Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Τι δεν είδες στα Όσκαρ!

bob miley, fashion, miley cyrus
Εμένα!
Και τη βράβευση μου, φυσικά!
Κόπηκα στο μοντάζ γιατί δεν τους λάδωσα!
Με τέτοια πείνα;
Δεν πειράζει!
Παντού κυκλώματα!
Κάνω εδώ το σόου μου κι ανέξοδα μάλιστα!
(Μόνο πισώπλατα με έδειξε ο σκηνοθέτης
που να μην του κάτσει πλάνο για ένα χρόνο!
Καμαρώστε με στην πρώτη φωτό που με κόπο εξασφάλισα!)



Αχ συγχωρέστε με καλέ!
Δεν μπορώ να κρατώ τα σοβαρά μου για πολύ!
Δεν είναι ότι είμαι αλαφροΐσκιωτη (που μπορεί και να είμαι 
τώρα που το ξανασκέφτομαι)
Είναι που στη ζωή αυτή, τη γεμάτη σοβαρά κι ασήκωτα,
θέλω να βρίσκω λόγους να χαμογελάω!
Κι η αφορμή δόθηκε! 



Μία φίλη, η Μαρία.
Ένα βραβείο-παιχνίδι.
Μερικές ερωτήσεις...
και σήμερα μια Τετάρτη του Μάρτη 
του έτους 2014 - ξύλινου αλόγου στο κινεζικό ωροσκόπιο
(όπου στο άλογο αρέσει η περιέτεια και το απροσδόκητο)
χαλαρώνουμε απροσδόκητα και ζούμε μια περιπέτεια (λέμε τώρα!)

Α και για σένα που ξεροστάλιασες να περιμένεις 
το επόμενο ντιβάνι μου, έχεις τα δίκια σου, δε λέω.
Μα το ντιβάνι θέλει έμπνευση κι όρεξη 
κι εγώ που την είδα έφηβη αθλήτρια στα 43 και κάτι
αναρρώνω από τραυματισμό.
Πού όρεξη μετά από αυτό!
Έχω ταβλιαστεί εγώ στο ντιβανάκι μου!

Αυτό είναι το βραβείο
χάθηκε να είναι ένα χρυσό αγαλματίδιο;

Κι εδώ οι όροι του
(Ανάφερε 11 σημεία για τον εαυτό σου
Απάντησε στις 11 ερωτήσεις,που σου υπέβαλε αυτός,
που σου χάρισε το βραβείο
Βράβευσε με τη σειρά σου 11 ιστολόγια
Υπόβαλε με τη σειρά σου 11 ερωτήσεις γι’ αυτούς,που βραβεύεις)

σσσ!!! Μεταξύ μας, δεν μου άρεσαν ποτέ οι όροι αυτών των παιχνιδιών!!




11 σημεία για μένα!
Αναρωτιέμαι (ή αναρωτιέσαι;)
τι δεν έχω αποκαλύψει μετά από 666 βραβεύσεις ☺!

1)Να πω ότι είμαι ταπεινή και με φέρνουν σε δύσκολη θέση οι βραβεύσεις
δεν θα με πιστέψεις, ε;
2)Και το γυρίζω στο τρελό γιατί με σοβαρότητα 
δεν μου πάει να απαντώ! Συγκινούμαι!
3)Άρχισα να ζωγραφίζω πριν από 9,5 χρόνια περίπου 
αναρρώνοντας από χωρισμό. 
Χάρη του χρωστάω του ανθρώπου! ☺
4)Πριν το γυρίσω στην υγιεινή ζωή 
λάτρευα τα χάμπουγκερς, τις πίτες με τζατζίκι και τα κρουασάν.
5) Όχι, δεν είμαι κρυφολαϊκιά! Πίστεψε το επιτέλους!
6)Τα τελευταία 27 χρόνια έχει ακουμπήσει τα μαλλιά μου κομμωτής 
3 φορές (τις δύο ήταν αναγκαστικά για το γάμο μου!)
7)Δεν μένω στο κρεβάτι ποτέ μετά τις 9 (το πρωί) ακόμα και τις αργίες,
δεν κοιμάμαι ποτέ περισσότερο από 7 ώρες
8)Έχω πάντα βιβλία μέσα στο μπάνιο (και διαβάζω - δεν είναι ντεκόρ)
9)Τα πάω χάλια με την τεχνολογία
10)Το χειμώνα  κοιμάμαι φορώντας κάλτσες πάντα στο κρεβάτι
11) Ουφ!  Έφτασα στο 11 χωρίς να χρειαστεί να σας πω 
για τα αγαπημένα μου εσώρουχα!
Άλλη φορά!


Η Μαρία ρωτάει:

Πόσο από το χρόνο σας διαθέτετε για το blog σας;
Αναλόγως! Τις καθημερινές αρκετό.
Τα ΣΚ απέχω με συνταγή γιατρού!

Ποιο είναι για σένα το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωή σου;

Η υγεία.
(θα έλεγα το μαξιλάρι μου - αλλά ας μην τα ισοπεδώσω κι όλα)

Συνέχισε την πιο κάτω φράση.. Σ αγαπώ...
................
δεν έχει παρακάτω/ πέφτει φιλί εδώ

Ένα παλιό όνειρο σου που έμεινε απραγματοποίητο;
Να φοράω δερμάτινα και να οδηγώ μηχανή, Χάρλει
κατά προτίμηση!
Τι δεν με πιστεύεις;

Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;
Να παίζω με το τσιμπιδάκι μου, να κοιτάζω το ταβάνι, 
να ονειροπολώ!
(τι περίμενες να πω ζωγραφική, διάβασμα, γυμναστική;
Είπαμε σήμερα δεν είμαι σοβαρή)

Ένα φαγητό που δεν το τρως με τίποτα;
Φακές!
Α κι επίσης φαγητά με κρέμα γάλακτος, με τυριά,
junk food και γλυκά!
(το ξέρω για σένα δεν είναι ένα όλα αυτά- ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ)

Αγαπημένος προορισμός για διακοπές;
Η αυλή μου!
Έλα, έλα να κλείνουμε θέσεις!

Μια σελίδα που επισκέπτεσαι κάθε μέρα εκτός 
από το ιστολογιο σου;
Κάθε μέρα γράφει (εκτός από μένα) η Πέτρα.
Ως εκ τούτου την επισκέπτομαι καθημερινά! 
Αν δεν με δει
θα ξέρει ότι κάτι έχω πάθει!

Ποιο είναι το αδύνατο σου σημείο;
Οι καρποί μου !!! 
χοχοχοχο!

Αν ήσουν για μια μέρα αόρατος τι θα ήθελες να κάνεις;

Θα πήγαινα στο μπάνιο του Άδωνι 
και θα του έκανα καζούρα! ☺

Αγαπημένο σου αντικείμενο; 
Το τσιμπιδάκι μου! Ή το μαξιλάρι μου!
Αχ μη μου ζητάτε να διαλέξω!
Μπορώ και τα δύο; 
Ευχαριστώ!


Επειδή πονούσε το αριστερό μου πόδι
δεν έγραψα ερωτήσεις, ούτε χαρίζω το βραβείο.
Το κρατάω για μένα..πάω να το βάλω στο σύνθετο☺

Αύριο αν προλάβω θα σοβαρευτώ.


Καλή σου μέρα!
Χαμογέλα !
Για σένα έγινα θυσία σήμερα! ☺

@ριστέα

ΥΓ: Στις 9 και μισή άλλαξα γνώμη. Σε προκαλώ.
Πάρτο και συ το βραβείο ως έχει και παίξτο...
ασόβαρα!
Πληζ! Μην ντρέπεσαι!

______________________________________

ΥΓ2: Για όσους παρακολουθούν την Ιστορία αγάπης 
που γράφουν 15+1 μπόγκερ μαζί 
η Χριστίνα μας (BUTTERFLY) έχει σήμερα τη συνέχεια της ιστορίας εδώ.


71 σχόλια:

  1. χαχαχα
    ενταξει, πολυ γελιο.
    να σαι καλα βρε φιλη που μας κανεις να χαμογελαμε με τη ψυχη μας!
    καλη αναρρωση ευχομαι και παντα να προσφερεις γελιο αφθονο σε ολους μας μα και να το λαβαινεις εις διπλουν!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι! Αυτός ήταν κι ο σκοπός μου Κικίτσα μου: να γελάσουμε και να περάσουμε ανάλαφρα!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. σου πάνε τα μαλλιά μαζεμένα!Κλίκες και στα Οσκαρ ,τι περίμενες;
    στη δική μας μπλογκοκλίκα θα σε αναδείξω 1η και θα σε ραίνουμε με μαύρη ζάχαρη!!!
    το μόνο που δεν τρώω κι εγω είναι οι φακές!Μια φορα που τις φτιαχνω για την οικογένεια ,εγω τηγανιζω τις πατατούλες μου!χιχι

    ωραία το έπαιξες το παιχνίδι ,η μέρα δε σηκωνει σοβαρα σημερα!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία!
      Καταρχήν χαίρομαι που σου άρεσε η κουπ! Πόσες ώρες παιδευόμουν για να πετύχει το ανέμελο! Από την άλλη προτιμώ την πρωτιά στην μπλοκοκλίκα! Καλύτερα πρώτη στο χωριό λοιπόν!
      Φιλιά πολλά!

      ΥΓ: Έχεις πληροφορίες πότε θα σταματήσει να βρέχει; ( πάλι καλά που δεν μπορώ να πάω για τρέξιμο αλλιώς θα έκλαιγα από τα νεύρα μου)!

      Διαγραφή
  3. Βραβευμένη μου πολύ ωραίος ο λόγος που εβγαλες!!! Συμφωνώ σε αρκετά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Αριστάκι μπορώ να έρθω μαζί σου στο μπάνιο να κανουμε καζούρα στον Αδωνη;;;;;
    Πληηηηηηηηζζζζζζζζζζζ!!!!!!!!!!!!!
    Περαστικά σου γλύκα και να το κοιτάξεις αυτό με το πόδι μήπως πρέπει να το δει κάποιος γιατρός!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Γεια σου Ελενάκι μου!!!
      Πολλές μαζί θα ήταν καλύτερα!!! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να'σαι καλά !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα .....selfie φωτο αλλά με αινιγματική πλάτη στα Όσκαρ σωστη....φιλια Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία πλάτηηηηηηηηη και ωραίος....γκουχ,γκουχ, χαλάλι τα χιλιόμετρα...για αυτό μανδαμ τόση τρεχάλα το τελευταίο καιρό...οσκαράκια...ε! Αμφάζ φωτό δεν έπαιξε δεν πειράζει...κακίες...ξυδάκι,ξυδάκι! Η ταβανοθεραπεία μου πάει και έμενα, θα συμφωνήσω, την συστήνω ανεπιφύλακτα! Εσύ τώρα τον Αδωνη στο μπάνιο τι θες χρυσή μου θες να σου 'ρθει κανένας κόλπος και να τρέχουμε....καλημέρα με τρέλα και κορδέλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχ! Να'σαι καλά Μαρία μου! Έλιωσα στα γέλια!!!
      Σκέφτεσαι καλύτερο όμως ε; Να παθαίνει συγκοπή και να βγαίνει γυμνός στο δρόμο αλαλάζοντας; Τι καλά που θα ήταν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. καλα θεα στη φωτο ετσι!το φορεμα υπερπαραγωγη!πολυ γελασα με την ασοβαρη πλευρα σου,εγω δε θα παιξω γιατι σημερα ξυπνησα στραβα και το χιουμορ μου κοιμαται ακομα...
    περαστικα για το ποδι,μολις το διαβασα σε ενα σχολιο σου στου πετρου κι ημουν ετοιμη να σε ρωτησω αλλα με προλαβες,προσεχε βρε παιδο μου,ολα ρεγουλα θελουν!
    τωρα που ειπα πετρος,περνα μια βολτα να διαβασεις τη συνεχεια!
    φιλια και καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου γαι τις ευχές!
      Πέρασα από το μπλογκ...και ξετρελάθηκα!!!
      Υπερπαραγωγή κι εσύ!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  8. Aχ βρε Αριστέα με έκανες και γέλασα! Θέλω να δω φωτογραφία με δερμάτινα και χάρλει στο μέλλον!!! Γιατί να μείνει απραγματοποίητο αυτό το όνειρο???
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γιατί θα είχα θέμα ...με τη μηχανή!
      Δεν οδηγώ ούτε πατίνι! :)))
      Φιλάκια πολλά κοριιτσάκι μου γλυκό! ♥

      Διαγραφή
  9. ΘΕΑ!!! Είσαι θεά, παιδί μου!!! Τι να τα κάνεις τα Όσκαρ; τρε μπανάλ! Εσύ έχεις το Όσκαρ της καρδιάς μας!
    Καλημέρα και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μερσί!!! Άμα έχω εδώ τέτοιο κοινό τι τις θέλω τις Αμερικές και τις Ακαδημίες ; :-ρ
      Σοφάκι μου σε ευχαριστώ για όλα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. χεχε! Αλίμονο! Δεν θα πήγαινα όπως όπως!
      Φιλάκια πολλά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  11. Φανταστικό Αριστάκι μου έτσι σε θέλω!Δερματινφορεμένη και μηχανόβια!Η Χάρλει είναι και δικό μου όνειρο γιατί δερματοφορεμένη και μηχανόβια είμαι! ;) Πολύ σε χάρηκα σήμερα που είσαι μες το κέφι και την τρελή χαρά,απροσδόκητα έφτιαξε και η δική μου διάθεση!Αυτό το κόλπο που γράφεις με το αριστερό πόδι να μου το δείξεις και μένα πως το κάνεις βρε θηρίο!!! :P
    Φιλί και αγκαλιά σφιχτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Να'σαι καλά Μιραντάκι μου!!!
      Κι εγώ την ευχαριστήθηκα την ανάρτηση!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Αυτό με το αριστερό πόδι είναι μυστικό ..για αυτό και προλαβαίνω πολλά ταυτόχρονα ;-)

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Αριστάκι
    Σε καλώ για φαγητό
    Έχω φακές σήμερα....χα χα χα
    Ανάλαφρες προς Θεού όχι ελαφρες
    οι απαντήσεις σου με έκαμναν να σε γνωρίσω
    καλύτερα!!!!

    φιλάκι και να προσέξεις μην πέσεις στο κόκκινο χαλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχααχχα! Ούτε τα πιάτα δεν έπλενα από μικρή αν ήταν από φακές!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Χαχαχα!! Καλό μήνα τρελοκομείο μου!! Και Χάρλει και ξώπλατο μόνο εσύ θα τα ταίριαζες!!! :))) Κάνε κι εσύ ένα φωτομαντάζ δίπλα στην Ντε Ντένερις!!! Εδώ μου βαλανε τον Αδωνη!!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!
    Ελα έλα με τις διακρίσεις και τα βραβεία!!! Σε θέλω σεμνή και μετρημένη!! Προλαβαίνεις να ράψεις φόρεμα για του χρόνου!!! Χαχαχα!!
    Σούπερ η ιστορία μας όπως τη συνέχισες να στο πω κι εδώ!! Φουλ της Αριστέας!!! Φιλί αμακιγιάριστο και τρέχω να διαβάσω την συνέχεια από την πεταλουδένια!! Μάκια μάκια!!! Μου λείψατε!!! ♥
    Καλή Σαρακοστή καρδουλι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλώς την κι ας άργησες!
      Χαίρομαι που το διασκέδασες σήμερα κι εσύ! Θα το είχες ανάγκη μετά από το διάβασμα για τη διπλωματική;ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για το στόρι μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. πώς να τους λαδώσεις αφού λάδωσες- αρκετά υποθέτω τις λαγάνες ζέας; -χαχα!
    αστειεύομαι!
    περαστικά σου κοριτσάκι μου!Εύχομαι να είναι το πολύ ένα στραμπούληγμα, που όμως πάλι θέλει τις μέρες του! για το...απραγματοποίητο... δεν σε πιστεύω! θεωρώ οτι το έχεις πραγματοποιήσει, αλλιώς δεν μπορώ να σε φανταστώ!
    την καλημέρα μου!φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαα! Όχι , με αλεύρι ολικής ήταν οι λαγάνες Βαρβάρα μου!!!
      Μάλλον πιάσιμο ήταν γιατί το πήγα απότομα με το τρέξιμο!! Χτύπησα κιόλας το αριστερό κάποια στιγμή και χειροτέρεψε! Αλλά θα επανέλθω δριμύτερη στο στίβο!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  15. Αριστέα???τι στυλ!τι φόρεμα!!τι πλάτη!!!δεν έχω λόγια!!!!απ' ότι κατάλαβα η τρίτη φορά στον κωμωτή θα ήταν της φωτογραφίας τέλειο χτένισμα!!αλλά βρε Αριστέα μου τρις φορές?ανυσηχώ!πλάκα κάνω!!!το κόλλημα με το τσιμπιδάκι και το μαξιλάρι το χω και γω και κοιμάμαι με τις κάλτσες!!!να!αποκαλύφθηκα το ομολογώ!!!με έκανες και γέλασα να σαι καλά όπως πάντα απολαυστική αγαπημένη Αριστέα!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Όχι η τρίτη φορά ήταν το 1987 που με κούρεψε μια κομμώτρια χάλια κι ορκίστηκα ότι από δω και μπρος μόνη μου!!!
      αχαχα!!!
      Αχ τι καλά ...δεν είμαι μόνη στα βίτσια μου και τα καπρίτσια μου!
      Χαίρομαι που το διασκέδασες Δεσποινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Λυπάμαι... Δεν γέλασα καθόλου...
    Και καλά... εσύ είχες τουλάχιστον και ένα πισώπλατο(!) πλάνο...Εγώ? Τίποτα???!!!
    Why, God? Why?
    Συγχαρητήρια ξανα-ματα-βραβευμένη παλαβο-Αριστέα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εσεις αδικημένη ε; Τίποτα έπρεπε να το κανονίσουμε να λαδώσουμε μαζί για ένα πλάνο!!!
      Φιλιά πολλά τρελοκομείο μου!!! ♥

      Διαγραφή
  17. Χαχαχαχα καιρό είχα να περάσω, (βλέπεις έχω ένα θεματάκι με το internet) και μου έλειψες....! Ωραίες οι απαντήσεις σου...καλή συνέχεια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν χρειαζόταν να διαβάσω τίποτα...
    Σε ξέρω μάλλον τόσο καλά
    που περίμενα ακριβώς αυτά που έγραψες.
    Όλο και περισσότερο οικεία μου γίνεσαι
    μέρα με τη μέρα και είμαι περήφανη
    για σένα....
    γιατί είσαι εσύ έτσι όπως είσαι
    και σ' έχω ΦΙΛΗ μου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο με συγκίνησες Πασταφλωρίτσα μου!!! ♥♥♥
      ΣΛ!
      Μου έλειψες!!!
      Φιλί καρδιάς!

      Διαγραφή
  19. Καλέ !!! Έχετε τίποτα προσωπικά εσείς εκεί στην Ηλεία με τις φακές ;;; Ούτε εσύ τις τρως, ούτε η Νάσια, ούτε ο δικός μου ο Χρίστος (εξ Αμαλιάδος προερχόμενος) τις τρώει !!! Μήπως δεν ξέρετε να τις μαγειρεύετε ;;;

    Να 'ρθω το καλοκαίρι εκεί χάμου να σας φτιάξω μια κατσαρόλα, ωραίες, υγιεινές φακούλες, με την δαφνούλα τους, το σκορδάκι τους, την καπνιστή τους πάπρικα και την μουσταρδούλα τους να γλύφετε τα δάχτυλά σας !!! Εμένα πολύ μ' αρέσουν, να πω την αλήθεια !!! Κι ευτυχώς και στα παιδιά !!! Ειδικά συνοδευόμενες από τουρσί ή αντσούγιες είναι ... ... ... γιάμιιιιιιιι !!!

    Περαστικά στο ποδαράκι και να προσέχεις !!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Απίστευτη η μαγειρική περιγραφή σου! Αλά δεν με έψησες! Φαντάζομαι ούτε τη Νάσια! Να σου πω εδώ ότι είμαστε και οι δύο καρκινάκια...λες να φταίει το ζώδιο;
      αχα! Ο σύζυγος κοντοχωριανός; Άρα θα σε συναντήσω κι εσένα κάποιο καλοκαίρι που θα κάνεις διακοπές στην πατρίδα ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Κι ο Χρίστος καρκίνος είναι !!! Οπότε βγήκε το επιστημονικό πόρισμα: Είναι ο ζωδιακο-τοπικός συνδυασμός που σας εμποδίζει να απολαύσετε την υπέροχη γεύση της ταπεινής πλην πολυτιμοτάτης φακής !!!! Μην τις τρώτε, λοιπόν, τις φακές - καλύτερα για μένα, χα ! :-p

      Ναι, πρώτα ο Θεός, πολύ πιθανόν να συναντηθούμε, αν δεν έχουμε ήδη προσπεράσει η μία την άλλη, καθώς διάβασα κάπου ότι συχνάζεις κι εσύ στην Κουρούτα τα καλοκαίρια :-)

      Διονυσία, είδες ;;; Το 'χω το Πελοποννησιακό, ε ; :-p

      Καλημέρες σε όλους.

      Διαγραφή
    3. Άτσα! Κι άλλο καρκινάκι στην παρέα! Τα λατρεύω όλα! Ίσως γιατί τα αφουγκράζομαι... ξέρω από πρώτο χέρι τις άμυνες τους, τα δυνατά τους σημεία!
      Τυχερούλα!!!! (ξέρω τι λέω!)

      Αγγελική μου, πολύ χαίρομαι! Μαι Κουρούτα επιλέγω για τα μπάνια μου κι όχι μόνο! τι είναι 15 λεπτά; Τίποτα!!!

      χεχε!! Έχω χαρεί κάργα!!!! Φιλούρες χαρά μου!


      Διαγραφή
  20. Χαχαχαχαχα..Πολυ γελιο λεμε πριγκιπεσσα μου..
    Εμ ετσι ειναι οι νικητήριοι λογοι . χεχε. Λοιπον, την επομενη φορα που θα σου δωσω βραβειο θα φροντισω να ειναι κατι ιδιαιτερο. :p . Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μην σου μπαίνουν ιδέες!!! Πόσα άλλα λες να έμειναν που δεν έχω αποκαλύψει; αχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για όλα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  21. "Μια σελίδα που επισκέπτεσαι κάθε μέρα εκτός από το ιστολογιο σου; Κάθε μέρα γράφει (εκτός από μένα) η Πέτρα. Ως εκ τούτου την επισκέπτομαι καθημερινά! Αν δεν με δει θα ξέρει ότι κάτι έχω πάθει!"....στο μεταξύ τα έχουμε πει στα μέηλ κι έτσι ξέρουμε ευτυχώς τι μας γίνεται!!

    "Επειδή πονούσε το αριστερό μου πόδι δεν έγραψα ερωτήσεις, ούτε χαρίζω το βραβείο"!!!.....το.....πολιτοκοποιείς το παιχνίδι ή ιδέα μου;;; Αχαχαχα! Καλό απόγευμα, από έναν Αττικό ουρανό υπό βροχή. Φιλάρες και περαστικά μας λέμε! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ναι αλλά αν δεν μου / σου στείλω ούτε μέιλ ε; Πανικός εκεί! Αρχίζω και σου ξαναστέλνω το ίδιο και ψάχνομαι! :-ρ
      Όσον αφορά το δεύτερο...επιτέλους! Κάποιος έπιασε το υπονοούμενο! αχαχαχαχαα!
      Φιλάκια πολλά!
      Εδώ μουλιάσαμε στη βροχή!

      Περαστικά μας βρε!

      Διαγραφή
  22. χαχαχαχαχαα ήμουν σίγουρη ότι είσαι μια star!!
    φιλάκια πολλά Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους!
      Αναγνωρίστηκα!
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  23. Είσαι Θεά! Το δικό μας Όσκαρ πάντως, το έχεις κερδίσει επάξια!
    Το ποδαράκι σου να προσέξεις και με ρέγουλα η γυμναστική ε;
    Κι αν βγεις στον πηγαιμό για τον Άδωνη... μάδησέ τον! Με το τσιμπιδάκι σου, να μη του μείνει τρίχα. Του τρίχα!...
    Φιλιά πολλά Αριστέα μου και περαστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είναι και το καλύτερο! Το δικό σας!
      Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου !
      Τελικά δεν θα γινόταν να αποφύγω το πιάσιμο...είχα σκουριάσει όλο το χειμώνα! Καλά να πάθω!!
      Όσο για τον Άδωνη,,,μα τι σατανικό μυαλό έχεις;
      Αχ γιατί να μην μπορώ να γίνω αόρατη;

      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  24. Χεχεεεεε... μ΄έκανες και γέλασα!!!
    Ακόμη και στις καλτσούλες στον ύπνο μοιάζουμε;;;;
    Εύχομαι περαστικά στο ποδαράκι (ε, μα κι εσύ, δεν γίνονται 10 χιλιόμετρα με τη μία!!!! Σιγά-σιγά τα φτάνει ο κόσμος!!!)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Πολύ χαίρομαι Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές! Σήμερα είμαι χειρότερα! Μ ε5 χλμ ξεκίνησα και τις 2 πρώτες βδομάδες δεν είχα θέμα! Άλλαξα όμως στο μεταξύ παπούτσια ! Να φταίει αυτό;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Μπορεί να φταίνε τα παπούτσια, αν δεν ήταν κατάλληλα για τρέξιμο, ώστε να απορροφούν τους κραδασμούς...
      Το λέω με επιφύλαξη, δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σου συνέβη!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Υποτίθεται ότι για αυτό πήρα καινούργια :(((
      Άλλη μία μέρα πόνου σήμερα!
      Δεν μπορώ να ανέβω/κατέβω σκάλες ή να κάνω κινήσεις βιαστικές , κινήσεις απλές. Ο πόνος γύρω από τα γόνατα είναι αφόρητος !
      Νομίζω ότι τα κούρασα πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Δαγκωτό!!!! Στην κατηγορία "μπαίνω σε οποιοδήποτε γήπεδο και παίζω μπάλα", γιατί δεν μπορούμε να διαλέξουμε πού σε προτιμούμε περισσότερο: στα σοβαρά σου; στα χιουμορτζίδικά σου; Όταν δεν μας φτιάχνεις το κέφι και δεν μας κάνεις να γελάμε, μας προβληματίζεις και μας γεμίζεις ποικίλα συναισθήματα. Και πάντα μας ζεσταίνεις! Δαγκωτό, λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχ! Τη φωτό σου ήδη την έβαλα αριστερά του μπλογκ μου!!!
      Για όλα τα βραβεία μου!!
      Μην προβληματίζεσαι...ούτε κι εγώ έχω αποφασίσει τι μου πάει περισσότερο και τι επιζητώ...μάλλον ο αχταρμάς μου αρέσει κι έτσι θα συνεχίσω!

      Τουρλούμ!!!!!!!!

      Φιλάκια μικρό, γλυκό μου πόνι! ♥

      Διαγραφή
  26. Κάτι μου θύμισε η τουαλέτα με την οπίσθια λήψη, εσύ είσαι........
    Μιλάω με μια Σιτάρ!!!!! Και βραβευμένη . Και με χιούμορ...
    Χαλάλι σου , γιατί πονεί το πόδι;;;;;;;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Δεν πρόσεξες την πλάτη; Τσάμπα τόσες γυμναστικές :-ρ
      Το πόδι έγιναν σήμερα τα πόδια! Τα ξέκανα μάλλον στο τρέξιμο....άλλαξα παπούτσια στο ενδιάμεσο αλλά δεν άλλαξα ρυθμό και τακτική και τα τσάκισε φαίνεται!
      Τα σέρνω και κλαίω! :((

      Φιλάκια Νικολίτσα μου! ♥

      Διαγραφή
  27. αιρις... τέλεια ανάρτηση... τι να πω.. έπρεπε να παρεις το Όσκαρ... άστους να λένε.. το αξίζεις!!! μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
    2. (πήγα στα βότσαλα.. και μου άρεσε... μάλλον θα μείνω!... )
      μπραβο σας κορίτσια!! πολύ ωραίο μπλογκ!

      Διαγραφή
    3. Πολύ χαίρομαι Παρασκευή μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Ώστε σε έκοψαν στο μοντάζ από την απονομή των όσκαρ; Ευτυχώς που η κρυφή μου κάμερα ήταν εκεί... [δες εδώ]

    Αυτό που μένει ως απορία, είναι ότι από τι μια έχεις βιβλίο στο μπάνιο (μπάνιο και διάβασμα ταυτόχρονα;!) από την άλλη θες να κάνεις καζούρα στον Άδωνη όταν κάνει μπάνιο... Μήπως να του διάβαζες κανένα βιβλίο; Το Κεφάλαιο του Μαρξ, ας πούμε για να βγάλει φλύκταινες! :)

    Υ.Γ. Την εικόνα την έφτιαξα εν είδη χιούμορ και μόνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Σε ευχαριστώ! Επιτέλους! Πόσα θες για τον κόπο σου παιδί μου;;;;;;;
      αχαχαχα! Πάω να την αναρτήσω στο φέις! Είσαι θεός!!!!
      Φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Γεια σου βρε Αριστέα μου με τα ωραία σου!!!! τόσο νωρίς ξυπνάς???? πω πω είναι το χειρότερό μου λέμε το πρωινό ξύπνημα!!!! μα τι ωραίο φόρεμα φόρεσες στα βραβεία!!!!! ;) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Δεν μπορώ να χάσω την ημέρα Ευάκι μου!!!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  30. Λοιπόν. Η ώρα είναι 6:56 π.μ., δεν έχω κλείσει μάτι ετοιμάζοντας μια έκθεση που φορτώθηκα, έχω ξεκινήσει δίαιτα εδώ και 5 μέρες και η κοιλιά μου τώρα γουργουρίζει! Άρα, δεν είναι καθόλου παράξενο που εγώ θα σταθώ στα φαγητά για τα οποία έγραψες ... χάμπουργκερς, πίτες με τζατζίκι, πιάτα με κρέμα γάλακτος και τυριά, γλυκά, ακόμα και φακές (που τις τρώω πάντα μαγειρεμένες με ρύζι, αφού δημητριακά και όσπρια είναι, λένε, πολύ θρεπτικός συνδυασμός - πώς με βρίσκεις;)... Όλα μαζεμένα θα τα έτρωγα τώρα, χαχα!
    Καλημέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαχαα! Μαζί σου κι εγώ! Κάνω διατροφή ξανά ( δεν το λέω δίαιτα εγώ πια) Σημαίνει ότι κόβω τους πολλούς υδατάνθρακες κι αντικαθιστώ με φρούτα και σαλάτες!
      Πάμε μαζί δυνατά!!
      tea_airis@yahoo.gr
      αν θες αλληλοϋποστήρικη!!!
      Φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τι καλά που μου έδωσες το email σου - το είχα στο μυαλό μου εδώ και καιρό να σου στείλω ένα μήνυμα (αλλά με κάτι διαβάσματα και τη δουλειά που πλάκωσε εσχάτως, το ανέβαλλα κάμποσες φορές), κι έλεγα να χρησιμοποιήσω τη φόρμα που υπάρχει εδώ δίπλα. Μέσα στο Σ/Κ, λοιπόν, θα το κάνω!
      Σ' ευχαριστώ πολύ (και για το email και για την πρόθεσή σου να με υποστηρίξεις)! :-)

      Διαγραφή
    3. Θα χαρώ πολύ να βοηθήσω στο οτιδήποτε αλλά κυρίως στο να επικοινωνήσω με ένα άτομο αξιόλογο όπως εσύ !
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  31. I am really delighted to read this weblog posts which consists of tons of useful information, thanks for
    providing these kinds of data.

    my web page; http://www.incaradvancements.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή