συνήθως στα δύσκολα, αντί για στίχους, λέμε το κλασσικό: Βοήθα Παναγιά μου! Η ποίηση ταξιδεύει, και συνήθως συχνά δίνει ρητά, που τα θυμόμαστε όταν δεν τα εφαρμόζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εγώ είμαι ανάποδη: στα δύσκολα στίχους απαγγέλνω!
      Καλημέρα :)))

      Διαγραφή
  24. Οι στίχοι της καρδιάς μου :
    -Άξιον εστί το Φως και η πρώτη
    χαραγμένη στην πέτρα ευχή του ανθρώπου....
    -Πουλιά, το βάρος της ψυχής μας ψηλά μηδενίζοντας
    και πολύ γαλάζιο που αγαπήσαμε...
    (Οι στίχοι του Ελύτη περικλύουν άριστα το Αιγαίο που λάτρεψα).
    Και η προτροπή της ζωής μου, έρχεται από τον Καζαντζάκη (δεν είναι στίχος, είναι στόχος) : Φτάσε, παιδί μου,όπου δεν μπορείς!
    Καλή Κυριακή Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννούλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μαζί μας τους δικούς σου αγαπημένους στίχους!
      Όσο για τον Καζαντζάκη θυμάμαι πάντα το απόσπασμα ολόκληρο !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή
  25. Χμμ...οι ποιητές είναι το αίμα που τρέχει στις φλέβες του κόσμου...
    πολύτιμο οξυγόνο του!!
    Σ' ευχαριστούμε για το αφιέρωμα!! Πολύ ωραίες επιλογές!!
    Ευλογημένη Κυριακή princess!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμο οξυγόνο!
      Ακριβώς Σοφία μου!
      Καλή σου μέρα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Ποίηση και Άνοιξη πιασμένες χέρι-χέρι γλίστρησαν απαλά μες στην ψυχή μας, για να απαλύνουν τον πόνο και την αγωνία της.
    Όλοι οι στίχοι του Καβάφη που αναφέρεις, Αριστάκι, ακόμα κι αυτός που αναφέρει ο Μαζεστίξ, έχουν χαραχτεί βαθιά -κι άλλοι πολλοί φυσικά, καθώς είναι ο αγαπημένος μου ποιητής από την εφηβεία.

    Μια και μπήκε η άνοιξη με τα χρώματα, τ' αρώματα και τ' όνειρο, θ' αναφέρω στίχους γλυκύτατους από τα Ρω του Έρωτα του Ελύτη:
    "Σ' έκανα πουκάμισό μου
    σε φορώ και περπατάω
    Με το σώμα το μισό μου
    στο δικό σου που κρατάω"

    "Την αγάπη μια τη λες
    τη ντύνεσαι τη γδύνεσαι
    Όσο που γίνονται πολλές
    και πάλι σ' όλες δίνεσαι"

    Επειδή την άνοιξη ξυπνούν οι αισθήσεις μαζί με τη γη, μια στροφή από τη Fata Morgana του Καββαδία:

    "Θα μεταλάβω με νερό θαλασσινό
    στάλα τη στάλα συναγμένο απ' το κορμί σου
    σε τάσι αρχαίο, μπακιρένιο αλγερινό,
    που κοινωνούσαν πειρατές πριν πολεμήσουν."

    Έτσι, για το καλωσόρισμα της εποχής!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια κι εσένα λατρεμένος από την εφηβεία;
      Σε ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες μαζί μας αγαπημένους στίχους που έχουν να κάνουν με την άνοιξη και με το Συμπόσιο Γλαύκη μου!
      Καλή έμπνευση να ευχηθώ ξανά :)))
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  27. ωραίοι στίχοι Αριστεάκι από σπουδαίους ποιητές!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "...κι ήπια από δυνατά κρασιά, καθώς που πίνουν οι ανδρείοι της ηδονής" Καβάφης από το "Επήγα".
    "Τίποτα στα χεράκια μου, μάνα μου, δε φτουράει, έρωτας, μαλαματικά, ξόμπλια και φυλαχτά, σιχαίνομαι τον ναυτικό που εμάζεψε λεφτά, εμούτζωσε τη θάλασσα και την κατουράει" Καββαδίας από το "Θεσσαλονίκη ΙΙ".
    Και πολλά ακόμη, όμως θα κλείσω μ' ένα στίχο από ένα τραγούδι που με εκφράζει απόλυτα: "εγώ δεν είμαι ποιητής, είμαι στιχάκι"!
    Και μ' ένα "παράπονο":
    http://www.youtube.com/watch?v=_ZpCdscAO0Y
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου για τους στίχους! Να'σαι καλά!
      Αχ και ακούω τη φωνή του Παπάζογλου... Καταπληκτικός στίχος!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  29. Κοίτα να δεις που αν έκανα παρόμοια ανάρτηση, θα είχαμε αρκετούς ίδιους στίχους...ειδικά το "Όσο μπορείς" είναι και δικός μου οδηγός!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή με δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι είχα κι άλλους να βάλω. Επέλεξα όσους έχουν να κάνουν με στιγμές μου , στίχοι που μου έρχονται συχνά στη σκέψη.
      Φιλάκια Μαρία μου κι ευχαριστώ πολύ! :))

      Διαγραφή
  30. Mε μάγεψε η ανάρτησή σου......και η μουσική (Penelope s Song) ..τόσο υπέροχα.....(είμαι χάλια με βήχα και καταρροή) σε ευχαριστώ για τους εξαίσιους στίχους του Καβάφη αλλά και για τη γνωριμία με την Lorenna.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Κλαυδία μου που σου άρεσε η ανάρτηση. Μουσική άλλαξα πρόσφατα. Κι εμένα μου αρέσει το κομμάτι που αναφέρεις πολύ! :)))
      Περαστικά σου και φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Η επιλογή σου με ποίηση και δη Καβάφη με ενθουσίασε!
    Υπέροχοι στίχοι με καταπληκτικό φινάλε! Να είσαι καλά Αριστέα μου!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα και μια ευχάριστη εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά κι αγάπη!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαιτέρως Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Με ταξίδεψες, κοπελιά!
    Ακόμα μια φορά, έντεχνα άφησες το στίγμα της ψυχής σου.
    Αγαπάω τον Καβάφη και συνοδός συχνά στο δικό μου ταξίδι, οι στίχοι του από την πολυδιαβασμένη Ιθάκη του :
    *Οι πρώτοι, ίδιοι με τη δική σου προτίμηση, όταν είναι ώρα αυτοκριτικής:
    "Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
    τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
    αν δεν τους κουβαλείς μες στην ψυχή σου,
    αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου."
    *..και από το ίδιο έργου του :
    "Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
    Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο.
    Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.
    Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
    Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
    ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν."
    Να έχεις μια όμορφη μέρα κι ευχαριστώ που θα με βάλεις να ξαναδιαβάσω Καβάφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γεωργία μου! Χαίρομαι που απόλαυσες τη δημοσίευση αλλά και την κοινή μας αγάπη στον καβάφη και στην Ιθάκη!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  33. Λατρεμένος Καβάφης και χαίρομαι πολύ που επιστρέφω κοντά του τώρα με άλλα μάτια αλλά με την ίδια αίσθηση στην ψυχή μου!!!
    Είναι υπέροχη κι η φωτό με τον στίχο του Ελύτη. Με συγκινεί και με τρομάζει ταυτόχρονα!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή