Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Μη μου μιλάτε για το φαΐ αυτές τις μέρες!


Η Κικίτσα από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ έχει όρεξη να σακατέψω ένα παιχνίδι!
Δεν εξηγείται διαφορετικά!
Θέλει να μάθει κι άλλα μυστικά από τη διατροφή 
που κάνω τα τελευταία χρόνια 
(χωρίς παρεκκλίσεις και πισωγυρίσματα)!
Πού να ήξερες Κική μου ότι κάνω δίαιτα αυτόν τον καιρό
κι ότι σήμερα και μιλώντας ακόμα υγιεινά, 
θα μου τρέξουν τα σαλάκια,
αφού έχω στερηθεί τα μακαρόνια που τόσο λατρεύω;
Που έχω κόψει τα γλυκά και εσύ θέλεις να μάθεις 
το αγαπημένο μου γλυκό;
Γλυκιά αμαρτία λέγεται και το έχω βαφτίσει εγώ έτσι.
Το είχε την Τρίτη στη γιορτή της η αδερφή μου.
Εγώ τι; Το μύρισα! 
Έτρωγα χόρτα βραστά εκείνη την ημέρα.
Η αντίσταση πανεύκολη!
Αλλά υπόσχομαι στα γενέθλια μου τον Ιούνιο που θα το φτιάξω
να φάω ένα κομμάτι και να με φωτογραφίσω! ☺
Α και να σας έχω και τη συνταγή!
Τυχαίνει να το έχω φτιάξει αρκετές φορές κι έχω γίνει εξπέρ
σε αυτό. Ακόμα κι όταν ξέχασα τη ζάχαρη μία φορά
σας πληροφορώ ότι τρωγόταν χάρη στο γλυκό σιρόπι του!
Είμαι μια πρώην γλυκατζού!
Και επειδή χρειάστηκε μεγάλη εσωτερική δύναμη να ξεπεράσω 
τα γλυκά κόβω εδώ τη συζήτηση.
Δεν θα με ρίξετε εσείς έτσι εύκολα στα σκληρά ξανά !
Πάμε στα φαγητά λοιπόν!
Χορτοφάγα δε με λες αν και λατρεύω
χόρτα και λαχανικά. Κυρίως ωμά!
Δεν είμαι του κρέατος καθόλου, (αν και τρώω λίγο)
δεν παραγγέλνω ποτέ από έξω
δεν ξέρω πια τι σημαίνει σνακ, junk ελληνιστί σαβουροφαγητό,
δεν τρώω άλλες κουζίνες πέραν της ελληνικής!
Φυσικά και δεινοπάθησα στη ζωή μου από την αλλεργία μου
στα γαλακτοκομικά και στα λιπαρά γεύματα.
Έτσι αναγκαστικά ψάχτηκα κι αποφάσισα να μην παίζω με 
την υγεία μου.
Αντιπαθώ  κάθε επεξεργασμένη τροφή αλλά εξίσου αντιπαθώ 
και τις φακές! Δεν υπάρχει περίπτωση να τις δοκιμάσω ποτέ!
Δεν τρώω σάντουιτς για τον απλούστατο λόγο
ότι μου αρέσει να τρώω σε πιάτο 
ένα γεύμα που να ξέρω τα ποιοτικά του στοιχεία
κι αποφεύγω το ψωμί που μου αρέσει πολύ.
Παρασπονδίες κάνω μόνο στα μακαρόνια που λατρεύωωωωω!
Νομίζω ότι το ξαναείπα ε;
(Όταν τελειώσω τη δίαιτα θα φάω ένα μπολ γεμάτο!
Αυτή τη μάσα θα μου επιτρέψω μοναχά)!
Ήταν εξάλλου και το πρώτο φαγητό που έμαθα να μαγειρεύω
ως φοιτήτρια, μόνο που τότε τα συνόδευα 
και με μια υπέροχη σάλτσα ντομάτας!
Αν και πλέον κόβω σιγά σιγά τα ταπεράκια από τη μαμά
γιατί δεν μου κάνει τη χάρη να προσέχει 
και να μαγειρεύει υγιεινά νομίζω ότι είναι η καλύτερη μαγείρισσα
μέσα στην οικογένεια.
Ο μπαμπάς υπήρξε μάγειρας να σας πω εδώ στην Αμερική 
αλλά σαν τη μαμά ποτέ του δεν μαγείρεψε!
Της μοιάσαμε λιγάκι και τα δύο κορίτσια
αν κι εγώ νομίζω πώς θα ξεχάσω σε λίγο να μαγειρεύω!
Αυτά με το φαγητό.
Σας αφήνω να φάω τα φρούτα μου και να συνεχίσω να ζωγραφίζω!


Κι εδώ οι ερωτήσεις στις οποίες έπρεπε να απαντήσω!

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό; 
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
3. Ποιο φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ; 
4. Ελληνική, ιταλική, mexican ή ασιατική κουζίνα; 
5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό; 
6. Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ; 
7. Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο; 
8. Είσαι χορτοφάγος; 
9. Συνήθως τι παραγγέλνεις απ’έξω; 
10. Είσαι γλυκατζού ή fan των αλμυρών σνακ; 
11. Αγαπημένο σνακ;
12. Πως τρως το σάντουίτς σου; 
13. Σ’αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το ‘χεις ρίξει στη μάσα;
14. Ποιος μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια;


Πωπω μεσημέριασε!
Καλό απόγευμα μάλλον πρέπει να ευχηθώ!

@ριστέα

ΥΓ: Πού να χτυπιέται η Νάσια και στοίχημα ας βάλει
δεν θα με παρασύρει ποτέ στις ακολασίες της!


58 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Το είπα στη Κικίτσα πως θα
    φάμε "πόρτα" από εσένα και δεν
    διαψεύστηκα καθόλου!!!
    Πάντως κι εγώ δηλώνω φαν με τα χόρτα
    αλλά και λίγο κρεατάκι για την νοστιμιά
    δεν κάνει κακό!!!
    Σε θαυμάζω για την αυτοσυγκράτηση σου!!!!


    φιλάκια και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου!Προσπάθησα να το διαχειριστώ όσο καλύτερα γινόταν το παιχνίδι δεδομένου των επιλογών μου αχαχα! :)))
      Ναι , δεν το αποκλείω εντελώς το κρέας αν και το αποφεύγω. Βασικά θα ήθελα να μπορούσα να το βγάλω. Για συνειδησιακούς κι άλλους λόγους :)))
      Να'σαι καλά για όλα!
      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. M'αυτή την πατριώτισσά σου,που έμπλεξες τελευταια,σε παραδεχομαι που δειχνεις χαρακτήρα:)) Αυτή,παιδάκι μου,κοιμάται κι ονερευεται πιτόγυρα και...προφιτερόλια:)),εσύ πώς συγκρατιέσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε σας λέω τι έφαγα σήμερα στα γενέθλια!!! Με κοιτούσαν όλες και δεν το πίστευαν! Άλλες έκαναν δίαιτα ,άλλες ντρέπονταν,κρίμα ,λέω ,τόσα φαγητά!
      το τι σαλάτες ,σουβλάκια ,πίτσα ,μακαρονια με κοκκινη σάλτσα ,μακαρονια με άσπρη ,γαλακτομπουρεκο ,πορτοκαλόπιτα ,τούρτα ,όλα τα έφαγα!
      εγω αν κάνω δίαιτα θα πεθάνω !

      Διαγραφή
    2. Nasia,Αριστα!!!Ασε με να λεω,χορτάτοι θα πάμε :)))

      Διαγραφή
    3. Απαξιώ να σχολιάσω κοιλιόδουλους!
      Για να μάθετε να με κολάζετε :-Ρ
      αχαχα!

      Διαγραφή
    4. εγω τώρα το είδα το ΥΓ! εφτασε ο καιρός μου για τα γυαλάκια!

      Διαγραφή
    5. αχαχαχα Ψαχνόμουν για ποιο ΥΓ: Είχα ξεχάσει τα δικά μου λόγια! ΅Εγώ είμαι σε χειρότερη μοίρα :-Ρ

      Διαγραφή
  3. Άσε, δεν θες να ξέρεις! Και γλυκατζού είμαι και μακαρονού! Τι να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε σε αυτά ένα πρώην και περιγράφεις εμένα ! Αν και με τα μακαρόνια ένα θεματάκι το έχω!
      :)))

