Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Για τη Φλόγα... στο παραπέντε!

Πάνω στο νήμα, 
σχεδόν τελευταία και καταϊδρωμένη.
Αλλά όταν έχω dead lines μάλλον εργάζομαι καλύτερα!
Αναφέρομαι φυσικά στο φιλανθρωπικό μπαζάρ 
για τα παιδιά με Νεοπλασματική Ασθένεια,
που θα λάβει μέρος στις 4,5,και 6 Απριλίου, στη Ναύπακτο.


Έτσι χτες το εργαστήρι μου (έτσι αποκαλώ το χώρο 
που όλα βρίσκονται παντού)πήρε φωτιά.
Κολλήσαμε...

ζωγραφίσαμε και ταμπονάραμε...

και βουαλά!
Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το ίδιο θέμα σε όλα,
καθώς και λουλούδια περιελάμβανε και πεταλούδες.




Εύχομαι καλή επιτυχία στο φιλανθρωπικό μπαζάρ
και να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα.


Καλή σας μέρα!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!

@ριστέα

_______________________________________

Για όσους παρακολουθούν την ιστορία Αγάπης 
σήμερα έχουμε την προτελευταία συνέχεια 

ΣτιγμιόγραφοΚάτια από το Marilise2

 Και το κλείσιμο αναμένεται από τη Μαρία Νι 

96 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!Πάντα τα προλαβαίνεις όλα, τελικά... κι ας λες!!!Πάντα γερή, δυνατή και γεμάτη αγάπη.
    Όλα είναι πανέμορφα (αν αυτά είναι έργα αρχάριας, φαντάσου μόλις εξασκηθείς τι θα κάνεις) και το θέμα που διάλεξες ρομαντικό.Καλή επιτυχία στο bazaar!Φιλιά και ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου!
      Βγαίνω εκτός χρόνου αρκετές φορές, αλλά σημασία έχει ότι πρόλαβα αυτό το μπαζάρ τόσο που το ήθελα!
      Η εξάσκηση συνεχίζεται και σήμερα!
      Φιλιά και χρόνια πολλά! :))

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα!Μπράβο σε όλους όσους ασχολήθηκαν !
    περιμένω με αγωνια τι θα γινει στη Ναυπακτο!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω την ίδια αγωνία! :))
      Καλημέρα και καλά να περάσεις σήμερα Νάσια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα κοπέλα μου όμορφη!
    μα τι τελεια που ειναι!
    ποσο χαιρομαι που προλαβες να τα στελεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια :))

      Διαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ BAZZAR! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο σου πανέμορφα και καλή επιτυχία με ότι κάνεις σε καλημερίζω και εύχομαι τα καλύτερα....υπέροχα μπράβο και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλα μου και καλά να περάσεις σήμερα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ααχ airis...το ένα πιο όμορφο απ' το άλλο!!
    Καλή επιτυχία εύχομαι με όλη μου την καρδιά!!
    Την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Σοφία!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Τα χέρια σου "πιάνουν" τελικά
    Τα βρήκα υπέροχα!!!!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο bazzar


    πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα
    όπως και καλή ξεκούραση για αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθαίνω ακόμα μα χαίρομαι που αρέσουν τελικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου. Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. το ενα καλυτερο απο το αλλο!το θεμα μου αρεσε πολυ κι αυτος ο δισκος μου εκλεψε την καρδια!συγχαρητηρια για τη συμμετοχη σου και καλη επιτυχια στο μπαζαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δισκάκι ήταν μινιατούρα! Σύντομα θα κάνω κι έναν μεγάλο!
      Να'σαι καλά Χριστίνα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Έλειψα για λίγο, αλλά με χαρά ήρθα πάλι εδώ!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου Αριστέα μου και αρκετές!
    Εύχομαι να είναι καλοτάξιδα και Μπράβο! για τον κόπο και την προσφορά σου! Να έχεις μια όμορφη και γλυκιά εβδομάδα!
    Πάω λίγο πίσω να διαβάσω αυτά που έχασα, εκτός από το ότι άρχισε το νέο Συμπόσιο ποίησης και χάρηκα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Μπράβο πολύ ωραία η προσφορά σου. Πανέμορφα και ρομαντικά τα μοτίβα που χρησιμοποίησες.
    Καλή επιτυχία στο bazzar.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!Γεια στα χέρια σου για ακόμα μια φορά!!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αριστάκι μου τι ομορφιές έχεις φτιάξει!!!!! Είμαι σίγουρη πως οι δημιουργίες σου θα μοσχοπουληθούν και έτσι θα συμβάλεις και εσύ σε αυτό το τεράστιο έργο της Φλόγας. Μπράβο σε όλους όσους βοηθούν!!!
    Τη συνέχεια του Πέτρου τη διαβάζω σαν μαγεμένη. Μου έχει μείνει η Γιωργία και η Κάτια. Πάω να τις μελετήσω:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Δημητρούλα μου! Ο σκοπός είναι ιερός!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο, βρε Αριστάκι!!!
    Ρομαντικό, ανοιξιάτικο και άκρως αγαπησιάρικο mood!!!
    Κάθε επιτυχία στο bazaar!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άριστα!!! Αριστέα μου υπέροχο το αποτέλεσμα!!!!!! Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου αλλά και γα την προσφορά σου στη φλόγα!!! Καλοπούλητα εύχομαι,να μαζευτούν πολλά πολλά λεφτά για τα παιδιά!!! σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου! Μακάρι να πάνε όλα καλά!
      τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  15. Αριστέα μου είναι υπέροχες οι δημιουργίες σου!!! Γεια στα χέρια σου, κορίτσι γλυκό! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ξενιτεμένη!
      Να'σαι καλά Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Yπέροχα όλα!!!!!!!!!! Σε θαύμασα αφού το ντεκουπαζ είναι καινούργιο για σένα και κοίτα τι θαύματα έκανες!!!
    Έστειλες το λινκ αυτής της ανάρτησης στη Δράση;;; Για να τα αναρτήσουν και αυτά και να τα αριθμήσουν!
    Ας έχει καλή επιτυχία το μπαζαρ..........Τα παιδάκια της Φλόγας το αξίζουν.........
    Καλή εβδομάδα Αριστέα μου και καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , ναι το έστειλα αλλά δεν τσέκαρα αν με ανάρτησαν. Μα δεν πειράζει. Σημασία έχει να πιάσουν τόπο όσο έκανα!
      Σε ευχαριστώ για όλα Άννα μου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  17. Τελευταία, τελευταία αλλά το θαύμα σου το έκανες !!!!!!
    Μπράβο καταπληκτικές δημιουργίες. εξαιρετικές !!!
    Όλοι ευχόμαστε να έχει επιτυχία αυτό το μπαζάρ !!!
    Πολλά φιλιά χρυσοχέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      Οι ευχές όλων μας είναι στο μπαζάρ αυτό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Αριστέα, υπέροχα όλα!!
    Πολλές ευχές για το μπαζάρ και καλή δύναμη στην ΄Ασπα και όλες τις φίλες bloggers που θα είναι εκεί για να βοηθήσουν...
    Καλή εβδομάδα να έχεις...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αννιώ μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. μοναδικα ειναι τα δωρα που εφτιαξες για τη Φλογα υπεροχα και ρομαντικα μπραβο σου πριγκηπεσσα μου σε φιλωω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ε καλά... μυρίζουν από μακριά Αριστέα! Ρομαντικά και υπέροχα όλα! Ο δίσκος σερβιρίσματος ξεχωρίζει!!!
    Καλοτάξιδα να είναι και καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ. Έχω δει ήδη δημιουργίες της Ποδηλάτισσας και της Ρούλας μας, κι είμαι βέβαιη πως θα ξεπουληθούν όλα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δίσκος είναι μινιατούρα βέβαια! Αλλά κι εμένα μου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Αμην θα πω στις ευχές σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφα όλα , Αριστέα μου !!!!! Θα είναι από τα πρώτα που θα πουληθούν !!!!! Μπράβο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΑ!!!!!
    Μπορεί να σηκώθηκες χαράματα, αλλά κατάφερες σε μια μέρα να δημιουργήσεις ΤΙΣ ομορφιές! Απέδειξες εμπράκτως το ρητό "το καλό πράγμα αργεί να γίνει..."
    Υπέροχη δουλειά έκανες! Και το μοτίβο σούπερ, και τα χρώματα ονειρεμένα!
    Μπράβο στα χρυσά σου τα χεράκια!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έκανα κι άλλα που δεν τα έδειξα Έλλη μου ( είδες όμως ε΄συ στο ΦΒ) ! Ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει πάση θυσία! Είμαι χαρούμενη γιατί το δέμα μου ήδη ταξιδεύει!
      Μακάρι να πάνε όλα καλά!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Αυτά τα 'μπράβο', 'συγχαρητήρια' κλπ τα έχουμε πει χιλιάδες φορές.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μαζευτούν πολλά πολλά χρήματα.