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου, είσαι ο φωτεινός μας φάρος!!
    Η συνέπεια μπορεί να ξεχνιέται και να μην την αναφέρουν ως μεγάλη αρετή, αλλά είναι το μυστικό για πολλά τελικά!
    Καλή Κυριακή!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αποφασίσω κάτι ..τέλος! Είναι πολύ σημαντική η συνέπεια για την αυτοεκτίμηση μου!
      Να'σαι καλά Σοφία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Έτσι, έτσι.. πολύ όμορφα! Να τα διαβάζουμε αυτά! Τρόπος ζωής πλέον, ακόμη προσπαθώ. Θέλει δουλειά, αλλά έχω πίστη! Σε φιλώ, μωρό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι το alter ego μου!
      Φιλάκια πολλά ξενιτεμένο μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι τελικά έχουν λατρεία με τα μακαρόνια!
    Γιατί κάνεις δίαιτα παιδί μου για να χάσεις ένα γραμμάριο που πήρες επειδή μάκρυναν τα μαλλιά σου;;
    Ελεος Παναγία μου!
    Δεν τρώει τίποτα και κάνει και δίαιτα τι άλλο θα ακούσουμε!!!
    Θα μας τρελάνεις βρε Αριστάκι!
    Πολλά φιλια και κοίτα να φας κάτι γιατί σε λίγο θα περνάς απο τις χαραμάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς και μάζεψα κιλάκια Ελενάκι μου κάποια στιγμή. Το υγιεινό θέλει κι αυτό το μέτρο του και μάλλον εγώ κάπου το έχασα! Μέσα σε τρεις βδομάδες ( σήμερα τις κλείνω) μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Μα, καλά... ΔΕΝ τρως φακές? (Προσωπικά τις λατρεύω!)
    Τί πράγματα είναι αυτά?
    Αριστάκι, κάποια στιγμή, πρέπει να μάθεις επιτέλους να τρέφεσαι σωστά! Άμα πια! Δεν τρώγεσαι με τίποτα!
    Αυτή τη φωτογραφία με το γλυκάκι που θα φας τον Ιούνιο, θέλω οπωσδήποτε να τη δω!!!
    Μια μερίδα νεράκι καστανό και μη επεξεργασμένο, για το Αριστάκι μας!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω και κάτι ακόμα : όταν τις μαγείρευε η μαμά έβγαινα έξω από το σπίτι ( ακόμα κι αν έξω χιόνιζε )...και ούτε έπλενα μετά τα πιάτα!
      Ναι θα την ανεβάσω να'σαι σίγουρη!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά!

      Διαγραφή
  8. (Γιαννούλι ftw!!)

    Πες μου, παιδί μου, ότι τρως ακόμα και τα μακαρόνια ορφανά (πεντάρφανα, δηλαδή), να σου πω ότι στην προηγούμενη ζωή ήσουν ασκήτρια -κάμνε εικόνα το ανάλογο συννεφάκι μου. :P

    Αυτή τη στιγμή με το γλυκό, θέλω να τη ζήσω εκ του σύνεγγυς και να 'χω την αποκλειστικότητα. Ήδη βλέπω τους τίτλους στα κουτσομπολίστικα περιοδικά τύπου Hello!: "Κι όμως είναι η Αριστέα που τρώει το γλυκό" ή "Η Αριστέα κι η γλυκιά αμαρτία" (λέω να προτιμήσω το 2ο για να πουλήσω περισσότερες φυλλάδες!! χαχα).

    ΥΓ. Και πάλι μαζί. *πανηγυριζμοί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ορφανά τα απολαμβάνω καλύτερα!!!
      Σε φαντάζομαι ότι θα λυσσάξεις έτσι κι ανεβάσω τέτοια φωτό τον Ιούνιο! αχαχα!
      Φιλάκια πολλά μικρό μου πόνι! ♥

      Διαγραφή
  9. Πόσο σε καταλαβαίνω... Και εγώ δίαιτα αυτές τις μέρες γιατί με τη βοήθεια του αγαπημένου θυρεοειδή φούσκωσα αρκετά!
    Τις φακές τις λατρεύω και γενικά όλα τα όσπρια, όπως επίσης και τα μακαρόνια!
    Για το σάντουιτς υποθέτω εννοείς τα έτοιμα απ' έξω, γιατί αν φτιάξεις ένα στο σπίτι με τα σωστά υλικά, τότε σαφέστατα γνωρίζεις τα συστατικά του!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σάντουιτς για να γίνει (ακόμα κι αν είναι σπιτικό ) θέλει μεγάλη ποσότητα ψωμιού ( το οποίο λατρεύω αλλά είναι τζιζ!!!)
      Προτιμώ μία φέτα ψωμί και φαγητό να γεμίσω το στομάχι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. αντε παλι καρδουλα μου μας ξεσηκωσες με τα καμωματα σου σε φιλω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ γευστική ανάρτηση!
    Τα ίδια με έβαλε και μενα να κάνω η Κική :)

    http://fetoula.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Αριάδνη!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Μη μου μιλάτε ούτε εμένα για φαγητό αυτές τις μέρες. Κάνω δίαιτα και δεν έχω καθόλου τα κέφια μου... :( Το μενού σήμερα είχε μαύρα μακαρόνια με ντομάτα σαλάτα.. :( Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι τα βρήκα σήμερα που είδα ξανά τη ζυγαριά και πετάω!!!!!!!!!
      Τα μαύρα μακαρόνια είναι υπέροχα ! Μη μου γκρινιάζεις λοιπόν! ♥
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Χαχα, πόσο γέλασα με όσα έγραψες! Εγώ πάλι δεν νομίζω ότι θα γίνω "μια πρώην γλυκατζού" δεν ξέρω αν μου το επιτρέπει ο ...οργανισμός μου. Φακές, γιοκ; Εγώ πάλι τρώω μιας και έχω ένα πρόβλημα με το σίδερο μου και η μαμά φτιάχνει κάθε εβδομάδα!
    Ζυμαρικά αγαπώ αλλά αν είναι με καλή σάλτσα ντομάτας.
    Κι εμένα με προσκάλεσε η Κική και σύντομ ακαι οι δικές μου αμαρτιές στο φαγητό!
    Κλαή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Tώρα αν ρωτήσω και εγώ γιατί κάνεις δίαιτα θα μου πεις;;;;;Πάντως θαυμάζω θέληση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή επιτυχία με τη δίαιτα και θέλω φωτο με το γλυκό και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί προφανώς αυξήθηκε το βάρος μου! :)))
      Η δίαιτα αύριο τελειώνει ( έκλεισα τρεις βδομάδες) και θα συνεχίσω με διατροφή ώστε να μην τα ξαναπάρω κι ως το καλοκαίρι να χάσω και 1-2 ακόμα ( να τα καταφέρω)!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  15. Ειμαι περιεργη να μαθω τι τρως... ολα τα καλα τα χεις βγαλει απο την ζωη σου :p μα πως γινεταιιιιι?? Κρεας , μακαρονια και γλυκα for ever!!! Χαχαχα. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρώω προϊόντα κυρίως από τη φύση, όχι επεξεργασμένα , που προέρχονται από αλεύρι ολικής και ελάχιστο κρέας!
      Ποιος είπε ότι τα καλά είναι αυτά που μας σκοτώνουν ή ότι τα υγιεινά δεν είναι νόστιμα;;;;;;;

      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  16. Όταν τελειώσεις τη δίαιτα, μη φας ένα μπολ μακαρόνια γεμάτο, διότι η δίαιτα θα πάει χαράμι...!! Και δεν το θέλουμε αυτόοοοοο....
    :)))
    Τα άλλα διατροφικά τα περίμενα, αλλά θέλω να μάθω και τι εστί "γλυκιά αμαρτία", ναι;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ θα το φάω! Το δικαιούμαι! ΄Ετσι κι αλλιώς από Πέμπτη περνάω σε διατροφή πολύ προσεγμένη στις ποσότητες! :)))
      Έλλη μου στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία η δίαιτα αυτή !!
      Γλυκιά αμαρτία θα μάθετε όταν θα έχω και υλικό να τη συνοδεύσει :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  17. Α! ώστε τα τρως τα μακαρόνια! Ίσα που με γέμισες τύψεις που τα λατρεύω και εγώ, και κάθε φορά που τα τρώω σε θυμάμαι και τα τρώω με βαριά καρδιά.
    Σου εύχομαι λοιπόν όλη την εβδομάδα να τρως μόνο φακές!
    Καλή σου εβδομάδα.
    ΟΑΦ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ! Ολικής όμως ε;
      να τρως λίγα ! Όχι σαν κι εμένα που μετά χρειάστηκα δίαιτα ναι;
      Φιλιά!
      ουφ! Αλήθεια ; ΟΑΦ;

      Διαγραφή
  18. Όσο κι αν σε πειράζουμε, στο βάθος σε κρυφο-θαυμάζουμε... Γιατί πάνω απ' όλα, κρατάς χαρακτήρα και παραμένεις πιστή στις (διατροφικές) αξίες σου!
    Μυρίζομαι σήμερα τελάρα, ζωγραφιές, χαρτοπετσέτες και πινέλα. Γεια σου ρε μαστο-Αριστέα!
    Καλή βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ένας λόγος που τα γράφω κατ'εξακολούθηση είναι μπας και συμπαρασύρω κανέναν μαζί μου για το καλό του πάντα!
      Καλά μυρίστηκες :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. μπράβο αυτοσυγκράτηση καλλιτέχνη μου.Γλυκό τον Ιούνιο;;;; Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ!
      χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Το να σου αρέσει το γλυκό και να μη δοκιμάζεις ούτε στη γιορτή δεν είναι λίγο τιμωρία?....σα να λες στον εαυτό σου, είσαι κακό παιδί και δεν έχει γλυκό...χαχα!
    Πλάκα κάνω...άνετα μπορώ να μη φάω γλυκό...λίγη σοκολατίτσα μαύρη όμως την έχω στην άκρη για όταν με πιάνουν υπογλυκαιμίες...(ναι, έτσι το λέμε τώρα το σαβούριασμα...χαχα)
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ! Είναι άσκηση για μένα! Και πολύ σημαντική! Γιατί αν παρασυρθώ χάνω τον έλεγχο μετά :)))
      Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά
      Καλή εβδομάδα μάτια μου!

      Διαγραφή
  21. Καλά, ένα έχω να πω, δεν τρως φακές ?? χάνεις !!!
    Βρε παιδί μου πάλι δίαιτα ??? Φάε και λίγο να έχεις δυνάμεις !!!
    Όσο για τα γλυκά και να εξαφανιστούν τελείως, προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν καθόλου (ένα πράγμα σαν κι εσένα με τις φακές ) Σε φιλώ και καλό κουράγιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα να χάσω Ράνια μου! να μην ανησυχείτε ! Ξέρω πάντα τι κάνω :))) Α χαίρομαι πολύ για τη θέση για τα γλυκά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Καλημερα Αριστεα μου κι απο εδω!
    Ενταξει ημουνα σιγουρη πως θα κανεις ενα τελειο ποστ του παιχνιδιου. Μου αρεσε παρα παρα πολυ ο τροπος που εδωσες τις απαντησεις. Ηταν μεσω μιας καταθεσης ψυχης. Μας πηγες στο παρελθον, μας εφερες στο παρον και αφησες και αιχμες για το μελλον!
    Πολυ μου αρεσε λεμε! χιχιχι

    Φιλακια πολλα και αναμενω την συνταγη του γλυκου!
    Και φυσικα ενα τεραστιο θαυμασμο σου αφηνω για την αυτοσυγκρατηση σου!

    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για την πάσα! Το καταδιασκέδασα! :)))
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χθες μαγείρεθα όλη μέρα..... Μην ακούσω άλλο για φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ πάνω απ' όλα Αριστέα μου, θαυμάζω την αποφασιστικότητα σου να μην ενδώσεις σε... παρασπονδίες! Μπράβο κοπέλα μου!
    Πολύ "γλυκιά" ανάρτηση, ένα απλό θέμα κι όμως έτσι όπως το διατύπωσες το έκανες ενδιαφέρον μ' εκπληκτικό τρόπο!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και καλή επιτυχία στην δίαιτα σου!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Κατερίνα μου! Να'σαι καλά μάτια μου!
      Καλή εβδομάδα !
      Φιλιά!
      ( η δίαιτα τελειώνει αύριο γιεεεε!)

      Διαγραφή
  25. αρνούμαι πεισματικά να διαβάσω..
    είμαι μονη μου στο σπίτι, η κολώνα του σπτιού μου θα αργήσει να έρθει και πεινάω σαν λύκος!!!
    Αρνούμαι! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μ ατελικά μόνο γι α( καλό ) φαγητό δεν μιλούσα για να λιγουρέψει κανείς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. θέλεις να μου μαγειρεύεις και να μου τα στέλνεις? χαχαχαχα... :) εγώ για να μην ξεχάσεις το σπορ το λέω!!!! :) εντωμεταξύ παίζει να ήμουν η μόνη φοιτήτρια κρεατοφάγος επί καθημερινής βάσης!! χαχαχαχα.. αλλιώς λιποθυμούσα!!! και λιποθυμώ ακόμα αν δε φάω κρέας μια μέρα!!!! τα μακαρόνια από την άλλη είναι από τα φαγητά που και ποτέ να μη φάω δε θα μου λείψουν.. τα λιγουρεύομαι κάποιες φορές, αλλά φαν δε με λες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Φαντάζεσαι να ξεχάσω; Είσαι και κομματάκι μακριά πουλάκι μου εσύ! :)))
      Πάντως είσαι από τους λίγους που δεν τρελαίνονται για τα μακαρόνια!
      Φιλάκια πολλά Ευάκι μου! :)))

      Διαγραφή