    (διόρθωσε τον τίτλο της Κάτιας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Πέτρο μου!
      να'σαι καλά!
      Καλά να περάσεις σήμερα! :))

      Διαγραφή
  24. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια: ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!
    Και πάνω από όλα, ο σκοπός: ΙΕΡΟΣ!
    Πολλά γλυκά φιλιά, πάω στην Κάτια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι όπως τα λες!
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!
      Καλά να περάσεις, ό,τι κι αν κάνεις!

      Διαγραφή
  25. Πωπω, Ομορφιές!! Μπράβο Αριστέα μου, είσαι αστέρι!!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά με το bazaar και να ολοκληρώσει τον σκοπό του με τα καλύτερα αποτελέσματα!
    Καλό βραδάκι και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο κοριτσάκι μου!!!!
    Τα κατάφερες κι έφτιαξες θαύματα!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!
    Καλή επιτυχία στη Ναύπακτο να έχει η Φλόγα!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου με τις καλύτερες ευχές μου!
      Να'σαι καλά και σε ευχαριστώ για την παρακίνηση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Ολα ομορφα και ολα καλα θα πανε.
    Ολοι στο τρεξιμο
    γι αυτο και καποιες απουσιες.

    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφα και καλόγουστα όσα δημιούργησες!
    Συγχαρητήρια σε 'σένα και σε όσους ακόμα συμμετέχουν!
    Καλό βράδυ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Μπράβο Αριστέα μου!!
    Είναι όλα πανέμορφα....εύχομαι καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!
    Μακάρι να μαζευτούν πολλά χρήματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ για όλα και κυρίως για τις ευχές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Όμορφο αποτέλεσμα και τρυφερή κίνηση από μέρους σου! Εύχομαι να μαζευτούν πολλά, πολλά χρήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χίλια μπράβο βρε Αριστέα μου! Έιναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνετε. Και τα έργα σου είναι θαυμάσια! Και πάλι μπράβο!
    Καλή εβδομάδα :) και φιλάκι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οτι και να πω ειναι λιγο ! Εχω ξετρελαθει ! Και με το θεμα και με τα χρωματα ! Τα λατρευω απλα..
    Χαιρομαι που θα πανε για ενα τοσο ιερο σκοπο !!
    Πολλα φιλακια πριγκιπεσσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν πολύ καλό το θέμα ! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Τώρα τι να πω κι εγώ που πετώ εδώ στο μακρινό Νότο; Καλές πτήσεις, Πατρίδα. Είμαι σίγουρη ότι θα έχει επιτυχία το μπαζάρ, ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξουν τα υπόλοιπα κορίτσια :)

    Το ένα πιο όμορφο από το άλλο :) Θα μου δείξεις την τεχνική από κοντά, έτσι; Πιάνουν τα χεράκια σου! Πολλά πολλά φιλιά από τη μακρινή Μελβούρνη, τόσο μακριά μα τόσο κοντά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα εσύ εδώ και θα σου μάθω ότι θες αγαπούλα μου! :)))
      Φιλάκια από τη πατρίδα!

      Διαγραφή
  34. καλημερα σου αφηνω, χαιρομαι για την αναρτηση πολυ
    ! σε βαζω ανμεσως στα ιστολογια που προτεινω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες άσωτε!
      Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! :)))

      Διαγραφή
  35. Τι να πω, Αριστέα, που δεν το ξέρεις ήδη; Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!
    Α, ξεκίνησα επιτέλους περπάτημα. Αυτό περιορίζει ακόμη περισσότερο το χρόνο μου για επισκέψεις, αλλά δε θα με παρεξηγήσεις, έτσι; κι αυτό για καλό σκοπό είναι!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου χαίρομαι μαζί σου! Μην τα παρατάς και λείψε όσο θες! Ιερός κι ο σκοπός της καλής φυσικής κατάστασης!
      Κι εγώ στον ίδιο ρυθμό κινούμαι και σιγά σιγά θα τον αυξήσω κι άλλο προσεχώς!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  36. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    ' Εχω χάσει πολλάααααααααα επεισόδια, αλλα θα αναπληρωθουν...οσονούπω!
    ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ Αριστέα μου για τις νέες σου ασχολίες -επιτυχίες!Και ντεκουπαζ!!! πόσο χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τις ιστορίες που δεν προλαβα θα τις διαβασω μια προς μια!
    φιλιααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  37. Χι.χι..χι..... και είχα μια αγωνία να δω τι έφτιαξες οταν τα λεγαμε ..!!! τωρα βλέπω οτι έκανες καταπληκτική δουλειά...Αριστέα μου...αν πρόλαβες λέει;; και βέβαια πρόλαβες ... η αγάπη όλα τα μπορεί.. που λέει και άνα γνωστό τραγούδι.. χι.χι.... φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και προχθές που με έπαιρνες είχα τα χέρια με χρώματα και κόλλες και δεν κατάφερα να προλάβω τιο τηλέφωνο να ξέρεις Ρουλίτσα μου!
      Να'σαι καλά. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  38. Εχεις χάσει επισόδεια αδέρφι πάρε καρέκλα και κάνε καφέ γιατί έχεις πολλάααααα... να διαβάσεις... χι.χιχ. φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό νομίζω πάει στη Βαρβάρα μας ε; :)))

      Διαγραφή
    2. ναι παιδί μου...στην Βαρβαρούλα μας.. το καρντάση .. στα Σαλονικιώτικα.. και αδέρφι.. στα Κρητικα....χι.χι. φιλια και στις δυό σας..!!!

      Διαγραφή
  39. Είναι πανέμορφα όλα, αλλά και ο σκοπός της προαπάθειας είναι εξίσου όμορφος!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά, γιατί πραγματικά αξίζει ο κόπος και η φασαρία!!!
    Μπράβο σε σένα και σε όσους συμμετέχουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Κάναμε και λογαριασμό; Πλέον δεν είσαι ...ανώνυμη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Γλαύκη μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  40. Πανέμορφα όλα Αριστάκι μου δεν θα ήξερα ποιο να διαλέξω!
    Μπραβο σου για τα αριστουργήματα αλλά και για την συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Ελενάκι!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  41. Υπέροχη δουλειά, Αριστέα μου. Από σένα, όμως, τίποτα δεν είναι απίστευτο. Θα είναι μάλλον που καθρεφτίζει την υπέροχη καρδιά σου. Και τον υπέροχο σκοπό για τον οποίο έγινε!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Με συγκινείς!
      Ναι ο σκοπός είναι που μου έδωσε δύναμη!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  42. καλλιο αργά παρά ποτε... αγαπητή φίλη.. είσαι χρυσοχέρα...
    χρονια πολλά για σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Νεραϊδούλες, λουλούδια, πεταλούδες υπέροχα δώρα αγάπης για τα παιδιά !!! Καλή επιτυχία στο παζάρι, αγκαλιές και φιλιά σε σένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαυδία μου. Μακάρι να πάνε όλα καλά!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  44. Οργασμός τέχνης και δημιουργίας! Και επειδή μια εικόνα ισούται με 1000 λέξεις ήδη μας έβαλες χιλιάδες λέξεις! :) Πολύ ωραία δείχνουν τα όσα έφτιαξες παρά την επίσπευση! Καλή επιτυχία στο παζάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπράβο Αριστεάκι μου!!! είσαι φοβερή!!!! είναι όλα υπέροχα!!!! (έλαβες τα mail μου? τσέκαρε και το junk για παν ενδεχόμενο!!).. καλό βράδυ, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλάΕυάκι μου γλυκό!
      Έψαξα στο spam και τα ανέσυρα! Ευτυχώς που μου το είπες!
      Σου έστειλα μέιλ !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  46. Ολα καταπληκτικά Αριστέα μου!! Το μοτίβο είναι πανέμορφο και ταιριαστό σε όλες τις επιφάνειες που διάλεξες!! Μπράβο σου γιατί είναι και για καλό σκοπό!! Θα σκίσει το bazaar!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου! Ποιος το περίμενε ε; Να καταφέρω εγώ να παρουσιάσω κάτι όμορφο με το ντεκουπάζ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα καθώς εσύ ήσουν η πρώτη που με παρακίνησες!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  47. 'Ηρθα, ήρθα, τα κατάφερα επί τέλους!!!!
    'Ενα μεγάλο μπράβο σου αξίζει Αριστέα μου!! Και μπήκες με τα τσαρούχια στο ντεκουπάζ, και πρόλαβες να φτιάξεις τόσα πράγματα, και είναι πανέμορφα όλα!!!!! Τα δώρα σου για την Φλόγα θα έχουν μεγάλη επιτυχία στο μπαζάρ!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου η γνώμη σου για μένα είναι πολύτιμη!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Με έκανες πολύ χαρούμενη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή